Topic: Modernizarea stațiilor de metrou
1895 posts, 412331 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
sab
Singurul rol este acela ca iti spune unde nu va fi tren, la fel ca la GDN1 sau NG peronul nou . Statiile aceastea sunt mai lungi decat metroul .
La fel este si la Pacii, dar acolo nu este gard. Nu imi dau seama de ce la Pacii si la PV statia este mai lunga. La GDN1 si NG este clar.
Singurul rol este acela ca iti spune unde nu va fi tren, la fel ca la GDN1 sau NG peronul nou . Statiile aceastea sunt mai lungi decat metroul .
La fel este si la Pacii, dar acolo nu este gard. Nu imi dau seama de ce la Pacii si la PV statia este mai lunga. La GDN1 si NG este clar.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
andrei11
Păi barele aceleanu sunt antisuicid. Și la Piața Victoriei / M 1 peronul e mai lung, și la Piața Muncii. Întrebați-l pe guru, poate știe el. Am impresia că și la Dinamo.
Păi barele aceleanu sunt antisuicid. Și la Piața Victoriei / M 1 peronul e mai lung, și la Piața Muncii. Întrebați-l pe guru, poate știe el. Am impresia că și la Dinamo.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
alexxd_31
Peronul are lungimea de 120 m iar trenurile :
- IVA 114 m (38 m *3)
- Bombardier 112.610 m
- Caf 113,6 m
In caietul de sarcini pentru achizitia trenurilor este specificata atat lungimea peroanelor (120 m) cat si lungimea maxima admisa a trenurilor (114 m).
Peronul are lungimea de 120 m iar trenurile :
- IVA 114 m (38 m *3)
- Bombardier 112.610 m
- Caf 113,6 m
In caietul de sarcini pentru achizitia trenurilor este specificata atat lungimea peroanelor (120 m) cat si lungimea maxima admisa a trenurilor (114 m).
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
sab
Diferenta este mult mai mare, se vede dupa garduri. Si este ciudat, ca unele statii sunt la limita (Basarab/Izvor), in timp ce la altele (Pacii sau PV)este spatiu cam jumatate de vagon.
Statia PV este oricum o ciudatenie. Intr-un fel, imi este clar de ce este mai lunga. Zona scarilor, in mod logic, trebuia sa fie in afara peronului activ (adica unde opreste trenul), facand parte din zona de corespondenta.
In practica, trenul opreste fix la extremitatea din fata a peronului, adica in zona cu "ceasuri", decalat un peron fata de celalat. Aceasta face ca pe peronul catre Pipera zona scarilor sa poata fi delimitata cu garduri, in schimb ce la peronul catre Romana ar trebui ca trenul sa se opreasca mai devreme fara de cum opreste acum sau sa puna gardul in capatul celalalt, unde nu este asa aglomerat.
Diferenta este mult mai mare, se vede dupa garduri. Si este ciudat, ca unele statii sunt la limita (Basarab/Izvor), in timp ce la altele (Pacii sau PV)este spatiu cam jumatate de vagon.
Statia PV este oricum o ciudatenie. Intr-un fel, imi este clar de ce este mai lunga. Zona scarilor, in mod logic, trebuia sa fie in afara peronului activ (adica unde opreste trenul), facand parte din zona de corespondenta.
In practica, trenul opreste fix la extremitatea din fata a peronului, adica in zona cu "ceasuri", decalat un peron fata de celalat. Aceasta face ca pe peronul catre Pipera zona scarilor sa poata fi delimitata cu garduri, in schimb ce la peronul catre Romana ar trebui ca trenul sa se opreasca mai devreme fara de cum opreste acum sau sa puna gardul in capatul celalalt, unde nu este asa aglomerat.
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
alexxd_31
E tipul de gard prezent si la Titan dupa montarea liftului.
E tipul de gard prezent si la Titan dupa montarea liftului.
- andrei11
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
sab
De ce a apărut o balustradă de oțel pe unul din peroanele stației de metrou Victoriei
https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-i ... toriei.htm
De ce a apărut o balustradă de oțel pe unul din peroanele stației de metrou Victoriei
https://monitorizari.hotnews.ro/stiri-i ... toriei.htm
De la finalul lunii aprilie o balustradă de metrou a fost montată pe marginea peronului din stația Victoriei, ne-a semnalat un cititor HotNews.ro, întrebând dacă nu cumva soluția va fi implementată și în alte stații pentru a preveni eventualele accidente sau tentative de suicid. Metrorex precizează însă că balustrada de oțel a fost montat doar într-un singur punct al stației și este o măsură suplimentară de siguranță în contextul supraaglomerării de la orele de vârf..
„Metrorex continuă măsurile pentru îmbunătățirea serviciului public de transport cu metroul. În acest sens, o măsură suplimentară de siguranță fost montarea unei balustrade (bare de protecție) la marginea peronului de la stația Piața Victoriei 1, linia1, în direcția Pipera. Astfel, această balustradă are scopul de a proteja călătorii în contextul supraaglomerării de la orele de vârf a zonei respective”, a transmis MEtrorex la solicitarea HotNews.ro.
„Din analizele Metrorex s-a constatat că această stație este cea mai expusă la suprapopulare . O mare parte a călătorilor ce se îndreaptă spre peronul stației Piața Victoriei 1, staționează în așteptarea trenului de metrou în capătul peronului linia 1 (spre stația Piața Romană). De menționat că, trenul staționează după această bară de protecție, astfel încât să nu fie obstrucționată ieșirea/intrarea călătorilor în/din tren.”, a mai transmis Metrorex.
În mod curios, o balustradă similară NU a fost montat și în celălalt capăt al stației, pe celălalt peron unde, la fel, trenul când staționează lasă în spate o zonă liberă.
În schimb, Metrorex informează că o altă balustradă a fost montată în zona vestibul, la scările rulante care fac legătura între Piața Victoriei 1 și Piața Victoriei 2.
„Scopul acesteia este de a separa sensurile și de a crea un culoar favorabil călătorilor între cele două scări rulante. Noua configurație este însoțită de o semnalistică adecvată pentru direcționarea fluxurilor de călători”, notează Metrorex.
Cele două balustrade au fost montate, în noaptea 22 spre 23 aprilie 2019.
Stația Piața Victoriei este una din stațiile care se aglomerează cel mai mult în timpul orelor de vârf, mai ales dacă există vreo perturbare a traficului pe rețea, iar fotografiile cu peroanele arhipline sunt de multe ori viralizate pe rețelele de socializare.
image-2019-05-2-23118171-0-balustrada-peron.jpg (261.57 KB; downloaded 2523 times)
image-2019-05-2-23118173-0-metrou-victoriei.jpg (220.22 KB; downloaded 2523 times)
image-2019-05-2-23118172-0-balustrada-statia-victoriei.jpg (285.21 KB; downloaded 2520 times)
image-2018-10-24-22775086-0-aglomeratie-metrou.jpeg (255.84 KB; downloaded 2520 times)
- andrei11
-
Posted:
-
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
abc_XC
In statia Basarab M1, la peronul de la linia spre Crangasi scara rulanta a fost demontata, iar toata zona este imprejmuita cu un gard de protectie.
In statia Basarab M1, la peronul de la linia spre Crangasi scara rulanta a fost demontata, iar toata zona este imprejmuita cu un gard de protectie.
- andrei11
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
Puss in Boots
Nu stiu daca e locul intrebarii aici dar mi se pare mie sau la Leonida au aparut monitoare mici de genul celor care anunta urmatorul tren (dar care momentan emit reclamele alea cum o faceau inainte monitoarele/televizoarele mari) ? Stie cineva ceva? s-a discutat pe undeva?
M-au surprins acum cateva zile pentru ca emiteau ceva ce imi aduceam aminte ca vazusem la o rezolutie mult mai mare
Nu stiu daca e locul intrebarii aici dar mi se pare mie sau la Leonida au aparut monitoare mici de genul celor care anunta urmatorul tren (dar care momentan emit reclamele alea cum o faceau inainte monitoarele/televizoarele mari) ? Stie cineva ceva? s-a discutat pe undeva?
M-au surprins acum cateva zile pentru ca emiteau ceva ce imi aduceam aminte ca vazusem la o rezolutie mult mai mare
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
sab
Sunt de multa vremme acolo, de cand la Leonida se urcau max 10 persoane. N-au considerat necesar sa investeasca prea mult...
Sunt de multa vremme acolo, de cand la Leonida se urcau max 10 persoane. N-au considerat necesar sa investeasca prea mult...
- misterr
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
misterr
De astăzi, accesul de la Apărătorii Patriei nu mai are geamuri laterale (doar acoperiș)!
De astăzi, accesul de la Apărătorii Patriei nu mai are geamuri laterale (doar acoperiș)!
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
Puss in Boots
Monitoare da, dar erau sigur mai mari acum ceva timp, in genul celor montate peste tot acum cativa ani. Monitoarele astea repet sunt mai mici, ca de calculator. Abia se vede ce ruleaza acolo, daca nu stai langa ele e degeaba. Ma rog, poate or baga ce tren urmeaza si cand. Daca au aceasta capacitate tehnica si nu sunt diferite. N-am idee, pana acum nu am vazut monitoare mici pe care sa ruleze reclame si anunturi.
sab wrote:
Sunt de multa vremme acolo, de cand la Leonida se urcau max 10 persoane. N-au considerat necesar sa investeasca prea mult...
Monitoare da, dar erau sigur mai mari acum ceva timp, in genul celor montate peste tot acum cativa ani. Monitoarele astea repet sunt mai mici, ca de calculator. Abia se vede ce ruleaza acolo, daca nu stai langa ele e degeaba. Ma rog, poate or baga ce tren urmeaza si cand. Daca au aceasta capacitate tehnica si nu sunt diferite. N-am idee, pana acum nu am vazut monitoare mici pe care sa ruleze reclame si anunturi.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination