Topic: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
688 posts, 221461 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
shoppy
Daca e sa ne gandim cum se rezolva o directiva ISU cel mai ieftin e sa se curete si sa se redeschida accesul inchis de la Republica, ca nu este nevoie de nici un act.
Daca e sa ne gandim cum se rezolva o directiva ISU cel mai ieftin e sa se curete si sa se redeschida accesul inchis de la Republica, ca nu este nevoie de nici un act.
- sab
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
sab
Bineinteles, mai sunt si alte statii cu un singur acces si nu se ia vreo masura. Deci la Tineretului NU este legat de ISU..
Bineinteles, mai sunt si alte statii cu un singur acces si nu se ia vreo masura. Deci la Tineretului NU este legat de ISU..
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
andrei11
Acum pe bune, m-am uitat si eu pe un Google earth, si cine ar folosi accesul inchis acum de la Republica ?
Dar cu Costin Georgian ce faci ? Acolo chiar ar trebui acces, desi eu stiu ca nu exista, nici macar "la rosu". Statia asta ( Costin Georgian ) asa a fost proiectata, cu un singur acces. Inca o statie cu "unul singur" --> Brancoveanu. Alta Aviatorilor. Anghel Saligny. Mai sunt, dar nu le pun eu acum pe toate.
Alt acces usor de realizat e cel de la Aparatorii Patriei.
Acum pe bune, m-am uitat si eu pe un Google earth, si cine ar folosi accesul inchis acum de la Republica ?
Dar cu Costin Georgian ce faci ? Acolo chiar ar trebui acces, desi eu stiu ca nu exista, nici macar "la rosu". Statia asta ( Costin Georgian ) asa a fost proiectata, cu un singur acces. Inca o statie cu "unul singur" --> Brancoveanu. Alta Aviatorilor. Anghel Saligny. Mai sunt, dar nu le pun eu acum pe toate.
Alt acces usor de realizat e cel de la Aparatorii Patriei.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
Adrian Rosca
Pe vremea regretatului nu contau prea mult regulile de protectie la incendiu, iar in cele mai multe din cazuri accesele se dispuneau in functie de numarul de calatori. La Tineretului s-a considerat ca nu sunt suficienti calatori in directia Marasesti si pe criteriul asta nu s-a mai finalizat accesul desi lucrarile erau in mare parte realizate.
Mie mi se pare ca subiectul asta e o "diversiune" la fel de mare ca si M4, daca ma intelegeti ce vreau sa zic.
sab wrote:
Bineinteles, mai sunt si alte statii cu un singur acces si nu se ia vreo masura. Deci la Tineretului NU este legat de ISU..
Pe vremea regretatului nu contau prea mult regulile de protectie la incendiu, iar in cele mai multe din cazuri accesele se dispuneau in functie de numarul de calatori. La Tineretului s-a considerat ca nu sunt suficienti calatori in directia Marasesti si pe criteriul asta nu s-a mai finalizat accesul desi lucrarile erau in mare parte realizate.
Mie mi se pare ca subiectul asta e o "diversiune" la fel de mare ca si M4, daca ma intelegeti ce vreau sa zic.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
subway guru
E deja procurat prin programul BEI, mai trebuie doar montat...
Licitatia e deja 'terminata', mai trebuie doar semnat contractul...
Adrian Rosca wrote:subway guru wrote:
Se pregateste ultimul lift din programul BEI!
Si care ar fi acela?
Cand se da drumul la licitatia pentru deschiderea accesului nr. 2 de la Tineretului?
E deja procurat prin programul BEI, mai trebuie doar montat...
Licitatia e deja 'terminata', mai trebuie doar semnat contractul...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
Adrian Rosca
Am un feeling ca liftul este cel exterior de la Tineretului
Dai un feedback si pe prelungirea CU si obtinerea AC?
Am un feeling ca liftul este cel exterior de la Tineretului
Dai un feedback si pe prelungirea CU si obtinerea AC?
- subway guru
-
Posted:
-
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
shoppy
In primul rand o pot folosi cei care iau trenul, pentru ca distanta de parcurs este comparabila, mai ales daca nu se mai ingramadesc dinainte toti ca oile in vagonul dinspre Pantelimon. Apoi mai sunt si cei care lucreaza la firmele dinspre Costin Georgian (zona aceasta http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.43...5&z=17&m=b ). Iar traseul prin accesul dinspre Pantelimon nu este asa de bun, din zona liftului te duce vreo 30m spre Pantelimon si dupaia te intoarce inapoi, cam peste mana. Si mai este si problema psihologica, in caz de urgenta daca toata gloata aia stie ca are disponibil doar un singur acces atunci iese legea junglei, asa daca sti ca sunt 2 accesuri mult mai usor iti pastrezi calmul si evaluezi corect.
In primul rand o pot folosi cei care iau trenul, pentru ca distanta de parcurs este comparabila, mai ales daca nu se mai ingramadesc dinainte toti ca oile in vagonul dinspre Pantelimon. Apoi mai sunt si cei care lucreaza la firmele dinspre Costin Georgian (zona aceasta http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.43...5&z=17&m=b ). Iar traseul prin accesul dinspre Pantelimon nu este asa de bun, din zona liftului te duce vreo 30m spre Pantelimon si dupaia te intoarce inapoi, cam peste mana. Si mai este si problema psihologica, in caz de urgenta daca toata gloata aia stie ca are disponibil doar un singur acces atunci iese legea junglei, asa daca sti ca sunt 2 accesuri mult mai usor iti pastrezi calmul si evaluezi corect.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
sab
Nu am nimic cu accesul respectiv. Doar ca ordinea operatiilor era putin alta. Adica intai faceam accesul si apoi puneam si liftul acolo. Sau le facem simultan. Dar nu liftul inainte. Nu se pune carul inaintea boilor.
Altfel, intr-adevar, seamana cu cealalta diversiune pe care foarte bine ai numit-o, adica M4. Facem mai intai o statie pe care nu o puteam folosi ca si capat de linie si, ca sa rezolvam problema (ca nu puteam circula "a-la-longue" pe ambele linii in ambele sensuri), punem presiune pe autoritati sa mai aloce niste bani si facem o prelungire cu un capat de linie adevarat. Ramane de analizat ulterior daca se justifica sau nu, exact ca accesul de la Tineretului.
Adrian Rosca wrote:
Pe vremea regretatului nu contau prea mult regulile de protectie la incendiu, iar in cele mai multe din cazuri accesele se dispuneau in functie de numarul de calatori. La Tineretului s-a considerat ca nu sunt suficienti calatori in directia Marasesti si pe criteriul asta nu s-a mai finalizat accesul desi lucrarile erau in mare parte realizate.
Mie mi se pare ca subiectul asta e o "diversiune" la fel de mare ca si M4, daca ma intelegeti ce vreau sa zic.
Nu am nimic cu accesul respectiv. Doar ca ordinea operatiilor era putin alta. Adica intai faceam accesul si apoi puneam si liftul acolo. Sau le facem simultan. Dar nu liftul inainte. Nu se pune carul inaintea boilor.
Altfel, intr-adevar, seamana cu cealalta diversiune pe care foarte bine ai numit-o, adica M4. Facem mai intai o statie pe care nu o puteam folosi ca si capat de linie si, ca sa rezolvam problema (ca nu puteam circula "a-la-longue" pe ambele linii in ambele sensuri), punem presiune pe autoritati sa mai aloce niste bani si facem o prelungire cu un capat de linie adevarat. Ramane de analizat ulterior daca se justifica sau nu, exact ca accesul de la Tineretului.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
subway guru
Feedbackul
Adrian Rosca wrote:
Nu ce? Liftul sau feedback-ul?
Feedbackul
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
andrei11
# sab in multe situatii asa se procedeaza. Mai ales in relatiile casnice. Vine nevasta acasa cu o rochie noua, automat la urmatoarea chenzina vii tu obligatoriu cu pantofii si poseta care se asorteaza...Eu m-am prins tarziu, la a IV - a rochie.
# sab in multe situatii asa se procedeaza. Mai ales in relatiile casnice. Vine nevasta acasa cu o rochie noua, automat la urmatoarea chenzina vii tu obligatoriu cu pantofii si poseta care se asorteaza...Eu m-am prins tarziu, la a IV - a rochie.
- sab
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
sab
Poate la nevasta da, ca depinde doar de tine daca intri in joc, dar la investitii publice ar trebui sa fim mai atenti, ca decizia este la altii. Asa cum am spus, ma mir ca DNA-ul sau Curtea de Conturi nu s-au sesizat pana acum...
Hai sa ducem situatia la extrem, ce faceam daca nu se aproba accesul sau nu se alocau banii ?. La fel la M4, ce faceam, circulam pe veci pe 2 linii in ambele sensuri ?
Poate la nevasta da, ca depinde doar de tine daca intri in joc, dar la investitii publice ar trebui sa fim mai atenti, ca decizia este la altii. Asa cum am spus, ma mir ca DNA-ul sau Curtea de Conturi nu s-au sesizat pana acum...
Hai sa ducem situatia la extrem, ce faceam daca nu se aproba accesul sau nu se alocau banii ?. La fel la M4, ce faceam, circulam pe veci pe 2 linii in ambele sensuri ?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Montarea lifturilor de acces in statiile de metrou
subway guru
Si raspundea cel care nu ar fi pus in aplicare ceva hotarari de guvern...sau considera ca sunt 'facultative'...
Si raspundea cel care nu ar fi pus in aplicare ceva hotarari de guvern...sau considera ca sunt 'facultative'...
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination