MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Modernizarea stațiilor de metrou

1895 posts, 409333 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 62 63 64 65 66 67 68  ... 136
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizarea statiilor de metrou zapacitu

Marmura, travertinul si gresia actuala sunt de foarte buna calitate. Curatat frumos, ca exista mijloace, si e suficient.

Investit in instalatii de preluare a apei si dezumidificare a aerului, investit in ceva iluminat, curatat putin pe jos si pe pereti... nu m-ar deranja sa arate Unirii ca in 1980!

 



Re: Modernizarea statiilor de metrou ByOnu

ByOnu wrote:
Se curata coloanele de la Romana...





Nu sunt de acord cu renuntarea la travertinul si marmura existente in statiile construite in anii '70-'80. Acestea se pot curata cu metode profesioniste si pot fi ca noi. Totusi, unul dintre motivele pentru care travertinul arata atat de murdar peste tot prin urbea noastra este si faptul ca striatiile naturale nu au fost chituite. Astfel praful si jegul intra in carne. Cat despre marmura, pilonii din PU2 ar arata superb daca ar fi curatati, slefuiti, lustruiti si date jos de pe ei toate improvizatiile posibile si tubulatura la vedere.

Cu ce sunt de acord in schimb sa dispara este mozaicul si faianta specifica, de exemplu, statiilor Stefan cel Mare, Romana, Universitate, etc. A imbatranit foarte urat si nu mai este de actualitate. Si, desigur, nu putem uita tavanele statiilor care ar trebui inlocuite complet pretutindeni alaturi de intensificarea iluminatului.

Am in acelasi timp si o teama sa nu cumva sa ne trezim cu o simplificare a arhitecturii statiilor. Desigur, unii vor spune ca metroul trebuie sa fie util..si atat. Well, blocurile ceausiste sunt utilitariste ...si atat. Traim intr-o perioada foarte periculoasa in ceea ce priveste identitatea culturala si arhitecturala a Bucurestiului, daca nu a Romaniei. Astazi orice perete cu polistiren si tencuiala colorata este considerat frumos de catre populatia neinformata, satula ce-i drept de mizerie. Astfel am ajuns sa avem cladiri ante si interbelice cu elementele de arta date jos cu dalta si trasa o tencuiala ca-n palma. Puse si niste termopane, si totul este "frumos si curat". Nu vreau sa renuntam la marmura si travertin pentru alucobond sau carton/plastic. Cele mai urate si mai neinspirate statii de pe intreaga retea, o sa va surprinda, nu mi se par Romana sau Grivitei, ci tronsonul M3 inaugurat in 2008. Este de o simplitate dureroasa. Mai ales cand duduie tara de tineri si experti arhitecti care nu sunt lasati sa isi manifeste creativitate. Nu au unde, pentru ca proprietarul dicteaza iar autoritatile locale admit kitschuri pe banda rulanta. In ziua in care semnatura unui arhitect va fi obiectiva si decisiva pentru realizarea unui proiect, orasul va fi mult mai frumos.

Ma astept la opinii contrare. :bere:

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou mcosmin

Bine bine. Ce se poate salva sa se salveze. Restul, inlocuit.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

In mod sigur si pe M3 2008 a existat arhitect...

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou misterr

ByOnu wrote:
Cat despre marmura, pilonii din PU2 ar arata superb daca ar fi curatati, slefuiti, lustruiti si date jos de pe ei toate improvizatiile posibile si tubulatura la vedere.
Ce-a trecut timpul... Mai țineți minte ce grabă a fost la inaugurare? În primele zile marmura nici nu era pusă pînă sus pe toți stîlpii, unii aveau încă schele pe ei...

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou subway guru

zapacitu wrote:
Marmura, travertinul si gresia actuala sunt de foarte buna calitate. Curatat frumos, ca exista mijloace, si e suficient.

Investit in instalatii de preluare a apei si dezumidificare a aerului, investit in ceva iluminat, curatat putin pe jos si pe pereti... nu m-ar deranja sa arate Unirii ca in 1980!

Nu cu mult timp in urma m-a contactat un 'pietrar' arhicunoscut...aproape 'in lacrimi' a propos de starea jalnica a statiilor...
Ce spunea dumnealui?
Ca substantele folosite pentru 'curatenie' nu fac decat sa distruga pietraria!!!
Si ca firma lui s-ar oferi sa intretina gratuit pietraria de la Piata Unirii!...cu 'substantele' specifice potrivite doar ca sa arate Mrexului si strainatatii 'calitatea deosebita' a pietrei romanesti 'neaose'!
El a vorbit...el a auzit...
Evident ca exista si un oarece 'interes' in 'spatele' ofertei...
Omul dorea sa promoveze 'la export' piatra romaneasca dar 'strainii' voiau mai intai sa vada o lucrare 'monumentala' deja realizata la scara unu-la-unu...No chance...
:popa:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

In aceasta dupa-amiaza la Izvor o poarta de acces nou-montata si inaugurata azi nu functiona. Interesant...Si tot personalul era "detasat" sa explice calatorilor cum se introduce cartela.
In alta ordine de idei, turnichetii noi mi se par mai lati. Sa vedem cand ajung la nava noua de la Gorjului . Daca acum sunt 3 turnicheti de intrare si 3 de iesire de o parte si de alta a pasajului pietonal, tare imi este teama ca ramamen cu 2 si 2....

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou Florinds

Si eu am aceeasi senzatie, ca sunt mai putine locuri de intrare decat inainte... Interesant daca de iesire ar fi mai multe.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou zapacitu

O plangere la adresa vechilor porti era legata de latimea lor. In acelasi spatiu fizic, daca pui porti mai late, vei avea mai putin porti. E logic :)

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou survola

Le-ar putea aranja altfel, ca un fel de pâlnii decalate. Adică să nu le mai pună pe toate pe aceeași linie...

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou zapacitu

Nu are sens in cazul in care timul Tnou scurs intre introducere cartela si poarta deschisa full a fost prevazut in licitatie si este mai mic cu 33% decat timpul Tvechi scurs la vechii turnicheti. Desigur, probabil acest interval nu s-a trecut in caietul de sarcini... ca daca timpul era la jumatare nu aveam nicio problema chiar si cu doua treimi din numarul de turnicheti.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou Puss in Boots

http://www.metrorex.ro/_read487-1

Calendarul zice-se final al inchiderii statiilor cu un acces.
-  Pipera: 15 iulie – 21 iulie 2017
-  Constantin Brancoveanu: 22 iulie – 28 iulie
-  Aurel Vlaicu: 29 iulie – 4 august 2017
-  Piata Victoriei 2: 5 august – 11 august
-  Basarab 1: 12 august – 18 august
-  Tineretului: 19 august – 25 august
-  Dimitrie Leonida: 26 august – 1 septembrie
-  Aparatorii Patriei: 2 septembrie – 8 septembrie
-  Costin Georgian: 9 septembrie – 15 septembrie
-  Berceni: 16 septembrie – 22 septembrie
-  Pantelimon: 23 septembrie – 29 septembrie.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou GPS

Dristor 1
IMG_8141.JPG (1.01 MB; downloaded 1453 times)

IMG_8142.JPG (593.86 KB; downloaded 1450 times)

IMG_8143.JPG (528.11 KB; downloaded 1449 times)

 


Go to page:  1  ... 62 63 64 65 66 67 68  ... 136
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420650 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use