MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou

 

Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou

2619 posts, 540375 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 128 129 130 131 132 133 134  ... 188
 
 

📖 Pagination options
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Bogdan MD

Mi-a rasarit o intrebare in minte, de cand a aparut topicul acela cu rebrusarile. Stim cu totii ce probleme pune rebrusmentul de la Berceni. Ii intreb pe cei care cunosc proiectul, cumva s-a inclus o solutie de upgradare a acestui rebrusment in cadrul modernizarii caii de rulare de pe M2 ?  Mi s-ar parea cel mai logic sa fie asa.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou ByOnu

Eu stiam totusi ca Metrorex considera ca fiindproblematic rebrusmentul de la Pipera. Nu mai caut acum articolele, dar atat Udriste cat si Aldea au sustinut acest lucru.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

O solutie posibila de imbunatarire a rebrusarilor ar fi inlocuirea actualelor macaze cu unele mai destepte care sa permita circulatia cu viteze mai mari pe 'abatuta' fara insa a modifica 'geometria' de ansamblu a caii...
Solutii exista...daca vrei...poti!
:bere:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Ultimele mesaje despre inlocuirea turnichetilor le gasiti la Modernizarea statiilor de metrou. ;)

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Bogdan MD

Eu nu am intrebat care sunt solutiile posibile. Eu am intrebat doar daca oficial, in viitorul caiet de sarcini, se doresc solutii pentru problema asta odata ce se va moderniza calea de rulare de pe M2 ;)

@ByOnu, rebrusmentul de la Pipera e o problema, dar la fel de problematic e si celalalt capat, unde ai o singura diagonala, practic o singura linie de rebrusare, cu problemele aferente. Si aici ar fi foarte usor de implementat orice solutie, caci totul e la suprafata, nu te limiteaza niciun fel de structura.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Adrian Rosca

Vad ca luna mai a fost productiva din punct de vedere al platilor: in data de 23 Astaldi a incasat frumoasa suma de 104 milioane lei si pana si factura Sopmet din decembrie a fost platita. Iken par a fi favorizati, au incasat la 8 zile dupa ce au facturat, in schimb Metroul are in continuare de incasat facturi din octombrie anul trecut.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Goldmund

Viitorul are pregatit pentru omenire atatea posibilitati pe care noi cei de azi nici nu le intrevedem, alte posibilitati le stim si ne uimesc la...altii. Cate sunt de facut, intr-o generatie, doua de acum inainte.
Dar sa vedem ceea ce altii au facut deja, ceea ce cei din imperiul de mijloc vor copia(si vinde la turci precum un tren de mare viteza care seamana cu ceva asemanator din Germania si ...Japonia) si ceea ce se poate face si in Bucuresti, in orasele mari din Romania:
https://www.youtube.com/watch?v=9_3rtS93ilc

Viitorul apartine oraselor mari, foarte mari care vor concentra(unele din ele, in orice caz capitalele)25-35% din populatia unei tari...Presupun ca Bucuresti va primi in viitorii 20-30 de ani trei(tehnologia avansata si banii nu vor mai fi o problema), patru magistrale noi de metrou, altele mai vechi vor fi prelungite si  regandite pentru trenuri cu opt vagoane(azi sunt sase), iar legaturile intre statii vor fi precum in Tokyo de azi(orasul si nu "sindi.." va numi chiriasii pasajelor subterane imense), mall-urile subterane vor fi cele mai eficiente in caz de calamnitati naturale (cutremure), sau calamnitati produse de infumurarea omului...

La treaba cu proiectele!

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Florinds

Cred ca glumesti sau visezi, sincer... Vezi tu pensionarii plecand din blocurile interbelice pentru a face loc infrastructurii? Nici macar nu isi consolideaza casele...

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Goldmund

Florinds, casele, apartamentele se vand si se cumpara continuu, unii le vor consolida, altii le vor darama pentru a construi de la zero si vor veni firme ce vor reface cladirile in totalitate(exista multe exemple in centru). Nimic din ce vedem noi azi intr-un oras nu va ramane asa la infinit. Metroul e singurul mijloc de transport in comun viabil si fiabil pentru un oras mare. Importanta metroului e atat de mare incat nimic nu va sta in calea constructiei de noi magistrale(doar sa se vrea....) Si nici nu trebuie sa darami prea mult, daca ne gandim la blocurile de pe Magheru, Balcescu, etc. pt. Magistrala 2, unde multe constructii mai au in continuare "bulina rosie" si au ramas in picioare, cu toate ca partidul rosu dorea un Bucuresti construit doar de ei, adica doar blocuri ca in Militari si atunci au avut ocazia....
Inca odata: sa fie vointa politica si in societate si multe sunt posibile, chiar si Unirii3.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou Florinds

Nu mai suntem in aceeasi epoca, nu uita. Acum nu mai baga nimeni batul in viespar.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou mcosmin

Viesparul se mai strica si fara interventie umana.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou George

http://www.digi24.ro/stiri/actualitate/...sul-787989

Inginerii tunelului Gotthard vor face studiile la metroul Gara de Nord-Gara Progresul
O asociere formată din compania autohtonă Metroul SA și cea elvețiană Amberg Engineering a câştigat licitaţia pentru întocmirea studiului de pre-fezabilitate şi a studiului de fezabilitate pentru construcţia tronsonului Gara de Nord – Gara Progresul.
Licitaţia pentru efectuarea serviciilor de proiectare, asistenţă şi consultanţă de specialitate...a fost lansată în luna februarie a acestui an. Durata contractului va fi de 22 de luni începând de la data atribuirii...Racordul cu reţeaua de metrou existenţă se va face în zona centrală la Eroilor sau Izvor şi traseul probabil va fi Palatul Parlamentului – Filaret – Eroii Revoluţiei – Şoseaua Giurgiului – Gara Progresul...Totodată, la Gara Progresul va fi nevoie şi de realizarea unui nod intermodal de transport pentru conexiunea cu liniile RATB şi cu inelul feroviar al Capitalei. ...În martie 2017, directorul general al Metrorex, Marin Aldea anunţa că pentru secţiunea Gara de Nord –Gara Progresul,   lucrările vor începe în anul 2019 urmând a fi finalizate în anul 2023.

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou subway guru

Pai nu v-am spus ca va fi o oferta imbatabila?...iar pretul nu e nici pe departe ala, e cu mult mai 'competitiv'!
:bere:  :bere:  :bere:

 


Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou andrei11

Oricum articolul conține  cel puțin o inexatitate :
Racordul cu reţeaua de metrou existenţă se va face în zona centrală la Eroilor sau Izvor
Legătura cu rețeaua existentă evident că se află in zona Basarab - GdN 1/2 și e deja în funcțiune.  :D

 


Go to page:  1  ... 128 129 130 131 132 133 134  ... 188
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420789 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use