Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de troleibuz din București

 

Topic: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB

264 posts, 118187 views
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB 1689

Nu cred ca se pot folosi troleibuze fara autonomie pe un traseu care sa traverseze Pta. Unirii. Cel putin pe segmentul Budapesta - Inter nu exista posibilitatea de a instala linie de contact (sau ar fi extrem de ineficient - am detaliat mai demult de ce...).

 


Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB bercenicity

Limita de inaltime in Pasajul Unirii este 3,5m
Un Irisbus Citelis are 3,545m cu captatorii trasi.

Altele:
VanHool 3683mm
Skoda 26-28TR (Trollino) 3450mm
Skoda 30-31TR (SOR) 3400mm
Skoda 35TR (Iveco Urbanway) 3556mm
Solaris Trollino 3300mm-3450mm (in functie de generatie)
Hess Swisstrolley 19 3500mm


Deci s-ar putea prin pasaj cu autonomie, daca se vrea.

 


Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB Trole

Eu cred că e o problemă falsă cea cu Pasajul Unirii. Pentru că, de fapt, nici măcar 381 nu ar avea ce să caute pe acolo. Transportul în comun trebuie să fie prezent în zona Unirii, nu să o evite... Dar propun continuarea discuției la trasee, pentru că aici ar fi un off-topic imens.

 


Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB linia 69

Intreb :  
La capatul de la Baicului se poate monta inca un fir (firul 2) pentru a putea trece mai usor troleibuzele (69, 85) fara sa fie nevoiti soferii sa tina troleele cu mana ca sa treaca troleibuzul din spate ? Sau nu e cazul ? Nu cred ca mereu se pleaca in ordinea in care se vine.  
La Valea Argesului practica manevra asta soferii troleibuzelor liniei 69, cand apare unul al liniei 90.
Noroc ca 90 are un interval lejer ... si nu incurca prea tare, dar ma gandesc ca pentru soferi ar fi mai comod.

 


Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB barbuandrei

Ar fi necesar montarea unui al doilea fir. De multe ori, un sofer trebuie sa se deplaseze in spatele troleibuzului, chiar si de 3-4 ori in 10 minute.

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB alliens

Poate ar fi mai simplu sa lase jos captatorii cat sta la capat decat sa faca ture

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB barbuandrei

Acest lucru nu se poate. Nu doar pentru ca ramai fara caldura, dar si din cauza ca trebuie sa avansezi constant, la plecarea fiecarui troleibuz aflat in fata.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB V2A

Pe Str. Vatra Luminoasă au fost montați câțiva stâlpi noi din beton pentru susținerea rețelei de troleibuz, începând cam din dreptul Școlii 49 și mergând spre Bd. Pierre de Coubertin. Stâlpii vechi sunt într-o stare avansată de degradare, unii fiind întăriți la bază cu un brâu din beton.

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB georgica2704

Am observat azi că intre stațiile Drumul Taberei 98 si Aleea Vlăsiei a fost montată o nouă  rețea pentru trolebuze pe amplasament anterior șantierului M5. Deocamdată este închisa cu balize . Din câte am observat toate elementele de rețea sunt noi.

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB barbuandrei

Urmeaza sa fie data in folosinta.

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB alexxd_31

Pe Vatra Luminoasa in dreptul Scolii 49 au fost inlocuite unele elemente ale retelei (pe directia catre stadion) . Am observat ca pentru a face dreapta catre depou soferii nu foloseau macazul, schimbarea facandu-se manual.
tmp-cam-117268870.jpg (1.02 MB; downloaded 4817 times)
tmp-cam-864944139.jpg (1008.26 KB; downloaded 4822 times)

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB ByOnu

O fotografie de pe Dimitrie Cantemir. Foarte interesanta reteaua in sine care pare mult peste sistemul actual de console inca utilizat de STB. Cum de n-a rezistat oare solutia tehnica, foarte asemanatoare, de altfel, cu reteaua modernizata dupa 2000?
12006643_1931203587103774_2869905458751222267_o.jpg (705.36 KB; downloaded 4432 times)

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB 1689

Un astfel de sistem de console se preteaza atunci cind sint segmente lungi si relativ drepte.
Odata cu inceperea lucrarilor la magistrala 2, atit la Sincai, cit si dupa Budapesta traseul troleibuzului a inceput sa serpuiasca pe linga organizarile de santier, ceea ce nu se mai putea face decit cu "clasicele" console fixe.
De altfel, cred ca renuntarea la sistemul acesta de console (de altfel extrem de elegante si eficiente) a avut de aface si cu introducerea DAC-urilor 117E. Captatorii - instalati pe remorca - aveau balans mult mai mare decit la vechile DAC Romania 112E. In plus, 117E-urile erau capabile sa ruleze cu o viteza mai mare. Consola fixa e mult mai toleranta la balansul captatorilor, ne permitind ca firul sa intre in oscilatie.
O varianta oarecum imbunatatita a acestui sistem de console a supravietuit pe Dtru Petrescu (Turnu Magurele) intre Metalurgiei si Emil Racovita si pe Emil Racovita.

 


Re: Discuții despre rețeaua de troleibuz a STB Trole

1689 wrote:
Consola fixa e mult mai toleranta la balansul captatorilor, ne permitind ca firul sa intre in oscilatie.

Exact aici e paradoxul. Consola fixă implică un punct de inflexiune. Exact ce nu îi place firului de cupru. Astfel că pentru a preveni fracturarea firului acesta era peticit prin înlocuiri punctuale exact pe zona clemelor de prindere. În plus, succesiunea de puncte fixe și zone nerigide poate conduce la un efect rezonant, care să amplifice oscilațiile.
Cred că renunțarea la sistemul cu pendule a avut ca baza exact concepția statică de încastrare, ce nu ține cont de aspectele dinamice. Dacă soluția consolelor fixe ar fi mai bună, majoritatea rețelelor de troleibuz din lume ar fi construite așa, însă nu este cazul.

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de troleibuz din București  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use