Topic: Lucrarile la data de 20 Iulie 2011
4 posts, 2164 views- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Lucrarile la data de 20 Iulie 2011
Der Hofmeister
De la ultimul raport, lucrarile pe tronsonul Campina - Predeal au evoluat relativ multumitor.
Voi face o situatie grafica a zonelor de interes. Pe imagini este specificata lungimea tronsoanelor (in KM), iar sageata neagra pe fond alb indica sensul de deplasare ales (Campina -> Predeal).
Lungime totala: cca. 48,2 KM
1. Tronsonul Campina - Comarnic
Observatii punctuale: Ambele fire sunt complet modernizate si viabile pentru circulatia trenurilor (cu viteze intre 80 si 100 km/h, in functie de dificultatea traiectului). De asemenea, este finalizata si reabilitarea garilor Campina si Comarnic.
2. Tronsonul Comarnic - Sinaia
Observatii punctuale:
1. Firul 1 a intrat de curand in modernizare pe segmentul Comarnic (zona semnalelor de iesire - la cca. 352,7 metri de gara) - Pod Posada. Nu este folosit pentru circulatia trenurilor.
2. Firul 1 este modernizat pe segmentul Pod Posada - Valea Larga (la cca. 500,5 metri de iesirea din halta). Nu este folosit pentru circulatia trenurilor.
3. Firul 1* este folosit pentru circulatia trenurilor, cu restrictie de viteza.
4. Firul 2 este folosit pentru circulatia trenurilor, cu restrictie de viteza, pe segmentul Valea Larga (zona semnalelor de intrare) - Comarnic.
3. Tronsonul Sinaia - Busteni - Azuga
Observatii punctuale:
1. Firul 2 pe segmentul Sinaia - Busteni a intrat de curand in reabilitare. Nu este folosit pentru circulatia trenurilor.
2. Firul 1 Sinaia - Busteni - Azuga este folosit pentru circulatia trenurilor, cu restrictie de viteza.
4. Tronsonul Azuga - Predeal
Observatii punctuale:
1. Firul 1 este folosit pentru circulatia trenurilor, cu restrictie de viteza.
2. Firul 2 a intrat de curand in reabilitare.
3. Lucrarile de modernizare se opresc la macazele si semnalele de intrare in Predeal, aflate la o de aprox. 750 metri de gara.
De la ultimul raport, lucrarile pe tronsonul Campina - Predeal au evoluat relativ multumitor.
Voi face o situatie grafica a zonelor de interes. Pe imagini este specificata lungimea tronsoanelor (in KM), iar sageata neagra pe fond alb indica sensul de deplasare ales (Campina -> Predeal).
Lungime totala: cca. 48,2 KM
1. Tronsonul Campina - Comarnic
Tronson CFR Campina - Comarnic.jpg (182.57 KB; downloaded 2045 times)
Observatii punctuale: Ambele fire sunt complet modernizate si viabile pentru circulatia trenurilor (cu viteze intre 80 si 100 km/h, in functie de dificultatea traiectului). De asemenea, este finalizata si reabilitarea garilor Campina si Comarnic.
2. Tronsonul Comarnic - Sinaia
Tronson CFR Comarnic - Sinaia.jpg (208.93 KB; downloaded 2046 times)
Observatii punctuale:
1. Firul 1 a intrat de curand in modernizare pe segmentul Comarnic (zona semnalelor de iesire - la cca. 352,7 metri de gara) - Pod Posada. Nu este folosit pentru circulatia trenurilor.
2. Firul 1 este modernizat pe segmentul Pod Posada - Valea Larga (la cca. 500,5 metri de iesirea din halta). Nu este folosit pentru circulatia trenurilor.
3. Firul 1* este folosit pentru circulatia trenurilor, cu restrictie de viteza.
4. Firul 2 este folosit pentru circulatia trenurilor, cu restrictie de viteza, pe segmentul Valea Larga (zona semnalelor de intrare) - Comarnic.
3. Tronsonul Sinaia - Busteni - Azuga
Tronson CFR Sinaia - Busteni - Azuga.jpg (191.17 KB; downloaded 2044 times)
Observatii punctuale:
1. Firul 2 pe segmentul Sinaia - Busteni a intrat de curand in reabilitare. Nu este folosit pentru circulatia trenurilor.
2. Firul 1 Sinaia - Busteni - Azuga este folosit pentru circulatia trenurilor, cu restrictie de viteza.
4. Tronsonul Azuga - Predeal
Tronson CFR Azuga - Predeal.jpg (172.67 KB; downloaded 2045 times)
Observatii punctuale:
1. Firul 1 este folosit pentru circulatia trenurilor, cu restrictie de viteza.
2. Firul 2 a intrat de curand in reabilitare.
3. Lucrarile de modernizare se opresc la macazele si semnalele de intrare in Predeal, aflate la o de aprox. 750 metri de gara.
- George
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la data de 20 Iulie 2011
George
Felicitari pentru reportaj!
Ce e suparator este ca dupa ce ISAF-ul s-a chinuit sa monteze firul de contact intre Comarnic si Valea Larga vreo 2 luni jumatate, e a doua oara in mai putin de o saptamana cand firul se rupe, ceea ce ma face sa ma intreb cum de celalalt nu se rupea si ce hal de lucrari fac astia in cel 4 ani si jumatate de frecat manganul pe acolo:
http://www.romanialibera.ro/actualitate ... 31859.html
Mai mult, se pare ca si aseara la fel...o sa avem o cale ferate meteodependenta si totodata dependenta de cazul fericit ca nu cumva vreun pantograf sa rupa firul de contact...DE TOATA JENA!!!
Felicitari pentru reportaj!
Ce e suparator este ca dupa ce ISAF-ul s-a chinuit sa monteze firul de contact intre Comarnic si Valea Larga vreo 2 luni jumatate, e a doua oara in mai putin de o saptamana cand firul se rupe, ceea ce ma face sa ma intreb cum de celalalt nu se rupea si ce hal de lucrari fac astia in cel 4 ani si jumatate de frecat manganul pe acolo:
http://www.romanialibera.ro/actualitate ... 31859.html
Mai mult, se pare ca si aseara la fel...o sa avem o cale ferate meteodependenta si totodata dependenta de cazul fericit ca nu cumva vreun pantograf sa rupa firul de contact...DE TOATA JENA!!!
- George
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la data de 20 Iulie 2011
George
Circulatia s-a reluat "in conditii normale", zice reporterul, deci cu diesel (!) si la vreo 4.30 ore si pe electric, deduc...
http://www.realitatea.net/circulatia-tr ... 55222.html
Probabil pana la urmatoarea furtuna sau urmatorul marfar mai ciudat...
Circulatia s-a reluat "in conditii normale", zice reporterul, deci cu diesel (!) si la vreo 4.30 ore si pe electric, deduc...
http://www.realitatea.net/circulatia-tr ... 55222.html
Probabil pana la urmatoarea furtuna sau urmatorul marfar mai ciudat...
- George
-
Posted:
-
Re: Lucrarile la data de 20 Iulie 2011
George
La cele relatate de Hoffmeister pe 20 iulie 2011 adaug ca ieri, pe 6 august, am constatat ca firul 2 Sinaia - Busteni, intrat in reabilitare de vreo luna si jumatate, este aproape gata, lucrurile au mers foarte repede. Cu putine exceptii, linia este deja montata, mai trebuie firul de contact si probabil - in ritmul cunoscut al ISAF - in vreo luna vom circula pe ambele tronsoane dintre Sinaia si Busteni.
Dupa Busteni se mai lucreaza pe firul 2 aproape de Azuga, in zona garii, iar firul 1 este nemodernizat pe o portiune de cateva sute de metri. Probabil in vreo 2 luni termina si aici.
Practic in noiembrie ar trebui sa fie totul gata, iar noul mers al trenurilor sa ne aduca timpi normali de parcurs intre Bucuresti si Predeal.
La cele relatate de Hoffmeister pe 20 iulie 2011 adaug ca ieri, pe 6 august, am constatat ca firul 2 Sinaia - Busteni, intrat in reabilitare de vreo luna si jumatate, este aproape gata, lucrurile au mers foarte repede. Cu putine exceptii, linia este deja montata, mai trebuie firul de contact si probabil - in ritmul cunoscut al ISAF - in vreo luna vom circula pe ambele tronsoane dintre Sinaia si Busteni.
Dupa Busteni se mai lucreaza pe firul 2 aproape de Azuga, in zona garii, iar firul 1 este nemodernizat pe o portiune de cateva sute de metri. Probabil in vreo 2 luni termina si aici.
Practic in noiembrie ar trebui sa fie totul gata, iar noul mers al trenurilor sa ne aduca timpi normali de parcurs intre Bucuresti si Predeal.