MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Noi staţii pe reţeaua actuală de metrou

171 posts, 80642 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 13
 
 

📖 Pagination options
Re: Noi statii pe reteaua actuala de metrou misterr

Din cîte știu de la vremea aceea, cînd s-a construit magistrala 2 de metrou, în speță interstația Piața Sudului - Apărătorii Patriei (care trece chiar prin fața spitalului), profesorul Constantin Arseni (șeful clinicii de neurochirurgie) s-a opus din răsputeri, și a cerut cu insistență, prin intervenții la cel mai înalt nivel (dar fără succes în final) găsirea unei soluții pentru evitarea zgomotului și poluării produse de șantier în imediata vecinătate a spitalului (s-a lucrat în săpătură deschisă). S-ar fi dorit să se lucreze cu scuturile, sau devierea traseului pe Olteniței, dar pînă la urmă nu s-a obținut nimic. Dacă ar auzi acum că se propune construirea unei stații chiar în fața spitalului, cu tot deranjul pe care îl implică șantierul, cred că ar muri din nou...!

 


Re: Noi statii pe reteaua actuala de metrou subway guru

Acolo unde traseul e cu galerie casetata, mai bine uitati de statii suplimentare...doar pe zonele cu tunele ar mai putea fi ceva sperante de un Gorjului "redivivus"... :lol:

 


Re: Noi statii pe reteaua actuala de metrou Orgonon

Doua statii nu ar avea justificare. Unicul punct de interes este zona pietei, unde sunt si spitalele, si e fix la jumatatea distantei dintre statiile existente.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Noi statii pe reteaua actuala de metrou sab

De ce nu se pot indesi statiile in zonele cu caseta ?

 


Re: Noi statii pe reteaua actuala de metrou bercenicity

Cred ca se refera la faptul ca circulatia ar trebui intrerupta complet pe durata constructiei statiei. Si in cazul de fata bucata functionala Piata Sudului - Pipera ar ramane izolata de depou

Asa, necunoscand limitarile date de solul bucurestean, de tehnicile de constructie utilizate in .ro, normative, etc..., as zice ca solutii ar fi, dar nu tocmai eficiente (probabil sguru ar zice ca-s balarii), de genul:
-un tunel/galerie single track construit in paralel cu galeria existenta pentru accesul la depou pe perioada constructiei; racordarea ar intrerupe circulatia o perioada mai scurta decat intregul santier
-construit statia deasupra galeriei existente si racordata ulterior la retea - mai nasol cu accesele la suprafata
-sau pur si simplu facut statia pe galeria existenta, demoland alternativ cate jumatate din ea; firul existent ramanad doar pentru accesul la depou

 


Re: Noi statii pe reteaua actuala de metrou aztec

Probabil pt ca ar iesi o struta-camila gen Romana, cu un peron minuscul si pericuos.
In ideea ca sar face in lateralele casetei si deasupra, gauri peretii la final pt acces peron. Asta daca este loc. Si merita...?

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Noi statii pe reteaua actuala de metrou sab

Statia Pta Romana este un "avorton" al istoriei si arata asa pentru ca s-a cerut sa nu se opreasca circulatia. Nu cred ca o statie construita astazi ar putea sa mai arate asa, sub nicio forma. De fapt nici Pta Romana n-ar trebui sa mai ramana in forma actuala multa vreme, am mai spus-o, este o statie foarte periculoasa. Ar trebui refacuta complet, nu stiu cum a obtinut OK-ul nici macar in acele vremuri.
Cat despre Gorjului, prefer sa ma abtin, desi cica a obtinut trofeul calitatii...Daca statiile construite pe tunel circular ar arata ca Gorjului, mai bine lipsa... Macar ca Bazilescu sa arate, un tot-unitar, dar ca Gorjului ...NU.
Dar repet intrebarea pt subway guru...De ce nu statii pe galerie ? Sau "galerie casetata" inseamna galerie cu perete pe mijloc, asa cum este pe M2 in zona respectiva ?

 


Re: Noi statii pe reteaua actuala de metrou subway guru

Pt ca sectiunea respectiva ar trebui demolata complet si reconstruita de la zero...nici nu merita sa te gandesti... :ugeek:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Noi statii pe reteaua actuala de metrou sab

Chiar daca faci o statie cu peroane laterale ?

 


Re: Noi statii pe reteaua actuala de metrou subway guru

Pai nu poti face DECAT statie cu peroane laterale...
Problema e ca, spre deosebire de Romana, in galeriile 'normale' peretele caseta e la 'ras' cu vagonul, nu e gabarit nici macar de un peronas minuscul...
Despre Romana am mai vorbit si am aratat care a fost 'rezerva' de gabarit posibil de luat in contra deciziei initiale a 'organelor' de partid si de stat...pe 'barba' a doi amarati de ingineri 'anonimi'...

 


Re: Noi statii pe reteaua actuala de metrou George

Cred ca ce voia sab sa stie - si ma alatur curiozitatii sale, ca o chestiune de ordin teoretic - e daca nu cumva se pot sapa peroanele laterale pe langa caseta existenta, urmand ca apoi sa fie inlaturati peretii casetei initiale, in zona respectivelor peroane noi.
Intrebarea ar fi daca se poate sau nu.
S-ar putea sa fie foarte dificil, sa nu renteze financiar vorbind etc. Dar e de stiut, in perspectiva - cand vom avea M 4 - 7  :lol:  - daca urmasii nostri se pot apuca si de fineturi de-astea.

 


Re: Noi statii pe reteaua actuala de metrou subway guru

Daca darami peretii e ok, doar ca-ti cade planseul in cap... :lol:  :lol:  :lol:
Sinucigasii sunt invitatii nostri... 8-)
Revenind la tonul normal raspunsul e NU!

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Noi statii pe reteaua actuala de metrou sab

Cred ca totusi exista solutii de sprijinire provizorie, nu trebuie sa cada neaparat planseul. Asa cum la Bazilescu a existat sprijin provizoriu pentru a sustine partea de tunel nedezafectata pana s-au construit stalpii de la peron care au preluat "sarcina".
Chiar si chestia cu "obligatoriu statie cu peroane laterale" este relativa .
In fine, am inteles, nu vom avea statii in zonele cu caseta.

 


Re: Noi statii pe reteaua actuala de metrou Adrian Rosca

sab wrote:
Cred ca totusi exista solutii de sprijinire provizorie, nu trebuie sa cada neaparat planseul.


Si peretii mulati existenti cui ii lasi? Nu de alta, dar peretii astia sunt aproape pana sus sub nivelul terenului si au ceva tone...

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 13
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2265 forum members have written 419370 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use