Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Modernizarea infrastructurii existente, realizarea noilor magistrale de metrou, planuri de viitor

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Mesajde sab » Joi, 12 Sep 2019, 11:20

Nu trebuie sa mergi des cu metroul ca sa stii care sunt magistralele din Bucuresti. Avem trei magistrale amarate si un racord...
Bineinteles ca nu vine Esca cu metroul la serviciu. Nu cred nici macar ca locuieste in Bucuresti, intre noi fiind vorba.
Dar problema, inca o data, nu este la ea, ci la cel care a scris stirea. Iar acesta a facut o inversiune, a pus "2" de la magistrala la Primarie si "4" de la Primarie la magistrala. Si uite asa a devenit Magistrala 4 si Primaria S2.
Revenind de pe aratura...textul scrie ca linia va fi dublata si animatia arata o linie simpla.
Deci cum va fi ? Ca este foarte important daca este o statie pe linie simpla sau o statie adevarata, adica se muta capatul M2 acolo. Asa s-ar rezolva si rebrusmentul....
Si solutia de acoperire... Va fi o sera acolo sau cum?
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4699
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Mesajde subway guru » Joi, 12 Sep 2019, 21:26

Sectoristul nu are bani decat pentru un peron si o copertina...
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 11132
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Mesajde sab » Vin, 13 Sep 2019, 06:23

40 milioane de euro pentru un peron si o copertina ? :shock: Or fi poleite cu aur...
Din ce stiu eu, statia Gorjului a costat cam 4 milioane/ nava, de ci vreo 8-10 mil in total. Si vorbim de o constructie subterana...
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4699
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Mesajde survola » Vin, 13 Sep 2019, 10:35

^ Se poate face linie dublă până înainte de cimitir și apoi linie simplă sau, dacă se face stația înainte de cimitir, linie dublă peste tot.
LE. Râdeți de sectorist, dar măcar încearcă să extindă metroul, și chiar pe fonduri POIM.
Avatar utilizator
survola
Membru Silver
 
Mesaje: 2704
Membru din: Lun, 06 Feb 2012, 12:08

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Mesajde sab » Vin, 13 Sep 2019, 12:10

Depinde si CUM vrea sa fie extins. Nu este importanta numai buna intentie. Drumul spre iad este pavat cu bune intentii.
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4699
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Mesajde subway guru » Vin, 13 Sep 2019, 17:11

Fonduri pe POIM deocamdata...ioc!
:headbash:
Cititi cu mare atentie <soparlele> livrate, sectoristii finanteaza doar constructia statiei, adica exact ce am precizat, nu tu echipamente, nu tu dublare de linie, nu tu nimic dar ne arunca praf in ochi cu POIMarti.
@sab
Cand s-a facut Gorjului nu exista inca euro! :o :shock: 8-)
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 11132
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Mesajde punmeister » Vin, 13 Sep 2019, 17:30

subway guru scrie:(...) nu tu echipamente, nu tu dublare de linie, nu tu nimic dar ne arunca praf in ochi cu POIMarti.

Plus trenuri pentru suplimentarea lui M2 :popa:
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 4022
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Mesajde sab » Vin, 13 Sep 2019, 18:45

Mai iau 2 trenuri de pe M1+3 , pe langa cele pentru M5 si gata... :)
Stiu ca nu exista EURO atunci, Gorjului a costat cca 4 milioane de USD o nava, dar putem aproxima 1 EUR=1 USD, nu este asa greu...
LE..Chiar mai putin ;)
Lucrarea: "Statia de metrou Gorjului - Nava 2" nominalizata la Trofeul Calitatii în Constructii 2004
Amplasament: B-dul Armata Poporului pe jumatate de carosabil practic pe sensul spre centru, limitata în lung de strazile laterale str. Moinesti si str. Cetatea de Balta.
Beneficiar: Metrorex RA.
Proiectant: SC Metroul SA Bucuresti.
Executant: SC Energoconstructia SA Bucuresti.
Perioada de executie: contractata: 18 luni (11.1998); efectiv realizata: 24 luni (05.1999)
Descriere lucrare: În vederea maririi suprafetei statiei de metrou Gorjului se extinde peronul accesului simetric fata de cel existent.
Dimensiunile: lungimea nava 120,80 m, latime medie 15,00 m, nivel subsol statie 13,66 m. Legatura cu exteriorul se realizeaza prin intermediul unui coridor si un grup de scari amplasat pe b-dul Pacii, în alveola creata de blocurile P7. Dimensiuni în plan: 15,60 x 6,00 m. Accesul cuprinde: o scara obisnuita în latime de 5,00 m protejata cu o constructie tipizata din metal si sticla, adiacent peronului si nivelului intermediar, necesar lucrarilor de întretinere.
Structura de rezistenta: beton armat monolit.
Finisaje: pardoseli marmura, pereti placaje cu panouri din tabla emailata. Accesele sunt acoperite cu o structura metalica.
Structura constructiei - statia Gorjului-Nava 2 se compune din corpul Navei 2, legatura între Nava 1 si 2 si acces la corpul Navei 2.
Caracteristicile tehnice: dimensiunile în plan 120 m x 15 m, cota intrados planseu superior - 2,25 m, cota fundare radier 15,70 m, cota planseu intermediar - 7,35 m, cota excavatii Else 24,00 m.
Tehnologia de executie (faze tehnologice) este formata din pereti mulati, planseu superior, excavatii cota - 6,50 m, excavatii - 15,70 m, radier, pereti caseta, plansee intermediare (-7,50 - 4,50), compartimentari si finisaje, hidroizolatii si refacere carosabil.
Valoarea contractului:
- initiala (la data semnarii contractului): 12.839 milioane lei (4.240.092 USD)
- finala (la data finalizarii contractului): 55.000 milioane lei (3.345.092 euro)

Revenind, ce poate sa coste 40 mil de euro, daca nici instalatiile si nici dublarea de linie nu sunt incluse ?
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4699
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Mesajde subway guru » Vin, 13 Sep 2019, 20:42

Daca nu ma inseala memoria echivalentul ECU-USD era la inceputuri 1,24.
40Megacoco e tot proiectul complet. Oare cati coco pune la bataie sectorul, ai idee???...sau vorbim discutii sa ne aflam in treaba?...la o
:bere:
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 11132
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Mesajde sab » Sâm, 14 Sep 2019, 06:35

Care este contributia PS4?
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4699
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Mesajde punmeister » Sâm, 14 Sep 2019, 10:31

17% din 180 de milioane de coco :lol:
Fişiere ataşate
9GQ7VCi.jpg
9GQ7VCi.jpg (126.27 KiB) Vizualizat de 116 ori
Avatar utilizator
punmeister
Membru Gold
 
Mesaje: 4022
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Mesajde Valentin » Sâm, 14 Sep 2019, 10:36

Logica era 15% PS4, restul prin POIM. Acuma, daca nu le iese si nu pot sa faca rost de finantare europeana nu stiu ce sa zic de proiect.
Avatar utilizator
Valentin
 
Mesaje: 284
Membru din: Sâm, 02 Iun 2018, 19:49
Localitate: Bucuresti - Sector 6

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Mesajde sab » Sâm, 14 Sep 2019, 10:50

180 mil eur pentru o singura statie ? Si supraterana? :shock:
Este ceva dubios , sa ne uitam tot la extinderea M2, dar spre N. Sau la M3...
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4699
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

Mesajde TibiV » Sâm, 14 Sep 2019, 11:32

Cred ca alea 180 de milioane ( evaluarea MRex-MT ) se refera la dublarea si "ingroparea" liniei inapoi in subteran, pentru o eventuala subtraversare a DNCB...

Ceea ce vrea Baluta (doua ziduri si un acoperis pe un singur fir) nu are cum sa coste nici 10 mil. euro...
(Vestea buna: se va putea fuma in statie, caci va fi imposibil sa fie "spatiu inchis" definit potrivit legii anti-fumat, adica 3 (trei) pereti si acoperis... :lol: )

Cititi postarile precedente despre Gorjului.
subway guru a fost destul de explicit despre costurile unei noi statii in subteran, nu a unui pridvor cum vrea labuta... Pardon, baluta.... (Nu imi mai merg majusculele cand e vorba despre PS4.....)
TibiV
Membru Gold
 
Mesaje: 9232
Membru din: Vin, 14 Noi 2014, 20:20

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Dezvoltarea metroului din Bucureşti


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori