Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi Ilfov

 

Topic: Întrebari și răspunsuri

1046 posts, 306443 views
 
Go to page:  1  ... 41 42 43 44 45 46 47  ... 75
 
 

📖 Pagination options
  • ClaudiuL
  • Posted:
  •  

Re: Intrebari si raspunsuri ClaudiuL

Cred ca 74 a fost intrerupt in zona centrala ca urmare a cutremurului din 1977 si nu a mai fost reluat pe traseul complet.

 


Re: Intrebari si raspunsuri rosetti61

74 a fost impartit in doua dupa cutremur  - ramura vest cu capat la Sala Palatului devenita 126 si ramura est Cosmonautilor - Granitul devenita 124.

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Intrebari si raspunsuri GPS

Acel 124 este același cu cel de acum? :?

 


Re: Intrebari si raspunsuri Robert24

312 a aparut foarte subit peste noapte prin 1997, mai mult ca sigur nu in 1998.
Povestea e urmatoarea:
- 313 se prelungeste pana la sf. Vineri fara a suplimenta nr. de autobuze (avea 24 de ture). Intervalul creste de la 2 min la vreo 4. Deja aglomeratia se vedea din primele zile. De intors se intorcea tot pe Splai.
- peste cateva zile, poate max. 2 saptamani apare si 312 pe vechiul traseu al lui 313 pentru a face fata. 313 trece la 6-7 min interval, iar 312 la 2-3 min (cu 18 ture).
- dupa cateva luni 312 trece pe Racovita cu interval de vreo 10 min (5 ture), iar 313 ramane pe Obregia la 2-3 minute, din nou cu 24 ture.
- mai tarziu in 1998, 313 se modifica la intoarcere pe Cantemir. 312 ramane singur pe Splai.
- mult mai tarziu, 312 e prelungit la PDG. Intervalele incep sa devina penibile...

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: Intrebari si raspunsuri GPS

Mulțumesc! :D  Penibile, dar utile azi a venit înainte de 73, si a fost lux, cred ca mergea si AC (dar erau genurile deschise si nu era chiar asa de bine, oricum mai bine decât in Ikarus-uri) afișajul interior, display-ul din salon erau si ele funcționale; totul ca la carte! :mrgreen:

 


Re: Intrebari si raspunsuri rosetti61

GPS wrote:
Acel 124 este același cu cel de acum? :?


Nu. Vechiul 124 functiona pe traseul Granitul - sos Pantelimon - sos. Iancului - bd. Republicii - str Iancu Cavaler de Flondor - str. Traian - str M. Eminescu - str, Polona - str. Eremia Grigorescu - Piata Cosmonautllor cu intoarcere prin cal. Dorobanti si bd. Dacia. De prin 84-85 circula in ambele sensuri pe bd Dacia pana la Piata Romana si este desfiintat in 1986.

 


Re: Intrebari si raspunsuri bogdan71

rosetti61 wrote:
Nu. Vechiul 124 ... este desfiintat in 1986.


 La pachet cu vechiul 124 dispare și linia 140 Barajul Dunării - Piața Cosmonauților. La scurt timp, în locul lui 140 apare linia de troleibuz 79, cu traseul actual.
Linia 79 nu exista în decembrie 1985 (la Polizu, unde îl așteptam pe 86 spre Vatră, mai opreau 74, 87, 94, 95 și 97). Cred că 79 a apărut în februarie 1986.

 Cât despre 74 cel lung, nu cred să fi rezistat până în 1977. Rațiunea sa de a mai fi după sistematizarea Șos. Pantelimon și prelungirea lui 13 la Granitul era inexistentă. 124 pe de altă parte nu exista la 31.12.1975, a apărut probabil în 1976 sau 1977. Într-o listă a liniilor de autobuz ITB la data de 31.12.1975, am doar 74 barat, cel între Militari și Piața Kogălniceanu.

 


Re: Intrebari si raspunsuri Robert24

140 cu siguranta mai era in 1989. Cred ca in 1990 a fost desfiintat.

 


Re: Intrebari si raspunsuri drbm

bogdan71 wrote:
rosetti61 wrote:
Nu. Vechiul 124 ... este desfiintat in 1986.


 La pachet cu vechiul 124 dispare și linia 140 Barajul Dunării - Piața Cosmonauților. La scurt timp, în locul lui 140 apare linia de troleibuz 79, cu traseul actual.
Linia 79 nu exista în decembrie 1985 (la Polizu, unde îl așteptam pe 86 spre Vatră, mai opreau 74, 87, 94, 95 și 97). Cred că 79 a apărut în februarie 1986.

 Cât despre 74 cel lung, nu cred să fi rezistat până în 1977. Rațiunea sa de a mai fi după sistematizarea Șos. Pantelimon și prelungirea lui 13 la Granitul era inexistentă. 124 pe de altă parte nu exista la 31.12.1975, a apărut probabil în 1976 sau 1977. Într-o listă a liniilor de autobuz ITB la data de 31.12.1975, am doar 74 barat, cel între Militari și Piața Kogălniceanu.


74 lung a existat până la 04.03.1977, când a picat blocul Scala și traseul spre Magheru a fost întrerupt. Prin vara lui 1977 a apărut 124, cu traiect prin Vatra Luminoasă. Odată cu reluarea normala a functionarii liniei 89 de troleibuz, la câteva luni bune de la cutremur, in Vatra Luminoasă apare un autobuz 122R, ulterior 322, iar 124 se mută prin Iancului. Cred că povestea se întâmplă în 1978.

 


Re: Intrebari si raspunsuri rosetti61

Troleibuzul 79 a aparut la scurt timp de la inceperea lucrarilor la Pasajul Muncii, in locul autobuzului 179, prin 1984-1985. in februarie 1986 a aparut "buchetul" de linii 67, 69, 71 care legau Drumul Taberei de gara/centru si 70 pe traseul Parvan - Muncii; se circula pe strada Austrului la ducere, de ce si de cand, era alta modificare fata de cea temporara de dupa 1977?

 


Re: Intrebari si raspunsuri nokia2110

Da, chiar aşa, până când s-a circulat pe Austrului. Iar de pe Austrului cum ajungeau troleibuzele pe Popa Nan?

 


Re: Intrebari si raspunsuri andrei11

Pe Ţepeş Vodă. Iţi spun sigur pentru ca le-am prins. Chiar multa vreme.

 


Re: Intrebari si raspunsuri nokia2110

Şi de ce nu mai sunt stâlpii pe acolo?

 


Re: Intrebari si raspunsuri rosetti61

andrei11 wrote:
Pe Ţepeş Vodă. Iţi spun sigur pentru ca le-am prins. Chiar multa vreme.


In ce perioada s-a circulat pe acolo? Hartile ITB-ului din 82-84 prezinta adevarul sau nu (circula numai pe Popa Nan)? Ne mutam la Piata Galati unde si acolo e o situatie curioasa, figurata mai ales pe hartile turistice ale Publiturismului - a existat asa ceva in realitate? Daca nu a fost asa ceva, cand s-a terminat totusi cu ocolul prin Luminei (pe Bucurestii vechi si noi se vehiculeaza anul 1988)?
Rotocolul de pe harta este intoarcerea lui 97 pe Dimitrie Orbescu (la scara hartii da impresia ca are bucla in intersectia Icoanei/Dacia/Alecu Russo); bucla a fost infiintata pentru intoarcerea termporara a lui 82 dupa cutremurul din 1977.
galati mihai eminescu.jpg (94.49 KB; downloaded 3217 times)

 


Go to page:  1  ... 41 42 43 44 45 46 47  ... 75
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului în comun din București şi Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2284 forum members have written 420993 posts in 5244 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use