Topic: Modernizarea stațiilor de metrou
1895 posts, 456214 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
andrei11
Ti-a raspuns Sab. Va fi cu mult deranj, praf, zgomot, santier ce mai. Numai de calatori nu au nevoie cei care schimba turnichetii. Si dupa cum am inteles e vorba numai de o săptămână / statie. Nu e chiar mare lucru sa mergeti si voi o saptamana pe jos 2 - 3 km. Practic majoritatea dintre voi un kilometru juma il faceti pe jos in circa 20 minute. Nu e cine stie ce efort deosebit.
Ti-a raspuns Sab. Va fi cu mult deranj, praf, zgomot, santier ce mai. Numai de calatori nu au nevoie cei care schimba turnichetii. Si dupa cum am inteles e vorba numai de o săptămână / statie. Nu e chiar mare lucru sa mergeti si voi o saptamana pe jos 2 - 3 km. Practic majoritatea dintre voi un kilometru juma il faceti pe jos in circa 20 minute. Nu e cine stie ce efort deosebit.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
GPS
După ce au schimbat niște lămpi in mai multe stații M2, azi peretele dinspre P. Romană al stației Universitate era "vopsit proaspăt".
După ce au schimbat niște lămpi in mai multe stații M2, azi peretele dinspre P. Romană al stației Universitate era "vopsit proaspăt".
- aztec
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
aztec
Ma intreb in conditiile in care este omor in aceste 2 statii in mod normal...daca inghesuim toti calatorii din cele 2 intr-o singura statie...ce iese?
Eu zic ca se poate inlocui pe bucati, chiar daca se lucreaza
Ma intreb in conditiile in care este omor in aceste 2 statii in mod normal...daca inghesuim toti calatorii din cele 2 intr-o singura statie...ce iese?
Eu zic ca se poate inlocui pe bucati, chiar daca se lucreaza
- subway guru
-
Posted:
-
- survola
-
Posted:
-
- argos
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
andrei11
Nu se incadreaza in buget. Nici tu n-ai muncii noaptea / in week-end numai din considerente patriotice.
Repet, e vorba doar de o săptămână. Faceti si voi un efort si o saptamana mergeti pana la statia urmatoare pe jos. Hai ca puteti.
Nu se incadreaza in buget. Nici tu n-ai muncii noaptea / in week-end numai din considerente patriotice.
Repet, e vorba doar de o săptămână. Faceti si voi un efort si o saptamana mergeti pana la statia urmatoare pe jos. Hai ca puteti.
- survola
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
survola
Nu e vorba de buget, ci de respect față de călători, dar din păcate acesta e o pasăre rara în transportul public.
Pentru orele de noapte se poate da liber. Cu week-end-ul nu văd nici o problemă.
Nu e vorba de buget, ci de respect față de călători, dar din păcate acesta e o pasăre rara în transportul public.
Pentru orele de noapte se poate da liber. Cu week-end-ul nu văd nici o problemă.
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
sab
Ba este vorba de buget. O lucrare executata noaptea are cu totul alt pret decat aceeasi lucrare executata ziua. Si cum schimbarea asta este din categoria "impuse"...
Ba este vorba de buget. O lucrare executata noaptea are cu totul alt pret decat aceeasi lucrare executata ziua. Si cum schimbarea asta este din categoria "impuse"...
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
alexxd_31
Mie imi da cu virgula ceva. La fel ca Aurel Vlaicu mai sunt si statiile: Eroii Revolutiei (dupa parerea mea tot un acces are), Gorjului, Crangas.Singura diferenta este spatiul ceva mai generos. Pe acestea de ce nu le inchid. Pana ce si Pipera e formata din partea veche si cea noua. Eu cred ca este doar un articol de presa.
Mie imi da cu virgula ceva. La fel ca Aurel Vlaicu mai sunt si statiile: Eroii Revolutiei (dupa parerea mea tot un acces are), Gorjului, Crangas.Singura diferenta este spatiul ceva mai generos. Pe acestea de ce nu le inchid. Pana ce si Pipera e formata din partea veche si cea noua. Eu cred ca este doar un articol de presa.
- Mentosan
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
Mentosan
Gorjului mai are un vestibul înspre intersecție, cu propria gură de metrou. Cel mai probabil vor închide pe rând cele două vestibule. Însă despre Crângași și celelalte așa e. Doar dacă nu cumva vor să și mute poziția turnicheților, deși nu văd cum ar face-o fără să blocheze folosirea vestibulelor pentru subtraversarea bulevardelor sau a intersecțiilor.
Gorjului mai are un vestibul înspre intersecție, cu propria gură de metrou. Cel mai probabil vor închide pe rând cele două vestibule. Însă despre Crângași și celelalte așa e. Doar dacă nu cumva vor să și mute poziția turnicheților, deși nu văd cum ar face-o fără să blocheze folosirea vestibulelor pentru subtraversarea bulevardelor sau a intersecțiilor.
- GPS
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
GPS
Azi a fost vopsita si zona opusa a stației Universitate, cea dinspre Piața Unirii.
GPS wrote:
După ce au schimbat niște lămpi in mai multe stații M2, azi peretele dinspre P. Romană al stației Universitate era "vopsit proaspăt".
Azi a fost vopsita si zona opusa a stației Universitate, cea dinspre Piața Unirii.
- sab
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
sab
S-a primit o transa noua de vopsea la Metrorex...In mai multe statii miroase a vopsea.
Nu asa se pune problema, ci de randuri de turnicheti care pot fi folosite independent. Cangasi, din cate stiu eu, are turnicheti pe ambele parti ale culoarului de acces. Asadar inchid in stanga si lucreaza in dreapta si invers.
Gorjului are o situatie aparte, este formata din doua jumatati de statie absolut independente, asa s-a si construit, din doua parti. Aceste parti comunica doar la nivelul peronului si la nivelul pasajului de subtraversare.
Exista 3 randuri independente de turnicheti de intrare si 3 randuri de turnicheti de iesire. Separat mai exista o poarta de acces la lift si niste turnicheti de iesire in loc de al patrulea rand de turnicheti.
Pentru cine nu stie, o mica istorie, pe care cred ca am mai spus-o.Statia Gorjului a fost inaugurata in doua etape (1994 si 1998) cu un proiect conceput astfel :
- nivel -1 --> pasaj pietonal de subtraversare a bulevardului
- nivel -2 --> nivelul turnichetilor
- nivel -3 --> nivelul peronului
De la nivelul -1 catre nivelul -2 pleaca cate doua scari care se indreapta in directii opuse catre capetele peroanele. Asta pentru fiecare jumatate de statie, deci avem 4 scari diferite.
Toate bune si frumoase, statie deosebita de statiile "clasice" cu acces pe la capete. Insa ulterior inaugurarii primei jumatati si-au dat seama ca au cam gresit proiectul si gura de acces era la mijlocul statiei, fara legatura cu vreo trecere de pietoni. Lumea traversa aiurea bulevardul, accidente, etc... Ca atare, au mai "trantit" un acces la 30m de primul, cel de care vorbeste Mentosan, unul "regulamentar", care dadea exact in intersectie, la trecerea de pietoni, dar care a fost dus direct la nivelul -2, pentru ca nu mai aveau cum sa-l duca la nivelul -1, unde era celalalt.
Deci acum avem 2 guri de acces care dau la nivelul -1 si o gura de acces care da direct la nivelul -2. Asta a dus la reconfigurarea si mutarea turnichetilor , ca aveau nevoie de 4 cabine diferite pentru cartele si supraveghere . Acum avem turnicheti la nivel -1 pentru jumatatea noua si turnicheti la nivel -2 pentru jumatatea veche. Odata cu liftul s-a mai produs o modificare si acum avem si o poarta de acces pentru lift la -1 pentru jumatatea veche. Noaptea mintii...
Asadar pot sa inchida fara probleme jumatate din statie, ca nu se intampla nimic. Cel mai probabil insa vor inchide pe rand cele 4 randuri de turnicheti, pentru evitatea aglomeratiei, deoarece la jumatatea noua a statiei avem (datorita lipsei spatiului) doar 4 turnicheti normali si 2 contactless (pe care nu ii foloseste nimeni).
S-a primit o transa noua de vopsea la Metrorex...In mai multe statii miroase a vopsea.
alexxd_31 wrote:
La fel ca Aurel Vlaicu mai sunt si statiile: Eroii Revolutiei (dupa parerea mea tot un acces are), Gorjului, Crangas.
Nu asa se pune problema, ci de randuri de turnicheti care pot fi folosite independent. Cangasi, din cate stiu eu, are turnicheti pe ambele parti ale culoarului de acces. Asadar inchid in stanga si lucreaza in dreapta si invers.
Gorjului are o situatie aparte, este formata din doua jumatati de statie absolut independente, asa s-a si construit, din doua parti. Aceste parti comunica doar la nivelul peronului si la nivelul pasajului de subtraversare.
Exista 3 randuri independente de turnicheti de intrare si 3 randuri de turnicheti de iesire. Separat mai exista o poarta de acces la lift si niste turnicheti de iesire in loc de al patrulea rand de turnicheti.
Pentru cine nu stie, o mica istorie, pe care cred ca am mai spus-o.Statia Gorjului a fost inaugurata in doua etape (1994 si 1998) cu un proiect conceput astfel :
- nivel -1 --> pasaj pietonal de subtraversare a bulevardului
- nivel -2 --> nivelul turnichetilor
- nivel -3 --> nivelul peronului
De la nivelul -1 catre nivelul -2 pleaca cate doua scari care se indreapta in directii opuse catre capetele peroanele. Asta pentru fiecare jumatate de statie, deci avem 4 scari diferite.
Toate bune si frumoase, statie deosebita de statiile "clasice" cu acces pe la capete. Insa ulterior inaugurarii primei jumatati si-au dat seama ca au cam gresit proiectul si gura de acces era la mijlocul statiei, fara legatura cu vreo trecere de pietoni. Lumea traversa aiurea bulevardul, accidente, etc... Ca atare, au mai "trantit" un acces la 30m de primul, cel de care vorbeste Mentosan, unul "regulamentar", care dadea exact in intersectie, la trecerea de pietoni, dar care a fost dus direct la nivelul -2, pentru ca nu mai aveau cum sa-l duca la nivelul -1, unde era celalalt.
Deci acum avem 2 guri de acces care dau la nivelul -1 si o gura de acces care da direct la nivelul -2. Asta a dus la reconfigurarea si mutarea turnichetilor , ca aveau nevoie de 4 cabine diferite pentru cartele si supraveghere . Acum avem turnicheti la nivel -1 pentru jumatatea noua si turnicheti la nivel -2 pentru jumatatea veche. Odata cu liftul s-a mai produs o modificare si acum avem si o poarta de acces pentru lift la -1 pentru jumatatea veche. Noaptea mintii...
Asadar pot sa inchida fara probleme jumatate din statie, ca nu se intampla nimic. Cel mai probabil insa vor inchide pe rand cele 4 randuri de turnicheti, pentru evitatea aglomeratiei, deoarece la jumatatea noua a statiei avem (datorita lipsei spatiului) doar 4 turnicheti normali si 2 contactless (pe care nu ii foloseste nimeni).
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Modernizarea statiilor de metrou
alexxd_31
La Aurel Vlaicu sunt turnicheti de intrare si iesire in ambele sensuri dar cred ca le e frica de agloneratie. Sper ca noile porti pot fi utilizate atat pt iesire cat si pentru intrare in functie de fluxul de calatori.
La Aurel Vlaicu sunt turnicheti de intrare si iesire in ambele sensuri dar cred ca le e frica de agloneratie. Sper ca noile porti pot fi utilizate atat pt iesire cat si pentru intrare in functie de fluxul de calatori.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination