Topic: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
688 posts, 221357 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
shoppy
Pai nici un mecanism nu functioneaza daca torni in el apa cu nisipi si sare, oare lifturile de exterior din alte parti cum sunt facute?
Eu cred ca oamenii au grija sa nu calce pe prag la usa de la intrare din casa lor sau la masina lor, dar in alta parte este "ce ba! ?! ?! ?, calc unde vreau eu ca sunt client".
Pai nici un mecanism nu functioneaza daca torni in el apa cu nisipi si sare, oare lifturile de exterior din alte parti cum sunt facute?
Eu cred ca oamenii au grija sa nu calce pe prag la usa de la intrare din casa lor sau la masina lor, dar in alta parte este "ce ba! ?! ?! ?, calc unde vreau eu ca sunt client".
- adila
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
adila
Exista foarte multe mecanisme care sunt proiectate pentru a lucra in conditii grele. Automobilul, motocicleta si bicicleta de exemplu au zeci de piese in miscare expuse in permanenta la conditiile externe. Dar ca sa functioneze corect, la orice mecanism este necesara intretinere, iar METROREX a decis sa nu o mai faca din economie de bani. Exact asa a facut si RATB.
Exista foarte multe mecanisme care sunt proiectate pentru a lucra in conditii grele. Automobilul, motocicleta si bicicleta de exemplu au zeci de piese in miscare expuse in permanenta la conditiile externe. Dar ca sa functioneze corect, la orice mecanism este necesara intretinere, iar METROREX a decis sa nu o mai faca din economie de bani. Exact asa a facut si RATB.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
shoppy
Diferenta dintre o usa automata si alte mecanisme este raspunderea, daca cineva isi baga mainile pe la o masina pe la motor sau pe la roti si cumva se accidenteaza, atunci raspunderea este fie a lui fie a soferului; daca cineva este prins intr-o usa automata si se accidenteaza atunci raspunderea este a producatorului / administratorului, de aceea usile automate au criterii de siguranta foarte mari, unul dintre ele este forta maxima a motorului si timpul maxim de actionare, de aceea daca introduci zapada cu nisip si sare intr-un mecanism de usa automata atunci cursa se va ingreuna si usa nu se va inchide ori din cauza fortei limitate de actionare ori se va declansa deschiderea din cauza timpului limitat de actionare pe inchidere.
Diferenta dintre o usa automata si alte mecanisme este raspunderea, daca cineva isi baga mainile pe la o masina pe la motor sau pe la roti si cumva se accidenteaza, atunci raspunderea este fie a lui fie a soferului; daca cineva este prins intr-o usa automata si se accidenteaza atunci raspunderea este a producatorului / administratorului, de aceea usile automate au criterii de siguranta foarte mari, unul dintre ele este forta maxima a motorului si timpul maxim de actionare, de aceea daca introduci zapada cu nisip si sare intr-un mecanism de usa automata atunci cursa se va ingreuna si usa nu se va inchide ori din cauza fortei limitate de actionare ori se va declansa deschiderea din cauza timpului limitat de actionare pe inchidere.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
GPS
Se pare ca discuția de aici l-a făcut sa își revină. Astăzi mergea!
GPS wrote:
Nici liftul de la Apărătorii Patriei nu prea mai merge in ultimul timp... (vestibul-exterior)
Se pare ca discuția de aici l-a făcut sa își revină. Astăzi mergea!
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
Adrian Rosca
Daca tot va plangeti:
Daca tot va plangeti:
Anunt de atribuire numarul 175650/11.02.2017
Denumirea contractului: Acord cadru 4 ani-Servicii de intretinere, revizii, reparatii si interventii lifturi si platforme
Data atribuirii contractului: 26.01.2017
Numarul de oferte primite: 3
Numarul de oferte admisibile: 3
Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractual:
ASCENSORUL COMPANY SERVICE S.R.L.
Adresa postala: Str. Nehoiasi, Nr. 24, Sect 5 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 050301 , Romania , Tel. +40 0744502030 , Email: ascensorulcompany@yahoo.com , Fax: +40 0213363209
SCHINDLER ROMANIA S.R.L.
Adresa postala: Strada Preciziei nr. 6R, etaj 1, sector 6 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 062203 , Romania , Tel. +40 0213367058 , Email: georgiana.nita@ro.schindler.com , Fax: +40 0213373659
OTIS LIFT S.R.L.
Adresa postala: Intr. Glucozei, Nr. 37 - 39, Tronson IV, Etaj 3, Sector 2 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 023828 , Romania , Tel. +40 0212421372 , Email: anca.gavrilovici@otis.com , Fax: +40 0212421218 , Adresa internet (URL): http://www.otis.com
Informatii privind valoarea contractului:
Estimarea initiala a valorii contractului: 6,042,000.00 RON fara TVA
Valoarea totala finala a contractului: 4,944,000.00 RON fara TVA
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
shoppy
Pai daca nu se inchid usile ar trebui sa intre in modul eroare, cel mult sa sara siguranta de la motorul usii, deci usor de rezolvat la interventie.
Da, Ascensorul cu adresa pe yahoo, si apoi Otis la care dureaza 5sec de la apasat pe buton pana la deschiderea usii de la cabina oprita la acel etaj si troncane/scartaie din toate maruntaiele, tineti minte 3 cuvinte: Schindler!, Schindler!.
Pai daca nu se inchid usile ar trebui sa intre in modul eroare, cel mult sa sara siguranta de la motorul usii, deci usor de rezolvat la interventie.
Da, Ascensorul cu adresa pe yahoo, si apoi Otis la care dureaza 5sec de la apasat pe buton pana la deschiderea usii de la cabina oprita la acel etaj si troncane/scartaie din toate maruntaiele, tineti minte 3 cuvinte: Schindler!, Schindler!.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
misterr
Adică s-au prezentat 3 la licitație și au cîștigat toți 3? Au avut oferte egale?
Adică s-au prezentat 3 la licitație și au cîștigat toți 3? Au avut oferte egale?
- survola
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
survola
Pana la urmă, cu noile interpretări ale abuzului în serviciu, nici nu stiu de ce se mai fac licitațiile astea.
Pana la urmă, cu noile interpretări ale abuzului în serviciu, nici nu stiu de ce se mai fac licitațiile astea.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
TibiV
Probabil s-au prezentat in asociere....
misterr wrote:
Adică s-au prezentat 3 la licitație și au cîștigat toți 3? Au avut oferte egale?
Probabil s-au prezentat in asociere....
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
shoppy
O fi luat fiecare cate 1/3 din lifturi.
O fi luat fiecare cate 1/3 din lifturi.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
Goldmund
Daca din (ex.) 50 de lifturi doar trei nu functioneaza, ar fi bine(si normal), insa eu nu citesc decat ceea ce nu functioneaza in tara asta. Mai puneti si o "veste buna", sa stiu si eu ca nu totul e in colaps total si ca ceva-ceva functioneaza... Spirit critic e ok, e chiar de dorit, dar atunci cand ceva functioneaza(in sfarsit!) si nimeni nu scrie, ce cred oamenii care locuiesc in alte parti?!
Daca din (ex.) 50 de lifturi doar trei nu functioneaza, ar fi bine(si normal), insa eu nu citesc decat ceea ce nu functioneaza in tara asta. Mai puneti si o "veste buna", sa stiu si eu ca nu totul e in colaps total si ca ceva-ceva functioneaza... Spirit critic e ok, e chiar de dorit, dar atunci cand ceva functioneaza(in sfarsit!) si nimeni nu scrie, ce cred oamenii care locuiesc in alte parti?!
- misterr
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
misterr
După expirarea contractului cu Schindler, niște cetățeni încearcă să repare lifturile de la Piața Sudului!
După expirarea contractului cu Schindler, niște cetățeni încearcă să repare lifturile de la Piața Sudului!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
ByOnu
Ignorarea perioadelor de garantie este parca ceva strategic la stat.
Ignorarea perioadelor de garantie este parca ceva strategic la stat.
- survola
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
survola
Nu știu dacă s-a mai discutat dar am observat ceva ciudat: lifturile de la suprafață merg de la ”0 la -1”, iar cele de la turnichete la peron merg de la ”1 la 0”.
Vi se pare ok? Mie nu. Parcă au încurcat lifturile.
Nu știu dacă s-a mai discutat dar am observat ceva ciudat: lifturile de la suprafață merg de la ”0 la -1”, iar cele de la turnichete la peron merg de la ”1 la 0”.
Vi se pare ok? Mie nu. Parcă au încurcat lifturile.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination