Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea pasajului

307 posts, 74893 views
 
Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Nightwolf

danutzu_2910 wrote:
Continua cu succes "sportul national" descris mai sus.... (inainte sa inceapa parapetii se intra pe contrasens si se face stanga pe bretea....)
A facut cineva de aici vreo sesizare in acest sens?
De doua ori pe saptamana, dupaamiaza, trec prin zona, (Pipera -> Caranfil) si nu este zi in care sa nu fie vreo 2 - 3 "melteni" care sa nu practice sportu`... Nu conteaza ca e intuneric....
Am trecut si in seara cind a fost accidentul ala....


S-au luat, se iau si se vor lua permise ... romanu` e gibon in schimb ... acolo ar trebui 100 de politisti/zi sa faca fata ...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului codz

Au pus sens unic pe Str. Ceasornicului, dinspre Caranfil spre Nordului. Deocamdata nu se respecta. Nu inteleg de ce au pus sens unic si nu au pus doar obligatoriu dreapta la iesirea pe Caranfil (una din propunerile mele de mai jos de rezolvare a intersectiei Pipera-Caranfil). Cine isi da seama ca e interzis sa intri pe Ceasornicului dinspre Nordului intra pe Aleea Priporului si de acolo incearca stanga (si mai periculos pentru ca masinile deja prind viteza acolo - in zona au fost multe accidente in ultimii ani, data fiind si curba dinspre ambasada Chinei dar si celor care vin de pe Aleea Priporului. Eu sustin ca trebuie lasat dublu sens pe Ceasornicului dar cu obligatoriu dreapte la iesirea in Caranfil si pus sens unic pe Aleea Priporului pentru ca este prea periculoasa iesirea aceea).

O sa mai fac o sesizare la Politie pentru stergerea trecerii de pietoni de la biserica. Ar ajuta ff mult intersectia. Iar pentru pietoni exista trecerea de la statia ratb. In continuare intre orele 18-20 coada pe Pipera inspre intersectia cu Caranfil este pana pe pod si dureaza cca 10-15 minute doar aceasta bucata (pod-intersectie), mi se pare enorm.

codz wrote:
Eu raman pe propunerile mele, care nu necesita constructii noi: 1. stergerea trecerii de pietoni de la biserica (pentru usurarea fluxului Pipera-centru); 2. interzicerea virajului stanga de pe str. Ceasornicului (unde tocmai am facut stanga si eu acum si mi-a luat 5 minute); 3. rezolvarea problemei bretelei care intra in Pipera la int. Pipera/Caranfil; 4 semafoare in 3 timpi (precizati in mesajele mele anterioare); dupa aplicarea acestor masuri s-ar vedea injumatatirea cozilor (revenirea la normal), plus ca poate se reia traficul normal pe Calea Floreasca (pe sectiunea de langa viitorul mall e liber, nu trece aproape nimeni, inainte de pasaj era de 3-4 ori mai circulat);

LE (de la fata locului): Fezabil ar fi largirea Pipera pe ultimii 50 metri pana in Caranfil (am observat ca am intrat pe cele doua bezi trei masini paralele, eu eram pe mijloc si faceam stanga) la patru benzi - doua stanga si doua dreapta, prin mutarea trotuarului cu 5 metri si rotunjirea (taierea) virajului dreapta (acum este la 90 grade trebuie sa ocolesti scuarul statiei de bus - cu rosu)

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului ADY881

Desigur eu de multe ori am declarat iubire acestui pasaj, doar ca in alte teme, am descoperit recent ca si arhitectul sef al capitalei gandeste ca mine :lol:.
B365 wrote:
Astfel, noul PUG va mai permite realizarea pasajelor supraterane aflate deja în lucru, probabil că se va renunţa la unele în urma studiilor. De exemplu, Pasajul peste Floreasca şi Barbu Văcărescu, după părerea mea este inutil.

În plus, noul PUG va reface reglementările pentru zonele protejate. Vor fi mai exacte şi nu vor mai fi ambiguităţi. Vor fi delimitate zonele de protecţie a monumentelor.

Sursa:http://www.b365.ro/arhitectul-sef-al-capitalei-gata-cu-excesul-de-pasaje-supraterane-pasajul-basarb-a-fost-o-greseala_33349.html

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Serban

Numai cine n-a facut niciodata 1 ora sau chiar mai mult de la CF Constanta pana la intersectie poate sa zica ca e inutil..

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului andrei11

N-am vrut sa postez de aiurea, dar arhitectuul cu pricina n-are legatura cu circulatia.
Sa se duca sa proiecteze fantani la tara, in camp,e mai liniste.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului ADY881

Serban wrote:
Numai cine n-a facut niciodata 1 ora sau chiar mai mult de la CF Constanta pana la intersectie poate sa zica ca e inutil..

Tu confunzi largirea soselii Pipera cu pasajul discutat, eu zic ca pasajul e inutil, iar tu nu mai stai 1 ora la semafor, datorita ca sos.Pipera sa latit de la 1banda/sens  la 3benzi/sens. El e inutil deoarece  nu e construit pe o diametrala sau o inelara, adica sa fie un drum care sa traverseze orasul, e un drum ce porneste in un giratoriu si se termina in Caramfil, respectiv nici un flux important din oras nu  fost jutat cu acest pasaj, unicii ce au fost ajutati  asta sunt muncitorii din birourile din Voluntari(RTR..), care sunt ajutati sa ingorase coada  la intersesctia cu Caramfil, dupa coada de la CDG si tot asa pana in Unirii, si prin acest pasaj de fapt au complicat situatia in centru :lol:
Daca treci pe acolo poti sa vezi ca majoritatea (80%) de pe sos.Pipera o iau pe bretele si nu pe pasaj, si pe axa B.Vacrescu/C.Foreasca - A. Serbanescu fluxul e incomparabil cu lipsa lui de pe pasaj, adica pasajul sta pustiu, iar pe jos totul e aglomerat,  deci pe cine ajuta pasajul asta? Nu ar trebui sa fie invers?
Acest pasaj (care e si oribil ) ar juta orasul daca ar fi fost construit  pe sos.Pietricani peste CF spre Constanta. Iar in locatia curenta e doar o jucarie a primarului, un punct bifat, care este vizibil zilnic multor oameni ce vin si pleaca cu metroul, consider anume ca acesta e scopul pasaralei asteia, umflare electorala in pene :lol:.
In + s-a largit Caramfil, insa cozile  se intind de pe pasaj pana in intersectia "T" cu celasi Caramfil, adica efect 0.
In ce conditii pasajul Pipera ar putea deveni utilizat la capacitatea sa maxima(opozitia situatiei de azi)?
a)Largirea sos.Pipera in raza localitatii Voluntari + pasaj peste giratoriu + strpungere pana in A3 + nod cu A3
b)construirea unui tunel in continuarea sos.Pipera, sub parcul Herastrau(resp raul Colentina), pana in Expozitiei.
Daca a) e posbil, pai b) pentru noi acum e pur SF => ca in viitorii 50-100ani pasajul Pipera asa si va ramanea nefolosit.
Cum as investi eu in intersesctie?
a) La inceput as face sensuri unice pe Floreasca si B Vacarescu
b) As incepe strapungerea str.Avionului
b) As face pasaj subteran pe axa Floreasca/B Vacarescu- Avionului (cu rosu pe schema)



Cu verde am notat benzile RATB.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Serban

Gresit.

Puteau sa faca si 7 benzi pe sens, daca dadeau in acelasi semafor infect, blocajul ar fi fost acelasi. Daca zici ca stii zona asa bine, insemana ca stii cum in fiecare dimineata coada pe Barbu Vacarescu era aproape de la Pescariu pana la intersectia cu Pipera si care acum nu mai e. Intersectia Barbu Vacarescu x Pipera era jaaale!! De la 8 la 10, cel putin, era blocata total.

Hai sa vedem ce s-a rezolvat.

- Barbu Vacarescu - ambele directii
- Sos. Pipera - directia spre Calea ferata (in zilele aglomerate,tot asa, era coada aproape de la intersectia cu Caranfil
- Sos Pipera - cei care o iau pe sub pasaj spre BV, Floreasca.

Intr-adevar, sensul Pipera spre Caranfil nu e foarte ok dar nici crunt nu mi se pare.

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului ADY881

Serban wrote:
Puteau sa faca si 7 benzi pe sens, daca dadeau in acelasi semafor infect, blocajul ar fi fost acelasi.

Cum sa nu, daca pana acum, sa zicem 100 de masini stateau pe 2 benzi pe Vacarescu, iti faceau o imagine de coada enorma, acum aceleasi 100masini se pot inscrie in 4 benzi de acum in o coada mult mai scurta, asta e o iluzie optica+ benzile dedicate spre dreapta si stanga ajuta la eliminarea conflictelor si ajuta la sifonarea mai rapida  volumului de 100masini .



Deci benzile au efect. Iar semafoarele nu sunt niste chestii din cauza carora noi avem in orase ambuteiaje, noi avem cozi datorita faptului ca le folosim incorect(faze fixe sau gresite)+ factorul uman, in SMT-uri bine puse la punct semafoarele doar ajuta sa dozezi traficul, astfel incat sa poti sa ameliorezi situatia  per total.

Serban wrote:
insemana ca stii cum in fiecare dimineata coada pe Barbu Vacarescu era aproape de la Pescariu pana la intersectia cu Pipera si care acum nu mai e. Intersectia Barbu Vacarescu x Pipera era jaaale!! De la 8 la 10, cel putin, era blocata total.

E firesc sa fie pana la  Pescariu, daca pe drum ai 2 semafoare vechi cu faze fixe de semaforizare, primul la intersectia cu sos.de Glucoza(care  e si azi ) si al doilea la Pipera + mai pune si frustrarea soferilor de a sta la coada => Blocarea intersectiilor(mentionate mai sus) altii mai depaseau coloana pe liniile de tramvai  + altii faceau stanga fara banda si semafor dedicat si uite asa  element cu element se cladea coada aia. Acum dupa ce a aparut pasajul situatia (infrastrutura) pe B Vacarescu a ramas la fel, tot semaforul vechi  e la sos.de Glucoza, tot semafor e la Pipera, insa situatia s-a ameliorat, de ce voi scrie mai jos.


Serban wrote:
Hai sa vedem ce s-a rezolvat.
- Barbu Vacarescu - ambele directii
- Sos. Pipera - directia spre Calea ferata (in zilele aglomerate,tot asa, era coada aproape de la intersectia cu Caranfil
- Sos Pipera - cei care o iau pe sub pasaj spre BV, Floreasca.

"- Barbu Vacarescu - ambele directii" - Simplu  inainte de pasaj erau 2benzi (la intrare in intersectie) din ambele parti + semafor cu faze fixe + cei ce doreau sa faca stanga, trebuiau sa blocheze intersesctia(din lipsa semaforului dedicat), sau trebuiau sa blocheze banda de pe care veneau (daca se intampla sa treaca tramvaiul 5), insa odata cu constructia pasajului pe B.Vacarescu/Serbanescu s-au adoptat solutii pentru ameliorarea situatiei(ce nu au nici o legatura cu pasajul):
a) a aparut banda dedicata pentru virare la dreapta completata cu verde intermitent - astfel un numar de masini nu mai stau la semafor
b) a aparut banda dedicata pentru virare la stanga completata cu semafor dedicat - astfel s-a eliminat punctul conflict cu tramvaiul si cei ce fac stanga nu mai blocheaza intersectia
c)pentru cei ce merg inainte a aparut semaforul  de la Swarco, adica prespun ca e conectat la SMT =>are faze variabile (dar aici ne poate spune mai mult Nightwolf)=> micsorarea cozii
d) in urma aplicarii a),b),c)  a scazut fenomenul de blocare a intersectiei
In concluzie, dupa aceste puncte a),b),c),d) cozile au scazut, nu din cauza pasajului(deoarece majoritatea de pe Pipera nu o iau pe pasaj, ci pe bretele).

"- Sos. Pipera - directia spre Calea ferata" - iarasi era normal sa fie asa, pe sos.Pipera (intre Caranfil si B.Vacarescu) erau 2 benzi pe sens, care se  varsau la inceput in intersectia cu Floreasca/Vacarescu unde era semaforul cu faze fixe, dupa care sos.Pipera se ingusta la 1 banda pe sens + trecerea la nivel cu CF + fenomenul de blocare a intersesctiei, cum sa nu ai coada enorma?
Acum  desi nu mai exista coada aia mare oricum bretele sunt full in orele de varf situatia ameliorandu-se datorita semafoarelor.
" Sos Pipera - cei care o iau pe sub pasaj spre BV, Floreasca" - problemele apareau datorita urmatoarelor probleme:
a) artera avea 1banda pe sens,
b) semaforul cu faze fixe
c) cand se oprea 102-ul in statie se oprea tot sensul de circulatie(din cauza a) )
d)  fenomenul de blocare a intersectiei
Acum ai :
1) 2 benzi pe sens
2) semafor "destept"
3) acum 102 nu incurca circulatia
4) fenomenul de blocare a intersectiei s-a mai restrans(datorita ameliorarii conditiilor de trafic)
Concluzie: micsorarea cozilor indicate de tine nu are de afacere cu pasajul si are legatura doar cu modernizarile aduse carosabilului, venite  la pachet cu pasajul.
Deci puteam sa ne lipsim de pasaj, si doar sa largim Pipera si semaforizarea schimbata.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Iulika0069

ADY881 wrote:
..
Deci puteam sa ne lipsim de pasaj, si doar sa largim Pipera si semaforizarea schimbata.

Perfect de acord!
Multe situatii din Bucuresti se pot ameliora (chiar rezolva) cu ceva bunavointa si f putini bani - gen pt reconfigurari de intersectii, inele de sensuri unice, semaforizari mai cu cap..

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Serban

Eu inteleg ce spui tu, insa dpmdv ca intersectia nu ar fi avut capacitatea sa primeasca atatea benzi.

Tu consideri ca fluidizarea traficului a aparut datorita lucrarilor adiacente pasajului, insa omiti un aspect: daca nu ar fi fost pasajul, schimbarile in intersectie nu ar fi avut acelasi efect pentru ca ar fi fost conflicte de trafic suplimentare fata de acum.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Mircea G

Daca doriti dvs , este un pasaj util ! Util poate sa vina cei din Pipera cu oile la raze la Bucuresti ....

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului ADY881

Serban wrote:
Eu inteleg ce spui tu, insa dpmdv ca intersectia nu ar fi avut capacitatea sa primeasca atatea benzi.

Inteleg logica ta, insa ea e functionala doar in cazul pasajelor utile(deci folosite) precum e Basarab, acolo da, multe masini sunt "extrase" din traficul de jos, insa in cazul nostru, pasarela e folosita foarte putin  si bretelele sunt aglomerate => axa pasajului e gresita, si ca sos.Pipera nu reprezinta o artera importanta de tarnzit, ci e mai mult una de acumulare de importanta locala(deoarece majoritatea evita pasajul si merge spre B.Vacarescu/Serbanescu/Floreasca). Acest fenomen e reflectat in screenurile de mai jos:






Acum s-a deschis si noul mall si traficul pe bretele e si mai aglomerat, si per total in orele de varf pasajul e pustiu iar jos totul e blocat => ca pasajul NU  extrage de pe bretele decat un procent infim de masini care bine mersi ar incapea jos daca nu ar fi pasajul si pur si simplu in locul pasajului ar fi 2 benzi/sens adiacente.

Serban wrote:
Tu consideri ca fluidizarea traficului a aparut datorita lucrarilor adiacente pasajului, insa omiti un aspect: daca nu ar fi fost pasajul, schimbarile in intersectie nu ar fi avut acelasi efect pentru ca ar fi fost conflicte de trafic suplimentare fata de acum.

Daca pasajul nu ar fi luat spatiul de sub el, atunci jos ar putea aparea 2 benzi in +, adica am fi avut 2 benzi inainte, 1 dreapta si 1stanga, insa acum multimea de pe bretele e nevoita sa se adune pe 2 benzi comune, de pe care sa circule in 3 directii, si conflictul apare cand aia de pe bretele vor sa faca stanga(pentru a ajunge pe Vacarescu sau Serbanescu), daca nu ar fi pasajul(care am demonstrat mai sus ca "extrage" de pe bretele un flux de masini neimportant) si ar fi 2 benzi in+ (jos), ar fi fost benzi dedicate pentru stanga, si am evita situatia de conflict actuala.


 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului bercenicity

Din schema "Desi ar putea fi asa" lipsesc masinile care in "situatia de astazi" sunt parcate sub pasaj  :twisted:  :twisted:  :twisted:

 


  • ADY881
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului ADY881

Acum depinde ce ne dorim, fluiditate sau parcare, calea de mijloc nu exista. Anume din cauza adoptarii caii de mijloc pe Stefan cel Mare(intre Dorobanti si Floreasca)traficul acolo e ingerunat si a 3-a banda (ce vine dinspre piata Victoriei) e nevoita sa intre pe sina de tramvai, daca nu e tramvaiu atunci acolo, carosabilul de aia e carosabil ca pe dansul sa se circule, daca tu parchezi masina pe 10 min pe prima banda, cate masini pe acolo ar putea circula in acel timp?

 


Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420546 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use