MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Modernizarea stațiilor de metrou

1895 posts, 408686 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 114 115 116 117 118 119 120  ... 136
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizarea statiilor de metrou BodoMinea

Monitoare mici pentru reclame mai sunt în unele locuri pe M4, împreună cu sistemul separat de informare privind plecarea următoarelor trenuri de metrou din stație.

Cele două sisteme sunt separate și nu se amestecă. Dacă acum afișează reclame, vor continua să afișeze reclame. Sunt diferențe fundamentale între cele două - sistemul de informare privind timpii de așteptare este implementat de UTI pentru Metrorex, este un sistem de date bazat pe IP, închis, care preia date de la un server ce prezintă o interfață filtrată către sistemele de control trafic, semnalizare, conducere automată și aparatele de cale, iar în cadrul acestui sistem fiecare „ecran” este un calculator all-in-one care interoghează un flux de date cu ID-ul stației și numărul liniei pentru care afișează informații. Sistemul de reclame e cu totul altul, e operat de ceva firmă de advertising, cine mai știe ce brand e acum, eu mi-l amintesc ca Blitz TV, care nu are legătură cu Metrorex mai mult decât faptul că închiriază „spațiu și curent” în stații. Acesta e un sistem comercial de transmisiune video pentru care am văzut implementări diferite în funcție de stație, de la splittere VGA la amplificatoare HDMI prin ethernet, la chromecast-uri, mini PC-uri și alte nebunii.

Ce ai observat tu intră în a doua categorie de mai sus și probabil așa vor rămâne. Posibilități tehnice de interoperabilitate există, overlay-uri, afișare alternativă și altele, dar la atitudinea de „separare, individualizare și secretomanie” de pe la noi, nu vom vedea prea curând Metrorex și compania de advertising valorificând în scop comun ecranele în stațiile unde doar unele dintre acestea există.

Cât despre motivele înlocuirii lor, poate erau ecrane vechi și cu diferite defecte (ex.: burn-in de la afișat prea mult aceași imagine/secțiune de imagine precum sigla/burtiera, surse arse, damage de la infiltrații și alte intemperii subterane) și s-a decis de către actualul operator al sistemului să se înlocuiască cu ecrane mai mici, dar mai durabile, de nivel industrial (dacă sunt puțin mai groase decât un TV LCD/LED „de acasă” probabil acesta este cazul).

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou punmeister

Da, Blitz TV e in continuare la metrou.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

@ Puss in Boots
La Leonida au fost monitoare mici (max 60cm)  de cand merg eu pe acolo, adica de vreo 10 ani. Nu imi amintesc sa fi fost unele mari acolo, de dimensiunile celor din celalalte statii, nici macar la inceputurile sistemului de afisat reclame. Acolo au fost monitoare mici de la inceput.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou Puss in Boots

Inseamna ca le-am vazut eu mai mari. No problem si merci BodoMinea pt explicatia de mai sus. :bere:

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou Adrian Rosca

Dragoş Titea, secretar de stat în Ministerul Transporturilor, a anunţat că alte 5 staţii de pe magistrala 2 urmează să fie dotate cu o nouă ieşire.

"Această ieşire este o investiţie nouă, o investiţie de aproape 18 milioane de lei cu tot cu TVA, bani din fonduri europene. Este o investiţie pe care vrem să o dăm în folosinţă într-o primă etapă, urmând ca în perioada următoare să dăm drumul şi la celelalte 5 staţii care necesită o a doua ieşire de pe magistrala 2, şi mai avem încă două staţii pe magistrala 1. Începem să spunem că lucrurile se mişcă bine, Ministerul este alături de companiile din subordine, şi atragem şi fonduri europene. Despre magistrala 2, vă pot spune că modernizarea a început în două etape, prima etapă a fost achiziţionarea celor 23 de trenuri, urmând ca acum să dăm drumul la o altă investiţie de modernizare a căii de rulare şi finalizăm cu cele 5 deschideri de noi guri de metrou", a declarat Dragoş Titea.


https://www.agerpres.ro/economic-intern ... ui--317320

Oare ce inseamna "perioada urmatoare" pentru acest domn? Din cate stiu, nici macar licitatiile pentru proiectare nu au fost demarate.  "Lucrurile se misca bine", "doar" 7 ani pentru un acces la care structura era in mare parte gata. :popa:

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou ByOnu

Sunt vreo 7 pe M2 care s-ar incadra, mai mult sau mai putin, la un singur acces. Berceni, Dimitrie Leonida, Aparatorii Patriei, Constantin Brancoveanu, Eroii Revolutiei (depinde?), Aurel Vlaicu si Pipera.

Care sunt mai precis cele 5 pe care le au in vizor?

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou survola

Perioada următoare, adică după modernizarea căii de rulare, așa zice omul.
Deci răbdare, vom afla totul peste câțiva ani, nu e nici o grabă.
„Cele 5 staţii sunt: Apărătorii Patriei, Constantin Brâncoveanu, Aurel Vlaicu, Pipera şi mai e încă una", a subliniat Dumitru Şodolescu” - vezi pe celălalt thread.
La Aurel Vlaicu sunt curios ce îi face; unde scoate un nou acces?
La Brâncoveanu sper să fie vorba de subtraversarea bulevardului, altfel...

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou Puss in Boots

Da, probabil Berceni e "inca una".

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou andrei11

Eu cred că l-a luat gura pe dinainte...
Acces  nou strict în stație ( deci vestibul nou ) nu poate fi vorba decât despre cel de la Apărătorii Patriei, unde acel acces / vestibul nou  - ca și în cazul celui de la Tineretului - a fost prevăzut inițial - de la construcția stației.
În rest nu poate fi vorba decât de noi accese de la suprafață dar care conduc strict la același vestibul...Nu la vestibule diferite. Nu are cum să fie altfel.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou zapacitu

Probabil ca la asta se refera cand spune acces: gaura cu scari (si lift?) prin care ajungi de la suprafata in vestibul. Cu toate asta, in multe locuri vestibulul este cel care trebuie "suplimentat", nu doar accesul la suprafata (Pipera si Aurel Vlaicu de exemplu - pot intra si in detalii, dar nu aici). Daca se doreste, se face. Numai vointa sa fie, ca se gaseste ceva program european pe care sa se scoata o parte din cheltuieli, daca se considera a fi importante.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

Puss in Boots wrote:
Da, probabil Berceni e "inca una".

Nu vad de ce s-ar justifica la Berceni si nu la Leonida, de exemplu. Din punct de vedere al fluxului, Berceni nu conteaza.
Daca este cerinta ISU, atunci trebuie la ambele.
P.S. La Beceni parca trebuia sa se faca un pasaj pe sub sosea. Sau asta era la "peronul" lui Baluta de la cimitir ?

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou satanistu

Astea's filme proaste... ce-ai visat aseara dai pe post.. cam asa cu acest director...

Cand se lanseaza licitatia, abia atunci se poate dezbate... altfel se umplu pagini degeaba...

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou BodoMinea

Nu e director, ci secretar de stat în MT, scrie mai sus. Deci... e și mai ilustru.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou alexxd_31

Observatia lui Andrei11 este foarte buna.
Care este ponderea costului unui vestibul raportat la pretul total al unei statii?
Daca se face pe bani europeni e posibil sa se materializeze dar nu cred ca termenul 48 luni (4 ani)e unul realist.

 


Go to page:  1  ... 114 115 116 117 118 119 120  ... 136
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420530 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use