Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi Ilfov

 

Topic: Hărți, pliante și traseele de transport în comun

172 posts, 79002 views
 
Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
 
 

📖 Pagination options
Re: Vechi trasee ITB 1689

Costin wrote:
In 1930 linia mergea pe Lanariei - Candiano popescu - Constantin Istrati. O sa pun si harta intreaga pe forum imediat, dar probabil altundeva.
LE: aici: viewtopic.php?f=19&t=2621&p=283841#p283841


Foarte interesanta si utila aceasta harta.

Inseamna ca linia ferata si tramvaiul coexistau pe Constantin Istrate, dar cele doua linii de cale ferata (spre Linariei / Lemetru si de la Filaret la Uzina de Gaz (eu o stiu ca Uzina Electrica)) erau separate.

Sau doar harta este relativ exacta, si cele doua linii de cale ferata erau interconectate.

Poate ne ajuta ClaudiuBadita cu istoria retelei feroviare in zona...[/quote]

O harta din 192x (de altfel extrem de interesanta - multumiri celor de la "Bucurestii vechi si noi" pentru munca migaloasa de reconstruire a istoriei !! ), arata linia de tren coborind pe Constantin Istrate, dar oprindu-se la Uzina de Gaz. Si - din ce inteleg - fara tramvai pe Cutitul de Argint !

Bucla pare sa fi fost la Chirigiu, cu intoarcere pe Sos Viilor inapoi spre Cosbuc.

 


Re: Vechi trasee ITB andrei11

Anul 1892
10-9-2018 7-26-06 PM.jpg (206.09 KB; downloaded 5878 times)

 


Re: Vechi trasee ITB nokia2110

Prima linie de tramvai din Bucureşti era Obor - Gara de Nord sau Obor - P-ţa Victoriei?
Cred că liniile alea din 1892 sunt doar o parte.

 


Re: Pliante si harti cu orasul si transportul in comun nokia2110

Deţin ceva vechi ghidur şi hărţi  :)

 


Re: Pliante si harti cu orasul si transportul in comun Robert24

Costin wrote:
Harta Bucurestiului din 1930,


Nu este din 1930. E mai tarziu.
Ma uit cand ajung acasa sa va spun exact.
Am facut cronologia anilor 30 cu o probabilitate de peste 95% asa ca stiu cu aproximatie de +/- 1 an anul exact.

 


Re: Vechi trasee ITB Robert24

Cele din 1892 sunt liniile "tramvaiului nou" alaturi de cele ale "tramvaiului vechi". Erau intr-adevar 3 vechi si 2 noi.
Prima linie a fost initial de la Bariera Mogosoaiei (Piata Victoriei ) / Gara de Nord pana la Pta Sf Gheorghe, ulterior prelungita la Bariera Mosilor (intersectia Mosilor cu Mihai Bravu)

 


Re: Pliante si harti cu orasul si transportul in comun rosetti61

E situatia de la 1 ianuarie 1940, peste tot e creditata 1938 sau 1939. Oricum e cu greseli (pe la Sf Vineri e trecut 7 care nu mai are ce cauta pe acolo din 1939*. 4 a aparut prin scindarea lui 5 care era prea lung din Floreasca pana la Lupeasca (Ghencea de azi), linia prelungita in toamna lui 1939 si cu probleme mari din cauza barierei de la Dealul Spirii.
* a urmat traseul prin Cauzasi si Traian ca urmare a faptului ca 16 nu mai e inelar si merge inainte pe Dudesti pana la Dristor.

 


Re: Pliante si harti cu orasul si transportul in comun Robert24

Exact. Este ianuarie 1940.
Multumesc rosetti61 pentru completari.

 


Re: Pliante si harti cu orasul si transportul in comun Andrei98

Cand dau click pe harta imi apare mesajul "Imaginea nu poate fi afisata deoarece contine erori".

 




Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun 1689

andrei11 wrote:
[...]. La Aeroportul Băneasa oricum aveau capătul 2 trasee de troleibuze, unul venind din Cartierul Berceni ( 81 ) iar celălalt venind de la Gara de Nord.
[...]

Totusi, nu era 82 de la Sura Mare la Aeroport ?

 



Re: Hărți, pliante și traseele de transport în comun andrei11

Nu știu anul...
52880617_2094450813979760_4534804896943177728_n.jpg (120.22 KB; downloaded 5189 times)

 


Go to page:  1  ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria transportului în comun din București şi Ilfov  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420555 posts in 5240 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use