Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi Ilfov

 

Topic: Întrebari și răspunsuri

1036 posts, 304731 views
 
Go to page:  1  ... 42 43 44 45 46 47 48  ... 74
 
 

📖 Pagination options
Re: Intrebari si raspunsuri Trole

Nu a existat troleibuz pe Mihail Eminescu. Ocolul  a dispărut cu ocazia extinderii bulevardului Dacia prin demolarea parțială a străzii Taras Sevcenco. 1988 ar trebui să fie anul corect.

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Intrebari si raspunsuri ClaudiuL

Problema era intersectia Popa Nan Matei Voievod. Troleibuzele care virau dreapta pe Popa Nan (84,92) aveau probleme daca erau troleibuze la semafor din sens contrar. Atunci chiar erau multe. In concluzie a fost o solutie de decongestionare a intersectiei. Interesant, acum nu trec troleibuze pe Popa Nan in ambele directii ?

 


Re: Intrebari si raspunsuri rosetti61

Si de cand pana cand s-a circulat asa pe Popa Nan?

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Intrebari si raspunsuri ClaudiuL

Exista un topic mult mai bine documentat : viewtopic.php?f=18&t=1641 la reteaua de troleibuze din Bucuresti.

 


Re: Intrebari si raspunsuri abc_XC

Am solicitat acum ceva timp companiei ENEL inlaturarea stalpilor din beton abandonati pe Calea Floreasca. In raspunsul primit mi s-a comunicat faptul ca nu pot interveni deoarece acei stalpi sunt in proprietatea RATB.
Stie cineva, daca in trecut, pe Calea Floreasca a circulat tramvai sau troleibuz? Sau am fost mintit frumos? :roll:

 


Re: Intrebari si raspunsuri punmeister

Tata imi spunea ca in trecut trecea tramvaiul 5...

 


Re: Intrebari si raspunsuri Robert24

Tramvaiul 5 intre 1976 si 1987.

 


Re: Intrebari si raspunsuri chrisu

Da, imi aduc aminte cand eram mic si luam tramvaiul 5 de la M Aurel Vlaicu (acolo avea capatul - vizavi de Mall Promenada) spre Floreasca. O buna perioada de timp, pe podul Floreasca se circula pe un singur fir, cu stafeta.

 


Re: Intrebari si raspunsuri andrei11

Acea linie de pe pod nici macar nu era linie ITB ( RATB ) ci linie CFR, era o linie CFR acolo, habar nu am de unde venea si incotro se ducea. Evident cand au mutat tramvaiele pe ea nu mai circula nici un tren pe acolo. Intr-o parte am impresia ca avea conexiune cu reteaua in apropierea garii Baneasa, dar nu stiu pe unde ajungea acolo, posibil sa ma insel.

 


Re: Intrebari si raspunsuri chrisu

Am copilarit in Aviatiei. Era o sina de tren care venea de la Gara Baneasa (defapt incepea dupa Pod Baneasa, in spatele fostei fabrici de paine), intra in fabrica de ciment (paralel cu Str. Avionului) dupa care continua pe Barbu Vacarescu pana aproape de Dimitrie Pompeiu. Nu stiu daca ar fi avut o legatura cu cea de pe pod Floreasca, dar la capitolul sine de tren prin zona aia este singura pe care mi-o amintesc :)
(Probabil ca era ramasa de pe vremea Garii Herastrau)

 


Re: Intrebari si raspunsuri punmeister

Linia aia de tren lega fabrica de paine Baneasa de o fabrica din Lizeanu.

 


  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Intrebari si raspunsuri ClaudiuL

si traversa Bucurestiul pe directia Colentina Gara Obor Pantelimon Muncii.

O precizare : Nu a fost cale ferata pe podul Floreasca (calea Floreasca). A fost pe podul de pe Barbu Vacarescu.

 


Re: Intrebari si raspunsuri andrei11

Corect. ^^^. Oricum << la paleta >> s-a circulat pe Barbu Vacarescu si nu pe Floreasca.

 



Go to page:  1  ... 42 43 44 45 46 47 48  ... 74
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului în comun din București şi Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2278 forum members have written 420666 posts in 5242 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use