MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

2619 posts, 540081 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 155 156 157 158 159 160 161  ... 188
 
 

📖 Pagination options
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

shoppy wrote:
A confirmat guru ca nu se poate prelungii.

Am confirmat ca se poate de la RD spre Domnesti dar nu foarte usor, pe la VI e ceva mai complicat dar s-ar putea si de acolo. Oricum nu e de actualitate mersul spre exterior ci spre centru.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Bine ca am facut o ramura de o statie , daca este greu sa prelungesti de acolo. Prelungirea era singura justificare pentru aceasta aberatie "biocefala" numita racordul M5.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou zapacitu

Cred ca bicefalia e mai degraba legata de "unde incape un depou" intru-un cartier de blocuri, brazdat de gazoducte, termoducte, apeducte si (ape-menajere)ducte.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou shoppy

"Nu foarte usor" se traduce prin cota NSS se infige fix in apeduct, de aceea face Firea tramvai, ca s-au prins toti ca metrou nu o sa fie prea curand...
Daca acum 15 ani nu ar fi avut gandirea incretita in inchinatul la cartierul de blocuri si s-ar fi documentat si ei sa vada ce se intampla pe afara, atunci puteau forte usor sa o scoata afara pe Valea Ialomitei si gata, pe vremea aceea dincolo de Valea Oltului era porumb sau sere parasite, era acolo spatiu berechet pentru depou la suprafata si puteau sa faca orice cu magistrala, sa o duca pe Prelungirea Ghencea sau sa faca o noua strapungere intre Prelungirea Ghencea si Timisoara, chiar si mai ieftin la suprafata.
Acum, 15 ani mai tarziu, zona aceea oricum s-a dezvoltat, doar ca s-a dezvoltat prost, deja avem 2 cartiere de blocuri care au accesul pe o strada de o banda pe sens, si o sa se mai construiasca.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

zapacitu wrote:
Cred ca bicefalia e mai degraba legata de "unde incape un depou" intru-un cartier de blocuri, brazdat de gazoducte, termoducte, apeducte si (ape-menajere)ducte.

Foarte de acord ca pui depoul unde ai loc. Numai ca nu mai faci aiurea si o statie pe linia spre depou decat in cazul in care sunt sase mari de prelungire de acolo. Ori tocmai asta este, acum inteleg ca nu este asa simplu sa faci o prelungire de la VI... Ba nici de la RD nu este floare la ureche..Si atunci te intrebi de ce naiba ne-am complicat de la inceput!
Am mai discutat problema, nu am ajuns la o concluzie, oricum vom avea un racord cu doua capete si interval dublu pe cele doua ramuri (una cu o statie si una cu doua statii, aberant..). Daca se va prelungi vreodata, asta este..Vom avea o ramura de o statie si una de mai multe statii. Daca va fi si cerere foarte mare pe acea ramura cu multe statii...ghinion.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou shoppy

Asta a fost ideea din anul 2000, ca bogatii stau la vila de 10 camere(deci nu le faci metrou ca au densitate mica) iar restu stau la bloc, dupa mintea lor nu mai exista absolut nimic, nici ca o sa apara si o clasa de mijloc, nici ca o sa se construiasca blocuri noi(ce sa mai spun de cartiere), nimic. Daca luam drept criteriu de performanta "sa se deserveasca cat mei eficient doar blocurile din DT si nimic altceva", atunci biencefala este un succes maxim pe toate fronturile, atat de maxim ca din 2 capete nu se poate prelungii la nici unul(sau bine, fara lucrari unicat in bananaland).
Frecventa nu este asa de importanta, si la Paris ai RER cu frecventa de 10min pe tronsonul comun, oamenii stiu orarul si pleaca de acasa sau de la serviciu in consecinta.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

Ce treaba are depoul cu prelungirea?

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

shopy, blufezi la greu, nu știu de ce, ne crezi pe toți afoni. Nu am timp acum să-ți răspund, dar petardele sunt permise numai de Revelion. În schimb văd că tupetartezi la greu și la sfârșit de februarie. Oricum o să-ți răspund, dar am vrut să-ți scriu acum că mai citesc și alții și iau drept adevărat ceea ce scrii tu pe aici.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

shoppy wrote:
"Nu foarte usor" se traduce prin cota NSS se infige fix in apeduct, de aceea face Firea tramvai, ca s-au prins toti ca metrou nu o sa fie prea curand...

Fals, NSS - ul de la Râu nu e minus 10m, e sensibil mai jos, tocmai ca prelungirea liniei spre Domnești să subtraverseze apeductul fără probleme...De fapt și stația Parc Dr. Taberei care se întâlnește cu același apeduct are NSS - ul stației Râu. La Parc s-a subtraversat apeductul fără probleme, așa se va întîmpla și la Râu...
Vezi ce ușor e să dezinformezi ? Ne crezi pe toți masă de manevră, neinstruiți, buni numai pentru munca de jos ?
Deci nu te mai stresa, dacă e nevoie, metroul va ajunge la Domnești...Dar numai dacă este cazul.


shoppy wrote:
"Acum, 15 ani mai tarziu, zona aceea oricum s-a dezvoltat, doar ca s-a dezvoltat prost, deja avem 2 cartiere de blocuri care au accesul pe o strada de o banda pe sens, si o sa se mai construiasca.

Dezinformare totală...
Ia spune-mi care este lățimea TOTALĂ a străzii Valea Ialomiței ( din cartierul Brâncuși ). Iar dezinformezi.
Și în plus tunelele de metrou mai au obiceiul să o ia și pe sub clădiri, sunt deja 3 tunele pe M 5 care subtraversează clădiri.


shoppy wrote:
Asta a fost ideea din anul 2000, ca bogatii stau la vila de 10 camere(deci nu le faci metrou ca au densitate mica) iar restu stau la bloc, dupa mintea lor nu mai exista absolut nimic, nici ca o sa apara si o clasa de mijloc, nici ca o sa se construiasca blocuri noi(ce sa mai spun de cartiere), nimic.

Iar dezinformezi...Am dat o căutare cu Google Earth și am observat că Prelungirea Ghencea în mare este conturată ca și construcții, nu se prea justifică 50.000 călători / oră / sens în zonă...Cu toată sinceritatea !

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

Ce nu intelege colegul nostru e mult mai periculos, nu intelege ordinea de prioritati, ce trebuie facut mai intai si ce nu, facem din M5 ceea ce trebuie adica axa majora de transport est-vest a orasului care sa interconecteze toate magistralele existente si construibile intr-un viitor previzibil ca sa avem intr-adevar o retea sau sapam in continuare luand-o pe sub tarlalele cumparate de imobiliari la preturi de nimic racorduri si ramificatii ce nu vor provoca decat blocarea prin sufocare a magistralelor existente. Pentru M5 Eroilor-Pantelimon nu mai trebuie SF, traseul e batut in cuie si agreat cu toti <expertii> lu’ peshte...trebuie doar sa ne suflecam manecile si sa ne apucam de treaba.
:ugeek:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou zapacitu

Cred ca ne agitam de pomana.

Dupa mintea mea de cocos, magistrala M5, M4, M6 - orice M modern adica - trebuie sa permita extinderea. Nu poti proiecta o magistrala acum, sa o executi acum, doar ca sa iti dai seama peste 3 ani ca nu ai cum sa iesi mai departe pentru ca ai avut perspectiva unui orb beat.

Un lucru si mai important l-a spus mai sus subwayguru: intai trebuie sa faci conexiunea centrala, abia apoi extinzi. Logic dealtfel: faci magistrala X, nu o inghesui intr-o singura statie, o duci sa "taie" cel putin alte doua-trei magistrale, ca sa fie facil tranzitul.

Deci, recapituland: e foarte important sa poti extinde o magistrala facuta deja spre periferie. E la fel de important ca magistrala aia sa fie intai legata la retea (nu la o singura statie, la mai multe!). Ideal e sa iti permiti ca in zona centrala sa te "dai" cu metroul si pe la periferie sa ai cum sa ajungi LA metrou. Adica gari, autogari, parcari masive.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

Si e una care sa nu permita??? (Mai putin la Dristor2, dar acolo asa a vrut <carmaciul>)

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Inclusiv stația Dristor 2 poate fi prelungită... mai greu ar fi la Păcii, dar și acolo se poate rezolva...Dacă te apuci serios de treabă până și Republica poți s-o duci la << Între Tarlale >>. Evident că nu se justifică. Dar asta e altă treabă.
Guru, eu am stat strâmb și m-am gîndit și mai strâmb...Și Dristor 2 are continuitate pe sub Râmnicu Vâlcea. Mie așa îmi dă pe înălțime...

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

Din pacate n-are si asta a fost tristetea mea cea mare la vremea aia, ca eram in prima linie cand am fost pusi de <comandantul suprem> sa dam cu capul in zid...in stil nord-corean...dar nici nu era motiv sa se insiste ca oricum magistrala <sarpele care se musca de coada> se labartase pe o lungime exagerata...asa ca paguba-n ciumperci!
:bere:

 


Go to page:  1  ... 155 156 157 158 159 160 161  ... 188
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420712 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use