Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea pasajului

307 posts, 75091 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului subway guru

mradulescu wrote:
Astazi, la orele 15:30, cand incep oamenii sa mearga spre caselel lor... abia de poti numara cateva masini pe noul pasaj...(ma uit pe webcam)
Unde or fi cele 40.000 de masini din Pipera de care vorbea Oprescu?

Hai sa ne dam 'cu parerea' doar ca sa haidem...sa ne haidem...ca n-avem alta treaba decat sa...'clapam'...
Si sa 'tragem concluzii' dupa o zi-doua de la 'deschidere'...
Din experienta (indelungata) de pana acum, circulatia se 'stabilizeaza' abia dupa circa o luna...abia atunci se vor putea trage 'primele concluzii pertinente'...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Techno

...cand se vor gasi alte rute sau stradute shortcut.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului mradulescu

subway guru wrote:
mradulescu wrote:
Astazi, la orele 15:30, cand incep oamenii sa mearga spre caselel lor... abia de poti numara cateva masini pe noul pasaj...(ma uit pe webcam)
Unde or fi cele 40.000 de masini din Pipera de care vorbea Oprescu?

Hai sa ne dam 'cu parerea' doar ca sa haidem...sa ne haidem...ca n-avem alta treaba decat sa...'clapam'...
Si sa 'tragem concluzii' dupa o zi-doua de la 'deschidere'...
Din experienta (indelungata) de pana acum, circulatia se 'stabilizeaza' abia dupa circa o luna...abia atunci se vor putea trage 'primele concluzii pertinente'...


Macar in primele zile, de curiozitate... un varf acolo... Mai tineti minte la Basarab cum a fost...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului subway guru

La Basarab in primele zile a fost cu totul altceva...tot bucuresteanul s-a dus 'sa se dea pe hobanat', faceau ture dus-intors, ca sa 'testeze' cum e sa mergi cu 120 la ora prin Bucuresti...
La Pipera...ce sa 'testeze'??? O amarata de 'podishca'???
'Psihologia maselor' nu e chiar asa de greu de deslusit... ;)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului mradulescu

subway guru wrote:
La Basarab in primele zile a fost cu totul altceva...tot bucuresteanul s-a dus 'sa se dea pe hobanat', faceau ture dus-intors, ca sa 'testeze' cum e sa mergi cu 120 la ora prin Bucuresti...
La Pipera...ce sa 'testeze'??? O amarata de 'podishca'???
'Psihologia maselor' nu e chiar asa de greu de deslusit... ;)


Ma rog, poate ne explica Maria Sa ce inseamna oare stabilizare de trafic pe un pasaj cu 2 benzi pe sens care se infunda la ambele capete in cate o banda....

Singurul efect imediat poate o sa fie un hop in minus pe Barbu Vacarescu... Cam costisitor.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului subway guru

'Stabilizare' de trafic inseamna sa ai rabdare o luna ca sa poti trage niste concluzii 'pertinente', nu sa te repezi ca fata mare la maritis... ;)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului mradulescu

subway guru wrote:
'Stabilizare' de trafic inseamna sa ai rabdare o luna ca sa poti trage niste concluzii 'pertinente', nu sa te repezi ca fata mare la maritis... ;)


Si intr-o luna, ca prin minune, legaturile dinspre capete pe cate o banda se vor tripla ca prin farmec?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului subway guru

Eu nu te-am contrazis decat la un singur lucru...ca trebuie sa ai rabdare o luna...dar n-ai si pace...sa fii iubit!

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului andrei11

:?:  :?:  :idea:
E de la sine inteles ca trebuie ceva timp ca sa se reaseze fluxurile in zona.
Nu-i bai, la Ambasada Chinei vor trece exact atatea masini cat va putea strada sa duca. Nu inteleg care-i agitatia. Daca vor veni mai multe masini decat poate strada sa duca, vor sta la coada. Daca timpul de asteptare va fi mai mare decat timpul maxim acceptabil de majoritatea, unii vor cauta alternative.
Este o lege naturala, care evident va actiona si in cazul de fata.
Dar intai si intai trebuie sa se obisnuiasca lumea cu pasajul.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului bekxy

andrei11 wrote:
Daca timpul de asteptare va fi mai mare decat timpul maxim acceptabil de majoritatea, unii vor cauta alternative.

Dacă unii vor căuta alternative, înseamnă că pasajul nu-şi îndeplineşte menirea. Şi că, pentru unii, investiţia în pasaj nu înseamnă altceva decât bani aruncaţi la gunoi...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului mradulescu

Pai e simplu... agitatia e ca s-a u bagat atati abani intr-un pasaj fara cap... Evident ca
andrei11 wrote:
la Ambasada Chinei vor trece exact atatea masini cat va putea strada sa duca...


Dar ce trebuie sa faci un pasaj fara cap(ete), ca sa obtii EXACT acelasi rezultat ca inainte?
Ca poate prin Pipera o sa mai avem in activa ani un capat de autostrada... dar la Ambasada Chinei nu e niciun PUZ in dezbatere.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului andrei11

Pasajul s-a facut pentru ca Barbu Vacarescu sa nu se mai intersecteze cu Pipera - Centru via CdG. De asta s-a facut. Floreasca e bonus. De aceea nici nu s-au facut "bretele".

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului mradulescu

andrei11 wrote:
Pasajul s-a facut pentru ca Barbu Vacarescu sa nu se mai intersecteze cu Pipera - Centru via CdG. De asta s-a facut. Floreasca e bonus. De aceea nici nu s-au facut "bretele".


Pai si nu se mai intersecteaza...Asta o sa ajute pe Barbu Vacarescu, am zis... Dar se busoneaza ditamai pasajul in cate o banda?
Adica imi fac autostrada pe 2X2 benzi de la gard pana la casa, dar la gard am parleaz? si la casa o usita pentru pisici?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului andrei11

Vad ca vorbim pe 2 posturi in paralel si nu e bine. Am explicat, daca la capetele podistii ai o banda pe sens si pe podisca nu ai bretele, nu are  unde sa se incurce.
Ce intra pe o banda, trece podisca si se varsa dincolo tot pe o banda.
Vorba ta, daca plec pe parleaz la gard si ajung tot la un gard cu parleaz, am rezolvat.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420954 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use