Pagina 5 din 5

Re: Zona Kogălniceanu - Opera - Eroilor - Cotroceni

MesajScris: Sâm, 26 Dec 2015, 20:44
de Victor92
Le-au schimbat de aproape 2 saptamani...

Re: Zona Kogălniceanu - Opera - Eroilor - Cotroceni

MesajScris: Vin, 21 Oct 2016, 18:51
de Trole
Urmare a lucrărilor la centrala de ventilaíe situată la începutul rampei de pe str. Dr. Dumitru Bagdasar, rețeaua de troleibuz a fost demontată complet de pe această stradă, începând de la intersecția cu Bd. Profesor Dr. Gheorghe Marinescu. Puțin mai spre Podul Eroilor, macazul aflat în conservare, la intersecția str. Dr. Carol Davila cu Bd. Eroilor, se prezintă într-o stare bună. ;)

Re: Zona Kogălniceanu - Opera - Eroilor - Cotroceni

MesajScris: Vin, 09 Iun 2017, 00:06
de rosetti61
Martie-aprilie 1987, foto Petrus Mihai Iliescu
1. La Facultatea de Medicina, bulevardul se numea Petru Groza - se observa pe partea dreapta console fara fir iar pe partea cu facultatea fir dublu (inainte/la dreapta pe Carol Davila spre Cotroceni si stanga pe Davila, acum de serviciu vechea intoarcere folosita de 98); consolele probabil au ramas de la devierea lui 85 in urma unor lucrari edilitare pe calea Plevnei (in anul 1985, cand a fost pusa reteaua pe str. Stirbei Voda). Strada pare necirculata, plina de praf.
2. Bucla de la Hasdeu, pentru liniile 91 si 96.
3. Troleibuzul 84 la Eroilor.

Re: Zona Kogălniceanu - Opera - Eroilor - Cotroceni

MesajScris: Vin, 09 Iun 2017, 07:41
de Victor92
Foarte faine pozele :D

Presimt ca "depanarea" a supravietuit si in cotidian
:lol: :popa:

Re: Zona Kogălniceanu - Opera - Eroilor - Cotroceni

MesajScris: Mie, 15 Mai 2019, 22:27
de Tom
Pe Eroii Sanitari, consolele acelea au supraviețuit anilor '90, până la (sau foarte aproape de) introducerea liniei 61. Îmi amintesc într'adevăr că erau console doar pe partea cu facultatea de medicină, iar ce mai supraviețuise din rețea era demontată, dar firele erau unul lângă altul și prinse cumva de consolă. Nu rețin până unde se mai întindea această rețea, dar nu cred că ajungea la capătul celălalt al străzii. Consolele au fost demontate cu puțin timp înainte de instalarea rețelei pentru linia 61. Din ce îmi amintesc, consolele erau ceva mai scurte decât cele "normale" chiar și pentru vremea aceea.
Deși e o zonă mai departe, doar adiacentă zonei Cotroceni, în zona situată între Leu și Apaca (sper că mai știți ce era), pe partea stației de metrou, mai existau câteva console și ceva resturi de rețea. Una dintre ele era foarte scurtă, nu știu dacă așa era origială sau a fost scurtată ulterior. O parte din console au fost refolosite la instalarea rețelei troleibuzelor 71 și 93, iar restul inclusiv cea scurtă, au rămas pe poziție până au fost înlocuite la instalarea rețelei spre Militari.
În ceea ce privește autodepanarea 36-B-359, au existat 5 mașini de acest tip, având numerele 36-B-356..360 (posibil și altele, dar cu numere de înmatriculare diferite). Aceste numere corespundeau inițial unor autobuze DAC 112UD (3315..3319), care probabil au fost "măritate" de ITB după o perioadă scurtă de exploatare. Cu siguranță, aceste mașini de depanare sunt ceva mai noi, cam după 1983-1984, aș putea spune. Există șanse să fi prins și secolul acesta. :popa:
Se mai observă în fotografie și un alt utilitar de depanare, de tip IK4, probabil din prima serie de IK4 importate.

Re: Zona Kogălniceanu - Opera - Eroilor - Cotroceni

MesajScris: Sâm, 06 Iul 2019, 14:11
de Nenea_titi
Se va reface rețeaua pe Bd. Eroii Sanitari?