Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB

Prezentarea detaliată a tuturor liniilor de tramvai din București

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB

Mesajde Un cylon » Sâm, 23 Mai 2020, 14:00

Străzile Uranus și Izvor au fost (aproape) complet desființate când s-a construit Casa Popo(r)ului; tramvaiul mergea pe Uranus de la Piața de Flori până la stația de metrou Izvor (de pe strada Izvor) și, mai departe, traversa Dâmbovița.
În apropiere de Piața de Flori, liniile de tramvai erau traversate de o ramificație a liniilor de tren de la Antrepozitele Centrale (actualele depozite ale firmei de logistică Schenker); această ramificație alimenta cu materie primă fabrica de bere.
Un cylon
 
Mesaje: 71
Membru din: Sâm, 10 Iun 2017, 18:07

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB

Mesajde andrei11 » Sâm, 23 Mai 2020, 15:47

Linia de tramvai este (fosta ) linia 2 - Depoul ITB Alexandria - Cartierul 16 Februarie, prin Rahova - Uranus - Podul Izvor - Schitu Măgureanu ( Cișmigiu) - Cobălcescu - Gara de Nord - Gara Basarab - Calea Giulești
Fişiere ataşate
101.jpg
101.jpg (179.38 KiB) Vizualizat de 640 ori
102.jpg
102.jpg (731.46 KiB) Vizualizat de 640 ori
Avatar utilizator
andrei11
Moderator forum
 
Mesaje: 18501
Membru din: Mie, 09 Iun 2010, 20:50
Localitate: U.E. Ro. Bucuresti - Piata Iancului

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB

Mesajde subway guru » Lun, 25 Mai 2020, 16:40

De noapte
https://clubferoviar.ro/tramvaie-de-noa ... bucuresti/

De la 1 iunie, programul de funcționare a liniilor de tramvai 1 şi 10 va fi prelungit pe toată durata nopții, potrivit unui comunicat de presă dat publicității de Societatea de Transport București.
Avatar utilizator
subway guru
Membru Silver
 
Mesaje: 12010
Membru din: Vin, 02 Iul 2010, 11:22
Localitate: Underground

Re: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB

Mesajde V2A » Vin, 03 Iul 2020, 13:19

Fenomenul de dilatare a șinelor de tramvai nu pune în pericol viața sau sănătatea călătorilor

În perioade caniculare, șina de tramvai ajunge la temperaturi foarte ridicate, de peste 60 de grade, fapt ce poate provoca unele probleme în circulația vehiculelor, dar nu pune în niciun caz în pericol viața sau sănătatea călătorilor.
Din acest motiv, vara se dilată șina de tip Oțelul Roșu, care nu se regăsește pe traseele pe unde merg autobuze. Dilatarea șinei se manifestă numai pe cea prinsă în dale de beton, fixată cu un cauciuc profilat, fără prindere mecanică. Reparația la șina dilatată se face operativ, de câte ori este nevoie, prin tăierea ei, scurtare și sudare.
O altă problemă care apare în zilele extrem de călduroase este cea legată de lichefierea accentuată a masticului. Dar acesta se folosește la un altfel de șinaă, de tip nou, care are prindere mecanică și nu apar efecte ale dilatării. La 30 de grade la umbră, masticul se topește, devine mult mai fluid. El este luat și de alte mașini pe roți și pe alte linii decât cele cu cale proprie a tramvaiului. Măsura este de a se completa de câte ori este nevoie în astfel de cazuri.

http://www.stbsa.ro/comunicat1?nrcom=1293
Avatar utilizator
V2A
Membru Silver
 
Mesaje: 2028
Membru din: Vin, 15 Ian 2010, 11:25
Localitate: București, Sector 4

Anterior

Înapoi la Prezentarea rețelei de tramvai din București


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori