Topic: Lucrarile la data de 16 octombrie 2011
3 posts, 2307 views- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Lucrarile la data de 16 octombrie 2011
Utilizator anonim
Cred ca putem considera lucrarile aproape finalizate, linia este total finalizata si balastata, cu exceptia unui macaz aflat la intrarea in Azuga, este montat si mai au sa il regleze pe pozitia finala. Cu ocazia finalizarii liniei s-a terminat si cu trenurile care transportau piatra sparta. Acum mingea este in terenul ISAF care trebuie sa finalizeze reteaua de contact. Garile sunt si ele finalizate cu exceptia catorva pavaje, sisteme de iluminat si maruntisuri pe la liniile secundare.
Acum pe rand:
Comarnic - Valea Larga
fir 1 - linie finalizata, mai au de montat reteaua de contact pe aproximativ 2km
fir 2 - finalizat, se circula pe acesta
Valea Larga - Sinaia
fir 1 - linia este gata, mai au de curatat excesul de piatra sparta, de montat semnalizarea si firul de contact, stalpii sunt montati
fir 2 - finalizat total, se circula pe acesta
Sinaia - Busteni
fir 1 - finalizat, se circula pe acesta
fir 2 - finalizat, se circula pe acesta
Busteni - Azuga
fir 1 - linia finalizata cu exceptia pietrei sparte la un macaz de intrare in gara, se lucreaza la ultimele finisaje, reteaua e montata
fir 2 - finalizat, se circula pe acesta
Azuga - Predeal
fir 1 - finalizat, se circula pe acesta
fir 2 - linie finalizata, retea montata cu exceptia catorva prinderi, cel mai probabil acesta este urmatorul tronson ce va fi deschis pe ambele sensuri pana la sfarsitul acestei luni
Viteza maxima restrictionata pe tronsonul Campina - Predeal va fi de 80-100kmh in functie de zona.
Cred ca putem considera lucrarile aproape finalizate, linia este total finalizata si balastata, cu exceptia unui macaz aflat la intrarea in Azuga, este montat si mai au sa il regleze pe pozitia finala. Cu ocazia finalizarii liniei s-a terminat si cu trenurile care transportau piatra sparta. Acum mingea este in terenul ISAF care trebuie sa finalizeze reteaua de contact. Garile sunt si ele finalizate cu exceptia catorva pavaje, sisteme de iluminat si maruntisuri pe la liniile secundare.
Acum pe rand:
Comarnic - Valea Larga
fir 1 - linie finalizata, mai au de montat reteaua de contact pe aproximativ 2km
fir 2 - finalizat, se circula pe acesta
Valea Larga - Sinaia
fir 1 - linia este gata, mai au de curatat excesul de piatra sparta, de montat semnalizarea si firul de contact, stalpii sunt montati
fir 2 - finalizat total, se circula pe acesta
Sinaia - Busteni
fir 1 - finalizat, se circula pe acesta
fir 2 - finalizat, se circula pe acesta
Busteni - Azuga
fir 1 - linia finalizata cu exceptia pietrei sparte la un macaz de intrare in gara, se lucreaza la ultimele finisaje, reteaua e montata
fir 2 - finalizat, se circula pe acesta
Azuga - Predeal
fir 1 - finalizat, se circula pe acesta
fir 2 - linie finalizata, retea montata cu exceptia catorva prinderi, cel mai probabil acesta este urmatorul tronson ce va fi deschis pe ambele sensuri pana la sfarsitul acestei luni
Viteza maxima restrictionata pe tronsonul Campina - Predeal va fi de 80-100kmh in functie de zona.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Toader
-
Posted:
-