Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
2619 posts, 556480 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
andrei11
Pot face << ei >> ce vor, sa se dea peste cap, sa vorbeasca vorbe, sa se ciocneasca planetele intre ele, in 4 ( patru ) ani este practic imposibil sa se dea drumul la metrou in Otopeni.
M 6 NU are nevoie de M 4, are nevoie de depou. Si pentru ca depoul este cam departe de reteaua activa au mai construit si 2 statii, asa, la pachet cu depoul. Bonus pentru cei de pe strada Vârful Inalt si desigur str Retortei. Mai ales de pe str Retortei.
Pot face << ei >> ce vor, sa se dea peste cap, sa vorbeasca vorbe, sa se ciocneasca planetele intre ele, in 4 ( patru ) ani este practic imposibil sa se dea drumul la metrou in Otopeni.
M 6 NU are nevoie de M 4, are nevoie de depou. Si pentru ca depoul este cam departe de reteaua activa au mai construit si 2 statii, asa, la pachet cu depoul. Bonus pentru cei de pe strada Vârful Inalt si desigur str Retortei. Mai ales de pe str Retortei.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
mcosmin
Nu este practic imposibil. Daca se baga bani si se gaseste constructor serios, in 3 ani e gata tunenul si intr-un an statiile si calea de rulare.
Nu este practic imposibil. Daca se baga bani si se gaseste constructor serios, in 3 ani e gata tunenul si intr-un an statiile si calea de rulare.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
andrei11
Poate intr-un joc pe calculator sa fie posibil sa dai in folosinta M 6 in 4 ani. Toata practica de pana acum te contrazice. Inclusiv viteza de lucru in România Socialistă. Iţi spun de pe acum ca cea ce speri tueste fizic imposibil de realizat. Sa nu uitam de sloganul lui M 5 : Aici in 3 ani va fi statia ta de metrou...
Poate intr-un joc pe calculator sa fie posibil sa dai in folosinta M 6 in 4 ani. Toata practica de pana acum te contrazice. Inclusiv viteza de lucru in România Socialistă. Iţi spun de pe acum ca cea ce speri tueste fizic imposibil de realizat. Sa nu uitam de sloganul lui M 5 : Aici in 3 ani va fi statia ta de metrou...
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
mcosmin
Conditiile lui M5 nu se compara cu M4. Oricum felul in care Astaldi ajunge sa castige toate proiectele de anvergura in materie de transporturi e foarte bizar.
Se poate incepe saparea tunelului cu scuturi din ambele capete, pentru a mari randamentul. Ti-am spus, totul depinde de cati bani ai si ce constructor iti gasesti. Exista multe trucuri ingineresti pentru a rezolva problema, asta cu "e imposibil" a fost fumata dupa ce a fost construit Canalul Manecii.
Conditiile lui M5 nu se compara cu M4. Oricum felul in care Astaldi ajunge sa castige toate proiectele de anvergura in materie de transporturi e foarte bizar.
Se poate incepe saparea tunelului cu scuturi din ambele capete, pentru a mari randamentul. Ti-am spus, totul depinde de cati bani ai si ce constructor iti gasesti. Exista multe trucuri ingineresti pentru a rezolva problema, asta cu "e imposibil" a fost fumata dupa ce a fost construit Canalul Manecii.
- Slasher1985
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Slasher1985
Mi se par termeni ceva mai realisti in documentul respectiv, avand in vedere ritmul impresionant de lucru vazut la Drumul Taberei, e mai corect sa vedem M5 finalizat in 2030 (2130?) decat cum era initial setat la 2021.
Ca sa se inteleaga, acolo e notat M6 ca documentatie finalizata pentru licitatie in 2021, alaturi de documentatia pentru M4 pana la Progresul. Nu este dat niciun termen pentru finalizarea integrala a magistralei. Cel putin asa am inteles din text.
Mi se par termeni ceva mai realisti in documentul respectiv, avand in vedere ritmul impresionant de lucru vazut la Drumul Taberei, e mai corect sa vedem M5 finalizat in 2030 (2130?) decat cum era initial setat la 2021.
Ca sa se inteleaga, acolo e notat M6 ca documentatie finalizata pentru licitatie in 2021, alaturi de documentatia pentru M4 pana la Progresul. Nu este dat niciun termen pentru finalizarea integrala a magistralei. Cel putin asa am inteles din text.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Adrian Rosca
Hă, hă, țipurituri de la Subcomitetul de Monitorizare pe Programul Operational de Infrastructura Mare:
https://www.facebook.com/adrian.moraru/...4067878458
Hă, hă, țipurituri de la Subcomitetul de Monitorizare pe Programul Operational de Infrastructura Mare:
Pe rand am ascultat tanguielile Metrorex (vrea sa faca magistrala 6 pana la Otopeni) dar proiectul de peste 1 mld de euro nu are garantia finantarii integrale iar pregatirea sa e extrem de in urma.
...
IPP a cerut ca Metrorex sa nu mai viseze cai verzi pe pereti cu noi magistrale care nu vor fi executate la timp in acest exercitiu pt a putea sa decontam lucrarile ci sa ne concentram pe imbunatatirea actualei retele: avem statii de metru (ex Aurel Vlaicu) unde aglomerarea este asa de mare incat reprezinta un pericol real de siguranta si e doar o problema de timp pana cand in aceste zone vor avea loc busculade in care riscam sa avem zeci de victime. Apoi avem un raport de audit al Curtii de Conturi ce semnaleaza o serie de probleme ce trebuie sa fie rezolvate pt un servicu de calitate (ex aer conditionat in trenuri)
https://www.facebook.com/adrian.moraru/...4067878458
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
TibiV
Da, aia este "de belea"...
Si urmeaza maine episodul 2...
Da, aia este "de belea"...
Si urmeaza maine episodul 2...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Adrian Rosca
Ma duc deja sa cumpar popcornul
Ma duc deja sa cumpar popcornul
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
mcosmin
Vorbeste si el...ca sa se afle in treaba (adrian moraru asta). Problema la Aurel Vlaicu e ca statia nu face fata. Ce anume propune maria sa sa se faca? sa se largeasca statia cumva? Sau o inchida (sa nu mai fie busculada)?
Singura cale de a rezolva problema din nord e o alta magistrala. Altfel nu ai cum. M2 e saturata si la capacitate maxima. Vina e in principal la municipalitate, care nu a avut viziunea de a imprastia sediile de birouri prin tot orasul, a dat autorizatii peste autorizatii cu ochii inchisi...
Adrian Rosca wrote:
Hă, hă, țipurituri de la Subcomitetul de Monitorizare pe Programul Operational de Infrastructura Mare:Pe rand am ascultat tanguielile Metrorex (vrea sa faca magistrala 6 pana la Otopeni) dar proiectul de peste 1 mld de euro nu are garantia finantarii integrale iar pregatirea sa e extrem de in urma.
...
IPP a cerut ca Metrorex sa nu mai viseze cai verzi pe pereti cu noi magistrale care nu vor fi executate la timp in acest exercitiu pt a putea sa decontam lucrarile ci sa ne concentram pe imbunatatirea actualei retele: avem statii de metru (ex Aurel Vlaicu) unde aglomerarea este asa de mare incat reprezinta un pericol real de siguranta si e doar o problema de timp pana cand in aceste zone vor avea loc busculade in care riscam sa avem zeci de victime. Apoi avem un raport de audit al Curtii de Conturi ce semnaleaza o serie de probleme ce trebuie sa fie rezolvate pt un servicu de calitate (ex aer conditionat in trenuri)
https://www.facebook.com/adrian.moraru/...4067878458
Vorbeste si el...ca sa se afle in treaba (adrian moraru asta). Problema la Aurel Vlaicu e ca statia nu face fata. Ce anume propune maria sa sa se faca? sa se largeasca statia cumva? Sau o inchida (sa nu mai fie busculada)?
Singura cale de a rezolva problema din nord e o alta magistrala. Altfel nu ai cum. M2 e saturata si la capacitate maxima. Vina e in principal la municipalitate, care nu a avut viziunea de a imprastia sediile de birouri prin tot orasul, a dat autorizatii peste autorizatii cu ochii inchisi...
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Adrian Rosca
La Aurel Vlaicu vrea NEPI sa faca accese noi spre Promenada, iar la Pipera sunt doua proiecte de noi accese si reconfigurare a statiei, unul al Immofinanz si celalalt al Globalworth. Guru ar putea sa ne dea detalii, dar nu vrea
La Aurel Vlaicu vrea NEPI sa faca accese noi spre Promenada, iar la Pipera sunt doua proiecte de noi accese si reconfigurare a statiei, unul al Immofinanz si celalalt al Globalworth. Guru ar putea sa ne dea detalii, dar nu vrea
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
punmeister
Corporatistii nu prea au de ales decat sa mearga cu metroul din cauza RATBului jalnic din Aviatiei. Singura alternativa pentru ei e 135, ca trebuie sa fii masochist sa stai 30 de minute la tramvaiul 5 ca sa faci zdrang-zdrang cu 10km/h din cauza liniei execrabile plus sauna mai ceva ca intr-un BM2/21.
Corporatistii nu prea au de ales decat sa mearga cu metroul din cauza RATBului jalnic din Aviatiei. Singura alternativa pentru ei e 135, ca trebuie sa fii masochist sa stai 30 de minute la tramvaiul 5 ca sa faci zdrang-zdrang cu 10km/h din cauza liniei execrabile plus sauna mai ceva ca intr-un BM2/21.
- Saint666
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Saint666
Si tramvaiul 36 ar putea fi o solutie pentru unii din partea de est a orasului, dar la frecventa de 2 tramvaie pe ora...
Si tramvaiul 36 ar putea fi o solutie pentru unii din partea de est a orasului, dar la frecventa de 2 tramvaie pe ora...
- mcosmin
-
Posted:
-
- adila
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
adila
Cica la anu incepe lucrarea la metrou spre aeroport. Cine o fi fericitul castigator al licitatiei, sau nu se stie inca?
Cica la anu incepe lucrarea la metrou spre aeroport. Cine o fi fericitul castigator al licitatiei, sau nu se stie inca?
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination