MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Modernizarea stațiilor de metrou

1895 posts, 404343 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 115 116 117 118 119 120 121  ... 136
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

Nu prea mai ai cum sa mai faci alt vestibul la statiile astfel proiectate incat scarile de la peron sa convearga catre un singur loc (in general centrul statiei).
Singurul caz de acest fel in in care s-a facut ulterior un nou vestibul la cca 50m de cel existent este Gorjului. Si ma abtin legat de ce a iesit...

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou Un cylon

sab wrote:
În schimb, Metrorex informează că o altă balustradă a fost montată în zona vestibul, la scările rulante care fac legătura între Piața Victoriei 1 și Piața Victoriei 2.

„Scopul acesteia este de a separa sensurile și de a crea un culoar favorabil călătorilor între cele două scări rulante. Noua configurație este însoțită de o semnalistică adecvată pentru direcționarea fluxurilor de călători”, notează Metrorex.


Jumătate din oameni încă merg pe contrasens, apoi fac contorsionism printre barele balustradei pentru a ajunge la scara rulantă corectă, în loc să se întoarcă din drum.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou survola

Dacă aș fi rău aș pune o separare serioasă, imposibil de strecurat prin ea. Aș sta și aș râde apoi.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou zapacitu

E cam cretina treaba asta, ca si la Unirii, mai ales ca nu intotdeauna fluxurile sunt simultane. La anumite ore in anumite locuri sunt aproape exclusiv monosens.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou subway guru

Si eu sunt contra barajelor inutile, pana la urma e vorba de autoeducatie urbana, mergi pe partea dreapta ca sa nu-i incurci pe cei de pe contrasens.
Am un exemplu recent, s-a deschis un Kauf la Buftea/Crevedia, haos total pana vor invata <taranii> sa respecte regulile elementare de circulatie pentru evitarea gramezilor spontane gen rugby...

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

sab wrote:
Singurul caz de acest fel in in care s-a facut ulterior un nou vestibul la cca 50m de cel existent este Gorjului. Si ma abtin legat de ce a iesit...

Revin. Nici macar la Gorjului nu s-a facut un nou vestibul, ci doar un nou acces care duce la un nivel intermediar al statiei. La vremea aceea, din cate imi aduc aminte, acela era chiar nivelul turnichetilor, nu cel de acum. Si turnichetii au ramas acolo doar in acea parte a statiei tocmai pentru ca au facut acel acces, in rest au fost mutati mai sus.
Deci vestibul nou...mai greu, poate  doar la statiile care au acces pe la un singur capat acum (Aparatori, Pantelimon).
Cat despre subtraversari de bulevarde.. extrem de putine sanse.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou oc7avian

survola wrote:
Dacă aș fi rău aș pune o separare serioasă, imposibil de strecurat prin ea. Aș sta și aș râde apoi.


În caz de evacuare de urgență gardul ăla e foarte periculos. Lumea vede ieșirea în dreapta și are tendința e a se îngrămădi printre garduri, pentru că e drumul cel mai scurt. Chiar și gard complet ar fi periculos că vor fi destui care vor încerca să sară și blochează scara.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

Scarile rulante NU sunt evacuare in caz de urgenta.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou alexxd_31

Scarile rulante dintre Piata Victoriei 1 si 2 nu respecta logica de circulatie pe partea dreapta. Desi au fost inversate de ceva timp  multe persoane sunt surprinse de aceasta modificare. Gardul e bun acolo unde se circula logic pe partea dreapta. In cazul de fata mai mult incurca.
Care e logica de au inversat sensul scarilor rulante? Cumva se urmareste o uzura simetrica? Practica aceasta am intalnit-o si la un magazin Lidl.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

Magazin Lidl...cu etaj ? :shock:

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou andrei11

S-ar putea să aibă parcarea la parter și magazinul la etaj.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou Costin

Si in Mall Promenada se inverseaza sensurile scarilor periodic, ei stiu de ce...

Revenind la subiect, nu uzura este motivul, ci "benzile de circulatie" trasate in coridorul de legatura cu peronul M2 spre Pipera. Astfel, sensul de mers dinspre M2 spre M1 este pe dreapta, si singura modalitate de a nu-l intersecta cu celalalt sens de mers a fost sa il "coboare" pe scara rulanta din dreapta (cum stai in statia M1 si te uiti spre Stefan cel Mare).

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou andrei11

Eu n-am fost de un secol pe acolo. Măcar sunt trasate niște săgeți clare pe jos și despărțite cumva "sensurile de circulație" cu o bandă continuă ? ( Ca la șoferi   :lol: )

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou Costin

Sunt sageti si "benzi" de circulatie, dar nu e linie continua intre ele :)

 


Go to page:  1  ... 115 116 117 118 119 120 121  ... 136
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419413 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use