MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

2619 posts, 540371 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 126 127 128 129 130 131 132  ... 188
 
 

📖 Pagination options
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

Nu e chiar asa de simplu, gabaritele de constructie sunt totalmente diferite!
Singurul exemplu notabil e 'premetroul' belgian sau cu indulgenta nemtescul Stuttgart...
:bere:
In cazul Volgograd inclin spre parerea lui #andrei11, si-au dorit metrou si s-au razgandit pe parcurs si au downgradat proiectul la tramvai...
:ugeek:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Potrivit Planului de Mobilitate Urbană Durabilă, magistralele 2 şi 3 din Capitală ar putea fi extinse, atât în nord cât şi în vest, astfel încât să facă legătura cu centura Bucureşti şi cu Autostrada Piteşti. Astfel, magistrala 2 ar putea avea încă două noi staţii după Pipera, respectiv patru noi staţii pe Magistrala 3 în Militari, desprinse de la staţia Păcii.

Eu nu inteleg un lucru, de ce naiba ne place sa avem derivatii din astea de cate o statie (a se vedea si Valea Ialomitei de pe M5). Chiar nu se poate prelungi (stiu ca astea sunt visuri umede, dar daca se va pune problema serios vreodata...) de la Preciziei si nu de la Pacii ?

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Staţi cuminţi că nu se prelungeşte nimic nicăieri. O fi fumat ceva baietii inainte sa scrie articolul.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Stiu, dar sa presupunem ca se va prelungi, de ce naiba vor sa faca derivatie la derivatie ? Mi se pare o complicatie inutila :shock:. Sau la noi metroul trebuie sa mearga numai pe sub bulevarde ?

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Acolo trebuie facut alceva, taiat răul de la radacina, demolată statia Păcii si facută alta care sa asigure M 3 ( cu cele 4 statii adăugate ) si o naveta separata Preciziei / Păcii ( care sa nu se incurce cu M 3 - ul prelungit ) + evident accesul spre / dinspre depou.
Nu stiu unde e colectorul magistral ape uzate si alte trerburi interesante si esentiale,  am expus o idee si atâta tot.
Da, ar fi cazul ca metroul sa mai treaca si pe sub constructii, nu numai pe sub bulevarde ( late ).

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou ByOnu

De ce demolata Pacii?  :lol:

Oricum, niciun cuvintel din partea Metrorex despre o prelungire pana in Comuna Berceni sau macar un park&ride la Berceni / Dimitrie Leonida.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Ai dreptate, n-o demolam, da' mai facem una si niste macaze spre Gorjului. Da nu stiu unde e colectoru' ăla de ape uzate, parca vad ca ne incurcam din nou in el.  :twisted:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

Parcare are in intentie primaria de sector acolo.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou shoppy

Pai si pe unde sa mearga daca nu pe sub bulevarde, aiurea pe sub case/blocuri/hale prin mijlocul cartierului? Iar Industriilor tot bulevard este.
Si pana la urma mie nu mi-ar convenii sa vina unii sa face metrou pe sub casa mea fara sa ma intrebe nimic si sa ma duc eu dupaia sa ma judec cu ei ca mi se crapa peretii si mi-au injumatatit valoarea proprietatii.

Cat despre Pacii, bucata aceea de bulevard genereaza foarte multi clienti, de aceea este ispititoare ideea de a baga vreo 2-3 statii acolo, se pare ca cineva a inteles ca investitiile in infrastructura atrag investitii private si maresc valoarea terenurilor, si se rezolva si problema bifurcatiei, astfel avem 2 capete din care sa mergem spre inafara.
Nu este totusi un capat de tara daca renuntam la bifurcatia de la Pacii si ne mutam direct la Preciziei, de la Preciziei urmatoarea statie poate fi aici http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.43...1&z=16&m=b , este o locatie perfecta si pentru un P+R, si de aici se poate bifurca urmarindu-se aceleasi directii in afara CB ca in cazul bifurcatiei la Pacii.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Da, pe sub hale. Nu cred ca esti proprietar si pe ce se afla sub terenul tau la -20m (sa zicem) sau pe spatiu aerian de deasupra. Si acum M5 trece pe sub case si pe sub un camin la Razoare. Si nimeni nu se judeca cu nimeni daca se lucreaza la adancimea  corecta, nu ca in Pantelimon..
Ideea mea era sa se ajunga tot in Iuliu Maniu, dar plecand de la Preciziei, nu de la Pacii. Trebuie sa se treaca prin zona industriala de acolo (pe sub Valrom si Victoria ar fi o varianta, s-ar iesi la Praktiker). Nu stiu in schimb unde programasera ei cele 4 statii, dar de la Pacii la Praktiker eu nu vad un alt punct de maxim interes care sa se piarda. Poate programasera o statie la Turbomecanica, dar mie mi se pare aproape de Pacii.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou shoppy

Stiu ca nu sunt, cerul nu ma intereseaza dar la subsol ar trebui sa fiu, in alte tari civilizate asa este, sau nu sunt proprietari si pe resurse dar sunt macar pe drepturile de constructie.
Si eu poate vreau peste vreo 10 ani sa construiesc un bloc, teapa, au venit niste smecheri si au sapat pe sub mine, sau cine ne garanteaza ca nu se repeta prostia de la Pantelimon?, nimeni, evident.

De la Pacii pana la rampa pasajului A1 ai 2.3km, daca pui statii la 650m ca pe M5 atunci iti intra vreo 3, a 4-a o fii la CB.
Ar merge si de la Preciziei, doar ca toti aia cu halele pe acolo viseaza sa construiasca blocuri lafel ca West Gate, nu cred ca vrea nimeni sa-i agite pe astia cu o declaratie ca de la Preciziei o sa plece metrou asa fix pi centru pe diagonala pe sub toate halele alea. Apoi trebuie sa ocolesti West Gate care este deja construit, nu o mai scoti la Practiker, o scoti la BMW, deci din 3 statii nu mai ramai decat cu una singura.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Goldmund

Mai intai sa termine macar ce au inceput, adica M4 alea doua statii, apoi M5 cele 10 statii si apoi spre Universitate  macar, la aeroport daca mai sunt bani dupa ce i-a papat guvernul pe mariri de salarii...
"Prelungiri" de magistrale, nu mai cred de la noii guvernanti, asadar, poate dupa patru ani mai vorbim de prelungiri, sau despre ceva sub blocuri si alte magistrale. Oricum, londonezii care au o linie la mare adancime au intampinat mari greutati, noi nu avem bani nici sa renovam "la zi" ce am facut.

Cu mari sperante,  :bere:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Din partea d-lui ing. Bucşan, om respectabil si care ne urmareste constant ca si vizitator :
Metroelektrotrans, operatorul transportului electric din Volgograd, operează 13 linii de troleibuz, 11 linii de tramvai şi 2 linii de metrou uşor. Despre acestea din urmă este vorba în filmuleţ. Ele au indicativul ST şi ST2, de la ''Скоростной Трамвай / Skorostnoi Tramvai''. Nu a fost niciodată vorba de metrou la Volgograd. Linia ST a fost inaugurată cu aproape 33 de ani în urmă, la 5 noiembrie 1984 şi are o lungime de 14 km. Este situată de-a lungul fluviului Volga, o parte din ea fiind subterană, cu acele staţii subterane, 5 la număr, în care se intră pe contrasens, între ele se circulă pe sensul normal. mai sunt 2 staţii acoperite, sub nivelul solului, în care se intră pe sens normal. Restul liniei este supraterană, dar complet separată de restul traficului, inclusiv de alte linii de tramvai. În total linia ST are 19 staţii. Linia ST2 a fost inaugurată la 1 decembrie 2011 şi are o lungime de 13 km. O porţiune de circa 8 km este comună cu linia ST. În total linia ST2 are 15 staţii, din care 12 sunt comune cu linia ST. Se lucrează în prezent la prelungirea ei. A, să nu uit, Volgogradul se intinde de-a lungul fluviului Volga pe o lungime de aproape 60 km, aproape de la Bucureşti la Ploieşti. Şi în Ukraina, la Krivoi Rog, există o linie de metrou uşor, deservită tot de tramvaie, în parte subterană, separată de restul traficului pe porţiunile supraterane. Pe unele porţiuni supraterane, mai îndepărtate de străzi, se circulă pe sens opus. Revenind la Volgograd, în fotografia trimisă se vede cuplul de TATRA T3SUCS № 5777/5778 pe linia ST/СТ şi biarticulatul bidirecţional PTMZ 71-154 pe linia ST2/СТ2, în aceeaşi staţie pe care ai surprins-o şi tu din filmuleţ, anume staţia Piaţa Lenin. Şi o fotografie de la Krivoi Rog, cu un cuplu de TATRA T3R.P, pe contrasens.
Si doua fotografii trimise de dânsul odată cu textul de mai sus :
Кривой Рог_TATRA T3R.P № 011.jpg (425.38 KB; downloaded 2345 times)
Площадь Ленина_СТ-TATRA T3SU № 5777_СТ2-ПТМЗ 71-154 № 5846.jpg (499.57 KB; downloaded 2346 times)

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou TibiV

Dar care este logica circulatiei pe contrasens ?...

Adica de ce se circula pe stanga., si asta nici macar pe toata linia, ci doar pe anumite tronsoane ale aceleiasi linii ?!...

 


Go to page:  1  ... 126 127 128 129 130 131 132  ... 188
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420788 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use