MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM7 Sos. Alexandriei - Unirii - Colentina - Voluntari

 

Topic: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7

84 posts, 31662 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6
 
 

📖 Pagination options
  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 133 313

Nu, fabulatii. E metrou, nu heliport.
Parcajul Colentina poate fi modificat cu metroul, eventual se poate muta parcarea peste statia noua din M7 (fiind mai adanca decat Obor1) in ciuda divergentelor de opinie pe chestia asta iar pasajul pietonal Colentina actual sa se modifice chiar in acces in statia noua . Apoi ori se adanceste ramura spre Lizeanu a pasajului auto (daca permite structura) si se trece prin el cu o structura metalica la tavan de la un vestibul al Obor 1 spre pasajul pietonal actual (pe partea cu Mc. Donalds) ori se ingroapa niste chesoane sub actualul nivel al carosabilului de la gura viitoarei foste parcari pana in peretele statiei unde... nu pot sa-mi imaginez exact cum se da strapungere (sau mai multe si mai mici) in subsolul peronului Colentina (adica spre Gara). De acolo se urca cumva la nivelul peronului. Transbordarea intre peroane M1... prin statia curenta. Mai probabil varianta 2, in limitele "putintei" tehnice.
O sa zici ca-i imposibil tranzitul pe peronul din Obor 1 si devine neincapator. Am inaintat varianta in ideea ca reuseste sa mai cumpere si Metrorex niste trenuri daca face racorduri noi care se varsa in M1.
Succint, dispare parcarea Colentina (sau se muta), statia Obor 2 vine in peretele Colentina al pasajului auto. De la gura din pasaj a fostei parcari Colentina se subtraverseaza doua benzi de circulatie pana in peretele statiei, acolo strapungere. Nu se intrerupe circulatia nicaieri pe inel, doar se deviaza pe Colentina si prin pasaj pe cate o banda. Neclaritati?
In alta ordine de idei, am o curiozitate morbida, de unde pana unde dezbatem noi subiectul asta cand acum trebuia sa fim la  corespondenta cu Universitate 2 si Iancului 2?  :|

 


Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 andrei11

Atentie, Solutia low cost presupune castatia Obor 1 sa ramana nemodificata. Daca te apuci sa intervii in structura de rezistenta a pasajului, sa largesti peroanele lui M 1, etc, asta presupune inchiderea circulatiei pe M 1,  a circulatiei auto prin pasaj. Mai degraba atunci aplici Solutia Premium, macar stii ceva, ca ai rezolvat mai multe puncte negre.
Cam la solutia asta te-ai gandit ? Vedeti ca nu am imagine din partea noastra, am imagine de la Lizeanu, dar principiul conteaza.
Plansa 15.png (671.04 KB; downloaded 4878 times)

Daca vrei sa ingropi chesoanele sub actualul pasaj auto trebuie iar sa opresti circulatia pe M 1 sa refaci scarile de la peroane ( in jos ), etc, etc.

 


Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 cris_m

Mi-ai citit gandurile, Andrei  :mrgreen:
Asta urma sa intreb si eu, dar mi-ai luat-o inainte...

 


Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 andrei11

Da, la asta s-a referit, merge si asa la o adica si nici nu se intervine la structura de rezistenta a pasajului. Oricum metroul ar ramane in functiune, asta e clar.
133 313 wrote:
In alta ordine de idei, am o curiozitate morbida, de unde pana unde dezbatem noi subiectul asta cand acum trebuia sa fim la corespondenta cu Universitate 2 si Iancului 2 ?  :|

Hi ! Hi ! Hi ! Ia vezi cine a deschis subiectul ? ( Cine a postat primul post ).
Ne intalnim la o apa minerala si-ti explic :!:  :roll:
Mai am in draft de draft ( deci  pe foaia de hartie ) schite cu Statiile de metrou Victoriei ( poze facute de misterr ) de acum un an de zile, o sa le vina randul.
Acelea  vor fi necesare  pentru varianta M 6 ( sau ramura ) pe sub Kiseleff.
 :mrgreen:

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 133 313

Da, aia e o varianta, a doua e pe sub carosabil. Dar ma tot impiedic de chestiuni tehnice si le retrag si pe astea. Chiar nu am idee cum va fi si de ce. Si nu ma ingrijoreaza momentan. La subiectul M7 ma intereseaza portiunea Mosilor-Mantuleasa-Unirii. Cu accent pe Unirii. Pe asta o cercetez prima, ca de racorduri m-am lecuit.

 


Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 andrei11

A, vrei Unirii / M 7 ? Sau traseul pe sub Mantuleasa ? Nici o problema, va urma.  :mrgreen:
Poti deschide topic, o sa se gaseasca amatori pentru  postari. Eu te sustin, dar mai intai sa epuizam Oborul. Am facut pariu cu cineva si nu vreau sa-l pierd. Oricum nu din considerente materiale. :shock:
N-am inteles de ce nu-ti convinplansele 13 si 14.

 


Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 zapacitu

Plansele 13 + 14 trambaleaza prea mult oamenii. Nu are absolut niciun sens sa faci pasarela aeriana (duci oamenii de la -6 la +5 ca sa ii cobori la -15), in loc sa faci una prin subsol, cum propuneam eu. Avantajul e ca e mult mai ieftin cu o semi-supra-traversare numai pentru zona pasajului auto apoi coborat in subteran (=10 trepte in plus) decat sa adancesti un pasaj auto (!!) sau sa faci pasarele si sa urci/cobori oamenii cate 5-8m in plus. Trebuie avute in vedere si aspectele financiare. Daca aveam bani nelimitati, Bucurestiul devenea santier si in sase luni ne trezeam cu inel median la rang de drum expres.

Hai sa combinam ideile: se face zona rosie din plansa 14 (foarte misto ideea dupa mine), insa fara pasarela aeriana (scumpa si incomoda) - ea e inlocuita de un acces inapoi in subteran, cum propusesem eu in schitele mele dubioase, ce papa o parte din parcare; le dam locuri deasupra statiei M7 si gata!

Offtopic: Sincer la momentul actual mi se pare mai de actualitate o analiza pe zona Iancului. M7 nu are sanse sa rasara inainte de 2025 ca cineva inteligent crede ca e mai importanta o linie pana la aeroport care exista deja pe cale ferata in proportie de 85-90%. Iar zona unirii/M7... eu propun (hua mie) o dinamita pe Mantuleasa si refacerea zonei la standardele secolului 20 macar.

 


Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 andrei11

Deabia acum am inteles, o sa incerc mai pe seara sa si schitez anumite trasee.
E mai buna ideea ta si chiar nu se intervine asa de brutal in peisajul solar (  :lol: ) ( adica de la suprafata ).
Si daca stau sa ma gandesc mai bine   :idea:  nici nu mai avem nevoie de ''Zona Rosie"
Da, in compensatie, desupra lui  M 7 pot sa apara destule locuri de parcare, dupa formula de calcul clasica 1 : 25  --> 160 locuri. ( La o suprafata desfasurata de 4000 mp --> 20 m inmultit cu 200 metri ). Hai nu 160, dar 100 incap superlejer. Pentru ca M 7 va "veni" la cel putin minus 18 metri ( statiile Academia Militara / Eroilor ) va exista un nivel care poate  sa fie transformat in parcare.
7-31-2015 11-14-20 AM.png (717.1 KB; downloaded 4819 times)

 


Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 zapacitu

Andrei, vei avea nevoie cu siguranta de zona rosie, pentru ca tot ce e acum mai "spre pasaj" de ea reprezinta pasaj si acces auto parcare. Oricum, mutarea benzilor mai la dreapta se poate face extra-banal in zona. Cei doi arbori de taiat se pot inlocui cu alti 6 in zona.

Cu putina inteligenta s-ar putea realiza in pasaj pietonal in zona... iar accesul actual la metrou sa se faca prin pasajul pietonal. Stiu ca nu prea se justifica financiar, dar e o idee.

 


Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 andrei11

Nu, merge chiar fara sa anulam banda a 3 - a de circulatie !!!
Pana la urma o sa facem un proiect comun zapacitu - andrei11.  :lol:  :lol:  Da, nu am nevoie nici de Zona Rosie si nici de anularea benzii a 3 - a. Avantajul meu este ca am facut zona aia cu pasul de miliarde de ori de cand s-a deschis pasajul. Mai pe seara o sa observi, daca reusesc sa desenez ceva schite. Oricum ideea de baza iti apartine, eu numai o s-o imbunatatesc.  :)

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 sab

133 313 wrote:
In alta ordine de idei, am o curiozitate morbida, de unde pana unde dezbatem noi subiectul asta cand acum trebuia sa fim la  corespondenta cu Universitate 2 si Iancului 2?  :|

La Iancului problema este simpla. La Universitate relativ batuta in cuie, desi proasta.
Insa la Obor mai au timp sa se gandeasca. Aici "pacientul" (adica statia M1) este mort. N-ai cum sa-l resuscitezi. Poate se gasesc solutii sa faci o corespondenta chinuita, subterana sau aeriana. Dar degeaba. Statia actuala nu va face fata. Punct.

 


Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 Florinds

Daca ar veni mai repede metrourile pe M1 si M7 nu ar fi probleme...
La 6-8 minute cat este acum intervalul vor fi probleme, intr-adevar, pentru ca apar si cei de pe M7.
Asa si la PV1 sunt probleme in sensul spre centru daca nu vin metrourile pe M2 la 2-3 minute si/sau daca vin rar pe M1, pentru ca fluxul vine de pe un M1 aglomerat.
Sper sa circulam si noi vreodata decent in Bucuresti... Poate se mai elibereaza si daca vom avea mai multe magistrale.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 sab

Revenim la aceeasi discutie. M1 NU justifica frecventa ridicata decat pe tronsonul D2-PV, hai maxim Crangasi ,apoi.....
Nu ai cum sa ai frecventa ridicata ca sa ajunga trenurile goale la Eroilor. Asa cum bine a spus andrei11, M1 actuala este doar o magistrala "teoretica" . Uneste multe puncte, insa nu urmareste din pacate fluxurile de calatori. Aici este problema M1.

 


  • 133 313
  • Posted:
  •  

Re: Complexul de statii "Obor" M 1 / M 7 133 313

Lasa autobuzul. Ia-l pe asta si mai adauga un autobuz dupa el.  :twisted:
KRAZ3889.jpeg (68.9 KB; downloaded 4701 times)

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M7 Sos. Alexandriei - Unirii - Colentina - Voluntari  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420665 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use