MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

2619 posts, 539843 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 166 167 168 169 170 171 172  ... 188
 
 

📖 Pagination options
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Mie așa mi se pare, de acolo transport local. Oricum de acolo spre periferie e zonă numai de case.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Si cum voiai continuarea M1? Ca nu exista decat subtraversare sau supratraversare. Sper ca nu intersectie la nivel...

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Eu nu înțeleg cum vrea să despartă M 1 de M 3 acolo și să încadreze M 1 pe Victoria Socialismului.
Eugen, dacă iei un  MB gol între Timpuri Noi și Mihai Bravu ( și o să stai în coada trenului ) o să vezi clar că albia inferioară e la nivel cu linia !!!

 


  • Popescu Eugen
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Popescu Eugen

Dâmbovița nr 1 cuva deschisa, este imediat sub planseu.
Dâmbovița nr 2  cuva inchisa,( aia adevărată,curgătoare, care nu se vede ) este bulina albastra mare din desen.
Intre ele sunt canalul colector de canalizare si pasajul pietonal. Corect ?

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Popescu Eugen wrote:
Dâmbovița nr 2 ( aia adevărată,curgătoare, care nu se vede ) este bulina albastra mare din desen.

Nu, vezi că scrie și pe stânga desenului, dar mai șters. ( Planșeu / Dâmbovița / Canalizare - așa scrie )
Cu 1 am notat Dâmbovița 1, cu 2 am notat Dâmbovița canalizare.
Repet, uită-te în stânga desenului, scrie, dar mai puțin clar.
ce1.jpg (113.56 KB; downloaded 2524 times)

 


  • Popescu Eugen
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Popescu Eugen

Multumesc pentru informatie. M-am uitat, am vazut ce scrie, dar m-a dus in eroare acea bulina albastra. E taiata cu un x, ce-i cu ea ?

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Referitor la desenul meu și al lui guru.
Acel desen este cel mai reprezentativ dintr-o serie de desene. Cum am spus, au fost cel puțin 3 persoane care am conlucrat strâns acolo, eu, sab ( apropo, sunt absolut sigur că sab nu ia la mișto pe nimeni de pe forum, garantat ! )  și subwayguru.
Bulina albastră reprezinta țevile prin care curge Dâmbovița în gândirea mea dar a venit guru și mi-a tăiat-o ( e tăietura lui ) și a poziționat el corect planșeul / Dâmbovița / canalizarea.

 


  • Popescu Eugen
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Popescu Eugen

Ar exista vreo solutie constructiva pentru traversarea Dambovitei de catre M1 inspre est ? Ma refer la gasirea unei solutii referitoare evitarea cuvelor Dambovitei si la gasirea de loc suficient in zona pentru macazele unde s-ar bifurca M1 si M3?

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou TibiV

:lol:  :lol:  :lol:
Sa ii explice cineva omului ca este Metrou, nu CF...
Si ca la metrou nu poti bifurca la nivel macazele de pe firul 1 ”peste” firul 2. Sau invers....

Sorry, andrei11...
Dar nu m-am putut abtine...
In rest va urmaresc in continuare.... Ma duc sa imi mai iau o bere si o punga cu seminte!
Mai bine cate doua...  :bere:

 


  • Popescu Eugen
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Popescu Eugen

Ce smecheri suntem cand bem bere si mancam seminte. Nu e mai simplu, decat sa cauti sa gasesti solutii. :oops:
E un monorail, dar principiul poate fi acelasi.  :!:
https://www.youtube.com/watch?v=Fh0XEdmj3T4
https://www.youtube.com/watch?v=ua3gU4BLaj4
https://www.youtube.com/watch?v=Z72rU-ooSik
Si pentru ca merita de vazut, mai mult decat sa spargi seminte: https://www.youtube.com/watch?v=J2QsCyyjE6U
https://www.urbextour.com/en/exploring- ... der-opera/

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

1) Nu știu ce ai vrut să exemplifici prin linkurile respective, dar nu e prea recomandabil să se intersecteze cele două fire de circulație. Metroul NU e tren !
2) Nici Tibi nu e șmecher, numai că trebuie să știi să  citești printre rânduri. Forumul este - din fericire - deosebit ca stil de scriere / ca și calitate al userilor față de multe alte forumuri.
3)Cam așa se prezintă situația tunelului în  curbă. Trage și tu niște concluzii. Se poate sau ba ? Acolo e o singură Dâmboviță, dar situația nu e cu mult schimbată azi.
5-5-2019 8-19-52 PM.jpg (63.93 KB; downloaded 2513 times)

4) Uite și un desen cu actuala amenajare, vezi că în dreapta desenului scrie <<METROU>>
Profil transvrsal Dambovita.png (834.11 KB; downloaded 2514 times)

5)  Să știi că echipa care discută aici despre metrou chiar e documentată, nu orice cariocă trasă pe un plan înseamnă că e și realizabilă !

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou TibiV

Popescu Eugen wrote:
E un monorai, dar principiul poate fi acelasi.  :!:

Nttt...
Stiti de ce, stimate domnule Popescu?....

La monorail (se scrie cu ”l” in coada, ca este ”mono-rail”, adicatelea o singura sina pe romaneste...) totul este in spatiu deschis suprateran (adica cocotat peste nivelul solului, dupa cum se vede in ambele filmari) si cu vizibilitate spre restul ”intersectiei”.
Filmarea din Mumbai arata si viteza prudenta cu care se apropie mecanicul de macaz.

La metrou astfel de ”incrusisari” s-ar face ”in orb”.
De ce? Simplu, mecanicii sunt in tuneluri, nu vad stanga/dreapta. Vad doar in fata. Si cand in fata este alt tren, ar fi cam tarziu...
La metrou mecanicii nu ar vedea alt tren decat abia atunci cand nu ar mai putea spune decat Amin, ca daca ar avea timp de Tatal Nostru ar fi bine....

Asta este cam naspa daca vorbim de trafic la 90 de secunde pe sens - chiar si la 5 minute pe sens devine foarte riscant in decursul unei saptamani, a unei luni sau a unui an....

Poate veti breveta dvs., domnule Popescu, primul metrou subteran din lume cu incrucisari ”fir 1 peste fir 2”. Si sa pregatiti si banii pentru despagubirile acordate raposatilor....

Nu vi se pare ciudat ca NICAIERI pe retea nu avem astfel de incrucisari? Absolut TOATE sunt facute astfel ca firul ”deviat” sa sub/supra traverseze firul din sens opus. NICIODATA nu il intersecteaza! Vorbim despre operarea normala, desigur, nu despre avarii/accidente, cand se poate circula ”in fals” pana la remedierea problemei...

Am terminat cu lectia de smechereala si ma intorc la seminte...
Promit, dle. Popescu, sa nu mai intervin decat daca sustineti ca legile lui Newton nu mai sunt valabile.
Sau, mai rau, daca spuneti ca Principiul al II-lea al termodinamicii este complet eronat...

Pana atunci, ma intorc la bere si seminte....  ;)
:bere:

LE
Ati completat si dvs., completez si eu...
Popescu Eugen wrote:
Si pentru ca merita de vazut, mai mult decat sa spargi seminte: https://www.youtube.com/watch?v=J2QsCyyjE6U

Pentru filmarea asta va multumesc... Este extraordinara!
A fost postata prima data pe forum in urma cu 2-3 ani, dar nu mai stiam unde sa o gasesc :(
Acum stiu ca trebuie sa caut doar userul Popescu...

Popescu Eugen wrote:
https://www.urbextour.com/en/exploring- ... der-opera/

Asta chiar nu o stiam... Superbe imagini!
Dar ce legatura are cu subiectul discutiei ?!?!...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Popescu Eugen wrote:
Insa pentru ca tot am discutat atata, ar exista vreo solutie constructiva pentru traversarea Dambovitei de catre M1 inspre est ? Ma refer la gasirea unei solutii referitoare evitarea cuvelor Dambovitei si la gasirea de loc suficient in zona pentru macazele unde s-ar bifurca M1 si M3?

Da, asa cum ti-am spus, opresti circulatia pe 2 magistrale si faci o caseta suprapusa de metrou.  Deviezi Dambovita si caseta colectoare de canalizare, faci subtraversarea lor, apoi le aduci pe pozitia initiala.  Simplu ca buna-ziua....
Asa s-a facut si in anii 80 la subtraversarea Dambovitei la Ciurel si la Abator. S-a deviat Dambovita , s-a construit portiunea de galerie de metrou de sub râu, apoi s-a adus râul inapoi in albia veche si s-a continuat cu galeria de metrou.

Ar mai fi o solutie. Sa faci o groapa de cca 100m in zona Unirii si bagi un TBM care sa sape la cca -25m pe sub caseta M1 si Dambovita.  Cred ca trebuie sa darami si un bloc-doua, dar nu mai conteaza...Mai ramane sa rezolvi jonctiunea dinspre Alba-Iulia catre Unirii si sa construiesti al 3-lea peron la Unirii. Oricum tot trebuie sa opresti circulatia min 6 luni pe cate un fir de circulatie, sa faci racordarile.

 


  • Popescu Eugen
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Popescu Eugen

Multumesc sab pentru raspuns. In sfarsit cineva si-a batut capul sa imi de-a si mie un raspuns pertinent nu impertinent.  :D

 


Go to page:  1  ... 166 167 168 169 170 171 172  ... 188
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use