MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

2619 posts, 543571 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 154 155 156 157 158 159 160  ... 188
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

La Londra si la Paris constructia metroului a inceput acum cca 120 de ani si nu cred ca a inceput in camp. Intre timp, au reusit sa acopere cum trebuie orasul existent si isi permit sa construiasca si prin boscheti, asa cum o mai fac si spaniolii. Aici este marea diferenta.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou shoppy

Haussmann a modelat Parisul cu tunul iar Londra s-a remodelat singura cu incendii si bombardamente, deci nu a fost nici acolo intamplator sau chestie chibzuita de-a lungul a 300 de ani.
N-or fi inceput ei de la periferie, dar s-au prins imediat ca, urmarea a succesului avut de magistralele de metrou, periferia nu s-a mai dezvoltat haotic ci in oglinda cu investitiile in infrastructura, si de aici le-a venit ideea sa dicteze ei modul in care se va dezvolta periferia, si a fost un succes.
Pe scurt s-a trecut de la actionarea reactiva la cea proactiva, adica s-a trecut de la ideea de a trata tampeniile la ideea de a preveni tampeniile. Cum la noi tampeniile sunt multe iar disperarea, lacomia si prostia oamenilor genereaza mereu altele, nu se poate sa se continue lupta tratarii, trebuie sa abandonam lupta tratarii si sa incepem lupta prevenirii.
Deci cand se vorbeste de o magistrala de metrou trebuie sa ne punem problema cum face aceasta magistrala sa previna dezvoltarea haotica a periferiilor si plimbatul prin oras cu masinile personale a celor de la periferie, M5 DT nu realizeaza nimic dintre acestea pentru ca pe traseu nu exista spatii de dezvoltare si apoi se infunda in niste blocuri.
Asta ca e scump si nu o sa se vada castigurile imediat, mai este un proverb pe care il tot ignora romanul, "sunt prea sarac sa imi permit ceva ieftin".

(Cine crede ca o sa scada traficul pentru ca cei de pe M5 DT nu o sa mai mearga cu masina prin oras, sa faca un experiment, sa mearga ziua pe la pranz pe traseul M5 DT si sa vada ponderea parcarilor goale acum, in lipsa magistralei, asa o sa vada si care ar fi potentialul castig maxim, eu cred ca mai mult de 25% goale nu o sa gaseasca, deci un castig real neglijabil.)

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

# shoppy, insist, de ce NU închizi magistralele actuale M 1 / M 3 ? Dacă ești așa de înverșunat față de M 5 închide M 1 / 3 ( Balta Albă / Militari ).
Vezi că te contrazici în afirmații !
Pe de altă parte ce dezvoltare URIAȘĂ ai văzut tu dealungul șoselei București - Ploiești ( din București ) ? Eu nu văd explozie de blocuri  acolo ca să justifice << 50.000 călători / oră / sens >>

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou George

Aș trece la spam toate aceste excursuri inutile anti M5... :cry:   să gândim pentru viitor, zic...

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou shoppy

George, fix asta este problema, sa ne gandim bine la viitor pentru ca o magistrala de metrou este o investitie uriasa pe un viitor care pleaca de la 100 de ani incolo, iar o magistrala ca M5 DT care se infunda in niste blocuri nu va aduce nimic peste 20 sau 50 de ani, pentru ca nu se va putea niciodata prelungi sau construi vreun P+R sau cladire de birouri pe traseul ei.
Andrei,
M1 si M3 sunt bune.
Pe M3 se poate construi pe tot spatiul de la Industriilor si Palady, si in ambele capete se poate construi P+R, prelungii si construi P+R la DNCB, daca s-ar dubla DNCB pe DN2 - A2 atunci M3 ar deveni cea mai utila magistrala dupa M2.
M1 sta mai slab la spatiu dar o iertam pentru ca este circulara, mai sunt doar ceva locuri pe Splai si de la Costin Georgian incolo, dar ajunge la Pantelimon unde este loc perfect pentru un P+R, si de la Republica se poate prelungii pe Industriilor pana la DNCB cu P+R la Drumul Intre tarlale si DNCB.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

# shoppy ,ești pe lângă subiect, te încăpățânezi și nu  înțeleg de ce.
P+R ? Nu-ți ajunge exemplul negativ de la Străulești ? A mai  fost unul la Păcii,  și acolo a fost faliment absolut !
De când s-a dat în funcțiune M 3 în Balta Albă ? Ne-am umplut de blocuri acolo, n-am ce zice !
___________
Repet, ești în eroare de raționament, nu poți fi pentru M 1 în Balta Albă ( cartier de blocuri, aprox 300.000 locuitori ), pentru M 3 în Militari ( cartier de blocuri ),  pentru M 2 în Berceni ( cartier de blocuri ) și să te opui magistralei M 5 în Dr. Taberei ( cartier de blocuri ). Nu-ți dai seama că te contrazici singur ?

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Valentin

Eu cred ca se referea la faptul ca s-ar fi putut construi de acum spre Prelungirea Ghencea pana in DNCB eventual pana la P&R ce se doreste la bariera Domnesti(parca era un plan cu tramvai si P&R acolo?), pana la Cartierul Latin sau Valea Oltului cu posibilitatea de extindere catre Cartierul Latin daca e nevoie. Chiar daca un tramvai ar fi suficient, metroul ar fi dezvoltat Prelungirea Ghencea si s-ar fi putut extinde dupa aceea in xx ani spre Domnesti daca ar fi cazul. Acum sunt cateva blocuri si zone de case, dar inca este suficient teren la dispozitie, iar daca ar exista si o infrastructura de transport decenta concomitent cu o transformare estetica a zonei(2 benzi pe sens, tramvai pe zona mediana, trotuare, piste de bicicleta) s-ar putea dezvolta destul de bine zona.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

Pe logica asta e mult mai mult teren in Teleorman la Videle...

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou shoppy

Nu ma contrazic deloc, M1, 2 si 3 nu se infunda in cartierele acela de blocuri, ci trec mai departe, si au la capete mari foste platforme industriale unde este loc de dezvoltare, si se pot prelungii pana la centura si de acolo mai departe, chestii pe care M5 DT nu le face, doar nu o sa ma apuc sa fac o schema.
Rationamentul meu vrea o tara ca afara, evident ilogic pentru un rationament blocat din start pe o singura idee: cartierul de blocuri comunist.
Rationamentul meu viseaza proiecte complexe cu rezultate pe toate planurile(scurt, mediu si lung), evident ilogic pentru un rationament care sacrifica complexitatea si termenii mediu si lung de dragul deschiderii rapide a ceva, orice.
Fiecare cu parerea lui, nu este obligatoriu ca toti sa se inteleaga intre ei.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Dacă crezi tu că M 5 se înfundă în Dr. Taberei sunt două posibilități:
a) Nu te-ai prins că ultimele  2 stații ( Valea și Râul ) la nevoie au continuitate spre Prelungirea Ghencea.
b) Știi acest lucru dar ești pe o buclă.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou zapacitu

Sau se poate continua pe Prelungirea Ghencea, la nevoie. Curba e stransa, dar tehnic fezabila.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou shoppy

A confirmat guru ca nu se poate prelungi.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Niciodată să nu spui niciodată, asta așa, ca și marjă de siguranță, sau cum spune românul, " Să lași loc de bună ziua ". Lăsând la o parte aspectul că actuala  configurație a Prelungirii Ghencea nu justifică 50.000 călători / oră /sens, nu mai vorbesc de Domnești.
Toată lumea se aruncă la metrou, un 36 de metri nu le ajunge !

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou aztec

In varianta din 2010...aia cu PUZ-ul se prelungea de la Raul Doamnei...spre Stadionul Ghencea.
Daca se prelungeste 41..sau oricare alt tramvai...nu vad necesitatea are in viitorul apropiat a prelungirii metroului.
Momentan.
Ramane varianta V.I.....tot pt viitorul nu prea apropiat.
In viitorul apropiat...sa il prelungim, dar spre centru si nu spre capatul opus al orasului....

 


Go to page:  1  ... 154 155 156 157 158 159 160  ... 188
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2282 forum members have written 421055 posts in 5245 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use