Modernizarea stațiilor de metrou

Modernizarea infrastructurii existente, realizarea noilor magistrale de metrou, planuri de viitor

Re: Modernizarea stațiilor de metrou

Mesajde sab » Dum, 11 Aug 2019, 18:21

Izvor. Termenul de 31 iulie (http://www.metrorex.ro/_read583-1) a fost depasit cu 2 saptamani deja. Cred ca termenele astea in Romania sunt date la misto, daca o lucrare se termina la termen, este ceva necurat . Probabil aici la Izvor mergem pe 2 luni.

P.S. Liftul nu stiu daca este chiar defect (asa cum scrie) sau l-au inchis fortat din cauza accesului in lucru. Eu banuiesc ca a fost mai comod sa inchida cu totul usa respectiva de iesire din statie catre acest acces si care ducea totodata si la lift,in bataie de joc fata de calatori.
Fişiere ataşate
Izvor 1.jpg
Izvor 1.jpg (60.04 KiB) Vizualizat de 1231 ori
Izvor 2.jpg
Izvor 2.jpg (44.94 KiB) Vizualizat de 1231 ori
Izvor 3.jpg
Izvor 3.jpg (53.97 KiB) Vizualizat de 1231 ori
Izvor- Lift.jpg
Izvor- Lift.jpg (25.03 KiB) Vizualizat de 1231 ori
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4766
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Modernizarea stațiilor de metrou

Mesajde V2A » Lun, 12 Aug 2019, 12:44

Metrorex anunta ca, in perioada 20 august – 1 septembrie 2019, accesul statiei de metrou Obor (in sensul de mers spre Dristor, iesirea spre magazinul Obor), de pe Magistrala I, (Dristor-Pantelimon) va fi inchis pentru refacerea treptelor de acces.

http://www.metrorex.ro/_read588-1
Avatar utilizator
V2A
Membru Silver
 
Mesaje: 1639
Membru din: Vin, 15 Ian 2010, 11:25
Localitate: București, Sector 4

Re: Modernizarea stațiilor de metrou

Mesajde Adrian Rosca » Lun, 12 Aug 2019, 23:58

Foarte interesant. Desi Somet nu a finalizat lucrarile la niciunul dintre cele 2 accesuri (Izvor si Timpuri Noi) aferente contractului semnat in 27.12.2018, totusi au facturat toata suma de contract, iar factura a fost acceptata de catre Metrorex.

Cumva cei de la Metrorex s-au temut ca li se taie din bani la rectificare si au facut o intelegere cu constructorul sa factureze mai repede? Alta explicatie nu vad, ca doar nu sunt nebuni sa plateasca lucrari neefectuate. O treaba de genul asta ar fi de X Factor.

Si Ascensorul Tehnic Service au facturat toata suma de contract pentru cele 2 lifturi de la GdN si 1 Mai, dar sper ca macar ei si-au terminat treaba.
Adrian Rosca
Membru Silver
 
Mesaje: 4261
Membru din: Mie, 06 Iul 2011, 17:51

Re: Modernizarea stațiilor de metrou

Mesajde shoppy » Mie, 14 Aug 2019, 14:03

Ce au facut la 1 Mai?
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8918
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Modernizarea stațiilor de metrou

Mesajde Adrian Rosca » Mie, 14 Aug 2019, 14:04

Au schimbat liftul.
Adrian Rosca
Membru Silver
 
Mesaje: 4261
Membru din: Mie, 06 Iul 2011, 17:51

Re: Modernizarea stațiilor de metrou

Mesajde shoppy » Mie, 14 Aug 2019, 14:30

O sa ma uit, nu mai tin minte, era unul singur?
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (București)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8918
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

Re: Modernizarea stațiilor de metrou

Mesajde thor5 » Joi, 15 Aug 2019, 13:53

Stie cumva cineva care sunt regulile de amplasare a copertinelor aferente gurilor de acces la metrou? De ce unele accese "merita" copertine iar altele nu?
Vad situatii hilare, gen Izvor, Tineretului, etc unde un acces are copertina iar celalalt nu.
De ce statii principale gen Piata Unirii, Universitate, Piata Romana, Piata Victoriei, etc nu au copertine la accese, dar toate statiile noi din Drumul Taberei au (sau vor avea) copertine?
De ce avem lifturi si escalatoare la toate statiile, dar nu si copertine? Copertina nu este o facilitate de acces? E mai usor sa dam cu sare si nisip pe trepte iarna decat sa montam o copertina?
thor5
Membru Bronze
 
Mesaje: 210
Membru din: Mar, 08 Oct 2013, 14:04

Re: Modernizarea stațiilor de metrou

Mesajde sab » Joi, 15 Aug 2019, 15:57

S-a discutat subiectul. Si nu doar o data... Inainte de 1989 nu erau permisa acoperirea accesurilor in zona centrala, ci doar semi-centrala si periferie.
Dupa 1989 nu s-a mai tinut cont de nicio regula si de accea s-a ajuns la situatiile mentionate de tine, ca o statie sa aiba un acces acoperit si altul nu.
Nu cred ca o copertina poate fi considera "facilitate de acces". Si in alte orase unele accesuri au, altele nu, nu este obligatoriu ca toate sa fie acoperite in termopan si plexiglass.
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4766
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Modernizarea stațiilor de metrou

Mesajde andrei11 » Joi, 15 Aug 2019, 16:30

Mai știe cineva la ce foloseau marchizele ? Evident (stră)bunicii noștrii erau niște înapoiați. Cum s-or fi descurcat fără net, tablete, telefoane mobile, computere, etc ?
Deci eu sunt pentru copertine. Să-mi spună cineva ce-i cu marchizele. Mulțumesc.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17053
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Modernizarea stațiilor de metrou

Mesajde subway guru » Joi, 15 Aug 2019, 22:19

Prefer...ducesele
:bere:
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 11255
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Modernizarea stațiilor de metrou

Mesajde Adrian Rosca » Mar, 20 Aug 2019, 13:03

Urmare a adresei dumneavoastră înregistrată cu numărul M.01/12399/12.08.2019, vă comunicăm următoarele informaţii de interes public:

Starea tehnică a parapetului accesului staţiei de metrou Basarab a impus desfacerea placajului din piatră naturală, pentru evitarea unor situaţii care ar putea reprezenta un risc pentru siguranţa publicului călător.

Soluţia tehnică aleasă implică realizarea unui strat suport armat şi refacerea placajului. Lucrarea este estimată să se finalizeze până la data de 1.09.2019, în funcţie de condiţiile meteo din perioada desfăşurării lucrărilor.
Adrian Rosca
Membru Silver
 
Mesaje: 4261
Membru din: Mie, 06 Iul 2011, 17:51

Re: Modernizarea stațiilor de metrou

Mesajde ByOnu » Mar, 20 Aug 2019, 13:22

thor5 scrie:De ce statii principale gen Piata Unirii, Universitate, Piata Romana, Piata Victoriei, etc nu au copertine la accese, dar toate statiile noi din Drumul Taberei au (sau vor avea) copertine?


Pentru ca nu comparam zona istorica mentionata de tine cu un cartier comunist (ex. Drumul Taberei, Militari, Titan, Berceni). Copertinele in zona istorica ar afecta grav aspectul vizual si nu s-ar integra urbanistic in peisaj.

Sunt pline Parisul, Budapesta, NY si Londra de guri neacoperite. Metroul NU trebuie sa fie ceva intruziv dpdv vizual si arhitectonic.

Imaginati-va copertine la Suțu, la cladirea Universității, la TNB sau la Colțea / Min. Agriculturii -- toate acestea fiind cladiri monumentale.

Dai ca exemplu M5, dar eu unul NU cred ca statiile de pe axa istorica Kogalniceanu - Elisabeta - Carol I - Pache vor avea copertine. Cel putin asa sper, asta daca mai exista urbanisti si peisagisti in institutiile astea.

Plus ca aceste copertine noi sunt execrabile: gresie din China, inox, plexi, termopan si fier forjat a la grec. Horror.
Semnează pentru inființarea Muzeului Transporturilor din București! Click AICI!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4814
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Modernizarea stațiilor de metrou

Mesajde andrei11 » Mar, 20 Aug 2019, 13:47

Mi se pare o exagerare grosolană că o copertină ar fi ceva intruziv dpdv vizual si arhitectonic.
Oricum iar vorbești din texte fără să verifici realitatea. Ministrerul Agriculturii din perspectiva ieșirii de la metrou e o clădire oarecare iar TNB - ul / Intercontinentalul - dar mai ales TNB - ul sunt clădiri Staliniste.
Universitatea ca să o privești cum trebuie trebuie să fi pe partea cu statuile nu în acel colț înghesuit.
Stațiile Eroilor și Unirii / sunt înconjurate strict de clădiri Comuniste !!!! nu au nimic istoric în ele, iar stația Izvor e în Parc. Să nu spui că acoperirea stației Izvor umbrește Clădirea Istorică a Parlamentului !
Chestia cu intruzivitatea e o găselniță încadrată în subspecia fitze. Cu tz nu cu ț, că tz e tot o fiță.
Mai urmează să dăm jos Podul Basarab care cică a afectat catastrofic arhitectural peisajul din jur.
Repet, ăia preistoricii care au inventat marchizele au fost tâmpiți dacă nu de-a dreptul oligrofeni. Săracii, nu știau ce e aia arhitectura.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 17053
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Modernizarea stațiilor de metrou

Mesajde sab » Mar, 20 Aug 2019, 15:44

Adevarul este ca "monstrii" de beton Grant si Basarab au afectat iremediabil zonele respective. Noroc ca nu este mare lucru pe acolo. Asteptam cu interes un astfel de pasaj la Universitate sau Romana. Unirii si Victoriei au scapat. :). Au ratat si la PPL sa faca asa ceva...
Solutiile supraterane sunt mai simple si mai ieftine, ca si metroul suprateran vs cel subteran. La Basarab insa nu cred ca exista o altfel de solutie.Pacat ca au dat cu mucii in fasole si l-au terminat in semafor.
Pana la urma, care este avantajul major al copertinei? Nu ploua pe scara rulanta si, ca atare, aceasta functioneaza mai bine/ mai mult. Si numai dai cu sare pe scari. In rest...
La Izvor imi mentin parerea ca accesul respectiv a fost acoperit dupa 1990, nu stiu daca a existat rulanta acolo de la inceput, statia fiind una de suprafata. Imi pare ca vechea acoperire aducea ca stil cu M4, deci undeva la inceputul anilor 2000.
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4766
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Dezvoltarea metroului din Bucureşti


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

cron