MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Modernizarea stațiilor de metrou

1895 posts, 404331 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 121 122 123 124 125 126 127  ... 136
 
 

📖 Pagination options
  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou sab

Foarte interesant este ca dupa cca 15 ani aceste lifturi au trebuit schimbate...
Pe M4 tronsonul inaugurat la inceputul anilor 2000, doar GDN si 1 Mai aveau lifturi?

 


Re: Modernizarea stațiilor de metrou punmeister

Lifturile erau din anul 2000 si da, doar la 1 Mai si GdN 2. La Basarab si Grivita au pus ascensoare Schindler din programul BEI.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou sab

Nu stiu care este durata de viata a lifturilor, dar tot mi se pare putin...Ma gandesc ce va fi cand va veni randul statiilor in care s-a montat valul de lifturi din programul de accesibilizare a statiilor.

 


Re: Modernizarea stațiilor de metrou Adrian Rosca

Hai ca lucrarile la Timpuri Noi n-au depasit 2 luni, sa vedem cat dureaza cele de la Izvor. Maine poate trec pe acolo sa vad cum arata. In schimb, "modernizarea" tavanului din zona scarilor rulante de la Universitate a disparut in neant.

Cele doua lifturi de la GdN2 si 1 Mai au fost proaste de la bun inceput, mai mult n-au functionat.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou sab

Asta cred si eu.  Ori n-am stiut ce sa cerem (fiind primele lifturi la metrou), ori ni s-au livrat niste rebuturi si a tras cineva un "tun".

Iar despre Universitate,  chiar voiam sa intreb, ce au facut cu atata tam-tam ? Ca au "astupat" tavanul la loc. Ma asteptam sa-l vad fie "chel", cum ne-am obisnuit deja in celalalte statii, fie in curs de inlocuire, cum s-au laudat pe FB :
Provocare la înălțime pentru specialiștii Metrorex. Plafonul de la stația de metrou Universitate, aflat la o înălțime de 14 metri, a intrat în proces de recondiționare. La finalul lucrărilor,stația va avea un aspect îmbunătățit.

Nu mi s-a parut decat ca au schimbat geamul, daca lucrarile au fost in partea dinspre Unirii.

 


Re: Modernizarea stațiilor de metrou subway guru

Lifturile semi-vechi nu mai corespund noilor standarde europene in materie, tot asa cum automobilele vechi nu mai corespund standardelor actuale draga sab si vor trebui treptat inlocuite chiar daca <rabla care scoate fum pe nari> inca functioneaza <ceas>, nu mai tot cauta <pricini> aiurea!
:bleah:
Mai bine vezi de liftul tau de la bloc ce e si cu durata de viata expirata si in afara actualelor norme!
:bere:

 


Re: Modernizarea stațiilor de metrou Adrian Rosca

^^Zici ca au schimbat "geamurile", aka placile de tavan? Eu n-am vazut decat placi vechi.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou sab

subway guru wrote:
Mai bine vezi de liftul tau de la bloc ce e si cu durata de viata expirata si in afara actualelor norme!

N-ai nimerit-o, a fost schimbat acum vreo 2-3 ani... ;)

Este bine ca am aflat macar cauza schimbarii lifturilor, adica noile standarde...Nasol daca standardele astea se schimba des. Ideea este ca niciodata nu o sa fim niciodata conformi cu ultimele standarde, important este cat de grava este "abaterea".
Dar acesta este un aspect, iat faptul ca acele lifturi mai mult rugineau decat functionau este cu totul altul.

 


Re: Modernizarea stațiilor de metrou andrei11

subway, când o fabrică care face lifturi / componente electronice  e pe cale să dea faliment că nu-și mai vinde produsele și are pile sus puse și puțină << atenție >> din partea lor acolo unde trebuie se schimbă standardele. Nu suntem nici noi veniți de pe Marte !
Am zeci de exemple unde regulire  s-au schimbat pentru că pur și simplu dacă nu se schimbau respectivii ar fi dat faliment. Vrei să începem numărătoarea ?
Și apropo de lifturie de la metrou.  Nu înțeleg de ce se defectează așa de des sau de ce funcționează numai între orele 6:00 - 22:00. Sau dacă suntem așa de scrupuloși și cu  obrazul extrafin, cum facem  la Obor / Muncii unde NU sunt lifturi.

 


Re: Modernizarea stațiilor de metrou Adrian Rosca

La Izvor se monteaza invelitoarea din plexiglas. Lucrau si azi.

La Timpuri Noi s-a redeschis accesul, dar scara rulanta nu functioneaza, iar un ochi de geam e deja spart. In afara de asta, lucrarile de tamplarie nu sunt finalizate: lipsesc geamuri (partial), profile presoare, grile de ventilatie si grilajul de protectie. Ma intrebam de ce au venit asa de in fata cu copertina, dar acum imi dau seama ca e vorba de "locul de parcare" al grilajului in pozitie pliata.



























 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Modernizarea stațiilor de metrou sab

Au vrut sa probeze rezistenta primului geam si au dat cu capul ? :)

 


Re: Modernizarea stațiilor de metrou Adrian Rosca

La Basarab, lucrarile de refacere a placajului parapetelor accesului dintre Grivita bat pasul pe loc. I-am intrebat pe cei de la Metrorex care este termenul de finalizare si daca lucrarile sunt in grafic, sa vedem ce-mi raspund.











 


Re: Modernizarea stațiilor de metrou Adrian Rosca

^^Nu neaparat, este posibil si ca geamul sa fi avut ceva tensiuni interne din fabrica sau de la transport.

 


Re: Modernizarea stațiilor de metrou subway guru

@andrei11
Mie-mi pare taman pe dos, daca un rechin mare-mare de tot din vest vrea sa sugrume/inghita plevusca din est schimba standardele <europene> zilnic, mai ceva ca pe sosete pana ce acestia din urma <sucomba> asfixiati de atata <modernitate>.

 


Go to page:  1  ... 121 122 123 124 125 126 127  ... 136
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419392 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use