Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Lucrarile pe tronsonul Campina - Predeal (2008-2012)

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde vancouver » Mar, 13 Sep 2011, 20:22

Si eu sunt convins ca acel zig-zag, care acum apare anacronic, a fost facut fortat de imprejurari, si ca dupa deschiderea liniei din dreapta (amonte), linia actuala va mai fi închisa câteva saptamâni pentru remedieri.
vancouver
Membru Bronze
 
Mesaje: 220
Membru din: Lun, 08 Mar 2010, 23:14
Localitate: Frankfurt am Main

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Costin » Joi, 15 Sep 2011, 22:35

Dar la asta v'ati gandit: Oare nu cumva acolo e geamul valurit si se vede asa? Ca banuiesc ca poza e facuta prin geam... Andrei, ai simtit 'sicana' in mers? Ca daca nu, poate fi de la geam...
2018: 630 km feroviari / 2968 rutieri. 2017: 1690km feroviari / 2087 rutieri. 2016: 2586km feroviari / 1354 km rutieri. 2015: 3541km feroviari / 3299km rutieri. 2014: 4253km feroviari / 2264km rutieri.
Avatar utilizator
Costin
Site Admin
 
Mesaje: 7573
Membru din: Dum, 24 Ian 2010, 06:57
Localitate: Bucuresti 4 / Sibiu

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde andrei11 » Joi, 15 Sep 2011, 23:13

:twisted:
9-16-2011 12-11-22 AM.jpg
9-16-2011 12-11-22 AM.jpg (153.41 KiB) Vizualizat de 5278 ori

Pana la urma ajung si eu la concluzia ca sunt niste iluzii.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 15308
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Marian Andrei » Vin, 16 Sep 2011, 06:59

Nu sunt iluzii, se vede si in fimul postat, acolo se si simte :lol: Incepand cu min 15:50. :P
https://mobilitate.eu – Transporturi. Mobilitate. Infrastructură. Logistică.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 16621
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde V. T. » Lun, 17 Oct 2011, 22:57

Ia sa va arat si eu o poza cu iluzia, facuta din sens opus:

Imagine

Exact cum banuiti, aici s-au intilnit doua segmente de cale, realizate in etape diferite, si le-a dat cu virgula... :evil:
V. T.
 
Mesaje: 6
Membru din: Dum, 24 Apr 2011, 13:57

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde telvanni » Sâm, 22 Oct 2011, 17:36

Deci e mai grav decat ma asteptam, iluzia e din doua sensuri....ce tare!
Avatar utilizator
telvanni
Membru Silver
 
Mesaje: 1377
Membru din: Mar, 05 Ian 2010, 12:01
Localitate: Bucuresti

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde V. T. » Sâm, 29 Oct 2011, 20:47

Inca un rateu, la km 127+4 (intre Sinaia si Poiana Tapului):

Imagine
V. T.
 
Mesaje: 6
Membru din: Dum, 24 Apr 2011, 13:57

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde bercenicity » Mie, 16 Noi 2011, 17:59

http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/27533?lang=ro

Sectiunea de cale ferata Campina-Predeal, finalizata conform protocolului agreat cu Ministerul Transporturilor

Compania Porr Construct a notificat CFR SA si Ministerul Transporturilor ca a finalizat lucrarile de modernizare a infrastructurii feroviare pe tronsonul Campina-Predeal (lot 1), iar pe data de 30 noiembrie 2011 ar urma ca Ansaldo, Spie Rail si Isaf sa finalizeze lucrarile privind montarea instalatiilor de siguranta a circulatiei si electrificare (lotul 2 si 3).
Initial, la semnarea contractului (in 2007) valoarea proiectului a fost de 212 milioane de euro, insa in prezent, valoarea proiectului se ridica la 311 milioane de euro.
Pana in 2010 (termenul initiat de finalizare a proiectului) lucrarile au fost executate in proportie de 15%, restul de 85% din lucrari fiind finalizate in 2011.
Sectiunea de cale ferata Campina-Predeal face parte din Coridorul IV pan-european si este finantat prin programul ISPA al Uniunii Europene.
Avatar utilizator
bercenicity
Membru Silver
 
Mesaje: 1407
Membru din: Mar, 29 Dec 2009, 10:32
Localitate: BerceniCity

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Der Hofmeister » Sâm, 19 Noi 2011, 15:03

bercenicity scrie:http://www.railwayinsider.eu/wp/archives/27533?lang=ro

Sectiunea de cale ferata Campina-Predeal, finalizata conform protocolului agreat cu Ministerul Transporturilor

Compania Porr Construct a notificat CFR SA si Ministerul Transporturilor ca a finalizat lucrarile de modernizare a infrastructurii feroviare pe tronsonul Campina-Predeal (lot 1), iar pe data de 30 noiembrie 2011 ar urma ca Ansaldo, Spie Rail si Isaf sa finalizeze lucrarile privind montarea instalatiilor de siguranta a circulatiei si electrificare (lotul 2 si 3).
Initial, la semnarea contractului (in 2007) valoarea proiectului a fost de 212 milioane de euro, insa in prezent, valoarea proiectului se ridica la 311 milioane de euro.
Pana in 2010 (termenul initiat de finalizare a proiectului) lucrarile au fost executate in proportie de 15%, restul de 85% din lucrari fiind finalizate in 2011.
Sectiunea de cale ferata Campina-Predeal face parte din Coridorul IV pan-european si este finantat prin programul ISPA al Uniunii Europene.


Ca sa fim intelesi, lucrarile au inceput in 2008. Asa ca abordarea aia cu 15% in trei ani (2008, 2009, 2010) si 85% in ultimul an mi se pare relativ interesanta, ca sa nu ma exprim altfel privitor la autorul articolului...
#NEXT #BMW #4sure
Avatar utilizator
Der Hofmeister
Membru Silver
 
Mesaje: 1302
Membru din: Lun, 06 Dec 2010, 10:00
Localitate: București

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde vancouver » Vin, 25 Noi 2011, 02:07

Au aparut pe infofer.ro noile trenuri de dupa 11.12.2011 (noul mers al trenurilor).

Pe relatia Bucuresti-Brasov avem asa:

2011.12.20 - toate trenurile Bnord-BV.jpg
2011.12.20 - toate trenurile Bnord-BV.jpg (181.71 KiB) Vizualizat de 4657 ori


2011.12.20 - IC531.jpg
2011.12.20 - IC531.jpg (70.27 KiB) Vizualizat de 4657 ori


Pozitiv:
- exista tren IC sau IR aproape din ora in ora, in total 16 trenuri pe zi - de fapt 15, ca la ora 15:35 sunt 2 trenuri, deci la un moment dat nu poate circula decât unul.
- cel mai rapid tren (IC 531 Avram Iancu) va face 2:29, fata de cel mai bun timp acum 2:50 al R346 Dacia, respectiv fata de 3:03 cât face Avram Iancu acum (ICN 346, probabil noul "Dacia" face si el acum 2:32).
- acelasi Avram Iancu va face 39 minute pe Buc. Nord - Ploiesti fata de 40 minute acum.

Negativ:
studiind un pic vitezele medii de parcurs pe IC531 avem niste rezultate dezamagitoare:
- Ploiesti - Sinaia fara alte opriri, 77,5 km/h
- Sinaia - Preseal fara alte opriri, 57 km/h - in cazul Sinaia - Predeal am aprofundat un pic studiul si dând afara din ecuatie timpii intrare/iesire din gari, când desigur merge mai incet, iese o viteza medie pe linie curenta de doar 64-65 km/h. Adica de ex. restrictie de 50km/h pe 40-45% din traseu si 80-90 km/h pe restul.

Departe de mine sa spun ca reabilitarea a fost facuta de pomana - cine spune asta nu prea stie ce spune. Pentru ca in lipsa reabilitarii nici un tren de calatori nu facea azi sub 3:30 ore intre Bucuresti si Brasov si de asemenea traficul de marfa era restrictionat si ingreunat. Adica situatia de pe Predeal-Brasov era ceva normal pe tot traseul Bucuresti-Brasov.

Dar e pacat ca nu se urmareste cu seriozitate si consecventa obtinerea unor rezultate pozitive si a unor timpi minimi. Nu e permis sa nu avem macar medie de 90-95km/h intre Ploiesti si Sinaia si de 78-80 km/h intre Sinaia si Predeal. Sper ca situatia actuala e provizorie si dictata de timpii de "acomodare" a caii de rulare.
vancouver
Membru Bronze
 
Mesaje: 220
Membru din: Lun, 08 Mar 2010, 23:14
Localitate: Frankfurt am Main

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Dr2005 » Vin, 25 Noi 2011, 02:14

vancouver scrie:Nu e permis sa nu avem macar medie de 90-95km/h intre Ploiesti si Sinaia si de 78-80 km/h intre Sinaia si Predeal. Sper ca situatia actuala e provizorie si dictata de timpii de "acomodare" a caii de rulare.


Nu permite calea mai mult... e drept, până la Câmpina se putea merge măcar cu 120 km/h. Dar mai departe... la 95 km/h în Valea Largă îţi zboară în gârlă şi TGV-ul (cu a lui cutie înclinabilă, care îi permite circulaţia cu viteze mai mari în curbe), d'apoi ditai EA-ul. Iar unde nu ai curbe ai declivităţi (pante şi rampe mari), pe care iar nu poţi merge prea repede. Estimarea mea e o viteză maximă de vreo 70 - 80 km/h la urcare şi 50 - 60 km/h la coborâre (că altfel de la Predeal te mai opreşti la Sighişoara), exceptând vitezele mai mici impuse de curbe. Deci, ce s-a făcut pe acolo, chiar dacă unele curbe au fost retrasate, nu va îmbunătăţi cu mult viteza maximă de circulaţie. Practic, e doar o reconstruire a liniei pe aproximativ acelaşi amplasament.
Dr2005
 

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde vancouver » Vin, 25 Noi 2011, 02:53

Dr2005 scrie:
vancouver scrie:Nu e permis sa nu avem macar medie de 90-95km/h intre Ploiesti si Sinaia si de 78-80 km/h intre Sinaia si Predeal. Sper ca situatia actuala e provizorie si dictata de timpii de "acomodare" a caii de rulare.


Nu permite calea mai mult... e drept, până la Câmpina se putea merge măcar cu 120 km/h. Dar mai departe... la 95 km/h în Valea Largă îţi zboară în gârlă şi TGV-ul (cu a lui cutie înclinabilă, care îi permite circulaţia cu viteze mai mari în curbe), d'apoi ditai EA-ul. Iar unde nu ai curbe ai declivităţi (pante şi rampe mari), pe care iar nu poţi merge prea repede. Estimarea mea e o viteză maximă de vreo 70 - 80 km/h la urcare şi 50 - 60 km/h la coborâre (că altfel de la Predeal te mai opreşti la Sighişoara), exceptând vitezele mai mici impuse de curbe. Deci, ce s-a făcut pe acolo, chiar dacă unele curbe au fost retrasate, nu va îmbunătăţi cu mult viteza maximă de circulaţie. Practic, e doar o reconstruire a liniei pe aproximativ acelaşi amplasament.


Nici o clipa nu am spus ca la Valea Larga trebuie sa mergi cu 95km/h.

Viteza medie 95 nu e acelasi lucru cu viteza maxima.

Asadar:
Ploiesti-Campina 120
Campina-Comarnic 100
Comarnic-Sinaia 80, cu restrictii locale la 60 sau 70 in zonele cu curbe pronuntate.
Rezulta o medie de 95km/h pe Ploiesti-Sinaia. Nimic nerealizabil.
vancouver
Membru Bronze
 
Mesaje: 220
Membru din: Lun, 08 Mar 2010, 23:14
Localitate: Frankfurt am Main

Anterior

Înapoi la Lucrarile pe tronsonul Campina - Predeal


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori