Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Șos. Colentina - Calea Moșilor - Sf. Gheorghe (Linia 21)

442 posts, 152569 views
 
Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25  ... 32
 
 

📖 Pagination options
Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) ByOnu

Ai solutii concrete? Sa te vad pe tine stand cu cate un echipaj de Politie din 50 in 50m, ca altfel nici n-ai cum sa pastrezi legea. Camere? Vezi sa nu. Iar daca unul doar intra putin in gabaritul tramvaiului poate castiga usor in instanta pe cine stie ce gogosi.

PRO-GARDURI! Acesta este nivelul Bucurestiului in 2018, iar pana cand nu vom recunoaste cat suntem de jos, nu vom putea creste vreodata.

Si mai lasati placa asta cu "firma cui trebuie": ba la garduri, ba la autobuze. Gardurile-s fabricate de URAC / STB, iar Otokar a castigat fair and square licitatia pe baza unui caiet de sarcini deficitar.

 


Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) 1689

Stimate coleg,

Ce parere aveti de  Pro Lege ? Mie parca imi suna mai suav si mai hotarit decit Pro Gard... Nu stiu de ce, gardu' parca imi rimeaza cu bita... Dar si cu sarit.

Traiasca gardul / Cu care ne-am nascut.

troniu.dk, hat, departe-n timp, prin 2000 wrote:
Civilizatia gardului

poate ca daca traiti in Romania, si la un moment dat va vizitati parintii/bunicii/matusa care sta la tara o sa auziti vorbind despre *gardul care trebuie reparat* sau *tre sa facem un gard*. Nu e usor de observat (dar va atrag io atentia) ajunge sa te uiti in jur - romanii au o fascinatie pentru garduri si spatii imprejmuite de garduri. Cineva primeste un petec de loc undeva - intii apare un gard si apoi poate (daca mai ramin bani) o cascioara sau niste straturi. Dar gardul este intotdeauna primul, fundamental fondator si separator, facut sa accentueze frumos spusa: *asta este locul meu, sa nu te prind ca-l incalci*. Garduri puternice de beton facute sa dureze o mie de ani, garduri de scinduri, garduri de fier forjat, garduri verzi, ele vor fi intotdeauna inalte, greu de trecut, greu de ignorat. Nu vor fi niciodata simbolice, scunde, albe si frumoase cum se pot vedea prin alte tari (reluind un stereotip o sa spun *nu dau numele lor ca sa nu fac reclama*, hehehe, ce stupid - e la fel de stupid cu cei ce spun *virgula* sa evite cacofoniile verbale). Am vazut mergind prin tara tot felul de garduri: case uriase, de beton, facute sa umple locul, la distanta de 2 metri de casa din vecini - obligatoriu trebuie construit si un gard; loturi lungi cumparate pe la tara, mai mult lungi decit late - ingradite frumos, la mijlocul curtii o buda si in fund casa, mare, pe toata latimea fisiei de pamint, dintr-un GARD in altul. Si dealurile tarii, locuri de pasune, INGRADITE, intr-o risipa suverana de lemn si energie. Garduri pe linga blocuri, adapostind in orase mai mici cotete de porci sau gaini sau doar straturi de ceapa. Garduri, garduri, garduri, sint prea multe, prea peste tot ca sa nu observi civilizatia gardului din Romania. Daca ar mai fi trait, poate ca Blaga nu zicea *deal/vale* ci *deal/gard/vale* in spatiul gardului mioritic.

 


Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) ByOnu

Legea, Codul Rutier este o forma fara fond azi, fara camere dedicate care sa trimita amenzile automat samd.

Hai sa ne uitam la parcare. Se parcheaza haotic, fix sub indicatorul de stationare/oprire interzisa. Nimeni nu aplica legea. Ba chiar echipajele iti zic:
1. Ce sa le facem?
2. Unde vrei sa parcheze si ei?
Pai si ce rol mai au indicatoarele daca nimeni nu le respecta?

Gardul in schimb nu sta la discutii. Ceea ce spui tu este foarte romantic. Dar vorbim in 10 ani.

 


Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) Puss in Boots

Nu aplica nici dracu legea. De aceea si atatea incalcari. Lumea nu stie de frica. Frica de lege, sa ne intelegem.
Trebuia spatiu verde la liniile astea. Nu se mai plangea nimeni de gard si se rezolva si problema accesului auto.

 


Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) andrei11

Ba e bine cum e acum, nino-nino se folosește de linia de tramvai cum nu se poate mai bine.

 


Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) Puss in Boots

E cred singura chestie buna. Dar ce te faci cu non-nino nino? :D

 


Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) 1689

ByOnu wrote:
[...] Se parcheaza haotic, fix sub indicatorul de stationare/oprire interzisa. Nimeni nu aplica legea. Ba chiar echipajele iti zic:
1. Ce sa le facem?
2. Unde vrei sa parcheze si ei?

[...]


Daca e asa, o sa consult un avocat sa vad ce paragrafe de lege se pot aplica... Si - cind o sa stiu bine ce si cum - la un raspuns de genul asta scot scara din portbagaj, fixa de 13 (sau 17 - ma documentez) demontez semnul de oprire interzisa si-l inminez organului:
-Atunci luati-l matale la circa pina cind s-o aplica legea, ca e pacat de el sa rugineasca acilea de pomana.

:D

J' de mii de hituri fac pe yutoub cu filmarea. Ga-ran-tat !

Da' asa poate-nvata lumea ce e aia lege, ca vad ca se practica "asteptam sa (mai) treaca (inca) douazeci de ani" (minca-l-ar tata pe el de redactor sef la Scinteia, cum le-a stiut el pe toate).

 


Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) oache81

Problema e ca s-a pus gard ca sa mearga mai repede tramvaiele cu neplatitori. Daca iei 100 de calatori la nimereala, 70 nu platesc (ori au gratis, ori nu isi cumpara, ori l-au uitat acasa).

Mai nou si corporatistii s-au smecherit,  dau SMS pentru abonament de 1 zi daca vad controlul si ce sa vezi platesc doar pentru o zi sau doua si merg toata luna.

Sa fie controlor in fiecare tramvai si vorbim pe urma. Ca totusi cu 20 de controlori rezolvi un traseu intreg.

 


Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) Valentin

Asta e ca "cea fost mai intai - oul sau gaina?" Daca nu creezi conditii pentru calatori ca sa nu piarda n minute pe traseul de niste soferi nesimtiti si mitocani (pentru ca atentie! ei INCALCA legea) vor fi si mai putiti platitori pentru ca o sa gaseasca scuze "stau in trafic cu orele". Daca creezi conditii - o parte o sa se razgandeasca si devin platitori daca stiu ca in 15 minute ajung la destinatie in loc de 45-60 de minute. Si acum zau daca inteleg cu ce naiba ii deranjeaza pe soferi gardurile? Inainte nu era tot acelasi lucru? (legal vorbind, era linie continua adica interzis). Faptul ca au aparut gardurile a schimbat cumva legea? S-a modificat ceva inafara de avantajele oferite echipelor de interventie si a calatorilor? Aoleu, pai ce am facut ma nene ma.. Nu mai poti intoarce unde era interzis din totdeauna? E absurd. Politia chiar a specificat ca s-au redus numarul de accidente in zona in care au fost instalate gardurile (nu s-au mai trezit tampiti sa ocoleasca prin stanga refugiu de tramvai si s-a trezit cu un sofer care dorea legal sa faca stanga) - (n-au mai intors pe linie continua si hopa a intrat unu in ei), etc. Din nou, unde exista motiv de nemultumire? Avem - echipaje de interventie mai rapide/eficiente pe tronsoanele cu gard - avem un timp mai redus de parcurgere pentru tramvaie - avem o scadere a accidentelor in zona.. Deci unde este nemultumirea? Ah, stai in trafic?  Ce pacat.. ti-ar placea sa ajungi in 15 minute unde doreai.. Dar pentru asta trebuie sa treci pe galben/ sa blochezi intersectia.. Dai naibi pe aia aproximativ 250 - 200- 150 - n - de calatori care asteapta la semafor si care daca ar fi fost fiecare in masina sa personala, SINGURI, ati fi stat si mai mult in trafic. Eu sincer am scris mesajul asta pentru ca m-am saturat sa aud tot felul de prostii, din gura unor soferi ipocriti (nu e vorba de persoane  de pe forum), care pentru ei conteza doar asfaltu si masina- in rest ii doare in cot de restul de oameni.

PS: au luat din banda cu gardurile? Ce pacat.. Acum pot sa incapa si masinile de pompieri pe acolo, e trist, nu? Ati fi preferat  sa n-ajunga mai repede la incediu, nu? Ca doar nu e casa voastra, ca altfel, ati fi vrut sa fie cei mai rapizi, nu?
PS 2 : Daca cineva se intreaba cu cine vorbesc, vorbesc cu soferii care nu gandesc. N-are legatura ce am scris de la primul sfert in jos cu ce a postat colegul de deasupra.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) Utilizator anonim

Au fost montate gardurile lipsa.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) Utilizator anonim

Pe linia 21 avem si primul water-track :)

DSC_8282.JPG (488.06 KB; downloaded 3693 times)

 


Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) ByOnu

oache81 wrote:
Problema e ca s-a pus gard ca sa mearga mai repede tramvaiele cu neplatitori.


Irelevant. Treaba noastra este sa miscam masele de oameni, ca-s platitori sau nu, nu-i treaba soferilor, ci a PMB/STB care este direct afectata de asta. Nu e vina neplatitorilor, ci a STB ca a sustinut situatia haotica in care suntem azi prin permisivitate, prin permiterea spagilor (controlorii ar trebui sa fie dotati cu camere video), prin controale fara organe abilitate sa legitimeze samd.

Daca instauram urcarea pe la sofer, toti controlorii pot fi distribuiti pe tramvaie si articulate.

 


Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) andrei11

Off topic
Stârpirea neplătitorilor se poate face cu o singură măsură,privatizarea transportului. Când salariul angajaților va fi  direct proporțional cu încasările și cu cheltuielile cu reparațiile / întreținerea / consumul de combustibil / alte cheltuieli indirecte sau directe să vedeți cum prinprivatizare toate aceste probleme se rezolvă...

 


Re: Sos. Colentina - Calea Mosilor - Sf. Gheorghe (Linia 21) ByOnu

Puss in Boots wrote:
trebuia spatiu verde la liniile astea. Nu se mai plangea nimeni de gard si se rezolva si problema accesului auto.


Mai spune, ca esti simpatic! :lol:
Sursa FaceBook
FB_IMG_1544725103126.jpg (27.58 KB; downloaded 3482 times)

 


Go to page:  1  ... 19 20 21 22 23 24 25  ... 32
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2277 forum members have written 420571 posts in 5241 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use