Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din RomâniaCoridorul IV feroviarLucrarile pe tronsonul Campina - Predeal

 

Topic: Lucrarile la data de 1 Octombrie 2011

8 posts, 2825 views
Lucrarile la data de 1 Octombrie 2011 Der Hofmeister

Lucrarile de reabilitare intre Campina si Predeal au avansat in mod imbucurator in ultima perioada. In principiu, data de 29 noiembrie 2011 a fost avansata ca zi de finalizare a modernizarii, de receptionare a lucrarilor si de inaugurare propriu-zisa in cadru oficial.

Iata, pe scurt, situatia din teren:

1. Tronsonul Predeal - Azuga
- firul 1 (direct) este in lucru
- se circula pe firul 2


2. Tronsonul Azuga - Busteni
- se circula pe firul 1 (direct)
- firul 2 se afla in reabilitare pe o mica portiune la iesirea din gara spre Busteni


3. Tronsonul Busteni - Sinaia
- ambele fire sunt finalizate si deschise circulatiei trenurilor, cu restrictii de viteza intre 40 si 70 km/h, in functie de zona

4. Tronsonul Sinaia - Valea Larga
- se circula pe firul 1 (direct)
- firul 2 se afla in procesul de modernizare (aprox. 60% finalizat); de asemenea, se extinde peronul haltei Sinaia Sud)


5. Tronsonul Valea Larga - Comarnic
- se circula pe firul 1 (direct)
- se lucreaza la firul 2, intre zona Posada si semnalele de intrare in gara Comarnic (s-au instalat calea de rulare si stalpii, insa se treneaza montarea firului de contact)


6. Tronsonul Comarnic - Campina
- ambele fire sunt deschise circulatiei trenurilor, la viteze intre 80 si 100 km/h (in functie de rang si zona)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Lucrarile la data de 1 Octombrie 2011 Utilizator anonim

Cu cateva mentiuni de azi unde e necesar:

1. fata de acum doua saptamani este pusa in functiune semnalizarea si pe firul spre Bucuresti, a ramas de pus doar reteaua de contact, montata deja pe aproape de jumatate din distanta
2. aici pana acum doua saptamani se circula pe firul dinspre bucuresti unde gaseam ultima portiune nemodernizata de pe Bucuresti - Predeal  :ugeek:
3. au aparut placute (taiete momentan cu X) cu 100/120kmh in functie de tronson, in prezent se merge cu pana in 100 kmh cu limitare de 50 in curba de la intrarea in Sinaia, conform controlorului din tren de doua zile se merge cu viteza pe acest tronson (bineinteles am stat cate 5-10 minute in Busteni, Sinaia, Comarnic, Campina din cauza avansului)
4. cel mai neavansat tronson, dar totusi fata de 3 septembrie cand am fost in zona a avansat de la excavatie la montat traverse

Ca un sumar, sunt toate sansele ca la noul mers sa ne putem bucura de acest tronson finalizat, probabil se va merge cu maxim 120kmh, sunt multe curbe (cel putin intre Comarnic si Valea Larga) care nu cred ca vor fi luate cu mai mult de 60-80 kmh. De asemenea toate statiile sunt finalizate la partea de terasament, stalpii retelei sunt noi pe tot traseul, asteptand reteaua pe tronsoanele unde a ramas nemontata.

Revin si cu cateva poze maine...

 


Re: Lucrarile la data de 1 Octombrie 2011 Der Hofmeister

S-ar putea modifica timpii de parcurs chiar inainte de receptia lucrarilor - daca s-ar dori, ceea ce nu cred. In orice caz, daca in final, durata unui drum Bucuresti - Brasov nu scade sub 2h30min, nu am facut nimic. Si cum pe M1000 (Bucuresti - Ploiesti Vest) apar din ce in ce mai multe restrictii de viteza (guess why), nu pot fi foarte optimist.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Lucrarile la data de 1 Octombrie 2011 Utilizator anonim

Sub 2:30 ? Eu cred ca 2:30 va fi miza laudelor ca facem atat pana la Brasov datorita modernizarii liniei. Pentru compensare vor baga alte restrictii pe Predeal - Brasov din motive de "siguranta".  :roll:

 


Re: Lucrarile la data de 1 Octombrie 2011 Der Hofmeister

Utilizator anonim wrote:
Sub 2:30 ? Eu cred ca 2:30 va fi miza laudelor ca facem atat pana la Brasov datorita modernizarii liniei. Pentru compensare vor baga alte restrictii pe Predeal - Brasov din motive de "siguranta".  :roll:


Atunci nu vad care e marele progres atat de mult trambitat, pentru ca in perioada de glorie a CFR (anii '90-inceputul anilor 2000) se facea cam tot atat, uneori chiar mai putin.

Alte restrictii pe Predeal - Brasov? Nu cred, ca deja e plin de asa ceva pe acolo. Maxim 50 km/h pe tot traseul, in afara de sectiunea Darste - Pod CF Bd. Harmanului, unde se merge cu 80 km/h (fata de 100 km/h, cum era altadata).

 


Re: Lucrarile la data de 1 Octombrie 2011 George

Ieri, 15 octombrie, am mers cu trenul pana la Busteni. Intr-adevar, progresul lucrarilor este simtitor, practic aproape totul este gata.
Gara Sinaia este practic finalizata, toate liniile sunt montate, se mai lucreaza la reteaua de contact si la o parte a pasajului subteran (catre al doilea peron central).
Pot spune ca gara arata foarte bine, si imi place maniera in care au fost construite peroanele (practic la linia 1 se poate urca de pe ambele peroane, si din stanga, si din dreapta trenului; exista 4 linii cu peroane pentru calatori).

Cel mai imbucurator este ca linia pe firul 1 dinspre Bucuresti este complet montata intre Sinaia - Valea Larga (unde se apucasera abia de vreo 2 luni, maxim), aici progresul a fost foarte rapid si arata cum se putea lucra de la bun inceput, daca exista organizare si bun-simt de toate partile. Bineinteles, ISAF-ul este repetent ca de obicei, catenara este abia in curs de montare, foarte anevoios se pare.

Ce nu inteleg deloc este de ce catenara nu este inca montata pe firul 1 dinspre Bucuresti, intre Comarnic si Valea Larga, unde linia e gata de peste 2 luni. Asta mi se pare o adevarata dovada de nesimtire, pe acolo se putea circula de mult.

In afara de aceste detalii, devine sigur ca la sfarsitul lui noiembrie se va circula normal pe tot tronsonul, iar de pe alt forum am inteles ca trenul va face cam 2.30 - 2.40 h pana in Brasov, ceea ce, desi nu este ideal, este totusi rezonabil.

Ieri am venit cu R 832, plecare din Sinaia la 15.39, a ajuns in Bucuresti la 17.15 (cu 10 minute mai devreme), deci a facut 1 ora si 35 de minute, in conditiile in care a stat in Campina vreo 10 minute, iar la Ploiesti, cam 4 - 5.
O socoteala elementara arata deci ca 1 h 20 min este perfect realizabil pentru Bucuresti - Sinaia, chiar daca nu cred ca vom vedea in noul mers asemenea timpi, probabil vor lasa ceva minute de "rezerva".

 


Re: Lucrarile la data de 1 Octombrie 2011 George

Acum am vazut si mesajul lui Utilizator anonim pe aceeasi tema, mai complet, cu date pana la Predeal  :)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Lucrarile la data de 1 Octombrie 2011 Utilizator anonim

Da, si intr-adevar sunt si eu cam revoltat pe ISAF ca freaca menta intre Comarnic si zona Posada unde nu au pus reteaua desi stalpii si linia sunt gata de ceva timp.  :evil:

 


Home page  • 
Parent forum: Lucrarile pe tronsonul Campina - Predeal  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420738 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use