Topic: Modernizarea stațiilor de metrou
1895 posts, 409576 views
📖 Pagination options
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
Adrian Rosca
Eu credeam ca intai lipesti faianta pe pereti si de abia apoi bagi bormasina pentru injectii, ca sa iasa faianta cu model
Eu credeam ca intai lipesti faianta pe pereti si de abia apoi bagi bormasina pentru injectii, ca sa iasa faianta cu model
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
sab
@guru
Cand spun "reabilitez", eu inteleg ca modific ceva ce exista. Cum "reabiliteaza " ei pereti cortina , daca inseamna structura falsa si aceasta structura NU exista ? Din ce stiu eu, peretii la Grivita sunt formati dintr-o amarata de tencuila vopsita gri, nu din structura falsa . Structura falsa este de la Jiului la Straulesti.
Tot ii dai cu "reclamele" care ar fi trebuit sa fie. Ele doar ar fi mascat jegul si infiltratiile din spate. Imi mentin parerea ca pe M4 s-a aplicat o solutie total eronata. Si la NG peronul nou, sa reamintesc ca initial s-a tencuit tavanul si s-a prabusit in diverse locuri ?
@guru
Metrorex a demarat, în primă etapă, procedura de achiziţie publică a lucrărilor de reabilitare a pereţilor cortină din calea de rulare.
Cand spun "reabilitez", eu inteleg ca modific ceva ce exista. Cum "reabiliteaza " ei pereti cortina , daca inseamna structura falsa si aceasta structura NU exista ? Din ce stiu eu, peretii la Grivita sunt formati dintr-o amarata de tencuila vopsita gri, nu din structura falsa . Structura falsa este de la Jiului la Straulesti.
Tot ii dai cu "reclamele" care ar fi trebuit sa fie. Ele doar ar fi mascat jegul si infiltratiile din spate. Imi mentin parerea ca pe M4 s-a aplicat o solutie total eronata. Si la NG peronul nou, sa reamintesc ca initial s-a tencuit tavanul si s-a prabusit in diverse locuri ?
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
Adrian Rosca
Daca stopezi infiltratiile si aplici o placare uscata, jegul din spatele panourilor poate sa ramana, cu o conditie: sa nu fie mucegai negru.
O mica corectie: la Grivita peretii n-au fost vopsiti in gri, ci intr-un albastru azuriu.
Daca stopezi infiltratiile si aplici o placare uscata, jegul din spatele panourilor poate sa ramana, cu o conditie: sa nu fie mucegai negru.
O mica corectie: la Grivita peretii n-au fost vopsiti in gri, ci intr-un albastru azuriu.
- survola
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
subway guru
Mucegaiul negru apare acolo unde infiltratiile sunt contaminate cu scurgeri din canalizari, altfel apar calcifieri albe si in timp stalactite si stalagmite.
@sab
Cand au zis <reabilitare> probabil ca s-au referit la inlocuirea <stelajului> initial, ca o fi complet ruginit la ora asta, e aceeasi logica, nu te apuci sa pui ceva nou-nout pe putregai.
Solutia fara pereti caseta nu e deloc gresita si sper sa o vad aplicata corect pe urmatoarele tronsoane de metrou.
Mucegaiul negru apare acolo unde infiltratiile sunt contaminate cu scurgeri din canalizari, altfel apar calcifieri albe si in timp stalactite si stalagmite.
@sab
Cand au zis <reabilitare> probabil ca s-au referit la inlocuirea <stelajului> initial, ca o fi complet ruginit la ora asta, e aceeasi logica, nu te apuci sa pui ceva nou-nout pe putregai.
Solutia fara pereti caseta nu e deloc gresita si sper sa o vad aplicata corect pe urmatoarele tronsoane de metrou.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
subway guru
Eu am aplicat-o dinainte de ‘89...la Pipera, apoi pe galeria de pe soseaua Catelul (cu pereti mulati cu fata vazuta preturnata), apoi la Opera Center si mai am exemple...dar te pui cu colegul sab?
Tu unde? Ca sa adunam o mica <baza de date> pentru sceptici!
Eu am aplicat-o dinainte de ‘89...la Pipera, apoi pe galeria de pe soseaua Catelul (cu pereti mulati cu fata vazuta preturnata), apoi la Opera Center si mai am exemple...dar te pui cu colegul sab?
Tu unde? Ca sa adunam o mica <baza de date> pentru sceptici!
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
sab
Nu m-am referit la solutia tehnica, care poate este corecta. M-am referit la "solutia estetica", aceea de a nu avea finisaje , ci un perete "brut". Reclamele azi sunt, maine nu. Dovada ca nu avem reclame de ani buni in nicio statie...
Nu m-am referit la solutia tehnica, care poate este corecta. M-am referit la "solutia estetica", aceea de a nu avea finisaje , ci un perete "brut". Reclamele azi sunt, maine nu. Dovada ca nu avem reclame de ani buni in nicio statie...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
Adrian Rosca
A plouat torential in birourile angajatilor Metrorex din statia Grivita. Apa Nova si RADET sustin ca nu e teava lor
Mai multe birouri aflate in statia de metrou Grivita au fost inundate, vineri dimineata, dupa ce o teava s-a spart. Teava afectata se afla chiar in dreptul birourilor si din aceasta cauza in incaperi parea ca ploua torential. Angajatii au fost la un pas de a opri si traficul la metrou, pentru ca apa se indrepta catre liniile de rulare, insa au reusit sa remedieze problema la timp.
...
Desi a fost inaugurata relativ recent, in anul 2000, statia de metrou Grivita a avut mari probleme cu infiltratiile. Din acest motiv are si un aer dezolant. Iar Metrorex n-a reusit, in anii din urma, sa remedieze problemele.
In context, am cerut Metrorex sa precizeze cum are de gand sa rezolve problemele de fond din statia Grivita, in cursul anului 2020. Cand institutia va raspunde, vom reveni cu amanunte.
http://www.ziare.com/stiri/metrou/a-plo ... ta-1592730
A plouat torential in birourile angajatilor Metrorex din statia Grivita. Apa Nova si RADET sustin ca nu e teava lor
Mai multe birouri aflate in statia de metrou Grivita au fost inundate, vineri dimineata, dupa ce o teava s-a spart. Teava afectata se afla chiar in dreptul birourilor si din aceasta cauza in incaperi parea ca ploua torential. Angajatii au fost la un pas de a opri si traficul la metrou, pentru ca apa se indrepta catre liniile de rulare, insa au reusit sa remedieze problema la timp.
...
Desi a fost inaugurata relativ recent, in anul 2000, statia de metrou Grivita a avut mari probleme cu infiltratiile. Din acest motiv are si un aer dezolant. Iar Metrorex n-a reusit, in anii din urma, sa remedieze problemele.
In context, am cerut Metrorex sa precizeze cum are de gand sa rezolve problemele de fond din statia Grivita, in cursul anului 2020. Cand institutia va raspunde, vom reveni cu amanunte.
http://www.ziare.com/stiri/metrou/a-plo ... ta-1592730
- subway guru
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
andrei11
Ți se pare mult pentru o hidroizolație douăzeci de ani ?
Ți se pare mult pentru o hidroizolație douăzeci de ani ?
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
sab
Hmmm, la metrou hidroizolatia ar trebui sa reziste pentru totdeauna. Ca nu stai la 20-30 ani sa sapi in mijlocul bulevardului si sa refaci hidroizolatia. Deci intrebarea este...de ce s-a produs inundatia ? Tot din cauza "ieconomiei" care s-a facut la M4 primul tronson ?
Hmmm, la metrou hidroizolatia ar trebui sa reziste pentru totdeauna. Ca nu stai la 20-30 ani sa sapi in mijlocul bulevardului si sa refaci hidroizolatia. Deci intrebarea este...de ce s-a produs inundatia ? Tot din cauza "ieconomiei" care s-a facut la M4 primul tronson ?
- George
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
George
Parca credeam ca industria Iepocii de Haur e cea mai tare...asa ni se tot spune...iar M1 primul tronson este imaginea perfecta a industriei cu pricina, chiar daca aceasta si-a mai tarat zilele pana in anii 90...
Parca credeam ca industria Iepocii de Haur e cea mai tare...asa ni se tot spune...iar M1 primul tronson este imaginea perfecta a industriei cu pricina, chiar daca aceasta si-a mai tarat zilele pana in anii 90...
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea stațiilor de metrou
sab
O fi , dar executia acestui tronson , cu foarte multe probleme, este imaginea perfecta a delasarii.
O fi , dar executia acestui tronson , cu foarte multe probleme, este imaginea perfecta a delasarii.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination