Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
2619 posts, 539447 views
📖 Pagination options
- mario antonio
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
mario antonio
Ciao TibiV,
Nu cunosc cazul respectiv, dar hazardez o supozitie. Sunt pe contrasens in asa fel incat in statiile subterane sa poata opri la peronul central. Altfel, ca orice tramvai, ar trebui sa fie peroane pe fiecare parte, deci, probabil, si costuri mai mari.
Ciao TibiV,
Nu cunosc cazul respectiv, dar hazardez o supozitie. Sunt pe contrasens in asa fel incat in statiile subterane sa poata opri la peronul central. Altfel, ca orice tramvai, ar trebui sa fie peroane pe fiecare parte, deci, probabil, si costuri mai mari.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
punmeister
Pentru ca Tatrele au usi doar pe o parte...
Pentru ca Tatrele au usi doar pe o parte...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
TibiV
Perfect logic.
Cu gandul la metrou, nu m-am gandit la usi de tramvai...
Perfect logic.
Cu gandul la metrou, nu m-am gandit la usi de tramvai...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
shoppy
Apropo de tramvaie cu 2 pantografe, la cate echipamente are bidirectionalul pe acoperis nu se poate sa fie 2 tramvaie intr-unul singur.
Se pare ca acolo au 2 pantografe ca sa mearga neaparat cu patograful din spate, cred ca in tunel riscul de rupere al pantografului este foarte mare si de aceea se merge cu pantograful din spate cu genunghiul in urma, ca in caz de rupere pantograful sa cada in urma vagonului.
Apropo de tramvaie cu 2 pantografe, la cate echipamente are bidirectionalul pe acoperis nu se poate sa fie 2 tramvaie intr-unul singur.
Se pare ca acolo au 2 pantografe ca sa mearga neaparat cu patograful din spate, cred ca in tunel riscul de rupere al pantografului este foarte mare si de aceea se merge cu pantograful din spate cu genunghiul in urma, ca in caz de rupere pantograful sa cada in urma vagonului.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
shoppy
Accesul nefelosit din Republica a primit turnincheti noi nouti model nou, automat de vanzare a cartelelor si se zugravea, ni se pregateste ceva...
Accesul nefelosit din Republica a primit turnincheti noi nouti model nou, automat de vanzare a cartelelor si se zugravea, ni se pregateste ceva...
- GPS
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
GPS
Turnicheți (ca cei de la Bazi) sau porți (ca la Lami)?
Turnicheți (ca cei de la Bazi) sau porți (ca la Lami)?
- punmeister
-
Posted:
-
- GPS
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
GPS
Parca as face o plimbare mâine, pana acolo...
Totuși, nici turnicheții nu sunt asa urâți.
Daca sunt unii care nu stiu cum arata, pozele sunt de la Jiului.
Parca as face o plimbare mâine, pana acolo...
Totuși, nici turnicheții nu sunt asa urâți.
Daca sunt unii care nu stiu cum arata, pozele sunt de la Jiului.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
GPS
Am mers si m-am convins, da sunt cu porți.
punmeister wrote:
Cu porti probabil.
Am mers si m-am convins, da sunt cu porți.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
TibiV
http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1433-13022017-1
http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1433-13022017-1
Comunicat de presa
Creat: 13 Februarie 2017
Prin Decizia Directorului General al Organismului Intermediar pentru Transport nr. 7/06.02.2017 a fost aprobat Ghidul Solicitantului pentru Dezvoltarea Infrastructurii de metrou, respectiv a fost lansată gestiunea apelurilor de proiecte aferente: Obiectivului Specific 1.4 (O.S.) „Creşterea gradului de utilizare a transportului cu metroul în Bucuresti-Ilfov”, Prioritatea de investiții 7ii „Dezvoltarea și îmbunătățirea sistemelor de transport care respectă mediul, inclusiv a celor cu zgomot redus și care au emisii reduse de carbon, inlcusiv a căilor navigabile interioare și a sistemelor de transport maritim, a porturilor, a legăturilor multimodale și infrastructurilor aeroportuare, cu scopul de a promova mobilitatea durabilă la nivel regional și local”, din cadrul Axei Prioritare 1 (A.P) „Îmbunătățirea mobilității prin dezvoltarea reţelei TEN-T”.
Ghidul Solicitantului împreună cu anexele aferente sunt disponibile pe site-ul http://www.mt.ro la secțiunea Organismul Intermediar pentru Transport.
Ghidul Solicitantului conține informații referitoare la specificitatea proiectelor, modalitatea de completare și de depunere a cererii de finanțare, condiții de eligibilitate, criterii de selecție, o descriere a etapelor de verificare, evaluare, selecție, contractare a proiectelor. Apelurile vor fi lansate pentru fiecare obiectiv specific în parte, pe categorii: proiecte noi de investiții, proiecte fazate și sprijin proiecte de investiții.
De asemenea sunt incluse instrucțiuni de completare a Cererii de finanțare de către solicitanți.
Depunerea cererilor de finanțare se face utilizând sistemul electronic - aplicația MySMIS2014+/MySMIS2014+.
Pentru depunerea proiectelor este prevăzută o perioadă de aprox. de doi ani de la data publicării Ghidului solicitantului, astfel încât depunerea proiectelor se va face începând cu data de 07 februarie 2017, ora 12.00. Cererile de finanțare vor putea fi transmise până la data de 31 decembrie 2018, ora 24.00. Depunerea proiectelor în cadrul fiecărui obiectiv specific este continuă pe bază de liste de proiecte preidentificate.
Programul Operațional Infrastructură Mare este unul dintre cele 7 programe operaționale din generația 2014-2020 implementate în România, cofinanțate din fondurile europene structurale și de investiții. Programul este gestionat de AM POIM din cadrul Ministerului Dezvoltării Regionale, Administrației Publice și Fondurilor Europene în calitate de Autoritatea de management pentru POIM 2014-2020.
Gestiunea axelor de transport din cadrul POIM este asigurată de AMPOIM. AMPOIM a decis delegarea funcțiilor de selecție și evaluare proiecte, monitorizare a implementării, verificare tehnică și financiară, verificarea achizițiilor publice pentru proiectele de transport din POIM către Organismul Intermediar Transport.
Direcția Generală Organism Intermediar din cadrul Ministerului Transporturilor îndeplinește, rolul de Organism Intermediar pentru axele prioritare de transport ale Programului Operațional Infrastructură Mare 2014-2020.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Adrian Rosca
A aparut proiectul de HG privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2017 al „Metrorex”: http://mt.gov.ro/web14/transparenta-dec...27032017de
Pe parte de investitii avem urmatoarele cifre:
SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR: 1,148,189 mii lei
din care Alocaţii de la buget: 1,118,913 mii lei.
Conform HG 303/2016, anul trecut situatia statea in felul urmator:
SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR: 1,437,421 mii lei
din care Alocaţii de la buget: 1,403,778 mii lei.
Adica o scadere de 20%.
A aparut proiectul de HG privind aprobarea bugetului de venituri şi cheltuieli pe anul 2017 al „Metrorex”: http://mt.gov.ro/web14/transparenta-dec...27032017de
Pe parte de investitii avem urmatoarele cifre:
SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR: 1,148,189 mii lei
din care Alocaţii de la buget: 1,118,913 mii lei.
Conform HG 303/2016, anul trecut situatia statea in felul urmator:
SURSE DE FINANŢARE A INVESTIŢIILOR: 1,437,421 mii lei
din care Alocaţii de la buget: 1,403,778 mii lei.
Adica o scadere de 20%.
- sss
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sss
Teoretic ai dreptate, dar astea sunt doar niste cifre pe-o hartie! Interesant ar fi sa stim si cat s-a cheltuit in 2016 din buget.
Teoretic ai dreptate, dar astea sunt doar niste cifre pe-o hartie! Interesant ar fi sa stim si cat s-a cheltuit in 2016 din buget.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Adrian Rosca
Anul trecut MF a publicat executia pe 2015 a obiectivelor de investitii importante. Anul asta nu stiu daca o s-o mai faca, momentan nu au publicat nimic.
Anul trecut MF a publicat executia pe 2015 a obiectivelor de investitii importante. Anul asta nu stiu daca o s-o mai faca, momentan nu au publicat nimic.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
subway guru
De acum inainte se merge pe porti, uitam de turnicheti
GPS wrote:punmeister wrote:
Cu porti probabil.
Am mers si m-am convins, da sunt cu porți.
De acum inainte se merge pe porti, uitam de turnicheti
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination