Topic: Întrebari și răspunsuri
1036 posts, 304710 views
📖 Pagination options
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
shoppy
Aaa, tin minte 518, mergeam cu el in 89 pe Clabucet - Romana, era bun ca oprea la semnal, noi fiind cam la mijloc intre Chibrit si Ciuperca doar ieseam in bulevard, si copil fiind stateam in TV langa sofer pe capota calda a motorului.
Aaa, tin minte 518, mergeam cu el in 89 pe Clabucet - Romana, era bun ca oprea la semnal, noi fiind cam la mijloc intre Chibrit si Ciuperca doar ieseam in bulevard, si copil fiind stateam in TV langa sofer pe capota calda a motorului.
- 1689
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
1689
A existat si 515 - Dumitru Petrescu - Tineretului - Cantemir - 1848 - Universitate. De acolo, nu mai tin minte exact, parca o lua pe Calea Victoriei si cobora pe linga Biserica Kretzulescu cu capat la Sala Palatului iar intoarcerea o facea pe Stirbei Voda - Rosetti...
Cu maxi-taxi-urile, intr-adevar, era o adevarata loterie. Traseele se modificau si desfiintau aproape in fiecare zi...
A existat si 515 - Dumitru Petrescu - Tineretului - Cantemir - 1848 - Universitate. De acolo, nu mai tin minte exact, parca o lua pe Calea Victoriei si cobora pe linga Biserica Kretzulescu cu capat la Sala Palatului iar intoarcerea o facea pe Stirbei Voda - Rosetti...
Cu maxi-taxi-urile, intr-adevar, era o adevarata loterie. Traseele se modificau si desfiintau aproape in fiecare zi...
- misterr
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
misterr
Da, eu mergeam cu 515 de la un capăt la altul, din Berceni ajungea la Universitate, făcea stînga prin fața Universității, apoi dreapta pe Academiei, iar stînga pe Ion Cîmpineanu, intersecta calea Victoriei, cobora pe la Union și ajungea la Piața Palatului. Stăteam mereu lîngă șofer, pe motorul fierbinte, să văd cum conduce, mai povestea una-alta... Cinci lei era biletul.
Da, eu mergeam cu 515 de la un capăt la altul, din Berceni ajungea la Universitate, făcea stînga prin fața Universității, apoi dreapta pe Academiei, iar stînga pe Ion Cîmpineanu, intersecta calea Victoriei, cobora pe la Union și ajungea la Piața Palatului. Stăteam mereu lîngă șofer, pe motorul fierbinte, să văd cum conduce, mai povestea una-alta... Cinci lei era biletul.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
rosetti61
Linia 518 de care vorbeam a existat doar pentru cateva luni in 1983, pe relatia Clabucet-Romana era si linia 508 care mergea pana la Laromet.
Cum intorcea 515 la Piata Palatului, facea inconjurul palatului? La un moment dat nu mai ajungea decat pana la Universitate prin 1989. In vremurile lui bune de la Unirii o lua pe splai si apoi prin Calea Victoriei in ambele sensuri.
Mai erau unele linii carora li se schimba traseul mereu
509 care era clasic Romana - 1 Mai - Pajura si-au batut joc de el si i-au facut traseul Mezes - Pajura - hotel Parc - Piata Scanteii - Dorobanti - Piata Romana; desfiintat ca nu mai avea cerere renaste pe un nou si monstruos traseu Piata Rosetti - Universitate - Piata Romana - Dacia - Colentina - Fundeni - Bd. Muncii.
506 Romana - Unirii - bd. 1 Decembrie 1918, transformat in Piata Crangasi - Romana - Lacul Tei.
510 Piata Romana - Foisorul de Foc - Piata Minis/ bd. Ion Sulea-Cosmonautilor desfiintat si reaparut pe traseui Piata Kogalniceanu - Piata Unirii - CET Sud Vitan nu pentru mult timp. I se gaseste alt traseu de la cart. 16 Februarie la Clabucet via Gara de Nord "Caricatura" a fost corectata si reorientat de la gara spre Foisorul de Foc si scurtat la intersectia Mosilor cu Eminescu
516 care mergea inainte pe traseul lui 305 la Piata Scanteii a ajuns pe traseul cart. Ghencea - Petre Ispirescu (sau Sebastian?) - Cosbuc - Marasesti- Dimitrie Cantemir - bd. 1848 - Piat Rosetti.
517 "linia cuminte" de aeroport Unirii - Romana - Kiseleff - Aeroportul Baneasa a ajuns sa capuseze linia 139, numai ca de la Zetarilor mergea mai departe pana la Piata Resita - nu stiu cat a stat pe traseul asta.
Alt traseu notoriu a fost 528 initial pe traseul Piata Kogalniceanu - Universitate - Romana - Dorobanti - Floreasca - Fca de Glucoza - Dimitrie Pompei - Pipera (Intreprinderea Electronica Industriala), apoi tot din Pipera dat prin Petricani - colentina - Ziduri Mosi - Pantelimon - Socului - Salajan - Piata Titan/bd 1 decembrie 1918.
Si sa nu uitam liniile de maxi-taxi care desrveau agentiile Tarom si aeroporturile - 529 str. Brezoianu (Tarom extern) - aeroportul Otopeni si 530 Piata Amzei (Tarom Mendeleev intern) - incinta aeroportului Banceasa.
Linia 518 de care vorbeam a existat doar pentru cateva luni in 1983, pe relatia Clabucet-Romana era si linia 508 care mergea pana la Laromet.
Cum intorcea 515 la Piata Palatului, facea inconjurul palatului? La un moment dat nu mai ajungea decat pana la Universitate prin 1989. In vremurile lui bune de la Unirii o lua pe splai si apoi prin Calea Victoriei in ambele sensuri.
Mai erau unele linii carora li se schimba traseul mereu
509 care era clasic Romana - 1 Mai - Pajura si-au batut joc de el si i-au facut traseul Mezes - Pajura - hotel Parc - Piata Scanteii - Dorobanti - Piata Romana; desfiintat ca nu mai avea cerere renaste pe un nou si monstruos traseu Piata Rosetti - Universitate - Piata Romana - Dacia - Colentina - Fundeni - Bd. Muncii.
506 Romana - Unirii - bd. 1 Decembrie 1918, transformat in Piata Crangasi - Romana - Lacul Tei.
510 Piata Romana - Foisorul de Foc - Piata Minis/ bd. Ion Sulea-Cosmonautilor desfiintat si reaparut pe traseui Piata Kogalniceanu - Piata Unirii - CET Sud Vitan nu pentru mult timp. I se gaseste alt traseu de la cart. 16 Februarie la Clabucet via Gara de Nord "Caricatura" a fost corectata si reorientat de la gara spre Foisorul de Foc si scurtat la intersectia Mosilor cu Eminescu
516 care mergea inainte pe traseul lui 305 la Piata Scanteii a ajuns pe traseul cart. Ghencea - Petre Ispirescu (sau Sebastian?) - Cosbuc - Marasesti- Dimitrie Cantemir - bd. 1848 - Piat Rosetti.
517 "linia cuminte" de aeroport Unirii - Romana - Kiseleff - Aeroportul Baneasa a ajuns sa capuseze linia 139, numai ca de la Zetarilor mergea mai departe pana la Piata Resita - nu stiu cat a stat pe traseul asta.
Alt traseu notoriu a fost 528 initial pe traseul Piata Kogalniceanu - Universitate - Romana - Dorobanti - Floreasca - Fca de Glucoza - Dimitrie Pompei - Pipera (Intreprinderea Electronica Industriala), apoi tot din Pipera dat prin Petricani - colentina - Ziduri Mosi - Pantelimon - Socului - Salajan - Piata Titan/bd 1 decembrie 1918.
Si sa nu uitam liniile de maxi-taxi care desrveau agentiile Tarom si aeroporturile - 529 str. Brezoianu (Tarom extern) - aeroportul Otopeni si 530 Piata Amzei (Tarom Mendeleev intern) - incinta aeroportului Banceasa.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
misterr
https://www.google.ro/maps/place/Strada+Ion+Câmpineanu+27,+București+010034/@44.4378943,26.0948408,3a,75y,227.04h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sxSrBUeCg8YTqqpb8g_Aofg!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x40b1ff44437af1e7:0x6f2c3995bb528ab7!8m2!3d44.4377138!4d26.0945146
Am pus așa link-ul pentru că forumul nu îl ia cum trebuie, nu știu de ce.
rosetti61 wrote:Am zis, cobora pe Ion Cîmpineanu (pe lîngă Union) și acolo avea capătul, întorcea și staționa în față la Romfilatelia, adică aici:
Cum intorcea 515 la Piata Palatului, facea inconjurul palatului?
https://www.google.ro/maps/place/Strada+Ion+Câmpineanu+27,+București+010034/@44.4378943,26.0948408,3a,75y,227.04h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sxSrBUeCg8YTqqpb8g_Aofg!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x40b1ff44437af1e7:0x6f2c3995bb528ab7!8m2!3d44.4377138!4d26.0945146
Am pus așa link-ul pentru că forumul nu îl ia cum trebuie, nu știu de ce.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
alchimistul
Stiu ca in anii '80 si '90 era si linia 502, pe Drumul Gazarului - Giurgiului - Tineretului - Universitate, dar niciodata nu am stiut exact capetele de linie. Sa fi intors cumva la piata Resita?
516 trecea si pe Margeanului in anii '80, dar, la fel, habar nu am care ii erau capetele de linie.
La inceputul anilor 2000 a existat si 504, intre Margeanului (aproximativ intersectia cu Alexandriei) si Cora Pantelimon. Nu imi este clar daca o lua pe la Razoare- Eroilor sau pe 13 Septembrie - piata Operei, dar iesea la Universitate si de acolo pe Carol - Pache - Iancului - Pantelimon
Stiu ca in anii '80 si '90 era si linia 502, pe Drumul Gazarului - Giurgiului - Tineretului - Universitate, dar niciodata nu am stiut exact capetele de linie. Sa fi intors cumva la piata Resita?
516 trecea si pe Margeanului in anii '80, dar, la fel, habar nu am care ii erau capetele de linie.
La inceputul anilor 2000 a existat si 504, intre Margeanului (aproximativ intersectia cu Alexandriei) si Cora Pantelimon. Nu imi este clar daca o lua pe la Razoare- Eroilor sau pe 13 Septembrie - piata Operei, dar iesea la Universitate si de acolo pe Carol - Pache - Iancului - Pantelimon
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
rosetti61
502 era Resita - Universitate apoi prelungit la Romana; a fost o linie lasata in pace pe traseul ei si nu zapacita ca alte linii prin tot orasul (pe Straja circula in ambele sensuri?). In anii de apogeu capitalist se termina pe undeva in Chitila.
504 privat mergea pe 13 Septembrie si pe Staicovici sa iasa la Opera.
A prins careva linia de maxi taxi 530 de la Ateneu pana in parcul Herastrau, la restaurant? A tinut putin, apare in ghidul ITB 1984 la liniile de agrement.
502 era Resita - Universitate apoi prelungit la Romana; a fost o linie lasata in pace pe traseul ei si nu zapacita ca alte linii prin tot orasul (pe Straja circula in ambele sensuri?). In anii de apogeu capitalist se termina pe undeva in Chitila.
504 privat mergea pe 13 Septembrie si pe Staicovici sa iasa la Opera.
A prins careva linia de maxi taxi 530 de la Ateneu pana in parcul Herastrau, la restaurant? A tinut putin, apare in ghidul ITB 1984 la liniile de agrement.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
Costin
502 cel putin in 2001 - 2002 circula mai departe de "Piata Chibrit". Si da, era in ambele sensuri pe Straja.
502 cel putin in 2001 - 2002 circula mai departe de "Piata Chibrit". Si da, era in ambele sensuri pe Straja.
- alchimistul
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
andrei11
Tramvaiul 5 / 16 pe Str Speranței venind dinspre Piața Rosetti spre Floreasca / Pipera.
Tramvaiul 5 / 16 pe Str Speranței venind dinspre Piața Rosetti spre Floreasca / Pipera.
Speranței.jpg (157.25 KB; downloaded 4310 times)
3.jpg (19.93 KB; downloaded 4308 times)
- GPS
-
Posted:
-
- 1689
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
1689
Eu il tin minte stationind - prin ‘86 - exact pe breteaua de legatura intre Cimpineanu si Stirbei Voda.
rosetti61 wrote:
Cum intorcea 515 la Piata Palatului, facea inconjurul palatului?
Eu il tin minte stationind - prin ‘86 - exact pe breteaua de legatura intre Cimpineanu si Stirbei Voda.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
misterr
Da, parcă a fost și acolo la un moment dat.
Eu eram la liceu (Colegiul Național Sf. Sava) între 1985-1989, la doi pași de acolo.
Da, parcă a fost și acolo la un moment dat.
Eu eram la liceu (Colegiul Național Sf. Sava) între 1985-1989, la doi pași de acolo.
- WAYNEN
-
Posted:
-
Re: Întrebari și răspunsuri
WAYNEN
Salutare!Am și eu o întrebare. Știu că în anii 90 s-a construit linia de tramvai pe Bulevardul 1 Decembrie 1918,ca să asigure devierea tramvaielor în zona unde se lucra la extinderea magistralei 3 de metrou.De ce nu au construit linia pe Bulevardul Nicolae Grigorescu între Bulevardul Basarabia și Piața Titan ? Bulevardul Nicolae Grigorescu este artera principală pe axa nord-sud în cartierul Titan plus că pe ea se află stația de metrou "Titan" și astfel s-ar fi creat o corespondență rapidă și facilă între tramvai și metrou.
Salutare!Am și eu o întrebare. Știu că în anii 90 s-a construit linia de tramvai pe Bulevardul 1 Decembrie 1918,ca să asigure devierea tramvaielor în zona unde se lucra la extinderea magistralei 3 de metrou.De ce nu au construit linia pe Bulevardul Nicolae Grigorescu între Bulevardul Basarabia și Piața Titan ? Bulevardul Nicolae Grigorescu este artera principală pe axa nord-sud în cartierul Titan plus că pe ea se află stația de metrou "Titan" și astfel s-ar fi creat o corespondență rapidă și facilă între tramvai și metrou.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Istoria transportului în comun din București şi Ilfov
•
Choose destination