Infrastructura feroviară din RomâniaLucrări de modernizare și de extindere a infrastructurii feroviare din RomâniaCoridorul IV feroviarLucrarile pe tronsonul Campina - Predeal

 

Topic: Lucrarile la data de 5 Iunie 2011

9 posts, 3989 views
Lucrarile la data de 5 Iunie 2011 Der Hofmeister

In contextul noilor trase pe M300 incepand cu 17 iunie, este certa, in perioada urmatoare, darea in folosinta a tronsoanelor complet reabilitate pe distantele Busteni -> Sinaia (firul fals) si Valea Larga -> Comarnic (firul direct). Totodata, se va da drumul circulatiei normale, pe ambele fire si intre Comarnic si Campina. Momentan, in zona respectiva, se circula in continuare, cu mici exceptii, pe un singur fir in functie de situatie, desi ambele sunt complet finalizate.

Mai mult decat atat, acum trei saptamani au debutat si lucrarile de modernizare pentru firul normal Predeal -> Azuga, o data cu trimiterea circulatiei pe firul fals modernizat.

La ora actuala, singurele portiuni care nu au fost inca atacate sunt:

1. cea mai mare parte din firul direct Busteni - Sinaia (exista fir nou doar pe o portiune de 300-400 metri la iesirea din Gara Busteni si 200-300 metri la intrarea in Gara Sinaia)
2. firul direct Valea Larga - Sinaia (cea mai mare parte)
3. mai mult de un sfert din firul direct Comarnic - Valea Larga, pe portiunea cuprinsa intre Comarnic si primul pod peste raul Prahova (la intrarea in zona de vale propriu-zisa)

 


Re: Lucrarile la data de 5 Iunie 2011 George

Cateva fotografii de acum 2 saptamani, care confirma ce a spus Hoffmeister: sunt gata de dat in functiune firul fals intre Comarnic si Valea Larga, respectiv Valea Larga Sinaia (e gata cu exceptia unei scurte portiuni la intrarea in Sinaia), ca si firul direct Sinaia - Busteni. Bine, pe primele doua inca nu era instalata reteaua de contact.

Intre Campina si Comarnic, pe linie modernizata
20110605_1445.JPG (232.17 KB; downloaded 3768 times)

20110605_1448.JPG (230.33 KB; downloaded 3766 times)

20110605_1453.JPG (233.13 KB; downloaded 3766 times)

20110605_1457.JPG (209.83 KB; downloaded 3767 times)

20110605_1461.JPG (223.28 KB; downloaded 3766 times)

20110605_1465.JPG (214.89 KB; downloaded 3768 times)

20110605_1466.JPG (225.32 KB; downloaded 3767 times)

20110605_1473.JPG (233.22 KB; downloaded 3768 times)

 


Re: Lucrarile la data de 5 Iunie 2011 George

Din pacate iata si o stire nasoala:

http://www.romanialibera.ro/exclusiv-rl ... 27414.html

Imi pare rau ca n-au pus traverse "nemtesti", ca pe Campina - Bucuresti si Bucuresti - Constanta...la traverse si sine chiar nu cred ca e de facut economie...si am observat inca de anul trecut ca ce monteaza ei acolo seamana izbitor de mult cu traversele din anii 80, si nu arata chiar grozav dupa cateva luni (luati sub beneficiu de inventar observatiile mele empirice).

 


Re: Lucrarile la data de 5 Iunie 2011 Der Hofmeister

Multumim pentru fotografii, George! ;)

Revenind la articolul despre traverse, nu e nimic nou sub soare. Asa e la Meltenica - dupa "Sageata" reparata cu o craca varata in maruntaiele automotorului, niste lita de pe marginea drumului si nitel scotch, treaba asta e o frectie. E dovada clara ca "durerea" e adanca...

 


Re: Lucrarile la data de 5 Iunie 2011 larus

Hoffmeister wrote:
Busteni -> Sinaia (firul fals) si Valea Larga -> Comarnic (firul direct).


Am mai citit pe forum despre cele doua "fire". De ce li se spune asa ? Multam.

 


Re: Lucrarile la data de 5 Iunie 2011 DanCld

Prin conventie trenurile circula pe firul "din dreapta" (raportat la directia de mers); acesta e firul direct. Firul fals e celalalt. Evident ca pentru trenul care circula din sens opus semnificatia e exact inversa :roll:

 


Re: Lucrarile la data de 5 Iunie 2011 andrei11

Firul e "fals" cand avem 2 fire de circulatie paralele si care duc in acelasi loc si care  nu sunt inzestrate cu BLA si se circula "pe stanga" - vezi de exemplu ruta Titu - Targoviste,
Cand avem 2 firedotate cu BLA nu mai putem vorbi de fir fals ci de firul 1 si firul 2 si de circulatie pe stanga. Toate aceste lucruri sunt reglementate prin normele de circulatie interna ale fiecarei statii. Tot prin norme se stabileste si "prioritatea absoluta" in cazul in care se intrerup absolut toate comunicatiile intr-un sector de circulatie.

 


Re: Lucrarile la data de 5 Iunie 2011 stefan_br

Asfaltul de pe peronul Garii Sinaia strica tot farmecul acelei cladiri!Chiar nu se poate pune un pavaj care sa se potriveasca cu zona si cladirea garii? :oops:

 


Update 17 Iunie 2011 Der Hofmeister

Update 17 Iunie 2011

S-a instaurat azi noul mers al trenurilor intre Bucuresti si Brasov. Sau, cel putin, s-a vrut, caci punerea in practica a fost dezastruoasa. Dar, avand in vedere ca e tipic romaneasca, nu ma mai mira. Pe scurt, trenurile au avut intarzieri - daca nu toate, macar majoritatea.

Detaliez:

- R 826 de la Sibiu trecea nestingherit pe la Buftea la ora 13:45, desi ar fi trebuit sa ajunga la Bucuresti de pe la 13:10.

- R 347 de la Viena era in intarziere de la aproximativ 20 de minute, pe la ora 14:40-14:45 tranzitand zona P.O. Breaza Nord.

- Desi a ajuns la 15:15 in gara, IC 531 a petrecut 30 de minute in Sinaia (dupa o cruce cu P 3016 in Valea Larga la 15:05, de asemenea intarziat) pentru a astepta R 832 de la Brasov, desi trasa era libera (rapidul avea oprire de 5 minute in Busteni intre 15:21 si 15:26) - pana la urma, IC-ul a ajuns la Brasov cu 22 de minute intarziere, la 16:55.

- A 1930 si A 1731, care altadata ar fi circulat cuplate, au plecat ca trenuri de sine statatoare din Brasov (nu cunosc motivul situatiei de astazi, care nu e normala, conform mersului), intercaland intre ele P 3006. Acceleratul de Bucuresti era intarziat aproape 10-15 minute, iar cel de Galati mai mult de 30 de minute.

- In Sinaia, trenurile opresc din nou la liniile 4-5, care "beneficiaza" de un imund peron din nisip compactat, pe care iti poti rupe picioarele si gatul daca nu esti atent/atenta pe unde calci; sa-i fi vazut azi pe bietii oameni sarind peste linii pentru a ajunge la R 832 - evident, nu s-a anuntat decat in ultima clipa (schimbarea) ca soseste la linia 4, in timp ce ei stateau bine-mersi la linia 1.

ISAF, ca de obicei, si-a facut de cap si nu a terminat toata treaba. Firul direct Valea Larga - Comarnic nu are retea electrica pe aproape toata distanta, 'doreii' fiind prea obositi sa lucreze mai cu viata. Macar firul direct Sinaia - Busteni a fost finalizat si dat in folosinta, ceea ce e bine. De altfel, intre Campina si Comarnic se circula, in sfarsit, normal, pe ambele cai.

Zic asa: daca in continuare se va circula ca azi, nu reusesc vad imbunatatirea pe care, trebuie sa recunosc, o asteptam cu ardoare. Cand am inteles ca si pe M800 au facut-o de oaie cu timpii de parcurs, mi-am amintit ca e, de fapt, vorba despre acelasi tablou. Nu are rost sa cer mai mult...

 


Home page  • 
Parent forum: Lucrarile pe tronsonul Campina - Predeal  • 
Choose destination

Since our 2266 forum members have written 419428 posts in 5230 topics and 511 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use