Zona metropolitană BucureștiPrezentarea rețelei de tramvai din București

 

Topic: Discuții generale despre rețeaua de tramvaie a STB

765 posts, 267459 views
 
Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 55
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale shoppy

Statia din Pasajul Victoria a existat si pe vremea comunisilor, pana cand un nebun a violat si omorat o fata care astepta tramvaiul, asa ca s-a desfiintat.
Singura solutie este ca primaria sectorului 1 sa modernizeze statia, sa plateasca iluminat / paza / supraveghere video si dupaia sa invite RATB sa opreasca tramvaiele acolo.

 


Re: Discutii generale andrei11

Nope, stația de tramvai din pasaj NU a funcționat NICIODATĂ.

 


Re: Discutii generale Puss in Boots

In Iasi au desfiintat o linie de tramvai (si 2 trasee) doar pt ca a fost o deraiere acolo. In loc sa reabiliteze linia ei au tras-o pe dreapta. Mult mai simplu. Si DACA ar fi fost adevarata faza cu violul, nu m-ar fi mirat sa o fi inchis apoi. Mai simplu decat sa faci ceva. Desi daca era inainte de 89, poate mai era o sansa. Ramane deci la stadiul de legenda urbana?
Dar apropo de asta, cand tramvaiul intra prin pasajul Obor (long time ago) unde erau statiile inainte si dupa intersectie? Nu cumva si la Muncii tramvaiul a mers initial prin pasaj? Memoria nu ma ajuta.... :|

 


Re: Discutii generale andrei11

La Obor / Muncii stațiile erau fix în pasaj, unde sunt acum și stațiile metroului.
Evident că la Muncii linia venea pe centru  că trebuia să aibă peronul tot pe dreapta.
Dar la Obor stația de tramvai este identică cu a metroului. Sunt mici deosebiri, neesențiale. Una dintre ele - când era stație de tramvai exista un simplu perete de circa 1,10 m înălțime ce despărțea stația de tramvai de pasajul auto. Idem și la Muncii.  Pasajul auto și stațiile sunt la același nivel.
Sab are o fotografie a Oborului, eu nu o găsesc, dacă o mai are el poate o (re)postează.
Puss in Boots wrote:
...Ramane deci la stadiul de legenda urbana ?

Eu am prins pasajul Victoriei ( ok, și celălalte...) de la începutul începutului...N-a oprit niciodată tramvaiul la Victoriei.

 


Re: Discutii generale Puss in Boots

:bere: merci ;) deci au mai fost statii in subteran ca sa zic asa si n-a patit nimeni nimic. Totusi de ce incapatanarea sau delasarea in a nu da drumul statiei de la Victoriei + legatura cu metroul? Foarte posibil sa aduca mai mult flux de calatori cu tramvaiul daca au legatura la nas cu metroul. Oprescu stiu sigur ca vorbea de ea si nu s-a mai facut...nu stiu de ce.

 


Re: Discutii generale andrei11

1) Stașia de tramvai se poate deschide în orice secundă, cu condiția să se pună tăblița respectivă.
2) Legătura directă cu metroul nu se mai poate realiza ( decât cu deranj mai mare ), vezi că s-au ocupat unii de acest aspect    ;)  , nu sunt multe pagini de citit.

viewtopic.php?f=200&t=638

 


Re: Discutii generale Puss in Boots

:bere:  merci. Deci la pct 1 e doar ....nepasare? Ca banuiesc ca n-ar strica. Si eu iau metroul cateodata de la Stefan la Victoriei dar m-as reorienta la tramvai daca ar opri acolo. Nu vorbesc ca sa schimb tot cu metroul, ci strict pt un drum in zona. Ar fi o chestie buna de inaugurat dupa nspe ani de la realizare pentru dna primar general, ar da bine la CV cu blabla-ul de rigoare. Ma mir ca n-a dat si ea sau cineva din staff-ul ei search dupa "proiecte propuse si ramase in pom" ca sigur dadea si de asta.

 


Re: Discutii generale andrei11

Da, evident, e nepăsare + schizofrenie.
La Victoriei pe lângă M 1 există și M 2. Deci vii cu M 2 până la VIctoriei și iei tramvaiul unde ai treabă ( 1 / 34  mă rog, și 46 )

 


Re: Discutii generale shoppy

Nepasare si comoditate, deocamdata nu se plange nimeni de nimic (pensionarii nu au ce face cu metroul in general si la Victoriei in particular), daca vrei sa faci trebuiesc niste bani, si daca ai facut exista multe potentiale surse de plangeri(ca nu sunt placutele nustiucum, ca nu ai lumina, ca nu ai banca, ca nu patruleaza locala, ca degeaba ai tramvai LF ca nu ai lift, ca iarna ingheata treptele, ca vantu aduce zapada pe peron) si tot asa, cum mai ziceam, singurul obiectiv RATB este sa nu faca pensionarii galagie, si cum pensionarii sunt complet multumiti, nici un motiv sa te legi la cap daca nu te doare.

 


Re: Discutii generale Puss in Boots

Cu tot respectul pentru ei, trebuie gasita o solutie care sa impace toate categoriile de populatie. Dar trebuie cojones (nu zic ca dna primar n-ar putea sa aiba, desi fizic e clar ca nu) ca sa schimbi ceva si decizii daca nu radicale, atunci poate destul de "tari" incat si daca pierzi voturile lor (o parte), sa compenseze cu alte voturi pe care le poti castiga de la ceilalti a caror viata se poate schimba. Din pacate, nu vad cum s-ar face asa ceva fara ca respectivul/respectiva sa nu fie penalizat apoi la alegerile urmatoare, ca atare nu risca nimeni. Ar trebui doua cicluri de primar (care sa fie o persoana integra, cinstita si corecta si inconjurat de oameni asemeni lui nu de lipitori si lepre politice sau nu) si mana libera pentru a reforma complet orasul. Dar asta e o utopie.

 


Re: Discutii generale andrei11

Nu văd cum ai putea pierde din popularitate dacă înființezi o stație de tramvai, culmea, <<investiție>> care nu te costă decât două plăcuțe de stație, vopseaua și evident stâlpii de suținere al plăcuțelor, niște bride, puțin ciment, etc.
Sau trebuie și pentru asta studiu de fezabilitate, licitație, tot tacâmul ?  :twisted:

 


Re: Discutii generale shoppy

Probabil ca nu se pierde nimic, ba chiar se castiga, doar ca nu o sa dea nimeni la televizor chestia asta, dar daca vreun pensionar o sa pice pe scarile alea sau o sa fie jefuit in statie, imediat o sa iasa mega-scandal cu toti expertii care sa explice ca daca nu esti in stare sa faci ceva atunci mai bine nu faci nimic.

 


Re: Discutii generale drbm

Dacă s-ar vrea, s-ar face de către RATB secția linii. Trebuie înălțat peronul pe lungimea unui tramvai și montate elementele de siguranță (balustrade). Și plăcuțele. Și iluminatul adaptat-suplimentat. Nu cred că valoarea investiției depășește costul permis de lege pentru achiziție directă.
Apropos, stațiile "verzi" au fost licitate cumva?

Dacă însă vorbim despre lifturi, da, acolo situația înseamnă studiu de fezabilitate, fiind necesare modificări structurale și reconfigurare.

După mine, s-ar preta într-o primă fază deschiderea în configurația actuală, cu un upgrade ulterior, inclusiv pentru a avea în vedere care sunt fluxurile reale și a putea face studiul de fezabilitate adecvat cerinței.

 


Re: Discutii generale Goldmund

Puss in Boots wrote:
Lasa ca le pun la anul la toate AC, sau asa umbla vorba. Vazusem intr-o poza sau intr-una din filmari un bord de Tatra cu o emblema Nissan lipita acolo, eu zic sa lipim niste embleme Alstom de ex pe V3A uri ca sa avem si tramvaie noi nu doar AC. Altfel nu vad.



Nu doresc aici sa intru in politica, dar nu a promis doamna Firea-Pandele si cateva zeci(sute? ca de atatea ar fi nevoie) de tramvaie noi?

In alta ordine de idei:
pt. peroanele de tram. din mijlocul soselei, nu cred ca este nevoie de pasaj subteran pt. fiecare statie de tramvai. se poate pune un semafor inteligent(sa poata fi schimbat doar de pietoni si daca nu sunt, ramane semaforul verde pt trafic) si gata, ca peste tot...

Sau
cei care conduc o comuna, oras, metropola, nu e vorba ca vor ceva sau nu, ca sunt sau nu corupti(normal, coruptia face cel mai rau unei comunitati), e vorba in primu rand de politicieni capabili, profesionisti si inconjurati de buni consultanti profesionisti...

 


Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 55
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Prezentarea rețelei de tramvai din București  • 
Choose destination

Since our 2279 forum members have written 420780 posts in 5243 topics and 513 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use