Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB

Prezentarea detaliată a rețelei de troleibuz din București

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB

Mesajde Axel » Vin, 27 Apr 2018, 11:44

De pe pagina de Facebook a RATB:

'' Traseul liniei 66 se modifică din data de 28.04.2018
Începând cu data de 28.04.2018, linia de troleibuze 66 va funcționa pe traseul de bază între terminalul ,,Spitalul Fundeni” şi intersecţia Bd. Mihail Kogălniceanu/Calea Plevnei (Piața Mihail Kogălniceanu), apoi pe un traseu prelungit pe: Bd. Mihail Kogălniceanu, Splaiul Independenţei, Str. Constantin Noica, Calea Plevnei, terminalul Vasile Pârvan, apoi pe Str. Vasile Pârvan, urmând traseul actual. ''

Sa inteleg ca 70 si 85 vor intra in continuare pe scurtatura ? :lol:
Avatar utilizator
Axel
Membru Bronze
 
Mesaje: 2583
Membru din: Lun, 20 Dec 2010, 17:28

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB

Mesajde barbuandrei » Vin, 27 Apr 2018, 12:20

Initial era vorba si de 70, dar se pare ca s-au sucit.
barbuandrei
Membru Silver
 
Mesaje: 550
Membru din: Mar, 14 Iul 2015, 23:03

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB

Mesajde IK4 » Vin, 27 Apr 2018, 17:01

Ok, dar care e rolul dublurii cu macaz tocmai in fata Casei Studentilor? Stationare pentru 66 la cap de linie direct in strada pe Cal. Plevnei?
IK4
Membru Bronze
 
Mesaje: 301
Membru din: Joi, 21 Ian 2010, 07:24
Localitate: Bucuresti

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB

Mesajde barbuandrei » Vin, 27 Apr 2018, 18:03

Locul pentru statie si stationare e dupa Casa Studentilor. In mod normal 66 nu are stationare la Pirvan, dar s-au gandit sa faca statie separata in cazul in care au inaintare cei de pe 66.
barbuandrei
Membru Silver
 
Mesaje: 550
Membru din: Mar, 14 Iul 2015, 23:03

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB

Mesajde barbuandrei » Vin, 27 Apr 2018, 18:43

S-a adus un wc public la "noul" capat, probabil incepand de maine vor avea stationare si la Pirvan.
barbuandrei
Membru Silver
 
Mesaje: 550
Membru din: Mar, 14 Iul 2015, 23:03

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB

Mesajde Victor92 » Vin, 27 Apr 2018, 20:02

@barbuandrei: Asa este. Revin cu poze in 30 de minute.
Avatar utilizator
Victor92
Membru Gold
 
Mesaje: 6440
Membru din: Dum, 14 Noi 2010, 14:38
Localitate: Bucuresti, Romania

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB

Mesajde rosetti61 » Vin, 27 Apr 2018, 23:51

De ce nu l-au dus pana la Gara, ca mai era putin; asa au tocat din nou inutil material de retea, a doua bila neagra dupa "opera" de la Pasajul Mihai Bravu. A mai fost un experiment cu 66 la Gara in anii 90 dar nu a avut succes. Probabil o fi vreun nou experiment sa vada potentialul liniei (daca ar fi un traseu de troleibuz Master-Fundeni ca sigur ca imbatranesti in el pana la destinatie - acelasi lucru se putea/poate face cu 61/336+66).
Secretosi rau cei de la RATB (aduce cu comunicatele din anii 80 privind devieri de trasee, dar atunci erau evidente motivele, chiar daca nu erau mentionate).
rosetti61
Membru Silver
 
Mesaje: 1161
Membru din: Mie, 03 Feb 2010, 01:28

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB

Mesajde ByOnu » Dum, 17 Iun 2018, 16:37

Tine mai mult de catenara troleibuzelor in general. Posibil sa mai fi intrebat dar nu stiu unde, si nu am mai verificat raspunsul.

Care este avantajul noilor console (66 de la Carol I spre est si noua retea de la Horoscop)? Mie unul firele mi se par mult mai haotice si cu burta pe acest tip de console, spre deosebire de cele clasice care se monteaza acum la Straulesti, spre exemplu. Desigur, consolele n-au neaparat treaba cu nivelul de tensionare al firelor, but still.
VREAU PASAJ LA PIATA ROMANA! ACUM!
Avatar utilizator
ByOnu
Membru Gold
 
Mesaje: 3788
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 16:20
Localitate: Km 0

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB

Mesajde Trole » Sâm, 07 Iul 2018, 14:12

Avantajul principal: mobilitatea. Poziția de montaj ușor înclinată a pendulelor permite deplasari ale firului în plan orizontal și vertical. Situația e preferabilă mai ales la trecerea captatoarelor, dispărând punctele rigide care determină în timp degradarea firului de cupru (subțiere, fracturare). Un alt avantaj îl constituire decuplarea mecanica parțială a transmiterii oscilațiilor de la un fir la altul.
Nu în ultimul rând, preluarea alungirii firului, de la variațiile de temperatură, e facilitată de deplasărilor pe verticală și orizontală. Fir tensionat - zig-zag și săgeată reduse, fir alungit - creșterea săgeților și a zig zag-ului.
Trole
Membru Gold
 
Mesaje: 317
Membru din: Dum, 04 Apr 2010, 09:14

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB

Mesajde WAYNEN » Mie, 21 Noi 2018, 20:11

Având în vedere achiziția a 100 de troleibuze cu autonomie și folosirea a 96 dintre ele pe liniile de troleibuz care vor fi prelungite,înseamnă că vor mai rămâne doar 4 ca rezervă,ceea ce e foarte puțin.
Totuși,în unele zone ar trebui instalată rețea de troleibuz:
1) Pe axa nord-sud de la Piața Unirii la Piața Romană.Astfel,pe linia 73 n-ar trebui troleibuze cu autonomie,ci unele clasice,deoarece traficul e aglomerat în orele de vârf pe Bălcescu și Magheru.
2) De la Piața Unirii pe Bulevardul Unirii-Bulevardul Mircea Vodă-Bulevardul Corneliu Coposu până la Piața Sfânta Vineri cu întoarcere prin Bulevardul Corneliu Coposu-Piața Unirii-Bulevardul Dimitrie Cantemir.Astfel liniile 74 și 76 ar putea avea același traseu ca liniile 116,117 și 313.
3) Pe Calea Dorobanților(între Bulevardul Dacia și Piața Lahovari) și pe Strada George Enescu(între Piața Lahovari și Bulevardul Gheorghe Magheru).Astfel linia 97 vine dinspre Bucureștii Noi,ajunge la Piața Romană,apoi o ia pe Bulevardul Dacia,virează dreapta pe Calea Dorobanților,apoi pe Strada George Enescu unde virează dreapta pe Bulevardul Gheorghe Magheru.
4) Unirea celor două rețele din zona gării de nord.Trebuie ca linia 65 să se unească fie cu 62,fie cu 93,ca să se creeze o legătură între Pajura și Militari sau Pajura și Drumul Taberei.
5) Refacerea rețelei pe Strada Liviu Rebreanu și prelungirea ei până la ,,Faur Poarta 4”.Linia 92 s-ar reînființa pe traseul vechi,dar va fi prelungită până la ,,Gara de Nord”.
Astfel,troleibuzele cu autonomie ar circula pe liniile 62,70 și 93.

Sper că am postat în topicul care trebuie.Dacă nu,mutați-l în locul potrivit.
WAYNEN
Membru Bronze
 
Mesaje: 214
Membru din: Vin, 18 Feb 2011, 21:03
Localitate: Bucuresti,Cartierul Militari

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB

Mesajde 1689 » Vin, 23 Noi 2018, 14:56

Nu cred ca se pot folosi troleibuze fara autonomie pe un traseu care sa traverseze Pta. Unirii. Cel putin pe segmentul Budapesta - Inter nu exista posibilitatea de a instala linie de contact (sau ar fi extrem de ineficient - am detaliat mai demult de ce...).
Avatar utilizator
1689
 
Mesaje: 458
Membru din: Mie, 10 Mar 2010, 19:38

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB

Mesajde bercenicity » Mar, 27 Noi 2018, 11:51

Limita de inaltime in Pasajul Unirii este 3,5m
Un Irisbus Citelis are 3,545m cu captatorii trasi.

Altele:
VanHool 3683mm
Skoda 26-28TR (Trollino) 3450mm
Skoda 30-31TR (SOR) 3400mm
Skoda 35TR (Iveco Urbanway) 3556mm
Solaris Trollino 3300mm-3450mm (in functie de generatie)
Hess Swisstrolley 19 3500mm


Deci s-ar putea prin pasaj cu autonomie, daca se vrea.
Avatar utilizator
bercenicity
Membru Silver
 
Mesaje: 1329
Membru din: Mar, 29 Dec 2009, 10:32
Localitate: BerceniCity

Re: Discutii despre reteaua de troleibuz a RATB

Mesajde Trole » Mar, 27 Noi 2018, 20:28

Eu cred că e o problemă falsă cea cu Pasajul Unirii. Pentru că, de fapt, nici măcar 381 nu ar avea ce să caute pe acolo. Transportul în comun trebuie să fie prezent în zona Unirii, nu să o evite... Dar propun continuarea discuției la trasee, pentru că aici ar fi un off-topic imens.
Trole
Membru Gold
 
Mesaje: 317
Membru din: Dum, 04 Apr 2010, 09:14

Anterior

Înapoi la Prezentarea rețelei de troleibuz din București


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori