MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Modernizarea stațiilor de metrou

1895 posts, 412165 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 56 57 58 59 60 61 62  ... 136
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizarea statiilor de metrou Robert24

2 sau 3, nici tu nu stii cati.
In primul rand, membru pe forum, nu inseamna membru al Asociatiei.
Iar pe forum, oricum un membru poate sa aiba si propria lui idee, d-aia este un forum de discutii.
Inca o data, nu trage tu concluzii ca asta ar fi parerea Asociatiei. Punctele de vedere oficiale trimise autoritatilor sunt mentionate clar!

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou andrei11

Nu sunt membru al Asociatiei MetrouUsor  :!:

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou Florinds

Daca s-ar fi suplimentat nr. de accesuri, ziceam, dar asa, doar ca sa te taxeze ei altfel, nu prea sunt nici eu de acord.
Cum calatorii nu au niciun beneficiu real, nu vad de ce trebuie pedepsiti sa mearga pe jos prin caldura lui august.

Andrei, sa stii ca pamantul inmagazineaza caldura si timp de o luna, bineinteles daca nu vine vreun aer polar. Deci nu numai cateva ore, de asta apa e mai calda la mare in luna august, perioadele de canicula mai mari in august.
Partea "buna" este ca si in metrou e la fel de prost, cel putin in zona corporatistilor.

Mcosmin, tu parca spuneai ca nu e nevoie de AC in trenuri (face fata ventilatia), daca nu ma inseala memoria? Acum spui ca te deranjeaza caldura...

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou mcosmin

In primul rand nu voi fi afectat de toata treaba asta. Toate statiile pe care le frecventez au mai mult de 1 iesire.

Am spus ca AC-ul nu e neaparat necesar (dar e o solutie preferabila), daca exista ventilatie fortata adecvata si eliminarea umezelii in exces.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou gore

Primul meu mesaj propunea o solutie.
1. Pentru a nu inchide statiile cu un singur acces ( Pipera, Aviatiei,..), va rog sa luati in considerare realizarea unui punct mobil de taxare in afara accesului statiei iar cu ajutorul unor garduri, gen jandarmerie, sa se creeze un culoar pentru conducerea fluxului de persoane.
Acest punct mobil sa fie construit gen LEGO, pentru a fi reutilizat.
O structura metalica demontabila asemeni unui cort de 6m/3m pentru protectie in cazul in care ar ploua ar fi deajuns sa protejeze sistemele de taxat, iar accesul sa fie supravegheat de agenti de paza.
Urmatoarea mea propunere ar fi aceasta:
2. Vineri sa inceapa lucrarea, insa pana in orele 10 sa fie permis accesul in statie pentru a ajunge in timp util la serviciu.
Dupa orele 10 se inchide total respectiva statie cu un singur acces pana Luni dimineata.
Consider ca respectiva echipa despre care sper ca va avea un nr decent de  profesionisti, va rezolva in acest interval de timp, montarea tuturor turnichetilor sensului de iesire. Cei taxatori ar fi de dorit macar partial montati.
Luni, Marti, Miercuri, Joi si Vineri, cu speranta ca vor fi necesare cat mai putine zile, sa fie permis  pana in orele 10 ale zilei utilizarea statiei doar pentru a facilita calatorilor sa ajunga in timp util la serviciu.
Daca nu se poate altfel, tot stresul provocat de aceasta lucrare sa fie suportat de calatori dupa-amiaza.
Sper, totusi, ca membrii acestui forum sunt mult mai inspirati si inventivi decat mine!

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

Nu cred ca vor mai exista turnicheti de intrare si turnicheti de iesire. Toti vor putea fi utilizati in ambele sensuri...

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou subway guru

Problema majora la schimbarea 'turnichetilor' e ca trebuie marit interspatiul intre ei conform cerintelor ISU si de aici rezulta celelalte 'belele'...
:o  :o  :o
'Turnichetii' de intrare in caz de incendiu se transforma in cai de evacuare...deci ce spune @sab e valabil doar pentru evacuarea de urgenta...asta e problema reala si concreta, restul sunt bancuri si povesti de adormit copii handicapati...
:popa:

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou gore

Am pastrat terminologia "turnichetilor" pentru ca explicatia mea sa fie simpla de inteles.
Normal ca se vor schimba cu altceva mai bun pentru ca in caz de incendiu, toti acesti celebri turnicheti pot fi obstacolul perfect spre o alta tragedie gen COLECTIV.
Fireste ca aceste cai de acces necesita un altfel de spatiu intre ele, putin marit, dar asta nu inseamna ca in trei zile nu se poate realiza canalul prin care va trece cablul electric ce va alimenta fiecare cale de acces, apoi va fi mascat si protejat de pavaj.
Vineri, Sambata si Duminica, ar fi trei zile in care respectiva statie va fi inchisa total, si consider ca este indeajuns pentru rezolvarea celebrului canal, cablul electric si pavarea acestuia.
In urmatoarele zile, propun ca statia sa poata fi deschisa pana la orele 10 pentru sensul de iesire din statie, interzicand total intrarea in aceasta.
Incerc sa fiu mai explicit, pe cat posibil, fara a jigni pe cineva.
Si mai vreau sa spun un singur lucru inainte de a incheia acest subiect.
METROREX sa inteleaga bine ca toti cei ce utilizeaza serviciile lui nu sunt numai clienti calatori, ci ADEVARATII INVESTITORI!
Putin respect fata de NOI, se poate ?!
.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou aztec

Problema e ca intre statia Pipera si Aurel Vlaicu exista una bucata trotuar, ocupata in majoritatea timpului de masini. Asta pe strada Dimitrie Pompeiu, ca Fabrica de Glucoza nu se pune, nu are trotuare, doar noroi si praf, acoperit cu masini parcate.
Aici primaria are un cuvant major de spus, a lasat cu totul de izbeliste zona, atat ca infrastructura rutiera cat si transport.
Accum promite ca va reface total zona, ....promisiuni ca si in Prelungirea Ghencea, bine ca nu e gata penetratia autostrazi spre Ploiesti(vroiam sa spun Brasov, gluma buna....)
Da, pe durata santierului poti face statia doar ca iesire, totul e sa vrei. Asta daca esti comod si nu poti face ca statia sa fie functionala si pe timpul lucrarilior, si fiind regie de stat, e firesc sa nu se poata...
Apropos, isi aduce cineva aminte de darea in folosita a magazinului Auchan Militari? Asta ca exemplu....

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou gore

Jos palaria pentru inteligenta solutie adoptata de acesti ciobani simpli pentru eficientizarea mulsului oilor:  https://www.youtube.com/watch?v=empumSaMoYc
Prima mea propunere seamana cu solutia acestor ciobani, numai ca noi venim singuri la "muls" pentru ca vrem sa intram in staul, de fapt statia Metrorex.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou gore

Intelegem ceva din aceasta imagine?
Intelegeti de ce inchiderea totala a statiilor Aurel Vlaicu si Pipera, alternativ, nu este solutia corecta?
Cum ar fi daca Stadionul National ar trebui sa-l umplem folosind ca si singura cale de acces trotoarul strazii Dimitrie Pompeiu?
Prevad un mare scandal daca Primaria, Ministerul Transporturilor si Metrorex nu vor sa gaseasca o solutie pentru zecile de mii de oameni afectati.
Celor responsabili din Metrorex ce nu vor sa gandeasca azi, veti vedea cum politicienii ii vor premia cu o diploma DEMISIA
despre nr de calatori in pipera
bucharest-office-market-no-of-employees-q4-2015-page-001 (1).jpg (84.69 KB; downloaded 1720 times)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea statiilor de metrou sab

Faptul ca orasul s-a dezvoltat complet aiurea nu este vina Metrorex.  
Si nu numai metroul trebuie sa transporte calatorii catre serviciu....Metrou exista si in sud, si in nord si in vest, nu numai in nord. Insa daca efectul de turma este sportul preferat la romani si toti se duc intr-o singura zona, nu ai ce sa faci. Metroul nu mai face fata nici la 2 minute pe M2...
Lucrarile respective trebuie sa se faca, indiferent daca se inchid sau nu statiile cele mai aglomerate. Asa poate se circula mai omeneste pe M2 in acea perioada...
Sa te tii cand se vor schimba sina si instalatiile.Atunci nu va fi vorba doar de cateva zile...
P.S. Demisia este cam necunoscuta la romani, nu o sa vezi asa ceva.

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou andrei11

Sina s-a schimbat cu siguranta, nu trebuie sa se intrerupa circulatia. Când au venir BM - urile au venit cu alt profil de roţi ca IVE - ele si au trebuit sa schimbe tot. Inclusiv cablaria se schimba "pas cu pas".

 


Re: Modernizarea statiilor de metrou subway guru

De acord cu #sab
Sina nu s-a inlocuit, s-a schimbat de pe dreapta pe stanga si vice-versa pana a ajuns sa fie complet uzata pe ambele flancuri ale ciupercii...
Beleaua adevarata e umblatul la partea situata sub talpa sinei
E ca la strazi, nu te apuci sa schimbi doar uzura daca faci RK, trebuie sa umbli si la partea de dedesubt acolo unde e putred, altfel sunt lucrari de intretinere minora, vacsuiala de fatada...

 


Go to page:  1  ... 56 57 58 59 60 61 62  ... 136
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420985 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use