Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
547 posts, 134947 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Pai ce-mi reprosezi?...nu am raspuns perfect civilizat???
In rest...continuam discutia in acelasi ton rational...doar ca mi-ai dat prea multe mingii la fileu, lasa-ma sa-i raspund intai lui si abia apoi sa continuam noi...
P.S.
Treaba cu Schengen era doar o tusa mai groasa pentru a constientiza ca nu se potriveste metroul la transferul de calatori intre doua terminale...
P.P.S.
Eu am invatat ceva de la Henry Kissinger, daca e o problema intzepenita si vrei sa o rezolvi...torni ceva kerosen peste ea!...si se rezolva de la sine in sensul corect!!!
Pai ce-mi reprosezi?...nu am raspuns perfect civilizat???
In rest...continuam discutia in acelasi ton rational...doar ca mi-ai dat prea multe mingii la fileu, lasa-ma sa-i raspund intai lui si abia apoi sa continuam noi...
P.S.
Treaba cu Schengen era doar o tusa mai groasa pentru a constientiza ca nu se potriveste metroul la transferul de calatori intre doua terminale...
P.P.S.
Eu am invatat ceva de la Henry Kissinger, daca e o problema intzepenita si vrei sa o rezolvi...torni ceva kerosen peste ea!...si se rezolva de la sine in sensul corect!!!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Tibi, e ceva care nu e logic in ce ai spus...
Terminalul WEST - sosiri, si terminalul EST - plecari ?
IMPOSIBIL, iti spun de pe acum.
Rationament :
Soseste avionul de Munchen la WEST.
Acum ce faci ?
a) Cari avionul de la WEST la EST 3 km ca sa imbarce calatorii spre noua destinatie ?
b) Cari calatorii de la EST la WEST 3 km pentru a se imbarca in avion ?
E total ilogic.
Logic e sa ai terminalele impartite pe directii, deci in EST sos / plecari spre... in WEST sos / plecari spre...
Legatura intre cele 2 terminale EST si WEST sa fie realizata numai de cineva care soseste in WEST si trebuie sa plece din EST. Sau viceversa.
Altfel e ilogic total ce propui, cu sosiri in WEST si plecari in EST. Sau viceversa...
Tibi, e ceva care nu e logic in ce ai spus...
Terminalul WEST - sosiri, si terminalul EST - plecari ?
IMPOSIBIL, iti spun de pe acum.
Rationament :
Soseste avionul de Munchen la WEST.
Acum ce faci ?
a) Cari avionul de la WEST la EST 3 km ca sa imbarce calatorii spre noua destinatie ?
b) Cari calatorii de la EST la WEST 3 km pentru a se imbarca in avion ?
E total ilogic.
Logic e sa ai terminalele impartite pe directii, deci in EST sos / plecari spre... in WEST sos / plecari spre...
Legatura intre cele 2 terminale EST si WEST sa fie realizata numai de cineva care soseste in WEST si trebuie sa plece din EST. Sau viceversa.
Altfel e ilogic total ce propui, cu sosiri in WEST si plecari in EST. Sau viceversa...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Dar nu ar fi mai logic sa fie ambele spre acelasi punct cardinal???
Ma intreb si eu, poate-mi dati un cat de mic argument contra...
Dar nu ar fi mai logic sa fie ambele spre acelasi punct cardinal???
Ma intreb si eu, poate-mi dati un cat de mic argument contra...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Nu este propunerea mea, este ceea ce am inteles ca se "planifica pe termen lung".
Si mie mi se pare o aberatie, daca presupunem ca OTP va fi un "hub" cu avioane care vin si pleaca. Daca avionul are doar escala, evident ca acelasi terminal va fi pentru unii de sosire, pentru altii de plecare.
Dar, repet, eu spun ce am citit prin diverse locuri.
Nu postez chiar tot ce vad - desi se pare ca ar trebui....
Ideea este ca "marea contra" ar fi intre un terminal EST (simetric cu cel actual, dar in celalalt capat al pistelor si foarte aproape de A3 si viitorul A0 Nord) si unul NORD (spre actuala gara CF Balotesti).
Nu exista nici o decizie, nici macar un pre-SF... Doar discutii. Cu argumente pro si contra.
(Mie mi se pare "anus contra naturii varianta cu "terminal NORD", dar deh... nu sunt specialist")
Si totul se presupune ca se va intampla undeva dupa 2025-2030.
Planurile astea se pare ca depasesc "raza noastra de actiune" cu cativa de ani....
Sunt pentru viitorii membri MU...
guru,
vezi ca mare parte din cele de mai sus le-am aflat de-a lungul timpului de dincolo, in special de la frunzaverde....
A manancat el kko, atunci am mancat si eu....
Asa este cu mai multi la masa.
andrei11 wrote:
e ilogic total ce propui, cu sosiri in WEST si plecari in EST. Sau viceversa...
Nu este propunerea mea, este ceea ce am inteles ca se "planifica pe termen lung".
Si mie mi se pare o aberatie, daca presupunem ca OTP va fi un "hub" cu avioane care vin si pleaca. Daca avionul are doar escala, evident ca acelasi terminal va fi pentru unii de sosire, pentru altii de plecare.
Dar, repet, eu spun ce am citit prin diverse locuri.
Nu postez chiar tot ce vad - desi se pare ca ar trebui....
Ideea este ca "marea contra" ar fi intre un terminal EST (simetric cu cel actual, dar in celalalt capat al pistelor si foarte aproape de A3 si viitorul A0 Nord) si unul NORD (spre actuala gara CF Balotesti).
Nu exista nici o decizie, nici macar un pre-SF... Doar discutii. Cu argumente pro si contra.
(Mie mi se pare "anus contra naturii varianta cu "terminal NORD", dar deh... nu sunt specialist")
Si totul se presupune ca se va intampla undeva dupa 2025-2030.
Planurile astea se pare ca depasesc "raza noastra de actiune" cu cativa de ani....
Sunt pentru viitorii membri MU...
guru,
vezi ca mare parte din cele de mai sus le-am aflat de-a lungul timpului de dincolo, in special de la frunzaverde....
A manancat el kko, atunci am mancat si eu....
Asa este cu mai multi la masa.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Exista un SF aeroport, deja cam vechisor si nevalidat prin HG...in rest...discutam, dezbatem si...ne zbatem!
E pacat ca nimeni de la MT nu realizeaza ca totul se invarte de fapt in jurul acestui SF aeroport...ce va face CNADNR, CFR, Mrex, CJ Ilfov si primaria Otopeni e doar 'subsecvent'...
Exista un SF aeroport, deja cam vechisor si nevalidat prin HG...in rest...discutam, dezbatem si...ne zbatem!
E pacat ca nimeni de la MT nu realizeaza ca totul se invarte de fapt in jurul acestui SF aeroport...ce va face CNADNR, CFR, Mrex, CJ Ilfov si primaria Otopeni e doar 'subsecvent'...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
Si ?
Ce am scris eu este "din alt film" ?...
Hai, ca sigur stii mai multe....
Si ?
Ce am scris eu este "din alt film" ?...
Hai, ca sigur stii mai multe....
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Evident ca mai stiu cate ceva, dar sunt off the record...
Dar sunt si lucruri deja stiute si anuntate...
CNADNR lanseaza licitatie de SF legatura la autostrada...dar nu e clar, 2km la est sau sapte la west...
CFR a plusat si el...fara sa specifice cam pe unde...
Mrex...se stie...
Numai aeroportul nu e in stare sa spuna ce si cum...
Iar CJ Ilfov e in ceata totala...intre astia toti...
Nashpa!
Iar pe Jaspers nu-l intreaba inca nimeni nimic...desi daca euro nu-i, nimic nu-i...
Evident ca mai stiu cate ceva, dar sunt off the record...
Dar sunt si lucruri deja stiute si anuntate...
CNADNR lanseaza licitatie de SF legatura la autostrada...dar nu e clar, 2km la est sau sapte la west...
CFR a plusat si el...fara sa specifice cam pe unde...
Mrex...se stie...
Numai aeroportul nu e in stare sa spuna ce si cum...
Iar CJ Ilfov e in ceata totala...intre astia toti...
Nashpa!
Iar pe Jaspers nu-l intreaba inca nimeni nimic...desi daca euro nu-i, nimic nu-i...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
TibiV
OK...
Daca nu imi dai doua la fund si ma trimiti nemancat la culcare, atunci accept "off the record"-ul...
Si sper ca data viitoare nu ma mai tratezi ca pe un sugar...
(Desi nu inteleg de ce trebuie sa il pomenesc pefunzaverde ca sa accepti ca anumite lucruri sunt evidente...
Dar hai sa o lasam, ca avem timp si in zilele urmatoare...
Iti urez noapte buna... de care sper sa am si eu parte... )
Eu gata. Nanita....
Desi as fi vrut...
OK...
Daca nu imi dai doua la fund si ma trimiti nemancat la culcare, atunci accept "off the record"-ul...
Si sper ca data viitoare nu ma mai tratezi ca pe un sugar...
(Desi nu inteleg de ce trebuie sa il pomenesc pefunzaverde ca sa accepti ca anumite lucruri sunt evidente...
Dar hai sa o lasam, ca avem timp si in zilele urmatoare...
Iti urez noapte buna... de care sper sa am si eu parte... )
Eu gata. Nanita....
Desi as fi vrut...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Mi-as fi dorit si eu sa-l avem pe frunzaverde si aici, nu doar dincolo...dar nu e optiunea noastra, e doar optiunea lui...
Si iti repet, sunt 'acid si corosiv' doar de dragul clarificarii transante a anumitor aspecte, pe idei si nu la persoane...ca prea adesea ne invartim in jurul cozii..
Hai, somn usor, vise placute, ingerii sa va sarute!
Mi-as fi dorit si eu sa-l avem pe frunzaverde si aici, nu doar dincolo...dar nu e optiunea noastra, e doar optiunea lui...
Si iti repet, sunt 'acid si corosiv' doar de dragul clarificarii transante a anumitor aspecte, pe idei si nu la persoane...ca prea adesea ne invartim in jurul cozii..
Hai, somn usor, vise placute, ingerii sa va sarute!
- Florinds
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Florinds
Parerea mea e ca metroul va fi necesar pana la Ploiesti peste 100 ani, pentru ca vom avea un megalopolis Bucuresti-Ploiesti, deci nu are cum sa strice un metrou pana la Otopeni. Partea proasta e ca banii ar fi putut fi cheltuiti pentru alte zone din Bucuresti.
Parerea mea e ca metroul va fi necesar pana la Ploiesti peste 100 ani, pentru ca vom avea un megalopolis Bucuresti-Ploiesti, deci nu are cum sa strice un metrou pana la Otopeni. Partea proasta e ca banii ar fi putut fi cheltuiti pentru alte zone din Bucuresti.
- mcosmin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
mcosmin
Proiectul catre aeroport era cel mai simplu de implementat. E mult mai usor sa sapi in camp decat in centrul orasului, si oricum legatura era necesara.
Proiectul catre aeroport era cel mai simplu de implementat. E mult mai usor sa sapi in camp decat in centrul orasului, si oricum legatura era necesara.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Nu o sa pun nici o poza, sunt cu duiumul in ciberspatiu, dar sunt extrem de multe exemple de orase parasite / disparute de-a lungul ( si de-a latul ) istoriei...Eu nu m-as hazarda in a face previziuni cum o sa arate partile acestea ale Terrei la 200 de ani de la marea Unire...
Florinds wrote:
Parerea mea e ca metroul va fi necesar pana la Ploiesti peste 100 ani, pentru ca vom avea un megalopolis Bucuresti-Ploiesti...
Nu o sa pun nici o poza, sunt cu duiumul in ciberspatiu, dar sunt extrem de multe exemple de orase parasite / disparute de-a lungul ( si de-a latul ) istoriei...Eu nu m-as hazarda in a face previziuni cum o sa arate partile acestea ale Terrei la 200 de ani de la marea Unire...
- 133 313
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
133 313
@ Adrian Rosca, cam asta a fost toata ideea, sa apuce exproprierile. Pe dincolo sunt unii cu "spume la gura", cum ca sa cumpere statul terenuri inainte sa se faca proiectele . Motivare: ca sa mearga treaba mai repede. N-au reusit nici pana la ora asta sa raspunda care treaba din care proiect? Probabil din anteproiectele din 2008.
@ Adrian Rosca, cam asta a fost toata ideea, sa apuce exproprierile. Pe dincolo sunt unii cu "spume la gura", cum ca sa cumpere statul terenuri inainte sa se faca proiectele . Motivare: ca sa mearga treaba mai repede. N-au reusit nici pana la ora asta sa raspunda care treaba din care proiect? Probabil din anteproiectele din 2008.
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: Stiri si articole din presa
Adrian Rosca
Pai da, doar nu erau sa se piarda banii de exproprieri obtinuti din vanzarea certificatelor verzi.
Pai da, doar nu erau sa se piarda banii de exproprieri obtinuti din vanzarea certificatelor verzi.
📖 Pagination options