Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea pasajului

307 posts, 73465 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 
 

📖 Pagination options
Discutii dupa inaugurarea pasajului LArSON

Azi s-au vazut primele efecte, pe bd. Beijing coada incepea la 8:40 inainte de giratoriul de la pod si se misca totul lent (301 a facut 17 minute pentru o statie si un pic); pe Caranfil coada se dublase fata de zilele normale iar pe Pipera se vedea o coada de cam 200 de metri. Erau si politisti in intersectie dar nu pareau sa faca fata. Si asta azi, cand inca traficul e relativ lejer. De saptamana viitoare va fi mai crunt.
112 a revenit la traseul de baza pe Caranfil si culmea, era anuntat si in 301.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Lutyk

Stie cineva daca autobuzul 135 a revenit pe traseul initial, cel de dinaintea inceperii lucrarilor?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului ilie_v

Nu stiu cum au ajuns la concluzia ca trebuie eliminat verdele intermitent la dreapta (era atasat la semaforul din poza)  --> astfel s-a ajuns sa fie dimineata codoiul acela.....

Caramfil_1.jpg (68.2 KB; downloaded 4623 times)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului alex230ro

de luni vedem clar ce si cum,interesant o sa fie intre orele 8.30-10 si 16.30-19 cam atunci incepe balamucul in Pipera.Oricum dureros va fi virajul ala de stanga spre ambasada Chinei,daca ar fi mers inca o banda acolo ar fi fost perfect.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului shoppy

Cat timp pe Pipera intre Caranfil si pasaj se circula pe o singura banda pe sens din cauza masinilor parcate nu conteaza cate benzi are Caranfil.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului mradulescu

shoppy wrote:
Cat timp pe Pipera intre Caranfil si pasaj se circula pe o singura banda pe sens din cauza masinilor parcate nu conteaza cate benzi are Caranfil.

Cu masinile alea se rezolva intr-o zi, daca vrei, (hingheri, amenzi etc...)
Cu banda unica de pe Caranfil nu stiu cum faci.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului shoppy

Da, asa cum s-au batut cu pumnul in piept ca rezolva si pe Titulescu cu hobanatul doborator de recorduri, nu au reusit...

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului mradulescu

shoppy wrote:
Da, asa cum s-au batut cu pumnul in piept ca rezolva si pe Titulescu cu hobanatul doborator de recorduri, nu au reusit...


Pe Titulescu nu prea sunt masini parcate (trec destul de des pe acolo), practic cam ai doua benzi foarte OK, singura tampenie absolut GRATUITA sunt taxiurile din dreptul statiei de tramvai de dinainte de intrarea in pasajul subteran Victoria..

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului mradulescu

Astazi, la orele 15:30, cand incep oamenii sa mearga spre caselel lor... abia de poti numara cateva masini pe noul pasaj...(ma uit pe webcam)
Unde or fi cele 40.000 de masini din Pipera de care vorbea Oprescu?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Utilizator anonim

mradulescu wrote:
Astazi, la orele 15:30, cand incep oamenii sa mearga spre caselel lor... abia de poti numara cateva masini pe noul pasaj...(ma uit pe webcam)
Unde or fi cele 40.000 de masini din Pipera de care vorbea Oprescu?


Am numarat intr-un minut aproximativ 40 de masini in total traversand podul pe ambele sensuri, asta inseamna, teoretic 40 masini x 60 minute = 2400 masini intr-o ora, inmultit cu 24 ore = 57.600 masini, daca excludem cateva ore de trafic subtire de noaptea cam ajungem la 40.000 masini.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Techno

In jurul orei 17.30 era dezastru pe Caranfil. Coada si dinspre Baneasa si mai ales dinspre ambasada Chinei.  Era si un politist dar dirija la fel ca semaforul... E rau pe acolo. Cred ca lumea va evita zona cat se poate de mult pentru ca nu se poate face nmic numai din semaforizare si politisti.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului codz

Care e ideea pasajului daca pe Barbu Vacarescu e coada ca inainte? Speram macar pe Barbu Vacarescu sa se circule normal (pe sub pasaj) dar e coada pe ambele sensuri.

Ce sa mai zic de Pipera/Caranfil. Coada ca niciodata. Intersectia nu e pregatita pentru pasaj, a devenit punctul nevralgic in care o sa auzim cele mai multe injuraturi. Unde minte nu e...tragem toti:(

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului mradulescu

Utilizator anonim wrote:
mradulescu wrote:
Astazi, la orele 15:30, cand incep oamenii sa mearga spre caselel lor... abia de poti numara cateva masini pe noul pasaj...(ma uit pe webcam)
Unde or fi cele 40.000 de masini din Pipera de care vorbea Oprescu?


Am numarat intr-un minut aproximativ 40 de masini in total traversand podul pe ambele sensuri, asta inseamna, teoretic 40 masini x 60 minute = 2400 masini intr-o ora, inmultit cu 24 ore = 57.600 masini, daca excludem cateva ore de trafic subtire de noaptea cam ajungem la 40.000 masini.


Pai sa extrapolezi un minut la 24 de ore... e cam aiurea, nu ti se pare? Mai ales un minut de ora de varf?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului Robert24

La 15:30 normal ca inca nu e trafic. Traficul cel mai mare incepe pe 17:00, creste pana la 18:00-18:30 si scade treptat pana la 19:30. Cam astea sunt orele de plecare din Pipera. Am tot studiat asta in ultimii 2 ani de cand lucrez in zona respectiva.

 


 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 22
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasaj Pipera si largirea Sos. Pipera (INAUGURAT 30.04.2012)  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use