Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
547 posts, 135029 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Cu CFR calatori sau cum se numeste operatorul de cai ferate care vrea sa faca astfel de curse. Poate fi si un operator privat. Problema este ca privatii isi pun si problema rentabilitatii, adica daca nu au cerere pe relatia Ploiesti-Otopeni, nu vor introduce niciun tren direct.
Cu CFR calatori sau cum se numeste operatorul de cai ferate care vrea sa faca astfel de curse. Poate fi si un operator privat. Problema este ca privatii isi pun si problema rentabilitatii, adica daca nu au cerere pe relatia Ploiesti-Otopeni, nu vor introduce niciun tren direct.
- TibiV
-
Posted:
-
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Florinds
Va creste si nr. de zboruri interne, timpul este din ce in mai pretios, iar CFR-ul nu da niciun semn ca ar vrea trenuri rapide.
Va creste si nr. de zboruri interne, timpul este din ce in mai pretios, iar CFR-ul nu da niciun semn ca ar vrea trenuri rapide.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Calatori sunt, doar trenurile sunt puse la ore aiurea, asa ca ajungi sa mergi mai mult cu microbuzul/masina personala decat cu trenul. Calatorii nu trebuie sa ajunga doar la aeroport, ci si in Bucuresti, si oricine are creierul sa bage macar din ora in ora un tren cu o locomotiva si 2 vagoane (care mai mult ca sigur se vor umple de fiecare data) si la un pret decent o sa aibe succes. Dar la noi se observa o dorinta de a ucide calea ferata.
Poate asta ar fi un obiectiv bun pentru Asociatie ->demersuri pt legaturi la ore decente pe o raza de 100km in jurul oraselor mari, ar stimula enorm de mult economia.
sab wrote:
Cu CFR calatori sau cum se numeste operatorul de cai ferate care vrea sa faca astfel de curse. Poate fi si un operator privat. Problema este ca privatii isi pun si problema rentabilitatii, adica daca nu au cerere pe relatia Ploiesti-Otopeni, nu vor introduce niciun tren direct.
Calatori sunt, doar trenurile sunt puse la ore aiurea, asa ca ajungi sa mergi mai mult cu microbuzul/masina personala decat cu trenul. Calatorii nu trebuie sa ajunga doar la aeroport, ci si in Bucuresti, si oricine are creierul sa bage macar din ora in ora un tren cu o locomotiva si 2 vagoane (care mai mult ca sigur se vor umple de fiecare data) si la un pret decent o sa aibe succes. Dar la noi se observa o dorinta de a ucide calea ferata.
Poate asta ar fi un obiectiv bun pentru Asociatie ->demersuri pt legaturi la ore decente pe o raza de 100km in jurul oraselor mari, ar stimula enorm de mult economia.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
CFR Calatori este ajutor social pentru cei care nu isi permit masina, nu isi doresc sa atraga calatori noi, nu au nici un criteriu de performanta.
CFR Calatori este ajutor social pentru cei care nu isi permit masina, nu isi doresc sa atraga calatori noi, nu au nici un criteriu de performanta.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
O locomotiva cu doar unul-doua vagoane e o insulta la notiunea de tren...
O locomotiva cu doar unul-doua vagoane e o insulta la notiunea de tren...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Nu este o insulta...
Este doar o drezina!...
Daca pasagerii "dau la manivela" poate fi gratis !...
(filmele mute din anii '20... )
Nu este o insulta...
Este doar o drezina!...
Daca pasagerii "dau la manivela" poate fi gratis !...
(filmele mute din anii '20... )
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Depinde de vagon.
subway guru wrote:
O locomotiva cu doar unul-doua vagoane e o insulta la notiunea de tren...
Depinde de vagon.
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Florinds
Ai mers cu Softrans?
subway guru wrote:
O locomotiva cu doar unul-doua vagoane e o insulta la notiunea de tren...
Ai mers cu Softrans?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
shoppy
Este o insulta la aia de produc banul public ca altii sa-si bata joc de el, Softrans cel putin se distreaza pe banii lui.
Este o insulta la aia de produc banul public ca altii sa-si bata joc de el, Softrans cel putin se distreaza pe banii lui.
- General_Katana
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
General_Katana
Cine a realizat gatuirea asta extrem de stupida 1 Mai - Pajura - Pta Presei Comuniste actuale (actuala Pta Presei libere, cica) a fost un mare tembel si sper sa vada vreunul din Metrorex si de la PMB-ul actual de 2 lei. S-a ocolit atat de mult pt Pajura (oare cine o avea oase-n burta sa-si permita metroul la scara ?).
Puteau sa faca metroul de la Pta Victoriei - Aviatorilor - continuare pe langa Herastrau - Arcul de Triumf - Pta Presei Libere si tot asa SAU Gara de N - Str. Turda - si de acolo tot asa.
Capete imbecile pe banii nostrii !!!
Cine a realizat gatuirea asta extrem de stupida 1 Mai - Pajura - Pta Presei Comuniste actuale (actuala Pta Presei libere, cica) a fost un mare tembel si sper sa vada vreunul din Metrorex si de la PMB-ul actual de 2 lei. S-a ocolit atat de mult pt Pajura (oare cine o avea oase-n burta sa-si permita metroul la scara ?).
Puteau sa faca metroul de la Pta Victoriei - Aviatorilor - continuare pe langa Herastrau - Arcul de Triumf - Pta Presei Libere si tot asa SAU Gara de N - Str. Turda - si de acolo tot asa.
Capete imbecile pe banii nostrii !!!
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
S-a discutat si ras-discutat care erau avantajele si, mai ales, dezavantajele unui metrou cu capat la Piata Victoriei. Nu mai reluam.
GdN-Turda...mai greu...Tot din M4 trebuia sa-l bifurci...
S-a discutat si ras-discutat care erau avantajele si, mai ales, dezavantajele unui metrou cu capat la Piata Victoriei. Nu mai reluam.
GdN-Turda...mai greu...Tot din M4 trebuia sa-l bifurci...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
ByOnu
Daca M6 nu va avea terminus la 1 Mai, ci va continua cel putin pana la GdN, as zice ca este in regula. Spun cel putin referindu-ma si la viitoarea M4 spre sud.
Daca M6 nu va avea terminus la 1 Mai, ci va continua cel putin pana la GdN, as zice ca este in regula. Spun cel putin referindu-ma si la viitoarea M4 spre sud.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Asta de unde a mai aparut ?
NU are cum/de ce sa aiba punct terminus la 1 Mai. Doar constructia va incepe de la 1Mai, pentru ca restul pana la GdN este deja construit. Tocmai acesta a fost punctul "forte" al actualului proiect, legatura directa intre aeroport si gara.
Asta de unde a mai aparut ?
NU are cum/de ce sa aiba punct terminus la 1 Mai. Doar constructia va incepe de la 1Mai, pentru ca restul pana la GdN este deja construit. Tocmai acesta a fost punctul "forte" al actualului proiect, legatura directa intre aeroport si gara.
📖 Pagination options