Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi Ilfov

 

Topic: Discuții despre istoria transportului public din Bucureşti

251 posts, 80783 views
 
Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 18
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse andrei11

Din partea moderatorului :
Stimați colegi orex și messe.
Discuțiile dvs de ieri 7 februarie pe-a locuri au degenerat în mod inexplicabil în atacuri la persoană.
Discuțiile au fost editate masiv, destule fraze fiind sau șterse definitiv sau li s-a schimbat forma ca să fie citibile.
Pe viitor vă rog să vă abțineți de a ataca persoana, se discută numai afirmațiile scrise.
Dacă considerați o afirmație atac la persoană pur și simplu raportați postarea
raport.jpg (5.63 KB; downloaded 3167 times)
și un moderator / admin va rezolva reclamația. Nu vă mai angrenați / nu mai escaladați dialoguri care încalcă regulamentul. Folosiți cu încredere facilitatea de a putea raporta postarea pe care o considerați jignitoare.
Vă mulțumesc.

 


Re: Discutii diverse andrei11

STB - ul cel adevărat, nu clona de astăzi ! Hârtiuța aceea ce este, cumva ora de trecere prin stație ?
STB.jpg (57.67 KB; downloaded 3108 times)

 


Re: Discutii diverse Dragos31

Observăm și designe-ul plăcuțelor de stație - neactualizat de zeci de ani  :love:  

 


Re: Discutii diverse andrei11

Acest lucru chiar e pozitiv, se numește tradiție.
Ce, Mercedes și-a schimbat oare logoul de identificare ? Sau orice altă marcă auto ?

 


Re: Discutii diverse Dragos31

În toate țările civilizate din lume (si chiar în multe orașe civilizate din tara) stațiile sunt semnalizate modern, cu indicatoare mari (care pot fi citite cu usurinta), panouri electronice, etc ...

Ai posibilitatea de a cumpara călătorii de la automat, există refugii cu bancuta care te feresc de vremea rea.

Numai în București (ca de altfel în aproape toată țara - cu excepția Cluj-Napoca, Brașov, Timișoara, etc) nu există astfel de tehnologii.

 


Re: Discutii diverse orex

Pai daca au tinut mortis, ca unicul sistem de taxare, sa fie doar cardul si ”automatele” sunt amplasate doar in 6 locatii, in tot Bucurestiul ce sa-i faci?!
http://stbsa.ro/automate.php
Cat priveste informarea electronica cu panouri de afisaj dedicate, au fost pe linia 41 si au functionat o perioada, dar in rest...liniste! Capitala de nivel european! :no:
PS
1. S-au gandit autoritatile locale cum sa faciliteze accesul persoanelor cu dizabilitati, pe anume artere, in tramvaie cu podea joasa?! Nu! Spre exemplu bd. Pache Protopopescu cel care-mi vine la indemana acum. Altii au gasit solutia, recte si cei de la Viena! ;)
2. Acum hai sa fim realisti. Ne intereseaza de cat timp a plecat metroul din statie sau cand o sa vina urmatorul?!

 


Re: Discutii diverse andrei11

Dragos31, n-ai înțeles nimic nici din fotografia postată de mine, nici din ce ți-am scris.
Apropo, foto e de pe Facebook - Bucureștiul de Altădată.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" messe

orex wrote:
@messe
Crezi ca am evocat aiurea cpt. Zaganescu? Nu stiu ce era acolo? În zona in care am vazut singurele tramvaie bidirectionale, imediat dupa 1990, aveam....rude!  Era linia 32... si am retinut-o ca si traseu de capat intrucat era ceva INEDIT ;)

Vezi ca tramvaiul 32 n-a mai intors in Regie decand s-a inchis circulatia la Piata Unirii datorita lucrarilor la Centrul Civic, il confunzi cu 32-ul bidirectional care avea traseul actual. Linia 32 care intorcea la Pascal Cristian NU A AVUT NICIODATA BIDIRECTIONALE. A avut la infiintare EP clasic apoi V3A cu numele de la 29x, erau acele V3A cu table in loc de caseta de linie (acele patrate din partea de fata-sus pe colt care precedau acea caseta dreptunghiulara in care era scris atat numarul liniei cat si traseul liniei), iar usile erau ca la V2A 4001, cel original. Daca vei cauta cu atentie o sa gasesti o fotografie intr-o zi ploioasa cu un tramvai V3A, avand numarul de inventar 300, in zona intersectiei Orhideelor-Giulesti-Plevnei(unde era fosta linie CFR).

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" orex

Poate atunci stii ce era inainte (acum vreo 35-40 de ani) in locatia sediului actual al Politiei Locale S6 ( de langa Lukoil-ul din Regie)! ;)

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" messe

orex wrote:
Poate atunci stii ce era inainte (acum vreo 35-40 de ani) in locatia sediului actual al Politiei Locale S6 ( de langa Luckoil-ul din Regie)! ;)

Policlinica, alta intrebare? Si se scrie Lukoil , nu Luckoil.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" orex

Da, arondata spitalului Municipal!  ;)
Totusi de 108 n-ai vrut sa-mi spui nimic! ;)
Chiar crezi ca nu stiu ca pe actualul areal al fabricii de paine Dambovita s-au edificat mastodontii aia din fier si sticla in care fiinteaza printre altii Bitdefender si Thales?!!

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" messe

Ce sa-ti spun de 108? C-a fost inlocuit de linia de troleibuz 68, multumit? Cred ca ti-am scris atunci cand ti-am scris si de 113 si de capatul comun pe care-l aveau 38 si 78 la Cpt.Grozeanu. Altceva?

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" orex

No, no, no!
De unde pana unde circula! ;)
Sa-mi reamintesti si mie, ca mi-a scapat, cand in zona Regie au circulat troleibuze!
PS
Nu mai cauta....!
Cred ca pot sa te edific. 108 functiona intre Gara Basarab-V Ialomitei! ;)
In rest, daca mai ramane valabila invitatia, fara probleme ma afiliez pentru a-mi impartasi, si mie, ceva din experienta TA!

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" messe

Gresit! Gara de Nord era capatul lui 108, la coloane, nu la Gara Basarab, asta 1, si 2-unde-i Gara Basarab aia scrisa de tine si unde e Regia? Mai erau 3 statii diferenta, adica intersectia cu Plevnei-Giulesti, apoi la fosta F.T.B. (unde tramvaiele faceau stanga catre Pod Grozavesti, adica unde e acel Luckoil-nu Lukoil cum e corect- scris de tine) si apoi era capatul de la Regie. Linia 108 N-A CIRCULAT NICIODATA IN ZONA REGIE CI DOAR DE LA GARA DE NORD IN DRUMUL TABEREI.

P.S.1 : Cand am scris eu ca au circulat troleibuze in Regie? Arata-mi comentariul respectiv, nu numai mie, sa-l vada toti colegii de forum, ca sa ma fac de ras pe aici. Astept cu nerabdare acea postare a mea in care am scris acest lucru, dar da-l cu copy-paste unde apare clar numele meu si unde e scris asa ceva sau da link-ul, chiar sunt curios sa vad cand am scris despre troleibuze in Regie.

P.S.2 : Daca nu gasesti comentariul cu pricina despre troleibuzele din Regie scrise de mine, cred ca ar trebui sa-ti ceri scuze, nu fata de mine, nu ma incalzesc pe mine scuzele tale, ci fata de ceilalti useri prin afirmatiile eronate pe care le scrii si incerci sa le imputi altei persoane.

 


Go to page:  1  ... 7 8 9 10 11 12 13  ... 18
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului în comun din București şi Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use