Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea pasajului

307 posts, 74928 views
 
Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului ByOnu

DRPCIV-ul nu-si mai muta gardul? Sau macar sa faca 1 m de trotuar si acolo. :evil:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Adrian Rosca

ByOnu wrote:
DRPCIV-ul nu-si mai muta gardul? Sau macar sa faca 1 m de trotuar si acolo. :evil:


Fiind o institutie publica, ca sa-si mute gardul trebuie data Hotarare de Guvern. Iar onor guvernul nu se incurca cu astfel de maruntisuri, are alte lucruri mult mai marete in agenda.   :lol:

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului shoppy

Si daca si-ar muta gardul tot parcare ar iesi pe locul eliberat, ca nu ii vad sa faca trotuar aparat de tarusi de beton.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului ADY881

Mi-am dat seama despre ce trasee ai mentionat:
a)traseul lung cu pasaj PCG-Aviatorilor-Caramfil-Pipera-pasaj-pasaj/CF-Voluntari-giratoriu-Pietricani-trecere la nivel cu CF-A3
b)traseul scurt fara pasaj PCG-Primaverii-M.Eliade-Ceaikovski-Vacarescu-Fabrica de Glucoza-A3

Sorin62 wrote:
Scuze pentru "of topic", dar eu cred că pasajul peste B. Văcărescu își va dovedi utilitatea când vom avea intrarea în A3 în Petricani.

Pasajul Pipera nu are nici o treaba cu A3, desi indirect e posibil traseul.

Sorin62 wrote:
Pentru că deocamdată cea mai rapidă rută (cu un singur semafor la care virezi dreapta!, două sensuri giratorii și o cale ferată cu barieră; lungime ~6,2 km) din Piața Charles de Gaulle până la intrarea (viitoare) în A1 este peste pasaj.

Aici trebuiai sa fii mai explicit cu aceste trasee ca m-ai bagat in ceata la inceput(mai ales cu A1 :lol: ).
Precum am scris mai sus traseul e posibil, insa in el intervine multe "poate".
Acum avem:
a) cum intri pe teritoriul satului Voluntari nimeresti pe 1banda/sens
b)la fel avem pe Pietricani (1banda/sens)
c)trecerea la nivel cu CF, ce faci daca te prinde o serie de trenuri? si pe viitor ramura feroviara ar trebui sa se dezvolte, adica mai multe trenuri
In viitor:
)Presupun ca  primarul si sotului Firei, adica Pandele va lati in viitor arterele (Pipera,Pietricani) la cel putin 2benzi pe sens, insa atunci credca va creste si cartierul de birouri(sau ce va mai fi)=> zona nu va mai fi libera ca azi de masini.

Sorin62 wrote:
Chiar dacă se lărgește Fabrica de Glucoză până la calea Floreasca, traseul prin  Mircea Eliade are 4 semafoare și eu unul, aș evita acest traseu, chiar dacă este mai scurt(~4,6 km prin Primăverii! sau ~4,9 km prin Bdul Aviatorilor).

Cum nu ar fi straniu Fabrica de Glucoză chiar se va largi, si mult mai devreme in comparatie cu Pipera,Pietricani in Voluntari, este si un proiect referitor la sos.FG, rau ca Oprescu il tergiverseaza atat timp.
In + , tu pornesti de la niste premize gresite:
a)toti ce vor sa intre/iasa in/din oras vor circula pe Aviatorilor si vor ajunge in PCG.
Chiar azi exista  un traseu alternativ Stefan cel Mare - Floreasca,B.Vacarescu - Fabrica de Glucoză, care in viitor va deveni si mai convinabil, odata cu introducerea sensurilor unice(doar ca sper sa nu dea astia de la Primarie cu capul in bara si sa faca varza pe care ei o propun azi ), iar cei din vest vor avea la indemana alte trasee.
b)tu pornesti de la premiza ca semaforul e raul suprem in oras, nu din cauza semafoarelor avem cozi, ci din cauza cretinismului unora, pardon  :lol: factorului uman. Semafoarele sunt inevitabile in un oras, iar daca totusi se intampla sa ai multe sosele fara semafoare in oras, atunci ai autostrazi urbane, eu as evita sa traiesc in un oras pentru masini.
Daca vrei sa vezi la ce aduce excesul de infrastructura rutiera si ignorarea TP, sa te uiti in centrele oraselor americane, care sunt depopulate(acum avand functia de birouri acele zone), cateva blocuri inalte si restul parcari (pe locul ce candva il ocupau imobilele istorice) si mai e o axioma, noi nu avem bugetul oraselor americane ca sa ne permitem sa facem si sa exploatam o retea extinsa de autostrazi urbane.
Deci  semafoarele nu sunt devina, ci primarii care nu le modernizeaza (cazul inters.B.Vacarescu/ Fabrica de Glucoză), sau ca nu insista  ca SMT-ul sa isi faca treaba pana la sfarsit. Si anume datorita faptului ca avem in oras SMT, afirm ca semaforul la noi nu face rau, el e doar un dozator de trafic, de care se pot folosi UTI pentru a influenta in asa fel fluxurile de trafic, incat sa se stea cat mai putin  in trafic.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Sorin62

ADY881 wrote:
Mi-am dat seama despre ce trasee ai mentionat:
a)traseul lung cu pasaj PCG-Aviatorilor-Caramfil-Pipera-pasaj-pasaj/CF-Voluntari-giratoriu-Pietricani-trecere la nivel cu CF-A3
b)traseul scurt fara pasaj PCG-Primaverii-M.Eliade-Ceaikovski-Vacarescu-Fabrica de Glucoza-A3

a)toti ce vor sa intre/iasa in/din oras vor circula pe Aviatorilor si vor ajunge in PCG.
.....
Chiar azi exista  un traseu alternativ Stefan cel Mare - Floreasca,B.Vacarescu - Fabrica de Glucoză, care in viitor va deveni si mai convinabil, odata cu introducerea sensurilor unice(doar ca sper sa nu dea astia de la Primarie cu capul in bara si sa faca varza pe care ei o propun azi ), iar cei din vest vor avea la indemana alte trasee.
.......
Deci  semafoarele nu sunt devina, ci primarii care nu le modernizeaza (cazul inters.B.Vacarescu/ Fabrica de Glucoză), sau ca nu insista  ca SMT-ul sa isi faca treaba pana la sfarsit. Si anume datorita faptului ca avem in oras SMT, afirm ca semaforul la noi nu face rau, el e doar un dozator de trafic, de care se pot folosi UTI pentru a influenta in asa fel fluxurile de trafic, incat sa se stea cat mai putin  in trafic.


PCG este foarte aproape de PV fiind conectată printr-o arteră cu capacitate mare de trafic. Eu vorbeam de cei care locuiesc/lucrează în zonă (ex Ion Mihalache). Eu merg frecvent din Piața Victoriei spre Pipera. Decât să o iau pe Ștefan cel Mare, apoi stg pe B.Văcărescu, mai bine merg pe traseul mai lung și așa ajung mai repede.
Ai dreptate cu SMT, dar dacă doar există și nu este utilizat, pe mine nu mă încălzește cu nimic. La semaforul M. Eliade - Floreasca, când vii dinspre Beller, prima mașină de pe banda I face dreapta pe Floreasca și stă să dea prioritate la pietoni, prima mașină pe banda II face stânga pe Floreasca și dă prioritate pentru cei ce vin din față (evident că nu semnalizează din timp intenția!) și uite așa pe un ciclu de semafor trec 3-4 mașini. La asta se mai adaugă și timpul de latență mare al multor șoferi din București (până realizează că au ”verde”), corelat și cu „prudență în trafic și conducere preventivă în intersecții” (AKA pleacă încetișor de la semafor și nu depășesc viteza de 20 km/oră) și uite așa, la ore de vârf, capacitatea de trafic a șoselei este limitată drastic de prezența semafoarelor nesincronizate și cu durate de ciclu neadaptate.
Din același motiv, venind de pe Lacul Tei și vrând să ies pe DN1, de multe ori aleg traseul prin Dorobanți, PCG, Arcul de Triumf, Piața Presei, ca să evit ambuteiajul ce se formează pe Barbu Văcărescu.

Chiar dacă Șos Pipera și Petricani se îngustează la o bandă, pe acolo se circulă, nu se stă la semafoare, treceri de pietoni din 30 în 30 de metri, cei care se opresc la companiile/clădirile din zonă nu opresc în șosea (eventual cu avariile puse). Pe B. Văcărescu, sistematic, între două intersecții găsești cel puțin o mașină oprită pe banda I...

Uite aici un exemplu despre fragmentarea traficului (e adevarat că fără semafoare, dar pricipiul este același - factorul uman).
http://www.newscientist.com/article/dn13402-shockwave-traffic-jam-recreated-for-first-time.html#.UrhNkrTGDiY

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului shoppy

Nu poti sa privesti doar pasajul si sa zici ca e inutil cand lucrarea e mai complexa si cand e clar ca nu cunosti zona dinainte, cel mai bine te uiti in GE la poza din 4.6.2009 sau 5.8.2007 si numeri masinile acolo(eu m-am plictisit pe la 60), sa vezi cum coada e dincolo de cf.
Apoi mai erau multe probleme cu dubla intersectie, Avionului era mereu blocata, se faceau tot felul de tampenii cu facut stanga pe Avionului sau prin benzinarie pentru a se pacali cumva intersectia, era mereu haos, si apoi tot acest haos contribuia la diminuarea cozii la stopul cu Caranfil.

Azi pentru cei care vin din Pipera nu o iau pe pasaj, de la o coada de peste 1km pe o singura banda avem o coada de max 250m pe doua benzi, deci timpul de asteptare a scazut de vreo peste 4 ori pentru ei, cei care o iau peste pasaj economisesc si ei foarte mult, pe ambele sensuri. Fara pasaj triplarea soseli Pipera nu ar fi avut nici un motiv, doar ar fi facut parcare pe mai multe benzi.
Toata zona de la sol s-a aranjat, acum se circula mult mai bine, nu se mai fac bizoneli, am condus zona si inainte si dupa si e mult mai bine.
Acum ca e coada pe Caranfil e vina celor care parcheaza ilegal, cum situatia s-a rezolvat pe Titulescu atunci se poate rezolva si aici, problema e sa se vrea, daca nu se vrea inseamna ca nu sunt destui care sa incinga firele la 112.

Traficul pe Vacarescu este mare doar pentru ca tot traficul intra pe DN1 si apoi o ia prin oras, pana acum vorbeam despre trimiterea traficului pe centura si apoi spre strapungeri si acum vii si zici ca e inutil ca se incurajeaza strapungerea, eu nu mai inteleg nimic...

Avand in vedere cat de scumpe ar fi alte solutii, cat de indepartata e strapungerea pe Avionului(cu Aeroportul Baneasa si alte probleme), cat de mare e traficul pe Barbu Vacarescu care nu s-a intrerupt, cat s-a curatat zona si cat de repede aur eusit sa-l faca, e o prostie sa zici ca e inutil. Hai sa-l luam asa cum e si sa ne gandim la solutii viitoare care tin seama de configuratia actuala, nu de fantezi.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului ADY881

Sorin62 wrote:
Ai dreptate cu SMT, dar dacă doar există și nu este utilizat, pe mine nu mă încălzește cu nimic.

Nu stiu cum functioneza la noi, am citit prin presa ca a costat in jur de 20mil euro, si a fost inceput de pe timpul  lui Basasecu(pe langa linia 41, unca chestie pozitiva facuta  de individ :lol: ). Daca nu ma gresesc @Nightwolf scria ca SMT-ul nostru functioneaza dupa "principiul" pastrarii cozilor cat mai mici pe toate strazile din intersectiile dotatate cu  SMT, si nu dupa principiul  prioritizarii arterelor principale( SMT-ul sa aiba grija sa nu fie ambuteiaje pe artere mai importante, si aplicarea undei verzi, adica sincronizarea semafoarelor). Adica daca  Bd.Magheru se intalneste cu o strada cu 1banda/sens, si sa intamplat sa fie intersectia semaforizata, SMT-ul isi va face "griji" sa sa nu fie prea mari cozi si pe straduta , cu pretul semafoarelor nesincronizate....
Cel putin asa am inteles eu, pana la atat ma dus capul, daca vorbesc prostii, @Nightwolf poate interveni sa ma corecteze.

Sorin62 wrote:
La semaforul M. Eliade - Floreasca, când vii dinspre Beller, prima mașină de pe banda I face dreapta pe Floreasca și stă să dea prioritate la pietoni, prima mașină pe banda II face stânga pe Floreasca și dă prioritate pentru cei ce vin din față (evident că nu semnalizează din timp intenția!) și uite așa pe un ciclu de semafor trec 3-4 mașini. La asta se mai adaugă și timpul de latență mare al multor șoferi din București (până realizează că au ”verde”), corelat și cu „prudență în trafic și conducere preventivă în intersecții” (AKA pleacă încetișor de la semafor și nu depășesc viteza de 20 km/oră) și uite așa, la ore de vârf, capacitatea de trafic a șoselei este limitată drastic de prezența semafoarelor nesincronizate și cu durate de ciclu neadaptate.
Din același motiv, venind de pe Lacul Tei și vrând să ies pe DN1, de multe ori aleg traseul prin Dorobanți, PCG, Arcul de Triumf, Piața Presei, ca să evit ambuteiajul ce se formează pe Barbu Văcărescu.

Stiu de asta, acea intersectie e cu semafor normal cu faze fixe, ca si in cazul semafoarelor instalate in intersectia B.Vacarescu cu Fabrica de Glucoza, dar si cum era in cazul intersectiei de care dicutam, semafoarele alea arata de parca ar fi te pe timpul lui Dej, nu e de mirare ca sunt depasite, si datorita lor avem  ambuteiaje. Oricum situatia de care ai spus se poate corecta prin 2 metode:
a) pastrarea sensului dublu, dar adaugarea benzilor separate pentru stanga si dreapta cu semafoare aferente, acolo exista suficient spatiu.
b) metoda a 2-a consta in infiintarea sensurilor unice, ce ar hotara multe conflicte de trafic pe care le avem azi, dar ar si usura munca celor de la UTI(cu SMT-ul).
Si se pare ca vor face sensuri unice(asa scrie presa), deci se va hotara problema semnalata de tine, iar intersectiile vor fi dotate cu semafoare noi integrate in SMT, deci vei avea o alternativa viabila in Floreasca/Vacarescu. Unica chestie care sper sa nu o faca, in cazul sensurilor unice, asta e sa faca "varza" aia, CU COmbinarea sensurilor , ba sens spre N, ba spre S, cu atatea schimbari se vor anula din efectele pozitive al sensurilor unice, daca e sa le faca, sa nu incerce sa complice inutil lucrurile, si sa faca sensuri unice  normale, adica Floreasca spre Centru 2 benzi/sens + 2RATB si B.Vacarescu spre N cu 4 benzi/sens + 2RATB. Luand in considerenta  modernizarile care vor avea loc pe acele artere + calea mai scurta, cred ca ele vor fi mai circulate decat drumul pe care il parcurgi tu.

Sorin62 wrote:
Chiar dacă Șos Pipera și Petricani se îngustează la o bandă, pe acolo se circulă, nu se stă la semafoare, treceri de pietoni din 30 în 30 de metri, cei care se opresc la companiile/clădirile din zonă nu opresc în șosea (eventual cu avariile puse). Pe B. Văcărescu, sistematic, între două intersecții găsești cel puțin o mașină oprită pe banda I...

Corect ar fi de spus "Chiar dacă Șos Pipera și Petricani se îngustează la o bandă, pe acolo inca se circulă", deoarece zona se afla in un proces de dezvoltare, si in curand vor aparea blocuri, iar cu ele traficul aferent, dupa treceri, semafoare... etc. Insa acea zona nu e in Bucuresti ci e in mosia lui Pandele, si nu prea am auzit de proiecte de largire  a sos.Pipera in zona satului Voluntari, deci vom primi in curand o suburbie cu populatie supradimensionata fata  de infrastructura, adica se poate mult mai rau  :lol: .

shoppy wrote:
Nu poti sa privesti doar pasajul si sa zici ca e inutil cand lucrarea e mai complexa si cand e clar ca nu cunosti zona dinainte, cel mai bine te uiti in GE la poza din 4.6.2009 sau 5.8.2007 si numeri masinile acolo(eu m-am plictisit pe la 60), sa vezi cum coada e dincolo de cf.
Apoi mai erau multe probleme cu dubla intersectie, Avionului era mereu blocata, se faceau tot felul de tampenii cu facut stanga pe Avionului sau prin benzinarie pentru a se pacali cumva intersectia, era mereu haos, si apoi tot acest haos contribuia la diminuarea cozii la stopul cu Caranfil.

Intamplator chiar stiu ce era sos.Pipera inainte de largire, in afara ca avea 1banda /sens, strada era si neingrijita, plina de praf si noroi, imi aduc aminte de o statie din placaj, cat de urat arata, toate astea iti faceau o impresie  :shock:  :o , insa noroc ca urbanistii impuscatului au lasat loc pentru largiri(ca daca era sa fie dupa placul alora de azi, si acum am fi stat cu "soseaua" veche si cu un set de vile in locul largirii :lol:) .
Si coada era firesc sa se formeze datorita:
a) 1banda/sens
b)semafore  vechi
Acum situatia e mult mai buna nu datorita pasajului, ci datorita largirii soselei+ adaugarea benzilor aditionale la Vacarescu/Serbanescu, adica coada nu sa schimbat, pur si simplu sa latit pe 2 sau 4 benzi + semaforizarea "desteapta" care si ea are niste efecte.

shoppy wrote:
Azi pentru cei care vin din Pipera nu o iau pe pasaj, de la o coada de peste 1km pe o singura banda avem o coada de max 250m pe doua benzi, deci timpul de asteptare a scazut de vreo peste 4 ori pentru ei, cei care o iau peste pasaj economisesc si ei foarte mult, pe ambele sensuri.

Deci cu ce ne ajuta pasarela? e o umbrela pentru parcarea se sub el? Sau e cel mai bun pliant electoral pentru primarul in functiune(langa gura de metrou, mall...)? :lol:




shoppy wrote:
Fara pasaj triplarea soselii Pipera nu ar fi avut nici un motiv, doar ar fi facut parcare pe mai multe benzi.

Pai acum ce avem sub pasaj? O parcare organizata, desi in locul ei spatiul se putea folosi cu folos, niste benzi pentru 102(sau ce circula pe acolo) sa nu stea la semafor, niste benzi pentru stanga (pentru cei de pe Pipera)? Iar pasarela ar fi utila pe Pietricani, deoarece ar uni DIRECT zona de birouri din Voluntari(ce se afla acum in dezvoltare), de A3=> DNCB (iar in  un viitor indepartat si A0)=> am favoriza scoaterea traficului  din oras, iar in cazul pe care il sustii tu, pasajul Pipera ajuta cu brio ca traficul generat de zona aia sa fie indreptat in centru, prin o zona pitoreasca(dupa mine ce mai frumoasa din oras).



P.S. Pai se putea aplica aceeasi strategie pe care ai afirmat-o tu
shoppy wrote:
cum situatia s-a rezolvat pe Titulescu atunci se poate rezolva si aici, problema e sa se vrea, daca nu se vrea inseamna ca nu sunt destui care sa incinga firele la 112.
.

shoppy wrote:
Toata zona de la sol s-a aranjat, acum se circula mult mai bine, nu se mai fac bizoneli, am condus zona si inainte si dupa si e mult mai bine.

Crezi ca daca nu ar fi fost construit pasajul lui Costel si Paulina(Ce va face fiul lor Costelus, daca va avea si el baiat? se poate mai diminutivat decat Costelus? :lol: ) si ar fi fost adoptat pur si simplu varianta unei intersesctii  ca in desenele mele de mai jos, zona ar ramane jegoasa?



Iar de bizoni :lol:, ei isi pot demonstra chibzuinta oriunde.

shoppy wrote:
Acum ca e coada pe Caranfil e vina celor care parcheaza ilegal, cum situatia s-a rezolvat pe Titulescu atunci se poate rezolva si aici, problema e sa se vrea, daca nu se vrea inseamna ca nu sunt destui care sa incinga firele la 112.

Pe Tituescu s-a hotarat? Eu mai mereu vad la supermarektul M.I. masini stricate, straniu, se strica la toti anume in preajma magazinelor.
In afara ca am fost intotdeauna contra pasajului, am fost contra si largirii lui Caramfil, si vad ca am dreptate, pasaj avem, largire tot, insa cozi avem tot, atat pe Pipera cat si o coada dublata, sau nu, triplata pe Aviatorilor(pana in Beijing, adica in giratoriul nou), eu  zic ca a meritat investitia.

shoppy wrote:
Traficul pe Vacarescu este mare doar pentru ca tot traficul intra pe DN1 si apoi o ia prin oras, pana acum vorbeam despre trimiterea traficului pe centura si apoi spre strapungeri si acum vii si zici ca e inutil ca se incurajeaza strapungerea, eu nu mai inteleg nimic...

Ba nu, datorita masurilor luate in ultimii ani pe sos.Bucuresti-Ploiesti(Pasajul Baneasa, lichidarea semaforului la intersectia sos.Bucuresti-Ploiesti/E.Vacarescu) majoritatea traficului e directionat pe axa sos.Bucuresti-Ploiesti - Kiseleff .... Iar pe axa Aerogarii - Serbanescu - Floreasca/B.Vacarescu, pleaca o parte mai mica de pe DN1. In rest ideea cu DNCB + strapungeri ramane cea de preferat, ce ar aduce descarcarea arterelor unice de astazi, dar si la dezvoltarea noilor zone in oras.
Referitor la  DNCB si strapungeri, eu am propus solutia  aceasta pentru a crea niste  rute alternative, rutei "clasice"(sos.Bucuresti-Ploiesti - Kiseleff), insa aceasta nu e unica strategie care ar trebui urmata, pentru ameliorarea situatiei, mai avem nevoie de inele, modernizari, benzi RATB, si toate incluse in SMT. Iar latirea sos.Pipera nu intra nici in categoria de strapungeri, nici in categoria de axa prioritara, nici nu face parte din vreun inel, deci de ce era nevoie de acest pasaj? De ce trebuie incurajat traficul pe sos.Pipera? Ca aceasta artera uneste ce cu ce?
Mai jos voi atasa o imagine in care iti voi arata ce flux incurajeaza pasajul si de ce e bine sa incurajam ca axa alternativa celei clasice( sos.Bucuresti-Ploiesti - Kiseleff) si celei despre care discutam(sos.Pipera-Caranfil-Beijing-Aviatorilor)



Precum se vede, tot traficul de pe DN1 se directioneaza pe Kiseleff, si nu e de mirare ca avem cozi la PPL, Arc, PCG, si ca cireasa de pe tort aceste 2 fluxuri se lovesc in Piata Victoriei



In cazul in care pasajul Pipera si largirea lui Caramfil nu ar fi avut loc , traficul generat ar fi fost motivat sa evite Aviatorilor si sa circule pe Floreasca, care  ar fi prelungita de alta strada cu sens unic (Polona), care ar oferi  mult mai putine benzi pentru a ajunge in centru => majoritatea ar fi nevoita sa intre pe Inelul Principal, de unde chiar daca si ar ajunge in p.Victoriei, o manevra la stanga (pentru a urma traseul pe axa Catargiu Magheru...) ar necesita mai multe manevre => am obtine o scutire din volumul de trafic (venit din zona Pipera), ce astazi traverseaza centrul(datorita realizarii Pasajului Pipera si largirii Caramfil).  
Iar in piata avem configuratia ideala pentru ca traficul sa fie directionat direct in centru, pe arterele Catargiu, Victoriei, mai nou si Buzesti(in cazul Catargiu, traficul e avantajat si prin lipsa trecerii de pietoni), pe de alta parte avem create mai multe "bariere" pentru cei ce ar fi vrut sa evite centrul si sa circule pe Inelul Principal.
Respectiv spre Titulescu avem trecerea de pietoni+ semaforul de la Felix(ce anuleaza orice efect pozitiv in cazul pasajului Victoriei pe axa E-V), iar spre I.de Hunedoara avem un semafor + spatiu limitat pentru a stationa la semafor + trecere de pietoni. Deci in rezultat putem face concluzia ca toate aceste "modernizari" directioneaza traficul fortat spre centru.
Pentru Victoriei  eu as propune urmatoarea configuratie



scopul careia consta in usurarea virarii la stanga, a celor ce vin de pe Kiseleff sau Aviatorilor, dar si scaparea de parcarile mizerabile din centrul intersectiei.

shoppy wrote:
Avand in vedere cat de scumpe ar fi alte solutii, cat de indepartata e strapungerea pe Avionului(cu Aeroportul Baneasa si alte probleme), cat de mare e traficul pe Barbu Vacarescu care nu s-a intrerupt, cat s-a curatat zona si cat de repede aur eusit sa-l faca, e o prostie sa zici ca e inutil. Hai sa-l luam asa cum e si sa ne gandim la solutii viitoare care tin seama de configuratia actuala, nu de fantezi.

Recunosc, ai dreptate, nu e inutil,
e toxic pentru oras, pentru centru.
P.S.Unicul caz in care pasajul  Pipera ar deveni util orasului, ar fi cazul in care sos.Pipera ar intra pe traseul unui inel de gen



Precum se vede ar fi necesar un tunel enorm  sub parc si lac, ... deabia aici putem vorbi de fantezii, nu ca in cazul ideilor expuse de mine, referitor la reconfigurarea unor intersectii.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Nightwolf

ADY881 wrote:
Sorin62 wrote:
Ai dreptate cu SMT, dar dacă doar există și nu este utilizat, pe mine nu mă încălzește cu nimic.

Nu stiu cum functioneza la noi, am citit prin presa ca a costat in jur de 20mil euro, si a fost inceput de pe timpul  lui Basasecu(pe langa linia 41, unca chestie pozitiva facuta  de individ :lol: ). Daca nu ma gresesc @Nightwolf scria ca SMT-ul nostru functioneaza dupa "principiul" pastrarii cozilor cat mai mici pe toate strazile din intersectiile dotatate cu  SMT, si nu dupa principiul  prioritizarii arterelor principale( SMT-ul sa aiba grija sa nu fie ambuteiaje pe artere mai importante, si aplicarea undei verzi, adica sincronizarea semafoarelor). Adica daca  Bd.Magheru se intalneste cu o strada cu 1banda/sens, si sa intamplat sa fie intersectia semaforizata, SMT-ul isi va face "griji" sa sa nu fie prea mari cozi si pe straduta , cu pretul semafoarelor nesincronizate....
Cel putin asa am inteles eu, pana la atat ma dus capul, daca vorbesc prostii, @Nightwolf poate interveni sa ma corecteze.


Da si nu. In principiu calculeaza volumul de trafic aferent unei directii de deplasare si calculeaza +/- 3-4 semafoare fluxul de trafic astfel incat sa regleze cat de cat o circulatie constanta. Partea proasta e ca daca dintr-o serie de 3-4 semafoare unul n-are senzori sa dus dreaq toata sincronizarea. Lucrul asta s-a intamplat acum 2 luni cu Pta. Universitatii si semaforul de la Pta. Unirii. Intermediarul de la Coltea detecta trafic si tot baga catre Unirii numai la ala nu mai transmitea date pana in momentul in care coada a ajuns sus la Bratianu x Coltea si abia at a detectat Coltea ca nu mai are unde sa bage si a schimbat fluxul complet pe tot Bd. Balcescu ....

Nu exista artere prioritare momentan in conceptia SMT. Din cate stiu, se pot implementa ff usor DAR atata timp cat reteaua radiala de strazi nu e toata implementata, nu se poate da drumu ca 110% s-ar bloca unde smecheria. Inelul median e intrerupt in zona Sectorului 6 de cand s-a construit Basarabul, fibra optica nu a mai fost inlocuita, d-asta singurul SMT pe care il avem pe raza Sector 6 este Leu, Apaca, Lujerului (pta.), VirtutiixUverturii, TimisoaraxBrasov, Razoare, si Crangasi complet .... in rest e muci!

P.S. Nu se poate reconfigura Pta. Victoriei cum ai desenat tu. Am mai spus si acum 2 ani parca -- Pta. Victoriei, Pta. Universitatii, Romana si Unirii NU se vor reconfigura vreodata din motive alte decat cele care se cunosc. Voi nu vedeti ca se tot lauda ca vor face si vor drege la Romana si nici macar garduri n-au adus? Din contra, au refacut trotuarele? :)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului draxdamax

motive tehnice sau ... administrative?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului andrei11

Daga bagi toata circulatia pe inel si inchizi Victoriei / Magheru / Elisabeta / Pache, se duce  :twisted: tot inelul, asta o sa se intample. Astea sunt idei de idei, de premiat la''Idei trasnite".

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului ADY881

andrei11 wrote:
Daga bagi toata circulatia pe inel si inchizi Victoriei / Magheru / Elisabeta / Pache, se duce  :twisted: tot inelul, asta o sa se intample. Astea sunt idei de idei, de premiat la''Idei trasnite".

Nu cred ca s-ar fi dus, oamenii sunt o specie care se adapteaza, pot sa dau exemplul intersesctiei M.Bravu cu spl.Unirii, inainte de lucrarile de constructie acolo erau ambuteiaje mari, dupa ce au inceput constructiile si s-au desfiintat niste benzi, cozile alea mari s-au auto desfiintat, deoarece aia ce anterior stateau in coada de pe M.Bravu au auzit de lucrari si si-au refacut traseele, asa se va intampla si cu  Victoriei / Magheru / Elisabeta / Pache...
Apropo posibi ca, la fel ziceau unii cand pe Elisabeta si Kogalniceanu au facut sens unic, insa se circula. Da si oricum eu in postul meu nu am afimat ca trebuie sa inchidem circulatia  pe arterele mentionte de tine, eu am avut in vedere ca in moemntul de fata, felul in care sunt modelate multe artere si intersesctii majore, dirijeaza tot traficul de pe DN1 direct in centru, ceea ce  e noaptea mintii. Si am demonstrat asta pe cazul pietei Victoria. Deci ce am vrut sa spun este faptul caacele  configurari trebuie schimbate, ca sa fie mai comod(sau la fel) sa eviti centrul, in comparatie cu  travresarea lui.
Iar in cazul in care maine Oprescu ar inchide circulatia in zona centrala, s-ar intampla ce spui tu, din cauza ca inelul Principal desi e inchis(cu finisarea Basarabului), inca nu e pus la punct, inca se mai tolereaza parcarea pe avarii sau pe prima banda, inca mai sunt zone inguste(Titulescu, Oltenitei, Viilor, Progresului, Geniului, Grozavesti), inca nu avem un culoar unic pe centru separat de trafic(ce ar previne si intoarcerea bizonilor unde vor ei)....
La fel TP la noi inca e vraiste, si nu ar putea prelua lumea ca sa ii transporte in/din centru, nu avem o linie de LRT ce sa dubleze M2(acum voi fi injurat de multi, ca vreau dublarea pe suprafata a liniei de metrou), ce in orele de varf sa ia din sarcina enorma pe care o are M2 astazi.
Deci maine sa inchizi circulatia pe  Victoriei / Magheru / Elisabeta / Pache este o idee nefericita, insa pasi mici in aceasta parte  trebuie luati:
niste benzi pentru  biciclisti(pe drum),
niste benzi RATB (pe centru strazii)
Si asa treptat in 100 de ani (pana atunci poate vom avea un inel Pricipal pus la punct cu pasaje..., un alt Median, niste strapungeri si cel putin un DNCB pus la punct), vom avea si noi  pe axele Victoriei / Magheru / Elisabeta / Pache niste bulevarde peitonale superbe cu tramvai, cu infrastructura turistica... cu imobile istorice restaurate (multe din ele in urma cutremurelor si timpului au fost simplificate la nivelul fatadelor).

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului survola

De sub pasaj o surpriză neplăcută scoate capul. Aveți grijă să nu vă înghită.
19090266436_1ab2dcb9e8_b.jpg (186.83 KB; downloaded 2498 times)

18493916154_8e0f0a38f7_b.jpg (185.69 KB; downloaded 2503 times)

18495945683_926aa9dbc9_b.jpg (181.78 KB; downloaded 2497 times)

19090266996_964c8632a6_b.jpg (231.92 KB; downloaded 2496 times)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Nightwolf

Traiasca ApaNova!!!

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului PinkyHog

Dupa 3 luni. Poate dupa inca 6 sa se nasca ceva bun.



2015-10-08 13.25.26 by Pinkyhog, on Flickr

 


Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420646 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use