Topic: Modernizarea stațiilor de metrou
1895 posts, 412657 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
punmeister
Escalatoarele Transporta de la Basarab au fost montate in anul 2000.
Escalatoarele Transporta de la Basarab au fost montate in anul 2000.
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
sab
Hmmm, 2000 este mai recent decat 1994. Oare care or fi criteriile de inlocuire ?
Hmmm, 2000 este mai recent decat 1994. Oare care or fi criteriile de inlocuire ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
subway guru
La Gorjului sunt escalatoare croate...nici alea nu se mai fabrica.
La Gorjului sunt escalatoare croate...nici alea nu se mai fabrica.
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
sab
Cele de la peron sunt Schindler. Despre astea nu pot sa bag mana in foc ca dateaza de la inaugurare, dar totusi nu imi aduc aminte sa fi fost schimbate vreodata. Se defecteaza destul de des si mana curenta "ramane in urma" cateodata.
Cea de la accesul construit ulterior navei 1 nu stiu de care este, ca a ajuns sa nu mai aiba nici sigla... Asta sigur nu a fost schimbata de vreo 25 ani, dupa cum se misca si ce zgomote face.
Cele de la peron sunt Schindler. Despre astea nu pot sa bag mana in foc ca dateaza de la inaugurare, dar totusi nu imi aduc aminte sa fi fost schimbate vreodata. Se defecteaza destul de des si mana curenta "ramane in urma" cateodata.
IMG_20190719_183943.jpg (67.64 KB; downloaded 4188 times)
Cea de la accesul construit ulterior navei 1 nu stiu de care este, ca a ajuns sa nu mai aiba nici sigla... Asta sigur nu a fost schimbata de vreo 25 ani, dupa cum se misca si ce zgomote face.
IMG_20190719_184139.jpg (53.07 KB; downloaded 4187 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
subway guru
Statia Gorjului a fost construita in doi pasi, nava 1, nava 2...la distanta de cativa ani, nu mai tin minte nici eu prea bine cum a fost cu echiparea cu escalatoare dar mai mult ca sigur la prima etapa au fost croate si abia apoi Schindlerele. La vremea aia croatii au fost foarte mandri ca s-a gasit cineva sa le cumpere marfa dar asta n-a salvat fabrica lor de la faliment pe linia asta de productie...in ziua de azi mai e activa doar pentru echipamente hidroenergetice grele.
Statia Gorjului a fost construita in doi pasi, nava 1, nava 2...la distanta de cativa ani, nu mai tin minte nici eu prea bine cum a fost cu echiparea cu escalatoare dar mai mult ca sigur la prima etapa au fost croate si abia apoi Schindlerele. La vremea aia croatii au fost foarte mandri ca s-a gasit cineva sa le cumpere marfa dar asta n-a salvat fabrica lor de la faliment pe linia asta de productie...in ziua de azi mai e activa doar pentru echipamente hidroenergetice grele.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
punmeister
9 august este noul termen.
survola wrote:
E clar, se depășește termenul de 10 iulie.
9 august este noul termen.
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
sab
O luna, adica dublul estimarii initiale. O nimica toata....
O luna, adica dublul estimarii initiale. O nimica toata....
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
Adrian Rosca
http://www.metrorex.ro/_read586-1
Oare exista si un acces opus directiei de mers spre Berceni? Oricum, era si timpul, nu stiu ce tip de granit au folosit in 1988, dar pardoseala s-a exfoliat pe portiuni destul de mari.
Metrorex anunta ca, in perioada 31 iulie – 7 august 2019, accesul statiei de metrou Constantin Brancoveanu (in sensul de mers spre Depoul Berceni), de pe Magistrala II, (Berceni- Pipera) va fi inchis partial pentru refacerea pardoselilor si a scarilor fixe.
http://www.metrorex.ro/_read586-1
Oare exista si un acces opus directiei de mers spre Berceni? Oricum, era si timpul, nu stiu ce tip de granit au folosit in 1988, dar pardoseala s-a exfoliat pe portiuni destul de mari.
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
sab
Posibil sa nu mai fi folosit granit. Dupa M2...mai slabut cu piatra naturala. A se vedea Gdn-D2, ultimul tronson inaugurat inainte de 1990, care este jalnic din punct de vedere al finisajelor. Gresie si faianta de cea mai proasta calitate.
Posibil sa nu mai fi folosit granit. Dupa M2...mai slabut cu piatra naturala. A se vedea Gdn-D2, ultimul tronson inaugurat inainte de 1990, care este jalnic din punct de vedere al finisajelor. Gresie si faianta de cea mai proasta calitate.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
Adrian Rosca
La Brancoveanu pardoseala de la nivelul vestibulului e din piatra naturala gri. E posibil sa nu fie granit, oricum calitatea e mult mai slaba decat a pietrii de la nivelul peronului, desi diferenta de timp e de doar 2-3 ani.
La Brancoveanu pardoseala de la nivelul vestibulului e din piatra naturala gri. E posibil sa nu fie granit, oricum calitatea e mult mai slaba decat a pietrii de la nivelul peronului, desi diferenta de timp e de doar 2-3 ani.
- subway guru
-
Posted:
-
- George
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
George
Din modestul meu punct de vedere, se vede un declin și de la M1 inițială - Politehnica, Piața Unirii, chiar Izvor, foarte fain finisate - la M2, unde Universitate și Unirii 2, Romană dar și Victoriei excelează mai degrabă prin urâțenie și aspect sărăcăcios.
Apoi, M3 (cum se numea atunci) Gară - Dristor 2 arată clar hiperausteritatea finalului de epocă ceaușistă...
Apogeul urâtului fiind desigur 1 Mai și mai ales Grivița pe M4!
Dar cele mai frumoase stații vor fi desigur cele de pe M5...
sab wrote:
Posibil sa nu mai fi folosit granit. Dupa M2...mai slabut cu piatra naturala. A se vedea Gdn-D2, ultimul tronson inaugurat inainte de 1990, care este jalnic din punct de vedere al finisajelor. Gresie si faianta de cea mai proasta calitate.
Din modestul meu punct de vedere, se vede un declin și de la M1 inițială - Politehnica, Piața Unirii, chiar Izvor, foarte fain finisate - la M2, unde Universitate și Unirii 2, Romană dar și Victoriei excelează mai degrabă prin urâțenie și aspect sărăcăcios.
Apoi, M3 (cum se numea atunci) Gară - Dristor 2 arată clar hiperausteritatea finalului de epocă ceaușistă...
Apogeul urâtului fiind desigur 1 Mai și mai ales Grivița pe M4!
Dar cele mai frumoase stații vor fi desigur cele de pe M5...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
Adrian Rosca
Am observat zilele trecute ca se reface placarea cu piatra a parapetelor accesului statiei Basarab 2, din directia de mers catre Grivita. Era si cazul, arata sub orice critica:
Am observat zilele trecute ca se reface placarea cu piatra a parapetelor accesului statiei Basarab 2, din directia de mers catre Grivita. Era si cazul, arata sub orice critica:
- V2A
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
V2A
Metrorex a pus in functiune noi lifturi la statiile de metrou Gara de Nord 2 și 1 Mai și un nou escalator la statia Timpuri Noi
Metrorex informeaza ca, astazi, 9 august 2019, au fost puse in functiune patru noi lifturi in statiile de metrou Gara de Nord 2 și 1 Mai. Ascensoarele existente au fost inlocuite, atat in interiorul statiei, cat și in exterior. Noile lifturi vor facilita accesul calatorilor in interiorul statiilor de metrou, in special pentru persoanele cu dizabilitati, persoanele varstnice, persoanele cu copii mici in brate sau carucior etc.
Tot astazi, publicul calator poate folosi noul escalator din statia de metrou Timpuri Noi. Acesta asigura accesul aflat in directia Splaiul Unirii.
http://www.metrorex.ro/_read587-1
Metrorex a pus in functiune noi lifturi la statiile de metrou Gara de Nord 2 și 1 Mai și un nou escalator la statia Timpuri Noi
Metrorex informeaza ca, astazi, 9 august 2019, au fost puse in functiune patru noi lifturi in statiile de metrou Gara de Nord 2 și 1 Mai. Ascensoarele existente au fost inlocuite, atat in interiorul statiei, cat și in exterior. Noile lifturi vor facilita accesul calatorilor in interiorul statiilor de metrou, in special pentru persoanele cu dizabilitati, persoanele varstnice, persoanele cu copii mici in brate sau carucior etc.
Tot astazi, publicul calator poate folosi noul escalator din statia de metrou Timpuri Noi. Acesta asigura accesul aflat in directia Splaiul Unirii.
http://www.metrorex.ro/_read587-1
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination