Modernizarea M2 - 2019-...

Modernizarea infrastructurii existente, realizarea noilor magistrale de metrou, planuri de viitor

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde alliens » Lun, 31 Dec 2018, 13:49

Nu s-a mai modernizat o data M2 cand au venit trenurile Bombardier?asa slaba a fost lucrarea ca trebuie reluata?
alliens
 
Mesaje: 157
Membru din: Sâm, 18 Mar 2017, 21:01

Re: Stiri si articole din presa

Mesajde punmeister » Lun, 31 Dec 2018, 13:57

La vremea aceea au fost schimbate sinele dupa ce le-au facut trenurile Bombardier varza din cauza ca au venit cu rotile profilate prost si s-a instalat ATC-ul CITYFLO 350, atat.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Silver
 
Mesaje: 2931
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Modernizarea M2 - 2019-...

Mesajde Bogdan MD » Lun, 31 Dec 2018, 14:19

Se va profita de aceasta ocazie pentru a modifica pachetul de macazuri la Berceni astfel incat sa permita rebrusari mai rapide? Fiind linie de suprafata, fara elemente structurale in drum, imi imaginez ca se poate adopta aproape orice configuratie mult mai usor. Altfel, daca la modul serios se va face acea naveta catre statia lui Baluta, o sa fie complet data peste cap circulatia prin acea statie.

Si apropo, daca prin tuneluri se va adopta solutia de cale de rulare de pe M5, la suprafata care este intentia? Tot Piatra sparta?
Bogdan MD
Membru Gold
 
Mesaje: 133
Membru din: Dum, 05 Oct 2014, 13:16

Re: Modernizarea M2 - 2019-...

Mesajde sab » Lun, 31 Dec 2018, 14:45

In mod sigur se va face modificarea la Berceni, aceasta este o lucrare care trebuie facuta cu/fara modificarea solutiei pentru calea de rulare.
Exista Feste Fahrbahn si la suprafata. De fapt cred ca acolo "renteaza" solutia, la viteze mari (peste 100km/h) se simte castigul de timp. La noi, la max 80km/h si la 17km....
Fişiere ataşate
Feste Fahrbahn.jpg
Feste Fahrbahn.jpg (161.09 KiB) Vizualizat de 526 ori
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4392
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Modernizarea M2 - 2019-...

Mesajde punmeister » Lun, 31 Dec 2018, 14:56

Da, Feste Fahrbahn poate fi facut si la suprafata, cum e aici la Noorderpark:

Imagine
Avatar utilizator
punmeister
Membru Silver
 
Mesaje: 2931
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Modernizarea M2 - 2019-...

Mesajde micutzu » Lun, 31 Dec 2018, 17:31

Aceasta modernizare de pe M2 nu include si reabilitarea statiilor de metrou? Cred ca ar fi mai necesara decat reabilitarea caii de rulare...
Avatar utilizator
micutzu
 
Mesaje: 110
Membru din: Vin, 16 Mar 2018, 13:45

Re: Modernizarea M2 - 2019-...

Mesajde ByOnu » Lun, 31 Dec 2018, 17:54

Avand in vedere multiplele accidente care tin de la "spargerea" sinei intre Romana si Universitate, limitari de viteza (pe acelasi tronson) si degajari de fum datorita instalatiei electrica, cred ca modernizarea partii tehnice este prioritara.

Din ce inteleg de la Guru, proiectul nu prevede si repararea / modernizarea aspectului statiilor. Vom avea deci linii si instalatii moderne (kudos!), dar tot fara tavan la Unirii, travertin crapat si foi de tabla care sa dirijeze infiltratiile. :P

Iar pe langa asta, n-ar fi stricat imbunatatirea situatiei gurilor de acces: Brancoveanu, Pipera samd.
VREAU PASAJ LA PIATA ROMANA! ACUM!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 4183
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Modernizarea M2 - 2019-...

Mesajde subway guru » Lun, 31 Dec 2018, 18:06

Nu mai stiu exact care e ultima forma a proiectului agreata cu Jaspers dar de exemplu daca vrei sa modernizezi/inlocuiesti instalatiile de iluminat, dai jos stelajul metalic vechi...
In al doilea rand toate proiectele de modernizare instalatii au avut prevazute si lucrari de reducere a infiltratiilor.
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 10792
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Modernizarea M2 - 2019-...

Mesajde sab » Lun, 31 Dec 2018, 18:30

Aha, dam jos scheletul metalic si vopsim tavanul in negru, cum s-a facut la Leonida. Uite si modernizarea statiilor.. :lol:
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4392
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Modernizarea M2 - 2019-...

Mesajde subway guru » Lun, 31 Dec 2018, 18:39

Montarea unui stelaj nou modern nu e cine stie ce mare filosofie...dar hai sa asteptam raspunsul de la Bruxelles inainte de a ne da cu presupusul!
Un an nou bun si la multi ani tuturor!
Ultima oară modificat de subway guru pe Lun, 31 Dec 2018, 18:44, modificat de 2 ori în total.
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 10792
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Modernizarea M2 - 2019-...

Mesajde sab » Lun, 31 Dec 2018, 18:41

N-as zice, daca stam fara tavan la Unirii 2 de peste 10 ani si la Unirii 1 de (vreo) 3 ani. Dar probabil ca Metrorex nu este interesata nici de astfel de lucrari, cum nu este nici de suplimentarea accesurilor.
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4392
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

Re: Modernizarea M2 - 2019-...

Mesajde punmeister » Lun, 31 Dec 2018, 18:43

Tavanul fals de la Unirii M2 parca a fost scos cand au cazut bucati din el pe instalatia de ventilatie fortata a lui 1003-2003 Camelia in 2011.
Avatar utilizator
punmeister
Membru Silver
 
Mesaje: 2931
Membru din: Joi, 19 Noi 2015, 19:11
Localitate: Aviatiei City

Re: Modernizarea M2 - 2019-...

Mesajde subway guru » Lun, 31 Dec 2018, 18:46

Nu te apuci sa pui tavan nou ca apoi sa-l dai jos pentru a umbla la instalatii...in afara de calea de rulare celelalte lucrari au termene de implementare mult mai scurte...sau cel putin asa era prevazut.
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 10792
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Modernizarea M2 - 2019-...

Mesajde sab » Mar, 22 Ian 2019, 12:15

Magistrala Pipera-Berceni, singura cu trafic în creștere în 2018. Metrorex vrea creșterea frecvenței metrourilor, dar abia peste 4 ani
https://www.g4media.ro/magistrala-piper ... 4-ani.html

38,5% dintre cei care au folosit anul trecut metroul au circulat pe magistrala Berceni-Pipera. La orele de vârf nu ai loc să arunci un ac în trenurile care leagă cartierele-dormitor din sudul Capitalei şi zonele de birouri din nord, precum Aviatorilor, Barbu Văcărescu-Floreasca, Pipera. În 2018, numai pe această magistrală de metrou au fost validate un număr de 69,46 milioane de călătorii, cu aproape 771.000 mai multe ca în 2017. Este singura magistrală de metrou care a înregistrat o creștere a traficului în 2018.

Potrivit datelor Metrorex, pe celelalte magistrale de metrou traficul a fost în scădere anul trecut față de 2017.

Compania pregătește o modernizare a liniei în următorii patru ani, modernizare care va face ca trenurile să circule la distanță de doar 90 de secunde, față de 180 de secunde acum.

Număr total de validări în 2018: 180.266.292 de călătorii, din care:

M2 – 69.464.071 călătorii (cu 770.861 mai multe călătorii ca în 2017)
M1 şi M3 – 104.768.576 călătorii (cu 293.402 mai puține călătorii ca în 2017)
M4 – 6.033.645 călătorii (cu 399.355 mai puține călătorii ca în 2017) :!:

Pentru a face față numărul în creștere de călători de pe M2, Metrorex pregătește modernizarea celor 18,68 de kilometri de şină dintre Pipera şi Berceni cu bani europeni.

“Caietul de sarcini şi documentaţia de achiziţie a lucrărilor de infrastructură au termen de finalizare sfârşitul lunii februarie 2019. Valoarea estimată pentru înlocuirea căii de rulare pe întreaga Magistrală 2 de metrou (18,68 km cale dublă) şi a instalaţiilor de infrastructură aferente este de 104 mil. euro fără TVA”, a declarat pentru G4Media.ro directorul general al Metrorex, Dumitru Șodolescu.

În urma acestor lucrări de modernizare, trenul va circula pe M2 la fiecare 90 de secunde, în loc de 180 de secunde, cum se întâmplă acum. Însă, asta cel mai devreme în 2023-2024, deoarece lucrările vor dura 4 ani.

Între timp numărul călătorilor de pe această magistrală va crește constant, iar această soluție gândită de Metrorex s-ar putea să nu mai fie suficientă pentru a face față numărului de călători de peste 4-5 ani.

Magistrala 2 va deveni până atunci și mai aglomerată, pe măsură ce dezvoltatorii imobiliari finalizează proiectele de construcție de spații de birouri pe care le au în lucru sau demarează noi proiecte. Skanska, de exemplu, ar trebui să finalizeze în perioada aprilie-iunie anul acesta lucrările la prima fază a proiectului Equilibrium din Barbu Văcărescu, iar în condițiile în care traficul de la suprafață este oricum extrem de aglomerat, cei mai mulți dintre cei care vor lucra în birourile din noua clădire vor alege metroul. Tot în zona Barbu Văcărescu, dezvoltatorul imobiliar Globalworth vrea să construiască încă două clădiri de birouri.

Metrorex a a încasat anul trecut peste 305,7 milioane de lei din vânzarea de bilete și abonamente, cu 1,67% mai mult ca în 2017. În condițiile în care anul acesta compania trebuie să susțină majorarea salarială de 20% acordată angajaților în decembrie, dar și angajările masive care trebuie făcute în condițiile în care se va da în circulație M5 Eroilor-Drumul Taberei, șefii Metrorex iau în calcul o majorare a tarifelor pentru călătoria cu metroul. G4media.ro a scris aici pe această temă.

Interesanta scaderea pe M1+3, dar mai ales pe M4. Inauguram 2 statii, iar traficul scade..
sab
Membru Gold
 
Mesaje: 4392
Membru din: Mie, 06 Oct 2010, 17:57
Localitate: Bucuresti

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Dezvoltarea metroului din Bucureşti


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori