Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Lucrarile pe tronsonul Campina - Predeal (2008-2012)

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Der Hofmeister » Mar, 07 Dec 2010, 11:33

Incepand din data de 1 decembrie, intre Campina si Nistoresti-Halta, circulatia se desfasoara pe noul pod CF de la Breaza, pe un singur fir deocamdata. A inceput totodata dezafectarea vechiului pod si a fostei linii aferente si urmeaza sa se faca racordul celui de-al doilea fir la noul traseu.
#NEXT #BMW #4sure
Avatar utilizator
Der Hofmeister
Membru Silver
 
Mesaje: 1302
Membru din: Lun, 06 Dec 2010, 10:00
Localitate: București

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Marian Andrei » Joi, 20 Ian 2011, 18:38

Construcţia podurilor şi podeţelor de pe secţia de cale ferată Câmpina-Predeal a fost finalizată

CFR SA a anunţat, joi, finalizarea construcţiei a şase poduri şi şase podeţe noi, precum şi a reabilitării a două podeţe, aferente secţiunii de cale ferată Câmpina - Predeal, contract în valoare totală de 33,11 milioane euro.

Contractul de lucrări, în valoare totală de 33.110.419 euro, a fost atribuit în 14 februarie 2008 consorţiului Arcada Company - Vega'93 SRL - Construcţii Feroviare. Acesta a fost cofinanţat de Comisia Europeană prin Facilitatea ex-ISPA şi de către Guvernul României prin fonduri de la bugetul de stat.

"În vederea aducerii la standarde europene a secţiunii de cale ferată Câmpina - Predeal, parte a liniei Bucureşti - Braşov, situată pe Coridorul IV Paneuropean, Comisia Europeană a contribuit, în mod substanţial, la îndeplinirea principalelor obiective ale contractului, prin asistenţa şi sprijinul financiar acordat", se arată în comunicat.

Astfel, construcţia şi reabilitarea acestor obiective a avut ca scop realizarea unei infrastructuri moderne şi interoperabile conform standardelor europene, creşterea capacităţii de circulaţie prin atingerea vitezelor maxime de 160 km/h pentru trenurile de călători şi 120 km/h pentru trenurile de marfă, precum şi reducerea timpilor de călătorie şi asigurarea siguranţei şi confortului călătorilor.

http://www.realitatea.net/constructia-p ... 93956.html€
https://mobilitate.eu – Transporturi. Mobilitate. Infrastructură. Logistică.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 16077
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Der Hofmeister » Sâm, 22 Ian 2011, 13:28

Marian Andrei scrie:Construcţia podurilor şi podeţelor de pe secţia de cale ferată Câmpina-Predeal a fost finalizată


Din titlu, intelegi ca au terminat chiar tot si ce buni sunt ei acum ca au izbandit treaba. Faza e ca inca lucreaza la cel putin doua poduri. :lol:€
#NEXT #BMW #4sure
Avatar utilizator
Der Hofmeister
Membru Silver
 
Mesaje: 1302
Membru din: Lun, 06 Dec 2010, 10:00
Localitate: București

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde George » Sâm, 22 Ian 2011, 14:53

Asa e, se mai lucreaza la niste poduri.
Pe Campina Predeal ultimul termen de finalizare e octombrie 2011, se pare ca tot pe fonduri ISPA, au obtinut extensia finantarii si in 2011.
Pe teren lucrarile sunt avansate, asa incat la primavara, daca se apuca mai cu spor de inlocuirea liniilor, chiar in vara ar trebui sa fie gata, in cea mai mare parte.
Probabil atunci vor sta trenurile in statie cate o jumatate de ora, la ce mers al trenurilor avem acum...
George
Membru Gold
 
Mesaje: 1967
Membru din: Dum, 02 Mai 2010, 11:43
Localitate: Bucuresti

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde telvanni » Lun, 12 Sep 2011, 10:55

#Marian, m-am uitat pe backview-ul facut de tine, arata foarte bine acum calea ferata - ca orice lucru' nou de altfel.
Zi-mi te rog cum se "simte" la mers? Treaba e facuta 'nemteste' sau 'romaneste'? (bine, mai tine si de calitatea vagoanelor)
Pe acest tronson care este vitema maxima 'suportata'?
Avatar utilizator
telvanni
Membru Silver
 
Mesaje: 1377
Membru din: Mar, 05 Ian 2010, 12:01
Localitate: Bucuresti

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Marian Andrei » Lun, 12 Sep 2011, 16:17

Treaba este facuta foarte bine cu cateva exceptii pe care ca necunoscator in domeniu o sa le punctez:
- pentru semnalizare sunt utilizate foarte multe joante izolante, nu se putea utiliza alta solutie ? problema vine de la faptul ca pe "vechiul" Bucuresti - Ploiesti avem mereu limitari din cauza joantelor "varza"
- la majoritatea podurilor si podetelor au utilizat traverse de lemn, oare de ce ? mai ales ca nu par impregnate, o sa vedeti in pozele pe care urmeaza sa le pun in topicul de duminica. Pe Bucuresti - Constanta e mult mai bine ca s-au utilizat traverse de beton
- la fel pentru macaze, majoritatea sunt cu traverse din lemn, fata de Buc - Cta unde sunt din beton
- la majoritatea podurilor si podetelor sunt mici denivelari care se simt

- la prima vedere toata lucrarea pare facuta ca la carte, arata bine, finisata frumos, daca e facuta pentru pe termen lung vom vedea in cativa ani
- referitor la viteza maxima din ce stiu toate portiunile sunt facute pentru maxim 160 kmh, dar normal ca tehnic nu poti circula cu viteza asta in curbele dintre Valea Larga si Nistoresti
https://mobilitate.eu – Transporturi. Mobilitate. Infrastructură. Logistică.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 16077
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Dr2005 » Mar, 13 Sep 2011, 07:23

Nu dor curbele îţi limitează viteza, ci şi declivităţile. Nu poţi urca cu viteză prea mare şi, mai frumos, nu poţi coborî cu viteză mare, că altfel începi să cobori de la Predeal şi te mai opreşti la Ploieşti, or fiecare tren trebuie să fie apt să oprească de la viteza maximă pe lungimea unui bloc de linie (adică de când vede mecanicul semnalul galben).

Lemnul e mai uşor de ,,modelat"... şi mai absoarbe şi vibraţiile mai bine. De aia se şi foloseşte la poduri şi la macaze.

Joante sunt şi pe Bucureşti - Ploieşti, la feicare bloc de linei e câte una. Dar acolo probabil sunt blocuri de 1200 m.
Dr2005
 

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Marian Andrei » Mar, 13 Sep 2011, 07:33

De asemenea, la noi tot se aplica regula aia cu nu facem reteaua in zig zag ca e linia in zig zag ? Si sa nu va aud ca e de la zoom ca nu accept, e linie dreapta pe o distanta mare acolo si tot nu le-a iesit. :roll:

IMG_8698.JPG
IMG_8698.JPG (342.34 KiB) Vizualizat de 4055 ori
https://mobilitate.eu – Transporturi. Mobilitate. Infrastructură. Logistică.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 16077
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde George » Mar, 13 Sep 2011, 08:29

O completare la observatiile pertinente ale lui Marian Andrei: linia pare intr-adevar bine lucrata, se circula lin, e adevarat ca pana in prezent la viteze mici. Viteza pentru care linia a fost proiectata e in jur de 100 km/h, din cate am inteles de la CFR SA anul trecut, pentru viteze mai mari trebuiau corectii de traseu si tunele care ar fi ridicat semnificativ costurile.
Probabil de aceea s-a si recurs la traditionalele traverse de lemn - mai usoare, de aceea se pun pe poduri - in detrimentul solutiei cu traverse de beton, care se foloseste pentru linii de mare viteza (probabil la liniile veritabile de 160 km/h nu vom vedea nicio traversa de lemn).
Calitatea traverselor ramane un semn de intrebare si vom vedea in timp daca grijile sunt justificate sau nu (http://www.romanialibera.ro/exclusiv-rl ... 27414.html), in tot cazul furnizorul Metabet abia acum cere fonduri europene pentru o linie de fabricatie traverse de mare calitate (http://www.zf.ro/mediafax-biz-exclusiv/ ... ue-8341151, doar abstract), ceea ce indreptateste presupuneri nu foarte optimiste in legatura cu ce au pus acolo.
Daca tragem linie, e un mare progres fata de ce a fost inainte, mai ales pentru ca s-au reparat structura caii si podurile, sa speram ca macar 10 ani ne putem bucura netulburati de viteze ceva mai mari.
George
Membru Gold
 
Mesaje: 1967
Membru din: Dum, 02 Mai 2010, 11:43
Localitate: Bucuresti

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde telvanni » Mar, 13 Sep 2011, 11:06

Clar ca tebuia sa iasa dreapta linia acolo, deci e romaneasca treaba, m-am lamurit.
Avatar utilizator
telvanni
Membru Silver
 
Mesaje: 1377
Membru din: Mar, 05 Ian 2010, 12:01
Localitate: Bucuresti

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde iliutu » Mar, 13 Sep 2011, 11:12

Cred ca e varianta romaneasca a compensatorului de dilatare :evil:
Rabdare si tutun
iliutu
Moderator forum
 
Mesaje: 1181
Membru din: Dum, 21 Noi 2010, 22:26

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde Marian Andrei » Mar, 13 Sep 2011, 11:48

Cel putin pe sensul meu de mers clar se vede cum au venit gresit cu linia, apoi si-au dat seama si au revenit prin aiureala aia pe pozitia normala.
https://mobilitate.eu – Transporturi. Mobilitate. Infrastructură. Logistică.
Avatar utilizator
Marian Andrei
Fondator Forum
 
Mesaje: 16077
Membru din: Vin, 25 Dec 2009, 18:37
Localitate: Bucuresti / Predeal

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde andrei11 » Mar, 13 Sep 2011, 15:23

Imposibil sa fi gresit linia ! Trebuie gasita o alta explicatie, poate aveau nevoie de gabarit acolo, poate urmeaza o curba unde aveau nevoie de gabarit, poate era un podet care avea nevoie de gabarit etc, etc. Aproape exclus sa "fi gresit linia''.
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 14786
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului

Mesajde shoppy » Mar, 13 Sep 2011, 15:39

Mie mi se pare ca s-a dus prisma cu totul spre stanga, ar trebuii sa se rezolve cu o trecere a masinii de burat.
28: AM, AT, BA, BE, BG, CZ, DE, DK, ES, FR, FI, GB, GE, GR, HR, HU, IR, IT, LU, MD, NL, PT, RO, RS, SE, SW, TR, XK (Buzău)
Avatar utilizator
shoppy
Membru Silver
 
Mesaje: 8334
Membru din: Joi, 07 Ian 2010, 11:48
Localitate: Bucuresti, s. 1

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Lucrarile pe tronsonul Campina - Predeal


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori