MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

2619 posts, 539908 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 164 165 166 167 168 169 170  ... 188
 
 

📖 Pagination options
  • Popescu Eugen
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Popescu Eugen

Presupun ca stii ca Metrorex doreste in teorie, ca un tren sa circule la 90 de secunde. Un calcul simplu, chiar simplist. Daca atribuim fiecarei magistrale cate un tren, atunci ar insemna unul la aproximativ 5 minute.
P.S. Cat de "natural" arata noul traseu al magistralei M1.
GPS wrote:
Și care este rolul acelei M10?

Dovada clara ca ai studiat foarte superficial propunerea mea. M10 ar fi combinatia fireasca a legarii celor doua semiinele, de sud si de nord. Tronsonul M10 schitat de mine (zona Parcului Vacaresti) este doar tronsonul lipsa intre cele doua magistrale, M8 si M9, care impreuna cu cele doua semiinele, de sud si de nord, ar deveni M10 sau linia de centura. Avantajul acesteia e ca leaga sudul de nord, fara a aglomera traficul din centru. Pentru orele de varf ar fi asemenea unui cadou de la Mos Craciun.  :!:
M 10.jpg (368.68 KB; downloaded 1987 times)

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

E interesantă propunerea ta - mai ales că ai și vizualizat-o foarte bine în ultimele două schițe - numai că are două hibe mari. Ca idee e bună, dar mănâncă multe resurse financiare și mă tem că nu trece de << economic >>.
Ramura de Sud a lui M 8 și cea de Nord a lui M 9 au - fiecare în parte - o problemă majoră. Voi reveni.  :bere:
Desenul  la care fac referire este din acest post.
______________
De fapt sunt mai multe probleme, o să încerc să le iau pe rând, dovadă că am citit cu atenție ce ai scris / desenat.  :)
O întrebare așa, la repezeală, unde este Mn ( Prelungirea Ghencea - Unirii - Muncii - Basarabiei ) că nu o mai văd, sau s-a renunțat la ea ?

 


  • Popescu Eugen
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Popescu Eugen

andrei11 wrote:
E interesantă propunerea ta - mai ales că ai și vizualizat-o foarte bine în ultimele două schițe.
Ramura de Sud a lui M 8 și cea de Nord a lui M 9 au - fiecare în parte - o problemă majoră. Voi reveni.  :bere: Desenul  la care fac referire este din acest post.

La statia CRANGASI 1 proiectul e prevazut cu trei peroane... Unul sigur e in asteptarea M8 + M9.
andrei11 wrote:
O întrebare așa, la repezeală, unde este Mn ( Prelungirea Ghencea - Unirii - Muncii - Basarabiei ) că nu o mai văd, sau s-a renunțat la ea ?

Mn nu era propunerea mea si evident nici in schita. Daca as fi postat de prima data cele doua harti postate astazi, cu noile magistrale, sigur ar fi fost mai usor de inteles.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Schițează, așa, la repezeală cum vezi situația liniilor / a stațiilor la Crângași.  Mulțumesc.
E vorba în continuare de acest desen.

 


  • Popescu Eugen
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Popescu Eugen

andrei11 wrote:
Schițează, așa, la repezeală cum vezi situația liniilor / a stațiilor la Crângași.  Mulțumesc.
E vorba în continuare de acest desen.

1. Pentru M1 ar aparea o noua statie CRANGASI 2 in capatul Parcului Crangasi. Evident cat mai aproape de CRANGASI 1, cu posibilitatea de conectare cat mai facila prin pasajele subterane.
2. Pentru M 8 + M 9 construirea celui de al treilea peron in statia CRANGASI 1, ar fi probabil solutia.
M1 - CRANGASI 2.jpg (861.75 KB; downloaded 1933 times)
CRANGASI 1 + CRANGASI 2.jpg (455.99 KB; downloaded 1892 times)

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Am rezolvat cu pct 7, controlează te rog.
CEEEEEEEEEE ?   :shock:  Adică practic tu la Crângași vrei să spargi actualele tunele și să faci alte conexiuni ???????????
( A doua poză ți-am șters-o, nu avea rost. Pe mine mă interesau liniile, macazele, dar acum e clar, vrei să spargi actualele tunele că altfel n-ai cum ).
E mult mai realistă varianta mea, cu Intersecția de la Lujerului !
2.jpg (64.03 KB; downloaded 1896 times)

 


  • Popescu Eugen
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Popescu Eugen

1. Este ceva logic atata timp cat M1 trebuie sa continue spre Giulesti. La M 1 - M 5, cum s-a realizat tunelul de legatura ? E adevarat, e doar un tunel, la reconfigurarea M1 vor fi doua tuneluri si patru puncte de legatura (2+2), Cangasi si Piata Unirii - Biblioteca Nationala.
2. OK. Propunerea ta e o varianta.
3. A doua poză avea rost ca sa inteleaga lumea care e pozitia statiilor una fata de cealalta si cat de aproape sunt pasajele pietonale de legatura. Te rog nu mai cenzura mesajele. Odata trunchiate de informatie, vor fi cu atat mai greu de inteles de cititori.
Metroul în Drumul Taberei.jpg (258.12 KB; downloaded 1896 times)

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Ba NU e logic de loc. Uită-te la schița mea ( notată  nr 2 ), M 1 ajunge în Giulești de la Petrache Poenaru iar legătura M 1 / M Inelară se va face la Lujerului, NU la Crângași ! E  o << nebuneală cruntă >> ce vrei tu să faci la Crângași când ai  soluția mai elegantă de la  Petrache Poenaru.
Apropo, la Unirii cum faci cu M 1 ? Dacă înțeleg eu bine vrei să duci M 1 la Alba Iulia, deci o altă stație ?
_______________
Am mai multă experiență la metrou ca tine, a doua poză este de pomană, problema e că vrei să oprești circulația la Crângași vreo 2 ani, să rupi M 1 în două, Republica - Petrache Poenaru și  Basarab  - Dristor 2.  Și în plus să bagi bani de pomană într-o altă stație Crângași ! E un non sens !
Propunerea mea evită acest lucru și nici  nu e nevoie de o altă stație Crângași. E mult mai logică. între cele două variante nimeni nu ți-ar aproba-o pe a ta !!! Care sunt avantajele propunerii tale în comparație cu a mea ?

 


  • Popescu Eugen
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Popescu Eugen

andrei11 wrote:
M 1 ajunge în Giulești de la Petrache Poenaru iar legătura M 1 / M Inelară se va face la Lujerului, NU la Crângași !
Apropo, la Unirii cum faci cu M 1 ? Dacă înțeleg eu bine vrei să duci M 1 la Alba Iulia, deci o altă stație ?

1. Pentru varianta ta, din ce vad pe harta ar implica un nou tronson intre CRANGASI 2 si PETRACHE POENARU.
2. Era vorba de M 1 EST.... Poza e o schita. De la Biblioteca Nationala legatura se face inainte de statia de la Unirii.
3. Te rog fa si tu o schita pe harta cu traseele in viziunea ta, ca sa inteleaga lumea mai clar.
M1- EST.jpg (1.02 MB; downloaded 1889 times)

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Vezi că ai limită mică la poze ca nou venit ! Citește regulamentul, urcă pozele pe o platformă exterioară. Scrie în regulament
Cum ?
Spune efectiv cum !!!
1) Oprești circulația pe M 1 / M 3 3 ani
2) Deviezi cele două Dâmboviți - cum, pe unde ?
3) Modifici stația Unirii / M 2 ca să te integrezi cu M 1 pe la Biblioteca Națională
andrei11 wrote:
Propunerea mea evită acest lucru și nici  nu e nevoie de o altă stație Crângași. E mult mai logică. între cele două variante nimeni nu ți-ar aproba-o pe a ta !!!
Care sunt avantajele propunerii tale în comparație cu a mea ?

 


  • Popescu Eugen
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Popescu Eugen

andrei11 wrote:
E mult mai realistă varianta mea, cu Intersecția de la Lujerului !

Aceasta intersectie este si in varianta mea (prima harta traseul M8 verde). Evident ca LUJERULUI ar fi una din statii.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Popescu Eugen wrote:
1. Pentru varianta ta, din ce vad pe harta ar implica un nou tronson intre CRANGASI 2 si PETRACHE POENARU.

:o
NU ! În varianta mea stația Crângași rămâne cea actuală, dar  va face parte din Inelară iar M1 ar ajunge în Giulești direct de al Petrache Poenaru ! Actualele tunele dintre Crângași și Petrache Poenaru rămân și ele, dar vor fi tunele tehnologice, fără trafic de călători !
Stația Crângași are deja amorse spre Virtuții !!!

 


  • Popescu Eugen
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Popescu Eugen

1. Eu scriu : "Pentru varianta ta, din ce vad pe harta ar implica un nou tronson intre CRANGASI 2 si PETRACHE POENARU?" Si raspunsul tau este "NU !" Dupa care: "Actualele tunele dintre Crângași și Petrache Poenaru rămân și ele, dar vor fi tunele tehnologice, fără trafic de călători !" Eu ce sa mai inteleg ?
2. Si venind din Petrache Poenaru, M1 ce traseu va avea ? Pleaca din statia CRANGASI spre nord si pe urma face bucla spre sud-vest si apoi continua spre  Giulești in vest ?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

Popescu Eugen wrote:
1. Este ceva logic atata timp cat M1 trebuie sa continue spre Giulesti. La M 1 - M 5, cum s-a realizat tunelul de legatura ? E adevarat, e doar un tunel, la reconfigurarea M1 vor fi doua tuneluri si patru puncte de legatura (2+2), Cangasi si Piata Unirii - Biblioteca Nationala..

Compari mere cu pere. Pe M5 nu se circula, iar amorsa de pe M1, unde s-au "intepat cu linia tehnologica", exista din 1979. Deci nu s-a oprit/deranjat circulatia pe M1/M3 nici macar o secunda.
Ti-am explicat ca este imposibil sa spargi galeria M1 de langa Dambivita. Ar insemna sa deviezi Dambovita si sa opresti COMPLET circulatia pe M1/M3 ca sa realizezi o portiune de galerie etajata pentru linia care pleaca spre Alba Iulia si care trebuie sa treaca pe sub M1.
Iar fara un peron suplimentar la Unirii (similar cu Eroilor) solutia NU functioneaza. Inseamna stationare in tunel.

 


Go to page:  1  ... 164 165 166 167 168 169 170  ... 188
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420653 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use