MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

2619 posts, 540315 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 176 177 178 179 180 181 182  ... 188
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

De ce sa pun tramvai ? Nu spuneai ca nici de tramvai nu este nevoie in zona periurbana ? Sau Otopeniul este vreo mare metropola  ? ;)
Mie Otopeniul imi da oricum cu virgula, orice ai pune acolo. Singura investitie cat de cat justificata este trenul. Pentru ca nu este o suma colosala ca la metrou. Si nu plange nimeni daca ai un tren la 30 min. In schimb, un metrou la 30 de minune inseamna o investitie degeaba. Sau doar pentru castigul unora...

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

O rama la 30 de minute nu e metrou...iar studiul de fezabilitate zice altceva. Ai tu altul mai nou?...sau despre ce vorbim?
Iar trenul ala e atat de <profitabil> incat e permanent in paguba si nu circula nimeni cu el in afara de sefimea de la cfr care vrea sa mearga gratis la aeroport...mai mare rusinea.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Guru,
1) Dacă ai o ramă la 10 minute asta înseamnă 6 rame / oră deci teoretic 6000 oameni / oră.
2) Asta înseamnă ca teoretic în fiecare oră să-ți vină 15 avioane și să-ți plece cam tot atâtea. Unde ai văzut tu așa trafic la Otopeni ?
3) N-ai dat nicio explicație ce te faci cu avioanele care pleacă pănă-n ora 7 :00 și care sosesc după ora 21:30. Că-s multe. Ori la Rădoi noaptea e pauză.
Așadar M 6 de Otopeni are deja din start niște semne de întrebare deasupra capului.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Puss in Boots

In momentul de fata trenul e arhi-suficient pentru OTP. Pentru orasul Otopeni multitudinea de linii Regio la fel. Inclusiv 783 (si fratii lui) care e tot un fel de regio ca opreste in orice turkish delight de statie. Metroul ar trebui facut pana la Baneasa Mall momentan. Hai maximum inca o statie pana la Academia de Politie dar nu mai mult. Si apoi, pe masura cresterii nr de pasageri pentru OTP (cu noul terminal) poate sa se ia in considerare metroul pana acolo. Poate. Un tren facut ca lumea e mai mult decat ok. Dar cine stie? la cat de repede se fac lucrurile la noi e foarte probabil sa ajunga OTP sa isi dubleze capacitatea in 2050-2060 la timp pentru inaugurarea M6.

@Andrei, in ipoteza in care M6 ar fi gata candva in timpul vietii noastre si ar ajunge la OTP, poate urmasii lui Radoi sa prelungeasca macar programul lui M6 cu cateva ore acolo altfel e fix o prostie. La fel cum acum de exemplu, STB-ul nu suplimenteaza nr de autobuze pentru fix intervalele orare mentionate cand vin o gramada de low cost-uri (si nu numai) pline ochi de (cele mai) multe ori. La meciuri se poate. In rest nu. De ce?

Ca fapt divers, in Iasi long time ago desi era dincolo de inchiderea programului era un tramvai ce astepta calatorii din trenul de Bucuresti (care ajungea in jur de 11, 11:30pm) si mai facea o ultima cursa pe traseul lui (3), apoi se retragea (aici nu mi-e clar daca era cursa completa sau nu, punctul de plecare conta si "intentia"). Mi se pare ca acum nu mai se practica.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Florinds

Daca se merge la 30 minute, tot taxiul ramane seful...

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Puss in Boots

La orele de varf se poate indesi la 15-20. La Barcelona merg la 20 min. La Berlin Schönefeld tot asa (am fost de 2x anul asta). Si sunt cautate si pline mai mereu (taxiul in ambele locatii e scump al naibii vs tren). Eu as alege trenul (pentru mine taxiul galben n-a fost niciodata "seful" sau vreo optiune si ca mine multi) si cred ca si multi straini ar face-o, fie si datorita sau din cauza povestilor/realitatilor despre taximetristii nostri. Cati totusi vor pierde fix trenul X incat sa stea 30 min pe ceas pana la urmatorul? Nu atat de multi. In general oamenii ajung intr-un perpetuum, unii pot astepta si 5 minute. Si daca ajung apoi la GdN in alte 20-30min cum se vorbeste, pai cu taxiul intr-o aglomeratie de DN1 ajungi poimarti (cu tot cu Taxi, Uber, Black Cab, VMS, amici, rude etc). Nu cred ca nu va avea clienti  ;)

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Florinds

Nu ai cum sa ajungi cu ocolisul si asteptatul nici cu metroul mai repede decat cu taxiul... Am facut si 30-40 minute din Drumul Taberei in Otopeni cu taxiul. Iar daca te grabesti sau ai bagaje, pentru 30-40-50 lei merita. Niciodata nu am dat mai mult de 50 lei cu tot cu bacsis.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Puss in Boots

Si eu 1h doar pana la Baneasa intr-o zi de imi venea sa ma impusc (noroc ca era cursa pre-platita -si gras!). Deci despre ce vorbim? Plus ca unul are un pret, si altul alt pret. Sunt convins ca atunci cand mergi pe-afara recurgi la tren/metrou nu iei taxiul. Corect?

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Florinds

Depinde de oras... Si in Lisabona am dat pe taxi cativa euro. Ideea e sa te informezi bine inainte, de unde il iei si ce fel de taxi.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou sab

subway guru wrote:
Iar trenul ala e atat de <profitabil> incat e permanent in paguba si nu circula nimeni cu el in afara de sefimea de la cfr care vrea sa mearga gratis la aeroport...mai mare rusinea.

Iar reluam aceleasi discutii "rasuflate"...
Stim foarte bine de ce trenul ACTUAL nu are succes. Unul din motive este, ce sa vezi, ca trenul nu ajunge la aeroport si te lasa in camp, de unde trebuie sa iei o duba/ microbuz. Cum ar putea sa aiba succes in aceste conditii?
Hai sa fim increzatori ca, odata ce va ajunge la aeroport, gradul de utilizare pentru tren se va modifica.
Cat despre studiile lu' Peste, hai sa fim seriosi...nu vor fi niciodata oglinda realitatii, caci daca ar fi, nu s-ar mai face niciodata vreo linie de metrou.
Ce exemplu mai concludent vrei decat SF de la M4, care a propus ca prima optiune o aberatie de traseu, fara intersectie cu doua magistrale, M2 si M3. Acest traseu, daca ma gandesc bine, va fi si al M6. Tare as vrea sa imi imaginez pe cineva din Berceni atat de masochist incat sa mearga cu M2, apoi cu M1 si in final cu M6 sa ajunga la OTP.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Puss in Boots

sab wrote:
Hai sa fim increzatori ca, odata ce va ajunge la aeroport, gradul de utilizare pentru tren se va modifica.

Evident.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

Nu e deloc evident decat in imaginatia voastra...
Cheia problemei e <fracventa> si la asta metroul e imbatabil. Nu sunt suficienti calatori pe intreaga lungime a traseului?...no problem, pui rame scurte pana la aeroport, intercalate cu lungi pe zona urbana aglomerata.
Linia de tren are numeroase hibe <din nastere>. Nu are o viteza de parcurs cat de cat onorabila datorita numeroaselor restrictii de pe traseu, nu poate asigura cadenta de circulatie fiind linie simpla cu circulatie la paleta, nu are capacitate flexibila per rama etc, etc, etc.
Singura alternativa viabila la metrou ar fi fost un tramvai <light rail> dar din pacate nu prea ai pe unde sa-l duci...

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou George

Tot ce spui tu despre calea ferată se poate rezolva cu mult mai puţini bani decât edificarea M6...

După dezastrul M5 eu voi fi adversarul oricărui şantier nou de metrou în Bucureşti - tramvaie moderne, cale ferată, orice altceva decât coşmarul şantierelor fără sfârşit şi fără bun-simţ.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

Se vede ca ai imbatranit inainte de vreme...Si nici nu calatoresti frecvent cu avionul desi esti...pe traseu!
:bere:
P,S.
Ia-le pe rand si explica-ne pe rand cum rezolvi problemele semnalate ca altfel...e vax-albina fara argumentatie solida...
In stilul asta poti sa recomanzi si trotinete electrice ca tot aia e!

 


Go to page:  1  ... 176 177 178 179 180 181 182  ... 188
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420769 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use