Topic: Întrebari și răspunsuri
1042 posts, 306137 views
📖 Pagination options
- Trole
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
Trole
Nu a existat troleibuz pe Mihail Eminescu. Ocolul a dispărut cu ocazia extinderii bulevardului Dacia prin demolarea parțială a străzii Taras Sevcenco. 1988 ar trebui să fie anul corect.
Nu a existat troleibuz pe Mihail Eminescu. Ocolul a dispărut cu ocazia extinderii bulevardului Dacia prin demolarea parțială a străzii Taras Sevcenco. 1988 ar trebui să fie anul corect.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
ClaudiuL
Problema era intersectia Popa Nan Matei Voievod. Troleibuzele care virau dreapta pe Popa Nan (84,92) aveau probleme daca erau troleibuze la semafor din sens contrar. Atunci chiar erau multe. In concluzie a fost o solutie de decongestionare a intersectiei. Interesant, acum nu trec troleibuze pe Popa Nan in ambele directii ?
Problema era intersectia Popa Nan Matei Voievod. Troleibuzele care virau dreapta pe Popa Nan (84,92) aveau probleme daca erau troleibuze la semafor din sens contrar. Atunci chiar erau multe. In concluzie a fost o solutie de decongestionare a intersectiei. Interesant, acum nu trec troleibuze pe Popa Nan in ambele directii ?
- rosetti61
-
Posted:
-
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
ClaudiuL
Exista un topic mult mai bine documentat : viewtopic.php?f=18&t=1641 la reteaua de troleibuze din Bucuresti.
Exista un topic mult mai bine documentat : viewtopic.php?f=18&t=1641 la reteaua de troleibuze din Bucuresti.
- abc_XC
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
abc_XC
Am solicitat acum ceva timp companiei ENEL inlaturarea stalpilor din beton abandonati pe Calea Floreasca. In raspunsul primit mi s-a comunicat faptul ca nu pot interveni deoarece acei stalpi sunt in proprietatea RATB.
Stie cineva, daca in trecut, pe Calea Floreasca a circulat tramvai sau troleibuz? Sau am fost mintit frumos?
Am solicitat acum ceva timp companiei ENEL inlaturarea stalpilor din beton abandonati pe Calea Floreasca. In raspunsul primit mi s-a comunicat faptul ca nu pot interveni deoarece acei stalpi sunt in proprietatea RATB.
Stie cineva, daca in trecut, pe Calea Floreasca a circulat tramvai sau troleibuz? Sau am fost mintit frumos?
- punmeister
-
Posted:
-
- Robert24
-
Posted:
-
- chrisu
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
chrisu
Da, imi aduc aminte cand eram mic si luam tramvaiul 5 de la M Aurel Vlaicu (acolo avea capatul - vizavi de Mall Promenada) spre Floreasca. O buna perioada de timp, pe podul Floreasca se circula pe un singur fir, cu stafeta.
Da, imi aduc aminte cand eram mic si luam tramvaiul 5 de la M Aurel Vlaicu (acolo avea capatul - vizavi de Mall Promenada) spre Floreasca. O buna perioada de timp, pe podul Floreasca se circula pe un singur fir, cu stafeta.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
andrei11
Acea linie de pe pod nici macar nu era linie ITB ( RATB ) ci linie CFR, era o linie CFR acolo, habar nu am de unde venea si incotro se ducea. Evident cand au mutat tramvaiele pe ea nu mai circula nici un tren pe acolo. Intr-o parte am impresia ca avea conexiune cu reteaua in apropierea garii Baneasa, dar nu stiu pe unde ajungea acolo, posibil sa ma insel.
Acea linie de pe pod nici macar nu era linie ITB ( RATB ) ci linie CFR, era o linie CFR acolo, habar nu am de unde venea si incotro se ducea. Evident cand au mutat tramvaiele pe ea nu mai circula nici un tren pe acolo. Intr-o parte am impresia ca avea conexiune cu reteaua in apropierea garii Baneasa, dar nu stiu pe unde ajungea acolo, posibil sa ma insel.
- chrisu
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
chrisu
Am copilarit in Aviatiei. Era o sina de tren care venea de la Gara Baneasa (defapt incepea dupa Pod Baneasa, in spatele fostei fabrici de paine), intra in fabrica de ciment (paralel cu Str. Avionului) dupa care continua pe Barbu Vacarescu pana aproape de Dimitrie Pompeiu. Nu stiu daca ar fi avut o legatura cu cea de pe pod Floreasca, dar la capitolul sine de tren prin zona aia este singura pe care mi-o amintesc
(Probabil ca era ramasa de pe vremea Garii Herastrau)
Am copilarit in Aviatiei. Era o sina de tren care venea de la Gara Baneasa (defapt incepea dupa Pod Baneasa, in spatele fostei fabrici de paine), intra in fabrica de ciment (paralel cu Str. Avionului) dupa care continua pe Barbu Vacarescu pana aproape de Dimitrie Pompeiu. Nu stiu daca ar fi avut o legatura cu cea de pe pod Floreasca, dar la capitolul sine de tren prin zona aia este singura pe care mi-o amintesc
(Probabil ca era ramasa de pe vremea Garii Herastrau)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
punmeister
Linia aia de tren lega fabrica de paine Baneasa de o fabrica din Lizeanu.
Linia aia de tren lega fabrica de paine Baneasa de o fabrica din Lizeanu.
- ClaudiuL
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
ClaudiuL
si traversa Bucurestiul pe directia Colentina Gara Obor Pantelimon Muncii.
O precizare : Nu a fost cale ferata pe podul Floreasca (calea Floreasca). A fost pe podul de pe Barbu Vacarescu.
si traversa Bucurestiul pe directia Colentina Gara Obor Pantelimon Muncii.
O precizare : Nu a fost cale ferata pe podul Floreasca (calea Floreasca). A fost pe podul de pe Barbu Vacarescu.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
andrei11
Corect. ^^^. Oricum << la paleta >> s-a circulat pe Barbu Vacarescu si nu pe Floreasca.
Corect. ^^^. Oricum << la paleta >> s-a circulat pe Barbu Vacarescu si nu pe Floreasca.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Intrebari si raspunsuri
shoppy
Traseul este marcat pe wikimapia http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.46...6&z=15&m=b .
Traseul este marcat pe wikimapia http://wikimapia.org/#lang=ro&lat=44.46...6&z=15&m=b .
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Istoria transportului în comun din București şi Ilfov
•
Choose destination