Topic: Modernizarea stațiilor de metrou
1895 posts, 413787 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
sab
Izvor. Termenul de 31 iulie (http://www.metrorex.ro/_read583-1) a fost depasit cu 2 saptamani deja. Cred ca termenele astea in Romania sunt date la misto, daca o lucrare se termina la termen, este ceva necurat . Probabil aici la Izvor mergem pe 2 luni.
P.S. Liftul nu stiu daca este chiar defect (asa cum scrie) sau l-au inchis fortat din cauza accesului in lucru. Eu banuiesc ca a fost mai comod sa inchida cu totul usa respectiva de iesire din statie catre acest acces si care ducea totodata si la lift,in bataie de joc fata de calatori.
Izvor. Termenul de 31 iulie (http://www.metrorex.ro/_read583-1) a fost depasit cu 2 saptamani deja. Cred ca termenele astea in Romania sunt date la misto, daca o lucrare se termina la termen, este ceva necurat . Probabil aici la Izvor mergem pe 2 luni.
P.S. Liftul nu stiu daca este chiar defect (asa cum scrie) sau l-au inchis fortat din cauza accesului in lucru. Eu banuiesc ca a fost mai comod sa inchida cu totul usa respectiva de iesire din statie catre acest acces si care ducea totodata si la lift,in bataie de joc fata de calatori.
Izvor 1.jpg (60.04 KB; downloaded 4035 times)
Izvor 2.jpg (44.94 KB; downloaded 4020 times)
Izvor 3.jpg (53.97 KB; downloaded 4015 times)
Izvor- Lift.jpg (25.03 KB; downloaded 4019 times)
- V2A
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
V2A
http://www.metrorex.ro/_read588-1
Metrorex anunta ca, in perioada 20 august – 1 septembrie 2019, accesul statiei de metrou Obor (in sensul de mers spre Dristor, iesirea spre magazinul Obor), de pe Magistrala I, (Dristor-Pantelimon) va fi inchis pentru refacerea treptelor de acces.
http://www.metrorex.ro/_read588-1
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
Adrian Rosca
Foarte interesant. Desi Somet nu a finalizat lucrarile la niciunul dintre cele 2 accesuri (Izvor si Timpuri Noi) aferente contractului semnat in 27.12.2018, totusi au facturat toata suma de contract, iar factura a fost acceptata de catre Metrorex.
Cumva cei de la Metrorex s-au temut ca li se taie din bani la rectificare si au facut o intelegere cu constructorul sa factureze mai repede? Alta explicatie nu vad, ca doar nu sunt nebuni sa plateasca lucrari neefectuate. O treaba de genul asta ar fi de X Factor.
Si Ascensorul Tehnic Service au facturat toata suma de contract pentru cele 2 lifturi de la GdN si 1 Mai, dar sper ca macar ei si-au terminat treaba.
Foarte interesant. Desi Somet nu a finalizat lucrarile la niciunul dintre cele 2 accesuri (Izvor si Timpuri Noi) aferente contractului semnat in 27.12.2018, totusi au facturat toata suma de contract, iar factura a fost acceptata de catre Metrorex.
Cumva cei de la Metrorex s-au temut ca li se taie din bani la rectificare si au facut o intelegere cu constructorul sa factureze mai repede? Alta explicatie nu vad, ca doar nu sunt nebuni sa plateasca lucrari neefectuate. O treaba de genul asta ar fi de X Factor.
Si Ascensorul Tehnic Service au facturat toata suma de contract pentru cele 2 lifturi de la GdN si 1 Mai, dar sper ca macar ei si-au terminat treaba.
- shoppy
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
- thor5
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
thor5
Stie cumva cineva care sunt regulile de amplasare a copertinelor aferente gurilor de acces la metrou? De ce unele accese "merita" copertine iar altele nu?
Vad situatii hilare, gen Izvor, Tineretului, etc unde un acces are copertina iar celalalt nu.
De ce statii principale gen Piata Unirii, Universitate, Piata Romana, Piata Victoriei, etc nu au copertine la accese, dar toate statiile noi din Drumul Taberei au (sau vor avea) copertine?
De ce avem lifturi si escalatoare la toate statiile, dar nu si copertine? Copertina nu este o facilitate de acces? E mai usor sa dam cu sare si nisip pe trepte iarna decat sa montam o copertina?
Stie cumva cineva care sunt regulile de amplasare a copertinelor aferente gurilor de acces la metrou? De ce unele accese "merita" copertine iar altele nu?
Vad situatii hilare, gen Izvor, Tineretului, etc unde un acces are copertina iar celalalt nu.
De ce statii principale gen Piata Unirii, Universitate, Piata Romana, Piata Victoriei, etc nu au copertine la accese, dar toate statiile noi din Drumul Taberei au (sau vor avea) copertine?
De ce avem lifturi si escalatoare la toate statiile, dar nu si copertine? Copertina nu este o facilitate de acces? E mai usor sa dam cu sare si nisip pe trepte iarna decat sa montam o copertina?
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
sab
S-a discutat subiectul. Si nu doar o data... Inainte de 1989 nu erau permisa acoperirea accesurilor in zona centrala, ci doar semi-centrala si periferie.
Dupa 1989 nu s-a mai tinut cont de nicio regula si de accea s-a ajuns la situatiile mentionate de tine, ca o statie sa aiba un acces acoperit si altul nu.
Nu cred ca o copertina poate fi considera "facilitate de acces". Si in alte orase unele accesuri au, altele nu, nu este obligatoriu ca toate sa fie acoperite in termopan si plexiglass.
S-a discutat subiectul. Si nu doar o data... Inainte de 1989 nu erau permisa acoperirea accesurilor in zona centrala, ci doar semi-centrala si periferie.
Dupa 1989 nu s-a mai tinut cont de nicio regula si de accea s-a ajuns la situatiile mentionate de tine, ca o statie sa aiba un acces acoperit si altul nu.
Nu cred ca o copertina poate fi considera "facilitate de acces". Si in alte orase unele accesuri au, altele nu, nu este obligatoriu ca toate sa fie acoperite in termopan si plexiglass.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
andrei11
Mai știe cineva la ce foloseau marchizele ? Evident (stră)bunicii noștrii erau niște înapoiați. Cum s-or fi descurcat fără net, tablete, telefoane mobile, computere, etc ?
Deci eu sunt pentru copertine. Să-mi spună cineva ce-i cu marchizele. Mulțumesc.
Mai știe cineva la ce foloseau marchizele ? Evident (stră)bunicii noștrii erau niște înapoiați. Cum s-or fi descurcat fără net, tablete, telefoane mobile, computere, etc ?
Deci eu sunt pentru copertine. Să-mi spună cineva ce-i cu marchizele. Mulțumesc.
- subway guru
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
Adrian Rosca
Urmare a adresei dumneavoastră înregistrată cu numărul M.01/12399/12.08.2019, vă comunicăm următoarele informaţii de interes public:
Starea tehnică a parapetului accesului staţiei de metrou Basarab a impus desfacerea placajului din piatră naturală, pentru evitarea unor situaţii care ar putea reprezenta un risc pentru siguranţa publicului călător.
Soluţia tehnică aleasă implică realizarea unui strat suport armat şi refacerea placajului. Lucrarea este estimată să se finalizeze până la data de 1.09.2019, în funcţie de condiţiile meteo din perioada desfăşurării lucrărilor.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
ByOnu
Pentru ca nu comparam zona istorica mentionata de tine cu un cartier comunist (ex. Drumul Taberei, Militari, Titan, Berceni). Copertinele in zona istorica ar afecta grav aspectul vizual si nu s-ar integra urbanistic in peisaj.
Sunt pline Parisul, Budapesta, NY si Londra de guri neacoperite. Metroul NU trebuie sa fie ceva intruziv dpdv vizual si arhitectonic.
Imaginati-va copertine la Suțu, la cladirea Universității, la TNB sau la Colțea / Min. Agriculturii -- toate acestea fiind cladiri monumentale.
Dai ca exemplu M5, dar eu unul NU cred ca statiile de pe axa istorica Kogalniceanu - Elisabeta - Carol I - Pache vor avea copertine. Cel putin asa sper, asta daca mai exista urbanisti si peisagisti in institutiile astea.
Plus ca aceste copertine noi sunt execrabile: gresie din China, inox, plexi, termopan si fier forjat a la grec. Horror.
thor5 wrote:
De ce statii principale gen Piata Unirii, Universitate, Piata Romana, Piata Victoriei, etc nu au copertine la accese, dar toate statiile noi din Drumul Taberei au (sau vor avea) copertine?
Pentru ca nu comparam zona istorica mentionata de tine cu un cartier comunist (ex. Drumul Taberei, Militari, Titan, Berceni). Copertinele in zona istorica ar afecta grav aspectul vizual si nu s-ar integra urbanistic in peisaj.
Sunt pline Parisul, Budapesta, NY si Londra de guri neacoperite. Metroul NU trebuie sa fie ceva intruziv dpdv vizual si arhitectonic.
Imaginati-va copertine la Suțu, la cladirea Universității, la TNB sau la Colțea / Min. Agriculturii -- toate acestea fiind cladiri monumentale.
Dai ca exemplu M5, dar eu unul NU cred ca statiile de pe axa istorica Kogalniceanu - Elisabeta - Carol I - Pache vor avea copertine. Cel putin asa sper, asta daca mai exista urbanisti si peisagisti in institutiile astea.
Plus ca aceste copertine noi sunt execrabile: gresie din China, inox, plexi, termopan si fier forjat a la grec. Horror.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
andrei11
Mi se pare o exagerare grosolană că o copertină ar fi ceva intruziv dpdv vizual si arhitectonic.
Oricum iar vorbești din texte fără să verifici realitatea. Ministrerul Agriculturii din perspectiva ieșirii de la metrou e o clădire oarecare iar TNB - ul / Intercontinentalul - dar mai ales TNB - ul sunt clădiri Staliniste.
Universitatea ca să o privești cum trebuie trebuie să fi pe partea cu statuile nu în acel colț înghesuit.
Stațiile Eroilor și Unirii / sunt înconjurate strict de clădiri Comuniste !!!! nu au nimic istoric în ele, iar stația Izvor e în Parc. Să nu spui că acoperirea stației Izvor umbrește Clădirea Istorică a Parlamentului !
Chestia cu intruzivitatea e o găselniță încadrată în subspecia fitze. Cu tz nu cu ț, că tz e tot o fiță.
Mai urmează să dăm jos Podul Basarab care cică a afectat catastrofic arhitectural peisajul din jur.
Repet, ăia preistoricii care au inventat marchizele au fost tâmpiți dacă nu de-a dreptul oligrofeni. Săracii, nu știau ce e aia arhitectura.
Mi se pare o exagerare grosolană că o copertină ar fi ceva intruziv dpdv vizual si arhitectonic.
Oricum iar vorbești din texte fără să verifici realitatea. Ministrerul Agriculturii din perspectiva ieșirii de la metrou e o clădire oarecare iar TNB - ul / Intercontinentalul - dar mai ales TNB - ul sunt clădiri Staliniste.
Universitatea ca să o privești cum trebuie trebuie să fi pe partea cu statuile nu în acel colț înghesuit.
Stațiile Eroilor și Unirii / sunt înconjurate strict de clădiri Comuniste !!!! nu au nimic istoric în ele, iar stația Izvor e în Parc. Să nu spui că acoperirea stației Izvor umbrește Clădirea Istorică a Parlamentului !
Chestia cu intruzivitatea e o găselniță încadrată în subspecia fitze. Cu tz nu cu ț, că tz e tot o fiță.
Mai urmează să dăm jos Podul Basarab care cică a afectat catastrofic arhitectural peisajul din jur.
Repet, ăia preistoricii care au inventat marchizele au fost tâmpiți dacă nu de-a dreptul oligrofeni. Săracii, nu știau ce e aia arhitectura.
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
sab
Adevarul este ca "monstrii" de beton Grant si Basarab au afectat iremediabil zonele respective. Noroc ca nu este mare lucru pe acolo. Asteptam cu interes un astfel de pasaj la Universitate sau Romana. Unirii si Victoriei au scapat. . Au ratat si la PPL sa faca asa ceva...
Solutiile supraterane sunt mai simple si mai ieftine, ca si metroul suprateran vs cel subteran. La Basarab insa nu cred ca exista o altfel de solutie.Pacat ca au dat cu mucii in fasole si l-au terminat in semafor.
Pana la urma, care este avantajul major al copertinei? Nu ploua pe scara rulanta si, ca atare, aceasta functioneaza mai bine/ mai mult. Si numai dai cu sare pe scari. In rest...
La Izvor imi mentin parerea ca accesul respectiv a fost acoperit dupa 1990, nu stiu daca a existat rulanta acolo de la inceput, statia fiind una de suprafata. Imi pare ca vechea acoperire aducea ca stil cu M4, deci undeva la inceputul anilor 2000.
Adevarul este ca "monstrii" de beton Grant si Basarab au afectat iremediabil zonele respective. Noroc ca nu este mare lucru pe acolo. Asteptam cu interes un astfel de pasaj la Universitate sau Romana. Unirii si Victoriei au scapat. . Au ratat si la PPL sa faca asa ceva...
Solutiile supraterane sunt mai simple si mai ieftine, ca si metroul suprateran vs cel subteran. La Basarab insa nu cred ca exista o altfel de solutie.Pacat ca au dat cu mucii in fasole si l-au terminat in semafor.
Pana la urma, care este avantajul major al copertinei? Nu ploua pe scara rulanta si, ca atare, aceasta functioneaza mai bine/ mai mult. Si numai dai cu sare pe scari. In rest...
La Izvor imi mentin parerea ca accesul respectiv a fost acoperit dupa 1990, nu stiu daca a existat rulanta acolo de la inceput, statia fiind una de suprafata. Imi pare ca vechea acoperire aducea ca stil cu M4, deci undeva la inceputul anilor 2000.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination